Aviation Security

Politikerne er med i hemmelige losjer og gir blaffen i hva det er folket vil, må fjernes. Stem derfor klokt på Norgespartiet, som har definert seg utenfor v-h aksen på det kuppede stortinget.

Nå kommer avsløringene på løpende bånd. Det er ingen vits i å stemme på de som er på dagens storting, pga kuppet i 1940.
Forumregler
Rikspolitikerne bedriver et skittent spill bak ryggen på det norske folk. http://bmonline.no/html/eu_69.html

Les om det ulovlige kartellet her:http//bmonline.no/html/kartellet.html
Http://bmonline.no/html/wetland.html

Aviation Security

UNREAD_POST BmOnline » Søn Feb 20, 2011 9:40 am

Dagens hysteri på alle flyplassterminaler er STORE sankorn i maskineriet. DET er TULL og TØYS fra A til Å.
For det første koster det forbrukerne masse unødvendige kroner, og mas og tøys- og det vil si hele kontrollen.

Det riktige var at ALLE mullabrakar figurene var nødt til å reise med båt! De hadde blitt nektet å reise med fly av meg!
Så enkelt er det å kvitte seg med disse problemene-. OG hør hva jeg sier. ALLE nordmenn fikk lov å reise med både kniv og gaffel hele dagen, uten at en tosk skulle bry seg. Skjønner dere- jusst det. Og det er Skipperen i Flyet som bestemmer, ingen andre.

Trenger du råd, bistand, hjelp innen området flysikkerhet, ta kontakt.

Spesialist innen flysikkerhet, bagasje og passasjerkontroll.

Adgangskontroll

Sensitivt område

Passasjerkontroll

Bagasjekontroll

Rød sone kontroll

Korrupsjon, administrative tjenester.

Brann og Redning, kontroll- skikkethet til tjeneste i Redningstjenesten. Rutiner, mv.

Administrative tjenester, arbeidsmiljø- HMS.

Kontakt:

Bjørgulf Mortensen

Tlf. 41239887
Konsulent Luftfartsverket

Gode råd til deg som ønsker å vite hvordan det skal gjøres.
De som i dag bedriver sikkerhetskontrollen i Norge er en vits. Tenk, de tar ifra deg helt ny håndkrem, Securitas på Evenes. Likeså traff jeg på en ivrig vaktleder på Flesland Lufthavn som arbeidet hos Securitas. Da mine sko slo ut på portalen, så sa jeg til han at dere har den stillet inn alt for fintfølende. På Evenes der sa den ikke et kvitter. Så kom ordene flommende ut av munnen på vaktlederen fra Securitasm Sitat-
"Jeg har mye mer peiling på dette enn deg", sitat slutt.

Nei, sa jeg til vaktlederen i Securitas, det har du ikke. Jeg har alle de sertifikater som trenges for å justere den portalen rett. Jeg har sogar Securitas godkjenning som sikkerhetskontrollør. Da "smalt" det ikke mer fra den kanten. Ja, det er en virkelighetsfjern gjeng i Securitas som arbeider ved disse portalene om dagen. Det er en sinssyk terskel de har blitt pålagt i jobben for, les Avinors og ICAOs bunnsolide pengesluk til ingen nytte.
Denne sikkerhetskontrollen er en diger vits- slik den gjennomføres. Folk plages direkte av dette. Og det er ikke slik det skal være i en servicebedrift.

Jeg forstår meget godt crewets frustrasjon ved slike unødvendige kontroller. Det skulle vært forbudt å plage crewet. Jeg er overbevist om at man bør se på ordningen minst en gang til. Jeg kjenner meget godt til hva man skal lete etter. Mens jeg drev på med dette, så fikk alle sine eiendeler tilbake på båndet ved ankomst. Mens nå blir din håndsåpe kastet. Det er virkelig "nydelige nelliker" i Securitas må jeg si. Ja, jeg vet at det er "tøffelen" i avinor som gir de beskjed.
Men det trenger ikke å være slik. Dette er hysteri.

screening results.jpg
Results shows slaves under Dictatorship

The truth is 1.500 terrorsist was found, but we dont care.

Med lang fartstid i Luftfartsverket:
viewtopic.php?f=12&t=32

Dagens vektere kritiseres av kabinansatte som utsettes for utidig klåing, spesielt kvinnelige vektere er ufyselig.
Flygere: Flyselskapene, Avinor og Luftfartstilsynet hadde sist tirsdag krisemøte om vaktselskapene.

Årsak: Piloter og flyvertinner har protestert på hyppige kontroller, uhøflige vakter og kvinner især på det de beskriver som «sikkerhetsklåing».

Kurs: Vekterne skal nå på 10 timers kurs hvor skikk og bruk skal stå sentralt. :?
Det er tøv og støv denne kontrollen de har innført, og hvem er det som terroriserer passasjerene? Du gjettet helt riktig- blodbads-globalist terroristene i NWO- hvor både dagens politi,- vektere, og myndigheter er meget aktive.
Terroristene finnes ikke. Var dette nytt for deg? Dette er icenesatt for å lage støy og frykt.
Bare prøv å si til disse kontrollørene at du ikke har noen bombe, så skal du snart få høre at det er forbudt å si bomba, bomba, bomba osv. osv. Ja, de har skruer løs- mange skruer...
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

URL: bmonline.no

Re: Aviation Security

UNREAD_POST Politiskolen lll » Tir Jan 19, 2016 10:55 am

KLÅDDE på MORS PUPPER I ALLES PÅSYN

BARNEMAT

- Flyturen skulle vare fem timer og 20 minutter. Vi hadde derfor med oss seks tutteflasker med kaldt vann som hver inneholdt 80 milliliter. I tillegg hadde vi ei termos med 0,7 dl varmt vann (av forskjellige grunner måtte babyen kun ha sterilt vann, derfor alle disse tutteflaskene).

- Jeg hadde ringt på forhånd til flyplassen og varslet Securitas om at jeg hadde med meg disse flaskene, bare for å være på den sikre sida. Jeg visste jo at man kunne ta med nødvendig barnemat og utstyr. En hyggelig person fortalte at det ikke var noe problem.

NITID KONTROLL

Men det skulle bli alt annet enn hyggelig i kontrollen.

-Det var rett og slett ydmykende. Håndbagasjen, inkludert stelleveska, ble vrengt utover og bryskt rotet igjennom - allerede før skanning. De fant en liten tube barnesalve som vi høyt og tydelig og i en brysk tone fikk beskjed om skulle ha vært i en lukket pose.

Vi, og de to eldste barna, måtte kle av oss sko, belter, jakker og jeg vet ikke hva, men det var jo greit. Likevel peip det da jeg gikk gjennom skanneren. Jeg forsto ingenting. Jeg hadde kun metall i glidelåsen på buksa i tillegg til de to spilene i bh-en. På dette tidspunkt smågrein de to minste ungene, og vi var blitt kjempestressa.

-Jeg, og også mannen min, måtte flere ganger gå fram og tilbake gjennom skanneren. I tillegg ble vi skannet med den håndholdte metalldetektoren. I tillegg ble jeg kroppsvisitert. Jeg måtte stå med armer og bein fra hverandre, mens en mannlig vekter kroppsvisiterte meg med hendene - inkludert brystene mine - framdeles foran alle passasjerene. Barna så på med store og forferdede øyne. Jeg følte det dypt krenkende over å bli tatt på brystene på denne måten. Det var kvinnelige sikkerhets-vakter der som kunne ha gjort det.

Vaktene diskuterte over hodet på oss om de selv skulle ta babyen og gå gjennom skanneren. De spurte ikke oss. Vi var som luft. Heldigvis ble det ikke noe av det.

Brente seg

Da visiteringa var unnagjort, måtte mannen min smake på alle de seks tutteflaskene, samt termosen med det kokende vannet - fortsatt foran øynene på alle. Da var han så stressa at han brente seg på det kokvarme vannet.

Et vennepar med småbarn ble også gransket. Hun reagerte også sterkt på å få håndvisitert puppene sine.

Det hører med til historien at da de skulle reise tilbake etter endt ferie, var det ingen ubehageligheter på flyplassen på Gran Canaria. Vaktene var høflige og hjelpsomme og forsto at vi måtte ha tutteflaskene med oss. Og håndbagasjen vår ble pent lagt i en kasse og sendt gjennom skanneren.

- Jeg har ingen militær utdanning, men selv en grasrotperson som meg spør seg nå om ikke frykten for flyterror er overdrevet. Jeg antar det må være mer hensiktsmessig for en terrorist å fyre av en rakett mot et fly enn å fylle tutteflasker med eksplosiver.
http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokal ... 32423.html

Kommentar BmO:

Ja, denne lekegrinda på flyplassene de kaller sikkerhet- er bare et simpelt påfunn for å forsinke og fordyre og gjøre alt de kan får at folk skal få en ubehagelig reise.

Da jeg var med på en slik kontroll, (5år) så skulle vekterne hersje med presten Børre Knutsen, overhørte jeg. De skulle ha det morrasamt med Knutsen. Jeg var sjef i kontrollen- og da Børre Knutsen kom fram til kontrollen, så sa jeg til ham, "Hvis alle hadde vært som deg, så kunne vi legge ned denne kontrollen, og jeg vinket ham bare forbi utenom kontrollen! Knutsen takket og var følgelig overrasket over at han slapp bryderiet.

Dere kan tro disse frekke vekterne ble laaange i ansiktet. Men slik er jeg- jeg tåler ikke slike "slikkepotter"!!
Nå var Børre Knutsen en prest som jeg hadde hundre prosent omsorg for, da han stod imot drap på det ufødte barn!!
Og dere kan tro at jeg IKKE har endret min mening etter denne episoden fra 1995.
Dette er "sankorn i maskineriet" og hets imot reisende, intet med sikkerhet å gjøre.

