BmOnline » Ons Nov 01, 2017 3:03 pm
Høstfarger.
At brunfarget løv faller til jorden når høsten kommer – er naturlig - og slik det skal være. Det tror jeg alle leserne er enige om.
BRIKKER i det politiske, gigantiske narrespillet har også lett for å falle på plass – hvis man setter seg ned og i perspektivet betrakter hendelser omkring. (Jeg sikter til den nærmest altomfattende sosialiseringsprosess (les: nazivirksomhet) som har foregått - også etter 2. Verdenskrig, og videre fremover til i dag). Assosiasjoner kommer lett med et åpent sinn.
GALSKAPEN – (denne nazivirksomheten) – må opphøre! Hvordan? Det er det store 1000-kronerspørsmålet, som i morgen må løses med fornuft!
DEBATT må til, etter min mening: En debatt som vel egentlig for lengst skulle vært foretatt?
DERFOR etterlyser jeg andres mening. For den debatten må vi være voksne nok til å ta. Enig?
SÅ, var det dette med spalteplass. (Spalteplass, redaktør, er en nødvendig forutsetning for at en slik meningsytring skal finne sted)
.
MEN - noen vil sikkert mislike det, for fakta vil sannsynligvis fremkomme. Om ikke annet – så via jungeltelegrafen. Og, hva da? NOEN – spesielt en del partipolitikere og byråkrater - vil helt sikkert få skallebank?! MEN- det er til pass for dem etter hva disse i årevis har vært med på overfor andre norske borgere. Bevisst eller ubevisst.
POLITISK, IDEOLOGISK debatt - er hva som må til for å avsløre det hele.
Hvem våger?
Thorbjørn Andersen.
Halden.
Høstfarger.
At brunfarget løv faller til jorden når høsten kommer – er naturlig - og slik det skal være. Det tror jeg alle leserne er enige om.
BRIKKER i det politiske, gigantiske narrespillet har også lett for å falle på plass – hvis man setter seg ned og i perspektivet betrakter hendelser omkring. (Jeg sikter til den nærmest altomfattende sosialiseringsprosess (les: nazivirksomhet) som har foregått - også etter 2. Verdenskrig, og videre fremover til i dag). Assosiasjoner kommer lett med et åpent sinn.
GALSKAPEN – (denne nazivirksomheten) – må opphøre! Hvordan? Det er det store 1000-kronerspørsmålet, som i morgen må løses med fornuft!
[quote][size=150][color=#0000FF]DEBATT må til, etter min mening: En debatt som vel egentlig for lengst skulle vært foretatt? [/color][/size][/quote]
[size=200][quote][color=#FF4000]DERFOR etterlyser jeg andres mening. For den debatten må vi være voksne nok til å ta. Enig? [/color][/quote][/size]
[size=200][quote]SÅ, var det dette med spalteplass. (Spalteplass, redaktør, er en nødvendig forutsetning for at en slik meningsytring skal finne sted)[/quote][/size]. [i][color=#FF00FF]MEN - noen vil sikkert mislike det, for fakta vil sannsynligvis fremkomme.[/color][/i] [size=150][color=#0040FF]Om ikke annet – så via jungeltelegrafen. Og, hva da?[/color][/size]
[size=200][color=#FF0000]NOEN – spesielt en del partipolitikere og byråkrater - vil helt sikkert få skallebank?! MEN- det er til pass for dem etter hva disse i årevis har vært med på overfor andre norske borgere.[/color][/size] [quote]Bevisst eller ubevisst.
POLITISK, IDEOLOGISK debatt - er hva som må til for å avsløre det hele.[/quote] Hvem våger?
Thorbjørn Andersen.
Halden.