Caroline vitnemål (linemor65)

Er du i behov for forbønn, ta kontakt i Jesu navn.
Jeg ber for syke. Dette er i Herrens tjeneste og koster ingen penger.

Jakobs brev 5,15
15 Da skal troens bønn redde den syke, og Herren skal reise ham opp. Har han gjort synder, skal han få dem tilgitt.
16 Bekjenn da syndene for hverandre og be for hverandre, så dere kan bli helbredet. Et rettferdig menneskes bønn er virksom og utretter mye.
Forumregler
Trenger du forbønn? http://bmonline.no/html/kristendom.html
Du finner meg på skype, Bmonlines eller tlf 41239887

Caroline vitnemål (linemor65)

UNREAD_POST BmOnline » Tor Nov 06, 2008 10:32 am

Hei
Thu Sep 11, 2008 01:54

Første gang jeg er her inne, så fint å se dere alle! Ja, vi må holde sammen nå som aldri før. Jeg begynner med dette og ser om det kommer inn. Jeg ønsker dere alle Guds fred over dagen.




ps:
Dette er kopiert fra det gamle bmonline forumet.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Guds fred

UNREAD_POST BmOnline » Tor Nov 06, 2008 10:36 am

Mon Sep 15, 2008 16:47
BmOnline
Velsigne deg, og takk for at du hilste på-

Det kommer dager med prøvelser, det er da troen settes på prøve. Når du vandrer i ånden, da er du i sabbaten- du er pilgrim og intet av det naboen sier "rikker" på deg. Du bryr deg ikke om at naboen synes du er rar. Slik er det å være en ekte kristen.

Atskillelsen er akkurat den dagen du har tatt valget. Du har sluttet å synde med vilje. Du verken drikker sterke saker mer, eller røker, fordi du vil ikke gjøre Herrens (Den Hellige Ånds) sorg. DU kan ikke synde, fordi Guds sæd forblir i deg. Og Herren ser bare Sin Sønn, hvis du snubler- og Han har allerede dømt Ham en gang for alle. Men tro bare ikke at du kan synde med vilje, fordi da kjenner du ikke Guds Rike. Dvs, du vet hva du burde ha gjort, men du gjorde det ikke, da syndet du.
Du vil mye heller avspeile Hans glede i himmelen så og på jorden. Vandre med Ham er det beste og elske Ham er det største. Han gav Sitt Liv for meg- hvorfor skulle jeg da ikke takke og prise Ham for det? JA, gi mitt liv for Ham?


Bjørgulf
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Guds fred

UNREAD_POST BmOnline » Tor Nov 06, 2008 10:40 am

linemor65Re:
Mon Sep 15, 2008 17:08

Helt utrolig....da du snakket med sønnen min og ba for han, da stoppet all sending på fjernsynet, og sønnen min sa han kjente "noe rart" i brystet. Fjernsynet har aldri streiket før. Det ble svart skjerm. Da du var ferdig og samtalen var avsluttet kom tv-sendingen på igjen. Jeg og min mann satt inne i stuen og ba intenst begge to. Jeg bad Jesus gripe inn i hjertet til sønnen min, og jeg bad Han frelse han.
Ikke noen tvil om at Herren var mektig til stede!
Jeg har sluttet å bry meg om hva andre mener om meg. Alle her har sluttet å snakke med oss, men når jeg har Herren har jeg alt. Jeg trenger ikke mer. Og snart blir vi hentet, da er det slutt på denne verden for oss. Vi skal da dra hjem til den mektige Guds rike! Og det er ikke lenge til. Jeg kjenner det i ånden.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Herrens tilstedeværelse

UNREAD_POST BmOnline » Tor Nov 06, 2008 10:42 am

BmOnline

Tue Sep 16, 2008 05:21

Ja, det er kraft i bønn til Herren.


Hilsen

Bjørgulf

Velsigne dere alle.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til BmOnlines kristendomsforum

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron