BmOnline » Tor Aug 16, 2012 2:03 pm
Politistaben i Norge ble slaktet i rapporten som kom ut om 22. juli-massakren og bomben i sentrum av Oslo. (Grubbegata)
Politiet og politikernes unnasluntring ved ikke å følge opp egne vedtak og rutiner har gjort samtlige medskyldige i mord på 69 ungdommer på Utøya den 22. juli-2011.
Derfor kan ingen med "knekt" ryggrad sitte igjen som ledere hverken i politiet eller politikken etter dette. De må ta sitt ansvar med å trekke seg ut. Dette er så graverende at det ikke fins ord.
Nye koster må inn, brennkvikt.

- Her kan TXT TV vise til en meget nedslående rapport om politiet. Det viser seg at flere i politiet ikke har politibakgrunn, men bare er jurister. Jurister og frimurere skulle aldri fått arbeide i politiet!
BmOnline
Politistaben i Norge ble slaktet i rapporten som kom ut om 22. juli-massakren og bomben i sentrum av Oslo. (Grubbegata)
Politiet og politikernes unnasluntring ved ikke å følge opp egne vedtak og rutiner har gjort samtlige medskyldige i mord på 69 ungdommer på Utøya den 22. juli-2011.
Derfor kan ingen med "knekt" ryggrad sitte igjen som ledere hverken i politiet eller politikken etter dette. De må ta sitt ansvar med å trekke seg ut. Dette er så graverende at det ikke fins ord.
Nye koster må inn, brennkvikt.
[attachment=0]Slakter politiet.jpg[/attachment]
BmOnline