Den verdensberømte og viktige talen til Vladimir

Utenriksministeren er i statsministerens fravær hans stedsfortreder.

Islamister får midler av Stockholm kommune for å bedrive terrorvirksomhet.
Hvilke skjulte motiver ivaretar denne "posten" man kaller berikelse?

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her er det utenriks som gjelder.
§ 83. Den som retsstridig søger at bevirke eller at medvirke til, at Norge eller nogen Del af Riget bringes under fremmed Herredømme eller indlemmes i anden Stat, eller at nogen Del af Riget løsrives, straffes med Hefte i mindst 8 Aar eller med Fængsel fra 8 Aar indtil 21 år. UD med Lindstrøm i spissen har bidratt til dette.
Admin

Den verdensberømte og viktige talen til Vladimir

UNREAD_POST Vladimir Putin » Tir Mar 29, 2022 9:41 pm

Den verdensberømte og viktige talen til Vladimir Putin på norsk fra 13. mars, 2022 Redigert 29. mars, 2022 Les hele tale av FN / NATO / Russland her.: Kjære borgere, kjære venner! Jeg anser det igjen som nødvendig for å gå tilbake til de tragiske hendelsene i Donbass og de viktigste problemene i Russlands sikkerhet. Jeg vil begynne med det jeg er i min tale i februar i år. Jeg tar sikte på det som gjør oss urolige og bekymret, de grunnleggende truslene, som går til trinn, år, er rettet mot vårt liv med uansvarlige politikere i Vesten. Jeg tar sikte på den mindre utvidelsen av NATO-blokken, til Hvar i nærheten av sin militære infrastruktur er Russlands grenser. Det er kjent at i 30 år hardt og tålmodig har forsøkt å komme til de ledende NATO-landene om en lik og uønsket sikkerhet i Europa. Som svar på våre forslag, har vi igjen og igjen enten blitt møtt med kynisk bedrag og løgner med trykk og utpressingsforsøk, boliglånet i Nord-Atlanterhavsalliansen, til tross for alle våre protester og bekymringer, har blitt videre utvidet. Krigsmaskinen beveger seg, og jeg gjentar det, det kommer, og velgere genser. Hvorfor skjer alt dette? Hvorfor denne arrogante holdningen, hvor fra en stilling av sin egen eksklusivitet og infrontivitet snakker om den mannen, får lov til å gjøre noe? Hvor armene er denne ufølsomme, avvisende holdningen til våre interesser og helt legitime krav fra? Svaret er klart, forståelig og åpenbart. Sovjetunionen jeg var slutten på 1980-tallet svakere og brøt så sammen. Hele løpet av hendelsene fra den tiden er en Guds leksjon for oss i dag, det viser seg å være overbevisende at man hadde lammelse av regjeringen og ved viljen, det første skrittet jeg sender med en fullstendig ydmykelse. Vi mister vår tillit for en kort stund, og umiddelbart ble maktbalansen i verden forstyrret. Den har ranet til tidligere traktater og tilbud de facto ikke lenger gjelder. Overtalelsen og bønnene har ikke hjulpet. Alt som passer ikke til Hegemon, er krafthælene, erklært til arkaisk, utdatert og overflødig. Og omvendt: Alt som synes gunstig for dem, presenteres som den ultimate sannheten, og skal til enhver pris penetrert, hensynsløst og med hver vei. De anner-ledede bladene blir tvunget i kneet. Jeg snakker ikke bare om Russland og ikke bare om våre bekymringer. Dette beskytter hele systemet med internasjonale reléer og noen ganger og med egne allianister. Etter Sovjetunionens krageavbrudd ble verden og de grunnleggende statsstandarder for internasjonal lov organisert på en ny - de viktigste grunn normer ble etablert ved slutten av andre verdenskrig og dødelig i den utstrekning at resultatet av andre og desce-normer begynte å hindre at de forhindrer dem i som hadde erklært seg som vinnere i den kalde krigen. Jeg er det praktiske livet, i International Relaverer, i reglene som styrer disse relasjonene, måtte de forandre verdenssituasjonen og kraftbalansen selv, selvfølgelig, jeg har forvirret. Men Det burde ha skjedd i en profesjonell, smidig og tålmodig, måtte være oppmerksom på og respektere alle lands interesser og i bevisstheten til deres ansvar. Men Nei, det var en tilstand av eufori fra absolutt oksidasjon, en form for moderne absolutisme, jo mer på grunnlag av taktil og arroganse i de som bare var forberedt, aksepterte og