På hvilket sted har Herren fastsatt tilbedelsen?

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

På hvilket sted har Herren fastsatt tilbedelsen?

UNREAD_POST BmOnline » Tir Apr 05, 2016 12:37 pm

Ja, velsigne dere alle i Herren Jesu Kristi navn. Hør- og lytt mine høyt elskede- om noen faller i fristelsen å kalle de kristne for extremister- så kan dere begynne å juble- fordi- de kjenner ikke sannheten- de forstår ikke at det er de som virkelig er extremistene- ser dere. De lever farlig- og det er meget extremt- når du får viten om hva du egentlig gjør? Jo- lyver.

Nå - jeg ønsker predike over denne teksten, på hvilket sted har Herren fastsatt, bestemt at tilbedelsen skal finne sted?
Derfor skal du ofre påskeofferet for Herren din Gud, fra småfeet ditt og storfeet ditt, på det stedet som Herren utvelger for å sette sitt navn der. Salig er de som tar de små tingene, som ikke klipper sitt hår, og ikke går i mannsklær, kvinnene. Jeg vil lære de store tingene. Men hvordan skal du kunne lære de store tingene når du ikke klarer å lære de enkle vanlige ting, ser du en kvinne- å la håret vokse- det er noe bare en kvinne kan gjøre- og hun vil ikke en gang gjøre det? Fordi du skjønner, motivet ditt og hensikten din er feil.
Det er din kjærlighet til Gud, "Herre, jeg bryr meg ikke om hva Du vil jeg skal gjøre, jeg er villig til å gjøre det." Da er du på rett vei, men hvis du ikke gjør det på den måten, den måten Han sa det skulle gjøres..

Det er Hans valg, "Stedet som Jeg har utvalgt". Det er der du tilber med ditt offer. Det er det samme stedet som Abel tok offeret, og da er det i orden. Men hvis offeret ikke blir tatt til det stedet Han har utvalgt, så blir det forkastet, akkurat slik Kain gjorde det. Det ble forkastet, Herren hadde ikke behag i Kains offer. Så derfor er det meget viktig at vi vet hvor Herren tar imot offeret? Vi vet at vi alle har gjort galt, og vi vet at Jesus er offeret. Alle ønsker vi å komme til Himmelen. Gjør vi ikke? Bibelen forteller hvor det skal bli tatt imot, og utenfor der vil det ikke bli tatt imot. Ikke på noen av disse portene av verden, ser dere? Nå hvis du har egoistiske hensikter i ditt hjerte- i gjære- så vil det kortslutte Guds Kraft ved hensikten din- og det vil bli forkastet, dvs "lyset vil ikke komme på, fordi lendingen er kortsluttet." Ditt motiv og dine hensikter må være rettet mot Gud, og du må bringe det dit- til det stedet Han har sagt at det måtte legges. Se på broren til Marta, Lasarus som døde. Da sa hun til Jesus, "HERRE hvis DU hadde vært her, ville min bror ikke vært død." Jesus sa til henne:"Jeg er oppstandelsen og Livet," sier Gud. Og Han skal Leve. Ser dere Marta brukte den rette kanalen, eller samme huset.

Nå er det så viktig at vi skjønner dette grunnleggende prinsipp i Herren Jesus Kristus om det som gjelder bønn og takksigelser. Og hvis du er i syret brød- dvs vantro som er synd- vil Herren ALDRI ta del i det, altså en ikke troende- ser dere? Lytt nøye.. Herren skjuler seg for de vantro, og åpenbarer seg for de troende, AMEN!
Noen har for seg å kople pinsevenn-alter inn, andre baptist-alter eller metodist-alter. Herren har aldri nevnt disse, dessverre er de døde- fordi det er syret brød hos dem- og det duger ikke.
Jeremias 7:2-10
Still dig i porten til Herrens hus og rop ut der dette ord og si: Hør Herrens ord, hele Juda, I som går inn igjennem disse porter for å tilbede Herren! …

Hør og lytt nøye. Innenfor disse portene dvs pinsevenner, babtister, katolikker- osv. Ja, vi kan vandre inn og ut av disse portene, men vi kan ikke legge våre offer innenfor disse portene, fordi det er utenfor det stedet som Gud har utpekt, nemlig i Herren Jesus Kristus- hvor intet syret brød finnes, Amen.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Apr 05, 2016 12:37 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron