Nå i disse DARK ROOM tider...hvor er PST ??

Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Hvis du vil legge ved filer, må du fylle ut feltene under.

Utvid visningen Emne: Nå i disse DARK ROOM tider...hvor er PST ??

Nå i disse DARK ROOM tider...hvor er PST ??

Innlegg BmOnline » Man Jan 16, 2017 1:14 pm

Hvor er PST mens vi venter på at UTØYA drapene også skal bli tatt like hårdt tak i???

Nå må PST se å få ut fingeren- og ikke sitte og leke dark roooooom så veldig mye lenger..før lyset går og de havner i kasjotten hele bengen...


Tror det er mange slike tvilsomme individer i PST som burde fått besøk av styggen selv.

Hva staten norge skjuler- drap på Utøya- og gummibåten som aldri nådde fram- i ren Hollywood stil. At det lukter dritt av den saken.. you bet!! Og de tre baggene som ble lempet på land fra MS Thorbjørn da den liksom ble kjørt på tørra- og ikke skulle berge noen som helst? 5 skyttere var på Utøya pluss patsyen ABB-.

Topp