BmOnline » Fre Des 19, 2014 9:38 am
Rikspolitikerne, dvs Bandittene i Norge hevder at de har tradisjon på nøytralt grunnlag å forhandle med extreme regimer- uten først å fortelle oss at de faktisk er de største extremistene, made in USSR. FN er den største banditten, og sørger for krig i verden.

- Les dere opp om hva norske politikere egentlig bedriver sin tid med, ikke fred, men krig, krig!
Ja, nå er de blitt så freidig at de sendte våre F16 jagerfly for å bombe i fremmede land som vi aldri har hatt noe usnakket med. Ser dere, FN og Nato- bandidos!
viewtopic.php?f=7&t=1965&p=2725&hilit=588+bomber+over+Libya*#p2725Og hvem tror dere det er som forer disse 2000 gruppene i Syria med våpen og penger?
Jo, det er de samme som nå går til Krig mot ISIS i Syria. Igjen, FN og USSROME. Når skal almuen våkne og få disse kastet i kasjotten?
Rikspolitikerne, dvs Bandittene i Norge hevder at de har tradisjon på nøytralt grunnlag å forhandle med extreme regimer- uten først å fortelle oss at de faktisk er de største extremistene, made in USSR. FN er den største banditten, og sørger for krig i verden.
[attachment=0]tradisjon.gif[/attachment]
Ja, nå er de blitt så freidig at de sendte våre F16 jagerfly for å bombe i fremmede land som vi aldri har hatt noe usnakket med. Ser dere, FN og Nato- bandidos!
http://bmonline.no/forum/viewtopic.php?f=7&t=1965&p=2725&hilit=588+bomber+over+Libya*#p2725
Og hvem tror dere det er som forer disse 2000 gruppene i Syria med våpen og penger?
Jo, det er de samme som nå går til Krig mot ISIS i Syria. Igjen, FN og USSROME. Når skal almuen våkne og få disse kastet i kasjotten?