Ble Turboneger frelst?

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

Ble Turboneger frelst?

UNREAD_POST BmOnline » Lør Okt 24, 2015 8:12 pm

Satan fikk marsordre ute i Stamsund i begynnelsen av april, 02.04- 2005.

Han brølte stygt..

Les mer...
Nå skal du høre anick
Av BmOnline. den 24/04/2008 - 13:28
2

Herrens vei er uransakelig.

Den gangen i Stamsund, året 02.04- 2005 da Turboneger skulle ha djevelfestival var to venner og jeg der- dagen før kvart på tolv om lørdags- kvelden. Samme dagen paven i rom- "tok kveld".

Jeg fikk høre av en god venn at de skulle ha festivalen i en sjøbu. Den 03. april 2005.
Vi var tre stykker som gikk til denne sjøbua, og mine to venner og jeg la våre hender på denne døren.

Så ba jeg til Herren om at Han måtte jage djevelen ut av husværet og sette ut englevakter til over helgen.

Da vi så ba Fadervår på gammelmåten, og var omtrent midtveis, "som i Himmelen så og på jorden"

Så kom det et laaaagnt angstfyllt brøøøl som om du kaster noen utenfor et stup...

Denne dagen ble turboneger fri fra djevelens grep, april- 2005.

Amen!

BmOnline

For en nyhet!!
Av Channo den 24/04/2008 - 16:22
3

SÅ herlig å lese dette, da!!

Takk for at du fortalte dette, Bjørgulf!

mvh Channo.

Ble bedt for
Av eliaslunvik den 27/04/2008 - 23:40
1

Jeg leste et intervju med ham for noen måneder siden. Husker ikke hvilken avis det var.
I det intervjuet kom de inn på dette med hans forhold til Gud. og det er helt klart at det rehabiliteringsoppholdet han hadde nordpå, i besteforeldrenes hjembygd, det ga ham andre perspektiver på livet og på dette med tro.
Jeg synes å huske at han fortalte at hans besteforeldre hadde bedt for ham, og at han hadde den aller største respekt for alt det gode de sto for.
I det hele tatt har Hank von H. vært igjennom en prosess over tid, der han gradvis har kommet nærmere Gud. Denne nyheten var gledelig, men ikke overaskende. Jeg har fulgt med litt på Turboneger, og var klar over at Hank var nær å ta imot Jesus. Så dette var en bekreftelse på det man har trodd ville skje.
Og det viser igjen hvor mye kraft det er i de foldede hender.

For ikke så lenge siden stod Turboneger fram på NRK TV m Anne Grosvold og fortalte at han hadde blitt frelst.

BmOnline
ps
info:
Hans Erik Dyvik Husby (født 15. juni 1972) er vokalist i det norske bandet Turboneger. Han er best kjent under artistnavnet Hank von Helvete, men har også brukt navnene «Herr Tugen», «Hertugen» og «Hertis».

Husby er fra Å i Lofoten. Han er kjent for storstilte opptredener sammen med gruppen Turboneger, gjerne med mye sminke og bar overkropp. Han har også en velkjent fortid som stoffavhengig. Det var sammenbruddet hans på grunn av heroinabstinenser under en turné i Italia som gjorde at Turboneger ble oppløst for en tid i 1998.

Husby flyttet hjem til Lofoten for å bli rusfri, og lå og tørket ut på et kvistloft langt fra sivilisasjon. Da han følte seg bedre fikk han seg jobb på Norsk Fiskeværsmuseum i Moskenes, og etterhvert også i lokalradioen Moskenesradioen. Han dro også rundt på flere skoler i området og snakket åpenhjertlig om narkotikaavhengighet og advarte om farene ved narkotika.

Etter en suksessfull rehabilitering kom Turboneger sammen igjen i 2002 og gruppen dro ut på sin «Reserection Tour».

Han giftet seg med Heidi Riise i 2004.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Ble Turboneger frelst?

UNREAD_POST BmOnline » Tor Sep 19, 2019 10:48 am

Ja, her ser dere mine venner i Kristus, den dagen da mørket og Lyset møttes for alvor på Stamund utenfor ei sjøbu. Og alltid når Lyset fremtrer- så kommer Gud på senen!

Satan fikk marsjordre denne dagen- og han brølte stygt i møte med Herren Jesus Kristus! Det var for øvrig samme dagen han mistet sin nærmeste medarbeider på jorden, Pave Johannes Paul den II. Også kjent som Carol Woitala. Han var en fhv nazi offiser under wwII og var med på å produsere Zyclon-B som ble brukt for avlusing av klær i Auswitch. Som dere ser- ikke alt nazipakk blir forfulgt, just som i Norge, les fhv norske statsministere mv. Hva kommer så det av?

DEN DYPE STATEN og SALATEN skal man ikke grave i? The deep state, continue to kill inocent people for theire task, NEW WORLD ORDER.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 8 gjester

cron