Norsk lagmannsrett- riktig naglet?

Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Hvis du vil legge ved filer, må du fylle ut feltene under.

Utvid visningen Emne: Norsk lagmannsrett- riktig naglet?

Norsk lagmannsrett- riktig naglet?

Innlegg BmOnline » Tir Jan 03, 2012 1:22 pm

Dette er historien om molbo-retten i Norge, i stedet for å takle en enkel molo-sak gjør de det om til en molbo-sak.

Det er ikke til å tru at vi har slike in-effektive "sakførere" i dette landet. Han fikk sin molo ødelagt av orkanen, så reparerte han skaden og kanskje den var for kort, så han forlenget den med 20 meter. Da ble han idømt en bot på 50.000 kroner i lagmannsretten.

Jeg må si at jeg forstår bygdefolkets iver å dekke opp disse "pave-pengene" ved en innsamlingsaksjon.

molo.jpg
Molo
molo.jpg (26.92 KiB) Vist 2024 ganger




..dette er ikke korrekt jus, men hysteri!
Sannheten er jo at han skulle hatt betalt 150.000 kr. i stedet!

BmOnline

Topp

cron