Globalist sangen

Forumregler
Ain't misbehavin

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Hvis du vil legge ved filer, må du fylle ut feltene under.

Utvid visningen Emne: Globalist sangen

Globalist sangen

Innlegg BmOnline » Fre Des 14, 2018 1:28 pm

Sangen til globalistenes endelikt.

Erna vil ikke løfte på sløret eller snakke med støre- som bare hører på det ene venstre øret.

Erna vil ikke høre- på hva folket ønsker seg til jul- men legger heller i seg hele jula, så hun kommer nesten ikke inn i rom-jula.. Valgflesket må fores- så det tar seg pent ut på julebordet.

Erna vil ikke løfte på sløret- eller si at hun har ført oss i uføret- ja å skylde på skiføret i fjor sier de alle i kor.

Fregatten Helge Ingstad kostet masse gryn, det hadde holdt til en tur for oss på byn.

Våre eldste arbeidsjern som er på hvilehjem- hva har Erna tenkt å gi dem?

Våre søte små- som ikke har lært å gå- men de klarer å stå på tå. Har Erna i Høyre rusk i øret, eller skal vi snakke med Støre som bare hører på det ene venstre øret?

I Frankrike er det krise- mange finner intet å spise- bare de rike.
Erna vil ikke løfte på sløret- og fortelle oss hva hun vil gjøre-.

I England finnes russe unionen-Eu som hevder at de er for fred- du..
En svikefull løgn blir gjentatt i flere døgn- til de alle faller i søvn.

Vi har det samme marerittet her i vårt kjære Norge- som vi burde borge.

Angela Merkel har lurt DDR i et sekel, lite visste de at stasi Angela hadde avansert til Kansler og russefangesjef i EU.
Erna vil ikke løfte på sløret- og Støre hører bare på venstre øret, hva skal vi gjøre?
Vi stemte NEI til EU- men det brydde grebba Gro seg ikke om- fordi hu var så ond.

Men nå er tiden her- til deres besvær- de må legge seg på kne- og så skal det skje.....

Støre hører bare på den ene venstre øre- og Erna legger bare i seg føde- hva skal vi gjøre?

Topp