Justisdep om FN kritikk pga kastet ut asyl-banditter

Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Hvis du vil legge ved filer, må du fylle ut feltene under.

Utvid visningen Emne: Justisdep om FN kritikk pga kastet ut asyl-banditter

Justisdep om FN kritikk pga kastet ut asyl-banditter

Innlegg BmOnline » Ons Jul 27, 2016 11:05 am

Det er ikke måte på hale-logring og sengekos når Justisdepartementet skal forklare seg om russlands gjestfrihet-

å sende egne uønskede elementer til Norge. Samtidig skal Norge og myndighetene logre til FN som ble laget av CCCP- som altså er bukken og havresekken.

Når skal disse hollywood-stjernene i FN og i UD fortelle oss sannheten i stedet for å dikte, drepe og lyve mot sitt eget folk?

På høy tid å få kastet disse i kasjotten!!

Fn-kritikk.gif
Hollywood stjernene i UD leker seg med de samme stjernene i FN, som CCCP har laget.

Når skal disse bandittene i kasjotten?

Topp

cron