BmOnline » Lør Aug 18, 2012 9:34 am
Jens Stoltenberg har startet ap-valgkampen: "Adolf- globalistene" på krigsstien.

- Her er ap-jens i aksjon for AP- only. Husk dette når du går til valg- urnene- tenk norsk når du skal velge parti, og styr unna soslialist-globalistene.
http://bmonline.no/html/ap_6.htmlhttp://bmonline.no/html/apnett.htmlHer kan du lese hvor kommunistene har en finger med i det meste, les USSR/FSB
http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=88&t=1330Hold Norge rent!!
- Vedlegg
-

- I søppla med det rød-brune grumset!
Jens Stoltenberg har startet ap-valgkampen: "Adolf- globalistene" på krigsstien.
[attachment=1]ap-valgkamp.jpg[/attachment]
http://bmonline.no/html/ap_6.html
http://bmonline.no/html/apnett.html
Her kan du lese hvor kommunistene har en finger med i det meste, les USSR/FSB
http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=88&t=1330
Hold Norge rent!!