1. mai talen i Narvik

Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Hvis du vil legge ved filer, må du fylle ut feltene under.

Utvid visningen Emne: 1. mai talen i Narvik

1. mai talen i Narvik

Innlegg Nord-Norgebanen » Fre Okt 29, 2010 8:51 pm

Nå har de mistet hodet fullstendig oppe i Narvik?

Det er blitt "in" å prate tøv om å bygge ei ny bru fra Narvik, over til Øyjord. Dette prosjektet er en totalt skivebom, nasjonaløkonomisk sett. Sett heller av noen tusenlapper til å rette ut noen svinger på Rombaksveien i stedet. Og sørg heller for en ny tunnell fra Fagernestunnellen og tversj igjennom fjellet øst for Veteranplassen. Så er byen fri for all E6 trafikken.

Hvorfor heller ikke tale for en ny jernbanetrase fra Bjørnefjell til Kirkenes? Det måtte jo virkelig være noe å satse på, slik at vi blir kvitt all den trailertrafikken på E6, som på ingen måte er med på å hjelpe til med å begrense miljøkvoter eller forurensing?

http://nordrenordlandogsortroms.origo.n ... ik-oeyjord

http://www.nordnorgebanen.no/nord_norge ... jonsgruppa

viewtopic.php?f=34&t=163&p=225&hilit=nordnorgebanen#p225

Jernbanen

Topp

cron