En annen gang vi hadde utlandskontroll, dvs fly som skulle til syden med turister. Da har vi toll og det hendte at politiet kom innom av og til. Da hørte jeg vaktlederen i securitas snakke med politibetjenten om ikke han kunne hersje litt med meg. Og da sa vaktlederen at vi skulle på nattskift om et par dager- og da kunne politiet stoppe meg på veien- leke seg og kontrollere meg. Ja, sa den politibetjenten, det skulle de gjøre-. Den neste nattvakten jeg kjørte hjem og passerte under tunnellen ved sør enden av flystripen inn i rundkjøringen og så til høyre der. Nå skulle politiet stå på avtalt sted ved fjøs kafeen til venstre i neste rundkjøring som er før tunnellen mot byen. I denne rundkjøringen skulle jeg til høyre. Jeg så purken stå parkert i kanten av rundkjøringen på lur. Jeg kjørte som vanlig å så i speilet at de la seg på hjul. Jeg kjørte i neste kryss opp bakken mot sentrum ved gartneriet. Purken kom etter. Og oppover bakkene bar det i 30 sonen. Ved værvarslingen begynte de å blinke med lysene. Jeg ignorerte det og fortsatte mot krysset ved kirkegårdsgjerdet tok jeg til høyre forbi skolen. Og purken bak lekte seg med sirene og du kan tro de kunne leksene sine?
Jeg kjørte- og stoppet ikke. Like før jeg var hjemme- stoppet jeg opp og sveivet ned vinduet og skjelte ut purken som hadde snakket med vaktlederen i Securitas. Han stod utefor min bildør og spurte om jeg ikke hadde sett lysene og hørt sirenen? Jo, sa jeg; Jeg hørte både deg og vaktlederen i securitas, han med lekebilen sin- avtale dette. Og så sa jeg at politimester Fyhn skal få en skikkelig rapport om hva dere driver på med i arbeidstiden. At du jobber for securitas. Så smekket jeg igjen viduet og kjørte videre. Ja, denne tosken av en betjent fikk seg en skrape i lakken, og det samme gjaldt den tosken av en vaktleder i securitas. Slike tilstander er helt vanlig i "gutteklubben grei" å gjøre ting på, bare så dere er advart- folkens!
Det er skikkelige drittsekker, intet mindre! Ja, jeg kan skrive under på det.

In English:
I was engaged in security as chief offiser for five yrs at ENTC airport. This security control is nonsense- for all consern- to avoid. It is just to be done to make the travel to be otherwise than friendly. One day one priest, Børre Knutsen wanted to travel- and I overheard the security crew talking around having fun with the priest.
We cud see the priest entering the steers at 1. flat up to the departure hall where we had the control post on the bridge.

When the priest entered the bridge where we had the security post, I just comment to him, "If all people was so safe as you are, we cud for sure close this trouble once for all, you can pass mr. Knutsen," I said. Børre Knutsen was surely happy to pass.. And quess how big eyes this "exellent" security personell got ?? :mrgreen: This was a great, yes one of the few times I enjoyed to do a good job in security service- ever! Børre Knutsen was my favorite priest, he worked against abortion.
Politiskolen lll

Re: Aviation Security

UNREAD_POST Ålesund Lufthavn » Lør Apr 02, 2016 3:48 pm

På Ålesund Lufthavn Vigra var det en meget ivrig Securitas vaktleder som ville spise, ta vår youghurt, nei. Sa jeg den kan du bare spise, og så dro jeg videre inn i det "rene" området :), som aldri er eller kommer til å bli det. Han sa vi kunne spise den ute og kommet inn til en ny kontroll. Nei, bare behold den, spis den du :).

Jeg gliste godt, og jeg satte meg ned og spiste youghurten som de skulle beslaglegge. Jeg sa at det er best å spise den med en gang :) he he. Ja, så gale er de i skolten. Han oppdaget ikke at det var to bomber i sekken min. Så jeg spiste den andre bomba.
Om noen skulle være i tvil, så er det disse figurene som kommer til å svikte den dagen det skal skje. Nemlig at et fly blir kapret.

Ikke stol et sekund på Securitas eller hvem det skulle være- tøv og støv. Jeg har nå bevist at hele kontrollen er en vitz.

Til slikkepottene i Avinor vil jeg si, slutt med dette tullet å plage vanlige folk, la heller securitas stå i dørene på jobben deres og plage livet av dere. Det hadde kanskje nyttet å luke ut bandittene, slik at det ble rensligere i kontrollene. Dette skulle de gjort på stortinget, røntget alle som skulle ut og inn hver bidige dag.

Den dagen jeg skal bestemme i flysikkerheten, så skal ALLE muslimer få reise i eget fly med påskriften: Moslim Bomb plane, you do not need security check.
And 72 virgins garantee is witten as well. Stortingspolitikere og regjerningen MÅ reise med bombeflyene til muslimene- fordi de liker å leve farlig.

På andre fly står det skrevet: Norwegians Only.

Sist flyttet til topp av Anonymous den Lør Apr 02, 2016 3:48 pm
Ålesund Lufthavn

Gå til Politikere som ikke lytter til grasrota, graver sin egen grav.

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester