Amund Garfors » Tir Aug 16, 2011 8:06 am
Amund Garfors,
Trålvn. 33,
8520 Ankenesstrand.
Tlf. 769/56689 906/19206
ENDA NOEN TANKER ETTER 22/7.
Undertegnede ser at Rasma Haidri Sjøvoll går ut i AN den 13/8, der hun kritiserer meg, og hvor hun med vantro reagerer på mitt innlegg som sto i den samme avisa den 6/8.11. Og der hun har vanskelig for å skjønne hva jeg forsøker å formidle. Noen ganger tror jeg folk gjør seg dummere enn de er, bare for å komme til ordet. Men det burde ikke være noen grunn til å misforstå hva jeg prøvde å få fram ved det første innlegget mitt. Dessverre er det enkelte mennesker som leser innlegg slik selve Fanden leser Bibelen. Og da er det ikke særlig stort håp om at de heller forstår budskapet. Jeg har ikke på noen måter tatt massemorderen Anders B. Breivik i forsvar, eller fratatt ham ansvaret for denne forferdelige ugjerningen i Oslo og masakeren på Utøya. Men jeg prøver bare å henge bjella på katta, der jeg OGSÅ holder våre politiske myndigheter medansvarlig for dette massemordet.
Når en så først er ute og skal leite etter andres eventuelle medansvar, hvorfor skal da Breiviks reaksjon på samfunnet være irrelevant for hvordan han handlet den dagen han gikk amok? For husk: Alt henger sammen!
Når en først har ført en politikk med innvandring av fremmede (muslimer) i store mengder, og som det norske folk overhodet ikke har bedt om, og heller ikke blitt rådspurt om – og som har skapt store problemer med fremmedgjøring, angst, sinne og frustrasjoner for en rekke mennesker – og der elitens utopier tres nedover hodet på befolkningen, som om de var infantile barn på pattestadiet – og der de samme menneskene, ved hjelp av moralisering, løgn, fortielser, med arrogante bedrevitere som Per Fuggeli og Thomas Hylland-Eriksen, der de med sine syke og ekle propaganda om det ”fargerike fellesskap” og all annen ”berikelse” – får boltre seg i media. Mens de negative konsekvensene vi ser daglig skal ties i hjel, der slikt skal feies under teppet og skjules. Og det mens nordmenn ligger og blør i gatene, der politiet er fraværende, og der det ikke finnes penger for å lønne unge, flotte og dyktige politistudenter. Og der voldtektene i hovedstaden og andre byer i landet går sin gang. Ja, DA er det ingen tvil at vi VIL VI FÅ HATEFULLE OG SINTE MENNESKER I DETTE LANDET!
Og de menneskene som reagerer med hat og sinne på det som AP og SV har holdt på med de siste årene, de har ingen grunn til å beklage noe som helst! En kan nå engang ikke lobotomere hele befolkningen. Selv om det ser slik ut, der de sitter framfor sine store flatskjermer og blir foret med fotball og sport i alle kanaler, krim og såpeserier døgnet rundt – kun for å skape likegyldighet og passive mennesker som godtar alt og alle. Og det mens landet går i kloakken. For det finnes nemlig enda mennesker i dette landet, tro det eller ei, som har noe vi ønsker å beskytte og ta vare på! Der vi fortsatt tror på norsk kultur, de ti bud, vår barnelære, norske verdier og vårt eget samfunn som dessverre mange i AP og SV ønsker å ødelegge. Og til fordel for noe helt nytt og fremmed, som absolutt INGEN har bedt om å få i dette landet!
Jonas Gahr Støres ”Det Nye Norge” er i realiteten ingen ting annet enn et nytt Norge, der eliten alltid skal ha rett til å bestemme dine og mine verdier. Og den samme mannen, som er vår utenriksminister, en stilling han misbruker, og der han aldri heller har lagt skjul på at han ønsker den norske befolkning skal tilpasse seg islam. Samtidig som islam skal tilpasses Norge! Der moskeer betalt av våre skattepenger spretter opp som paddehatter overalt. Er det virkelig noen som benekter at dette er sant? For det er i så fall det Eurabia handler om! Altså at Europa og arabiske land skal integreres inn i hverandre…
Vi må aldri komme så langt at vi glemmer at vi nordmenn har RETT til å ha vår egen kultur, religion og vårt eget samfunn på samme måte som andre folkegrupper. Vi er ikke engang en promille av verdens befolkning, og her kan vi snakke om å være i minoritet. Og hvor vi ikke består av flere mennesker enn hva som bor i en middels stor by i Pakistan. Og når så noe prøver på å ødelegge denne nasjonen og dette folket, da ber de samme myndighetene om bråk. La det være helt klart! Det burde våre uansvarlige politikere som er blitt advart i årevis forstått for lengst. For hva er egentlig poenget med å leve, når en ikke lenger kan være til stede i sitt eget liv og i sin egen nasjon?
Mennesker er ikke datamaskiner som AP og SV-politikere hele tiden kan oppdatere med nye programvarer. Og dersom det er noe som Rasma Haidri Sjøvoll og andre kan lære av denne forferdelige tragedien den 22/7-11, så er det at fremmedgjøring, vold og aggresjon er uløselig knyttet til hverandre. Dette har vi vært klar over i generasjoner. Dessverre finnes det slike mennesker som dette uhyret Anders B. Breivik, og som reagerte sterkere på denne fremmedgjøringen enn de fleste ville gjøre. Og med de fatale og grusomme følger som ligger i dets kjølvann.
Ankenes, 15.08.11.
Amund Garfors
(Leder for DEMOKRATENE i Nordland)
Amund Garfors,
Trålvn. 33,
8520 Ankenesstrand.
Tlf. 769/56689 906/19206
ENDA NOEN TANKER ETTER 22/7.
Undertegnede ser at Rasma Haidri Sjøvoll går ut i AN den 13/8, der hun kritiserer meg, og hvor hun med vantro reagerer på mitt innlegg som sto i den samme avisa den 6/8.11. Og der hun har vanskelig for å skjønne hva jeg forsøker å formidle. Noen ganger tror jeg folk gjør seg dummere enn de er, bare for å komme til ordet. Men det burde ikke være noen grunn til å misforstå hva jeg prøvde å få fram ved det første innlegget mitt. Dessverre er det enkelte mennesker som leser innlegg slik selve Fanden leser Bibelen. Og da er det ikke særlig stort håp om at de heller forstår budskapet. Jeg har ikke på noen måter tatt massemorderen Anders B. Breivik i forsvar, eller fratatt ham ansvaret for denne forferdelige ugjerningen i Oslo og masakeren på Utøya. Men jeg prøver bare å henge bjella på katta, der jeg OGSÅ holder våre politiske myndigheter medansvarlig for dette massemordet.
Når en så først er ute og skal leite etter andres eventuelle medansvar, hvorfor skal da Breiviks reaksjon på samfunnet være irrelevant for hvordan han handlet den dagen han gikk amok? For husk: Alt henger sammen!
Når en først har ført en politikk med innvandring av fremmede (muslimer) i store mengder, og som det norske folk overhodet ikke har bedt om, og heller ikke blitt rådspurt om – og som har skapt store problemer med fremmedgjøring, angst, sinne og frustrasjoner for en rekke mennesker – og der elitens utopier tres nedover hodet på befolkningen, som om de var infantile barn på pattestadiet – og der de samme menneskene, ved hjelp av moralisering, løgn, fortielser, med arrogante bedrevitere som Per Fuggeli og Thomas Hylland-Eriksen, der de med sine syke og ekle propaganda om det ”fargerike fellesskap” og all annen ”berikelse” – får boltre seg i media. Mens de negative konsekvensene vi ser daglig skal ties i hjel, der slikt skal feies under teppet og skjules. Og det mens nordmenn ligger og blør i gatene, der politiet er fraværende, og der det ikke finnes penger for å lønne unge, flotte og dyktige politistudenter. Og der voldtektene i hovedstaden og andre byer i landet går sin gang. Ja, DA er det ingen tvil at vi VIL VI FÅ HATEFULLE OG SINTE MENNESKER I DETTE LANDET!
Og de menneskene som reagerer med hat og sinne på det som AP og SV har holdt på med de siste årene, de har ingen grunn til å beklage noe som helst! En kan nå engang ikke lobotomere hele befolkningen. Selv om det ser slik ut, der de sitter framfor sine store flatskjermer og blir foret med fotball og sport i alle kanaler, krim og såpeserier døgnet rundt – kun for å skape likegyldighet og passive mennesker som godtar alt og alle. Og det mens landet går i kloakken. For det finnes nemlig enda mennesker i dette landet, tro det eller ei, som har noe vi ønsker å beskytte og ta vare på! Der vi fortsatt tror på norsk kultur, de ti bud, vår barnelære, norske verdier og vårt eget samfunn som dessverre mange i AP og SV ønsker å ødelegge. Og til fordel for noe helt nytt og fremmed, som absolutt INGEN har bedt om å få i dette landet!
Jonas Gahr Støres ”Det Nye Norge” er i realiteten ingen ting annet enn et nytt Norge, der eliten alltid skal ha rett til å bestemme dine og mine verdier. Og den samme mannen, som er vår utenriksminister, en stilling han misbruker, og der han aldri heller har lagt skjul på at han ønsker den norske befolkning skal tilpasse seg islam. Samtidig som islam skal tilpasses Norge! Der moskeer betalt av våre skattepenger spretter opp som paddehatter overalt. Er det virkelig noen som benekter at dette er sant? For det er i så fall det Eurabia handler om! Altså at Europa og arabiske land skal integreres inn i hverandre…
Vi må aldri komme så langt at vi glemmer at vi nordmenn har RETT til å ha vår egen kultur, religion og vårt eget samfunn på samme måte som andre folkegrupper. Vi er ikke engang en promille av verdens befolkning, og her kan vi snakke om å være i minoritet. Og hvor vi ikke består av flere mennesker enn hva som bor i en middels stor by i Pakistan. Og når så noe prøver på å ødelegge denne nasjonen og dette folket, da ber de samme myndighetene om bråk. La det være helt klart! Det burde våre uansvarlige politikere som er blitt advart i årevis forstått for lengst. For hva er egentlig poenget med å leve, når en ikke lenger kan være til stede i sitt eget liv og i sin egen nasjon?
Mennesker er ikke datamaskiner som AP og SV-politikere hele tiden kan oppdatere med nye programvarer. Og dersom det er noe som Rasma Haidri Sjøvoll og andre kan lære av denne forferdelige tragedien den 22/7-11, så er det at fremmedgjøring, vold og aggresjon er uløselig knyttet til hverandre. Dette har vi vært klar over i generasjoner. Dessverre finnes det slike mennesker som dette uhyret Anders B. Breivik, og som reagerte sterkere på denne fremmedgjøringen enn de fleste ville gjøre. Og med de fatale og grusomme følger som ligger i dets kjølvann.
Ankenes, 15.08.11.
Amund Garfors
(Leder for DEMOKRATENE i Nordland)