Skinkerytterne » Lør Sep 23, 2017 4:02 pm
Utrolig nok er det ikke bare i PST at skinkerytterne får fritt utløp. Nå rir de også Kirkenes og russegrensen til alt overmål. Skinkeryttere er UTE- det finnes ikke håp om liv i dem.

- Det er ikke bare hos Pst de rir...
Utrolig nok er det ikke bare i PST at skinkerytterne får fritt utløp. Nå rir de også Kirkenes og russegrensen til alt overmål. Skinkeryttere er UTE- det finnes ikke håp om liv i dem.
[attachment=0]Skinkerytterne kkn.gif[/attachment]