Dyr sjokolademus

Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Hvis du vil legge ved filer, må du fylle ut feltene under.

Utvid visningen Emne: Dyr sjokolademus

Dyr sjokolademus

Innlegg Hammerfest » Lør Jan 30, 2016 10:12 am

I Hammerfest har de funnet ut at det skulle være sjokolademus salg, og en mann er tatt for kjøp av ulovlig sjokolademus.
Det merkelige er, hvorfor er det lov å selge denne musa, men ikke kjøpe??

finnsex.gif
Verdens dyreste sjokolademus i Hammerfest
Nå viser det seg at likestillingen står i stampe ja, som alltid ;)

Tror tror statslesbene må ta frem lupen og se om de kan få lusa ut disse sjokolademus selgerne, det skulle vært like lang straff for å selge, som for å kjøpe.- Hvor i all verden er likestillingen i dette landet?

Alle dere statslesber som roper og skriker. Her er beviset. Det er jo langt igjen. :lol:

Topp