BmOnline » Man Nov 19, 2018 8:17 pm
Musikk for hårdingen..
Her har jeg "blåst opp" stemmen til Erik som synger "fall to pieses" en skikkelig "godbit" av Erik og Svein.

- I fall to pieses... Patsy Cline
- 09 I fall to Voice UP S og E.mp3 (5.14 MiB) Vist 2705 ganger
Her spiller Bassist Svein opp..

- Her spiller Svein ca 2000.
- 12 Crazy S og E.mp3 (7.54 MiB) Vist 3409 ganger
LA6BPA

- Svein på La2K Kirkenesgruppen.

- Her e-æ- LA7RV på LA2K Vigørhuset- en gang i tiden :)
Svein og Erik- Regnet som faller ned.

- Fin og gammel årgang ;)
- 11 Regnet som faller ned S og E.mp3 (4.17 MiB) Vist 3378 ganger
Ja, det e god gammel trøkk her i låten, slik bassan, rona bassan!!

- Svein tar frem gitaren- og slår ann tonen ;) Hagstrøm gitar.
Her e Maila på mopeden foran bussen kjørte ho i sikk sakk, så bussen ikke skulle komme forbi, det er godt gammelt sus fra Sør-Varanger- mens kaillan ennu hadde noe å si...


- Her e Maila i kjent stil. Brandsegg som kjørte bussen, siterte- ja no kose ho sæ skikkelig. ;)
- Maila.jpg (13.04 KiB) Vist 3383 ganger
Musikk for hårdingen..
Her har jeg "blåst opp" stemmen til Erik som synger "fall to pieses" en skikkelig "godbit" av Erik og Svein.
[attachment=0]09 I fall to Voice UP S og E.mp3[/attachment]
Her spiller Bassist Svein opp..[attachment=6]12 Crazy S og E.mp3[/attachment]
LA6BPA
[attachment=5]La6bpa.jpg[/attachment]
[attachment=4]La2K.jpg[/attachment]
Svein og Erik- Regnet som faller ned.
[attachment=3]11_Regnet_som.mp3[/attachment]
Ja, det e god gammel trøkk her i låten, slik bassan, rona bassan!!
[attachment=1]hjemmekos.jpg[/attachment]
Her e Maila på mopeden foran bussen kjørte ho i sikk sakk, så bussen ikke skulle komme forbi, det er godt gammelt sus fra Sør-Varanger- mens kaillan ennu hadde noe å si... :)
[attachment=2]Maila.jpg[/attachment]