Den store faren er at Politidirektoratet i desperasjon

Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Skriv et svar


This question is a means of preventing automated form submissions by spambots.
Smil
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
BBCode er
[img] er
[flash] er AV
[url] er
Smil er
Emne
   

Hvis du vil legge ved filer, må du fylle ut feltene under.

Utvid visningen Emne: Den store faren er at Politidirektoratet i desperasjon

Den store faren er at Politidirektoratet i desperasjon

Innlegg BmOnline » Fre Jul 06, 2018 6:11 pm

Norulv Øvrebotten

Den store faren er at Politidirektoratet i desperasjon bevæpner muslimene, slik planen har vært lenge fra Kreml i Europa.

Da har frimurerne i politi, påtalemakt og domstoler en større og mer hensynløs styrke med en gang for å undertrykke og terrorisere den norske befolkningen. Slik de ellers holder på med i alle sammenhenger som en del av bedragoperasjonen som er spunnet på 77 lik i snart sju år.

Både politi, domstoler og forsvar er mot eget folk. Det har de alle ettertrykkelig bevist lenge nå. Dag ut og dag inn.

Kommentar bmo:
Hvor mange år bak murene skal de ikke få?

Topp

cron