Thorbjørn Andersen » Tor Okt 28, 2010 3:03 pm
Tanker etter 17.mai.
Igjen er 17.mai – Grunnlovsdagen – blitt feiret. Men, etter det som har foregått - bør mange få en skikkelig hodepine og bismak.
MED UTGANGSPUNKT – nettopp i Grunnloven og dens intensjoner for norske borgere – har politikere nemlig utført det jeg har sett karakterisert som landsforræderi.
KRAFTIG ORDBRUK – vil noen si. Men, en politisk, ideologisk debatt vil avsløre at bruken er på sin plass. Klikk inn på
http://www.grunnlovens-vektere.com - og les om galskapen som har foregått i dølgsmål, og som må få konsekvenser for de involverte. (Med andre ord har det foregått en snikrevolusjon).
KR. ALMÅS advarte mot utviklingen for noen år tilbake, og den samme advokaten beskrev fakta om naturvernhysteriet i
http://agderavisen.com/article.php?stor ... 6170129470 - fakta som bør være aktuelle i en debatt omkring begrepet ”demokrati”:
På grunn av elendig historieforskning ved UiO, der man ikke har interessert seg verken for vår landbrukshistorie, rettshistorie eller befolkningshistorie, for våre forfedres livsforhold, deres kamp for å overleve, eller for deres eldgamle demokratiske styringssystemer, som den katolske kirken forsøkte å ødelegge når den kom til Norden, er det i dag svært få nordmenn som kjenner sitt eget lands historie. Dette gjør dommedagsprofetene seg nytte av når de truer med klimaproblemer som det ikke finnes vitenskapelig dekning for, og når de vil sosialisere all grunneiendomsrett, i strid med Grunnlovens § 105. Borten var vel den første ledende politiker som gikk hardt ut mot naturvernhysteriet og de brunskimrede krefter som sto bak det.
AVSNITTET over er hva jeg virkelig vil karakterisere som kraftig ordbruk, som alle – absolutt alle – må ta inn over seg. Spesielt i dagens situasjon.
Thorbjørn Andersen. Halden.
Les mer om klimaet på Klimarealistene, Erik B Næss:
http://klimarealistene.com/http://www.bmonline.no/forum//viewtopic ... stene#p263
Tanker etter 17.mai.
Igjen er 17.mai – Grunnlovsdagen – blitt feiret. Men, etter det som har foregått - bør mange få en skikkelig hodepine og bismak.
MED UTGANGSPUNKT – nettopp i Grunnloven og dens intensjoner for norske borgere – har politikere nemlig utført det jeg har sett karakterisert som landsforræderi.
KRAFTIG ORDBRUK – vil noen si. Men, en politisk, ideologisk debatt vil avsløre at bruken er på sin plass. Klikk inn på http://www.grunnlovens-vektere.com - og les om galskapen som har foregått i dølgsmål, og som må få konsekvenser for de involverte. (Med andre ord har det foregått en snikrevolusjon).
KR. ALMÅS advarte mot utviklingen for noen år tilbake, og den samme advokaten beskrev fakta om naturvernhysteriet i http://agderavisen.com/article.php?story=20071216170129470 - fakta som bør være aktuelle i en debatt omkring begrepet ”demokrati”:
På grunn av elendig historieforskning ved UiO, der man ikke har interessert seg verken for vår landbrukshistorie, rettshistorie eller befolkningshistorie, for våre forfedres livsforhold, deres kamp for å overleve, eller for deres eldgamle demokratiske styringssystemer, som den katolske kirken forsøkte å ødelegge når den kom til Norden, er det i dag svært få nordmenn som kjenner sitt eget lands historie. Dette gjør dommedagsprofetene seg nytte av når de truer med klimaproblemer som det ikke finnes vitenskapelig dekning for, og når de vil sosialisere all grunneiendomsrett, i strid med Grunnlovens § 105. Borten var vel den første ledende politiker som gikk hardt ut mot naturvernhysteriet og de brunskimrede krefter som sto bak det.
AVSNITTET over er hva jeg virkelig vil karakterisere som kraftig ordbruk, som alle – absolutt alle – må ta inn over seg. Spesielt i dagens situasjon.
Thorbjørn Andersen. Halden.
Les mer om klimaet på Klimarealistene, Erik B Næss:
http://klimarealistene.com/
http://www.bmonline.no/forum//viewtopic.php?f=28&t=195&p=263&hilit=klimarealistene#p263