Regjeringen, NRK og Fauci lyver om smitte tall

Forumregler
Her er det gjennvinning som diskuteres.

Er det rett at alt som samles inn MÅ til sentrale steder, og at ikke folk som kan ha nytte av det kan ta det uten vederlag? Dagens ordning er på mange vis nonsens, fordi man kaster brukbare saker i stedet for å ta vare på det. Og det er KUN penger som ellers, masse penger- som igjen er årsaken og den ønskede effekt. Hadde miljøet stått i fokus, da hadde folk bare overtatt det andre kastet.

Admin

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Utvid visningen Emne: Regjeringen, NRK og Fauci lyver om smitte tall

Regjeringen, NRK og Fauci lyver om smitte tall

Innlegg BmOnline » Man Jan 04, 2021 8:19 am

Når President D Trump sier at smittetallene er feil, så kommer massemorder Fauci og NRK for å tre støttende til den grusomhet disse slakteren står for.
Det President D Trump sier er sannheten, noe Regjeringen i Norge, NRK og MsM aldri har fortalt til det norske folket.

Løgnhalsene og morderne skulle vært puttet i den nærmeste kasjotten- hele Regjeringen og deres medløpere-.


Screenshot_20210104-073135~2.png
Massemorderne fornekter seg ikke.

Topp