implementerte beslutninger som var gunstige for seg selv. Situasjonen begynte å utvikle seg på en annen måtte. Man trenger ikke å gå langt for å finne eksempler. Først utførte den blodige militære operasjonen mot Beograd uten godhetsleder fra FNs sikkerhetsråd. En bombing av sivile byer og vitale infrastruktur, som varte i flere uker. Jeg må nevne fakta når noen vestlige kolleger ikke liker å tine på disse hendelsene, og nå snakker vi om det, de foretrekker ikke å håndtere internasjonale rettsstandarder, menn til åpenhet som de tolker i eget skjønn. Så var detrak, Libya og Syria tur. Den ulovlige bruken av militær makt mot Libya og omgått alle beslutninger fra FNs sikkerhetsråd i Libyaspørmørmers ledet nå til en fullstendig ødeleggelse av landet, skapte et avlsmiljø for internasjonal terrorisme og kastet landet i en humanitær barn og en lang sivil Krig er fortsatt pågående. Tragedie, som rev med hundretusener, ja, millioner av mennesker i døden, ikke bare i Libya, menn i hele regionen, førte til en masseflukt fra Nord-Afrika og Midtøsten til Europa. Syria var ment for en lignende skjebne. Den vestlige koalisjonen fremgang på dette landets territorium uten den syriske regjeringens simacy og uten tillatelse fra FNs sikkerhet er ikke noe lovlig militært angrep, en intervensjon. Invasjonen av Irak, som selvfølgelig også skjedde uten juridisk grunnlag, har et spesielt sted i denne raden. Preten var angivelig pålitelig informasjon om masseødeleggelsesvåpen i Irak. Åpning, denne utenriksministeren rister på et hvitt pulver hetteglass og forsikret at det var et kjemisk våpen utviklet i Irak. Og så viste det seg at det var en svindel, en bløff. Det var ingen kjemisk våpen i Irak. Det er utrolig, fantastisk, menn det er og forblir et faktum. Det ble løyet til det høyeste tilstandsnivået og fra høyttaleren i FN. Resultatet var mange ofre, ødeleggelse og en voldelig bølge av terrorisme. Du blir det større inntrykk av praktisk talt overtalte, i mange regioner i verden, hvor Vesten vil etablere sin ordre, er resultatet blodige sår som ikke er ben, den internasjonale terrorisme og ekstreme sår. Alt jeg har nevnt er de mest uvanlige mennene langt fra de eneste eksemplene på bryterne til folket. Det er også mange løfter som ble gitt til vårt land for ikke å utvide NATO en tomme i øst. Jeg gjentar: de har lurt oss, eller for å si det i en populær hadde, bare ryddet oss bort. Ja, mannen tilhører ofte politikken er en skitten virksomhet. Kanskje det er sant, menn fremdeles ikke så skitne, ikke i en slik grad. Tross alt er en slik falsk oppførsel ikke bare et brudd på standardene for internasjonale relasjoner, menn fremfor alt jeg er i konflikt med generelt akseptert normot for moral og etikk. Hvor er hennes rettferdighet og sannhet? Ikke noe annet enn løgner og hykleri. Amerikanske politikere, statlige vitner og journalister skriver og sier ellers selv de siste årene har vokst en vanlig "Lyingimperium" i USA. Det er vanskelig å være enig i det - det er slikk. Menn er ikke nødvendige for å være beskjedne: USA er fortsatt et stort land, en systemformende kraft. Dens vasals ikke bare ydmyke og lydige, synger med enhver anledning, menn kopierer og aksepterer også entusiastisk reglene som USA presenterer. Man kan med Guds grunn til å holde seg til den såkalte vestlige blokken, da USA har formet i sitt eget bilde, er også et "liggende imperium". Når det gjelder vårt land, prøvde de umiddelbart etter nedbrytningen av Sovjetunionen, til tross for den nye, moderne Russlands fremragende åpenhet og dets vilje til et ærlig samarbeid med USA og andre vestlige partnere, og som de krevde en ensidig forstyrrelse, for å rydde oss over, tok Knesh på oss og en dårlig. Det var akkurat det det var noe, og jeg er 70 åpning, da den selv-lærte kollektive vest aktive støttet separatismen og troppene med leiesoldater i Sølus-delen av Russland. Hvilke ofre og tap har ikke vært å koste oss, hvilke ofre som ikke trenger å gjøre mer før vi endelig klarte å stoppe for den internasjonale terrorismen til Kaukasus. Vi husker det og vil aldri glemme det.

