PST sjefen- NATO skal hjelpe Norge he, he, he, he :)

Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Hvis du vil legge ved filer, må du fylle ut feltene under.

Utvid visningen Emne: PST sjefen- NATO skal hjelpe Norge he, he, he, he :)

PST sjefen- NATO skal hjelpe Norge he, he, he, he :)

Innlegg Inspektør snusen » Tor Feb 11, 2016 9:05 am

Ja, tenk det dere selveste løst løgner sjefen sjøl i PST kommer med spillenytt- at RUSSENATO skal hjelpe Norge HA,HA,HA!! :mrgreen:

Her kan dere alle se på "hollywoodstjernene" i PST. Bare løgn og bedrag. Nei, du får finne på noe mer overbevisende nyheter, B Bjørndal! Vi har allerede langt fremskreden latterkrampe. Du får ta kontakt med Putin og be ham om å slippe neste latterkule.

Nato hjelpe n.gif
B Bjørndal er Sjef i RUSSE PSST- he he. Her ser dere dobbeltagentene i Pst i full russekatanke blomst :)
Vi kjenne russe-stanken- gjett om!!


Ha ha, Cyberangrep- fortell oss heller om cyberangrepet på regjeringskvatalet i 2011 B Bjørndal og om likvideringen av de unge på Utøya 22. juli- og hvem som stod bak.

Topp

cron