Bandittene flommer inn til Norge- ja de kalles flyktninger

Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Hvis du vil legge ved filer, må du fylle ut feltene under.

Utvid visningen Emne: Bandittene flommer inn til Norge- ja de kalles flyktninger

Bandittene flommer inn til Norge- ja de kalles flyktninger

Innlegg Norulv Øvrebotten » Fre Nov 20, 2015 11:47 am

Norulv Øvrebotten

Hvis Russland vil fylle opp landet med et par hundre tusen unge muslimske menn i våpenfør alder, er det neppe noe til hinder for det. Putin gir blaffen i overflatepolitikere i Norge, hvis han vil okkupere landet på denne indirekte måten i første omgang. Dette er vasallstaten hans og han gjør akkurat hva han vil.

Hvem skulle hindre ham? Denne muslimen og gamle sovjetkommunisten? Som behersker KGBs sofistikerte teknikker innen bedrag? Du lærer ikke å mestre dem på ett år eller to. Det krever lang tid å bli en profesjonell bedrager. Bare spør Putin.

"Jeg er ekspert på forhold mellom mennesker," sa han her om året om sitt yrke som offiser i KGB.

putin-despot.jpg
Putin fyller opp med banditter i Norge og bryr seg katta i oveflatiske politikere i Norge

Topp