Signert
Vladimir Putin 26.02.2022
Vladimir Putin
 

Re: Den verdensberømte og viktige talen til Vladimir

UNREAD_POST Di Athena Skjold » Fre Apr 01, 2022 6:50 pm

Di Athena Skjold

Putin tenner på «Purifying Fire» for å rense Ukraina for pedofile
Av Michael Baxter-1. mars 20222347118
Russlands president Vladimir Putin sa mandag til president Trump at han ikke nærer noe vondt mot uskyldige ukrainere som er fanget midt i konflikt, men at han ikke vil forlate sitt oppdrag om å "hellige" Øst-Europa for ugudelige "vestlige påvirkninger," sa en Mar-a-Lago-kilde til Real Raw News .
Påvirkningene han nevnte inkluderer vestlig-finansierte biovåpenlaboratorier og barnesex-smuglere som fant trygg havn i Ukraina etter at landet erklærte uavhengighet fra USSR i 1991. Han sa at både Zelenskyy og hans forgjenger, Petro Poroshenko, ikke bare tillot sexsmuglere å operere ustraffet i Ukraina, men oppmuntret også "industriens" spredning, ettersom de mottok enorme tilbakeslag fra internasjonale rovdyr fra sine egne respektive nasjoner.
Putin kalte Kiev et «hule av pedofile» og sa at bare en «rensende ild» ville rense landet for uendelig sykdom.
Hans utsagn om emnet kom flere dager etter at en russisk spesialstyrkeavdeling "tilfeldigvis" snublet over en barnehandelshule sentralt i Ukraina. Anlegget, beskrevet av de reddede barna som helvetes, skittent og demonisk, var et midlertidig hjem for 100 bortførte fra seks land.
Fra mandag, fortalte Putin til Trump, at Russlands barnevernssamfunn hadde intervjuet 36 ofre. De seks ukrainsktalende ofrene hadde overhørt fangevokterne deres snakke om å kjøpe og selge unge gutter og jenter og få betalt direkte fra regjeringskontorene i Kiev.
"Putin ville at Trump skulle vite at det ved sine beregninger kunne være så mange som 50 000 barn fengslet over hele Ukraina. Han fortalte ikke Trump hvordan han kom frem til det tallet, og jeg har ingen anelse. Putin sa at menneskehandlerne kan ha forlatt barna og ikke etterlatt dem mat og vann da kampen startet. Ungene kan være fanget i helveteshull, sa vår kilde.
"Alle veier fører tilbake til Kiev," skal Putin ha fortalt Trump. "Zelenskyy eller hans undermenn vet hva som skjer og vet kanskje hvor disse barna er. De fleste er russiske, og jeg har all rett til å sørge for deres beskyttelse. Zelenskyy har mer enn en gang fått beskjed – demonter biolaboratorier og frigjør nå barna. Men denne hundens falskneri og uvitenhet, forteller løgner mens verden kaller meg gal. Av alle mennesker, president Trump, forstår du hvor viktig det er å beskytte barna.»
"Barna er vår største ressurs," svarte Trump. "Jeg skjønner."
I mellomtiden har Trump bekreftet identiteten til to av de fem amerikanske barna som ble reddet fra interneringsleiren sentralt i Ukraina og jobber med å gjenforene dem med familiene sine, sa vår kilde.
Di Athena Skjold
 

Re: Den verdensberømte og viktige talen til Vladimir

UNREAD_POST The beast » Tor Apr 28, 2022 2:27 pm

Nå faller djevelskapen the devel are shaking!

https://www.youtube.com/watch?v=gTa4QHXAviU

At last, now it's happening Octogon Beast is gone! The Beast Davos taken out!


Sist flyttet til topp av Anonymous den Tor Apr 28, 2022 2:27 pm
The beast
 


Gå til Utenriksdepartementet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron