Norulv Øvrebotten » Ons Apr 29, 2020 5:32 am
Norulv Øvrebotten Glem fly og konsentrer deg om forholdene i fengslene
Knut Arild Hareide og hans sjef, Kjell Magne Bondevik bør sammen med mange andre heller konsentrere seg om stoler og brisker i fengslene, enten det nå er på Cuba eller her hjemme, enn å drømme om nye påfunn på flyene i denne nye bedragoperasjonen over brutal kommunistisk lest for å styrke en mafiastat og et fordekt herredømme østfra.
https://www.dagbladet.no/nyheter/vil-ha ... 0QVsxM3lMc
[b]Norulv Øvrebotten [/b]
[quote][size=150][color=#FF0000]Glem fly og konsentrer deg om forholdene i fengslene
Knut Arild Hareide og hans sjef, Kjell Magne Bondevik bør sammen med mange andre heller konsentrere seg om stoler og brisker i fengslene, enten det nå er på Cuba eller her hjemme, enn å drømme om nye påfunn på flyene i denne nye bedragoperasjonen over brutal kommunistisk lest for å styrke en mafiastat og et fordekt herredømme østfra.[/color][/size][/quote]
https://www.dagbladet.no/nyheter/vil-ha-tomme-midtseter-pa-flyene/72410287?fbclid=IwAR1JDG14i28QFG-8kJZBBrytgk9wBl3Im0cQU6YbQBx2mIQJT0QVsxM3lMc