Dagens Bileamister, les vantro

Dagens Bileamister, les vantro

UNREAD_POST BmOnline » Tir Okt 28, 2014 8:50 am

Når vi i dag beskuer kirke-rommene i Norge og i verden, hva er det vi beskuer?


Jo, vi ser akkurat det som Herren har advart oss imot.
Vi finner det i Matt 24.24. De gjør tegn og under og er nesten på Ordet, men er IKKE på Ordet.
Og når du IKKE har Ordet, så er det akkurat som å ta del i urent, dvs vantro.
Du kan ikke tilbe Herren ved å bruke satan, ser dere?


Hva betyr det å IKKE være på Ordet?
Jo, mine kjære- det er slik at vantro har sneket seg inn i sektene og systemene som sier at de tror, ser dere?
Ja, de står og forteller eventyr- noe som klør i øret- ser dere?
Vantro dere- det er AKKURAT hva satan er.
Han tror ikke.
Var det også ikke den ånden som er denne tids værste plage, ser du? Akkurat på en prikk slik er det.
Og det har liksom blitt dullet inn i dagens kirker, via satan.
Satan driver på nå om dagene.
Ser dere disse kvinnelige prestene som står i kirkene i dag?
Dette er denne verdens svermeri, altså hor med Guds Ord. Det er akkurat den samme ånden som bidrar til hor, ja vantro.
Og hør, i de siste tider vil denne tradisjonsånden være så lik Brudeånden- at det skulle kunne lure de utvalgte om det var mulig.
Ser dere? Brudeånden er den Hellige Ånd. Den må ethvert kristent menneske få i sitt hjerte, fordi den er det Evige livet og løftet som Herren lovte den troende i Kristus Jesus, Amen! Det er Den som får deg løftet ut av døden. Det er selve Livet. Og lytt nøye nå. Ser du 3 egg som ligger på bordet, og så ligger der 3 egg til. De første 3 eggene er ikke befruktet av hanen. De andre 3 eggene er befruktet av hanen. Dere ser at Livet kommer fra Hannen. Ser dere dette? Altså har hanen IKKE vært der, så er eggene døde.
Eggene ser helt like ut, utenpå- det er på innsiden at ting har skjedd. Ser dere?
Akkurat det samme med en troende. De ser helt like ut utvendig, men 3 av dem vil ikke ha noe LIV til å løfte dem opp, ser dere? Altså MÅ vi ha det Livet- for at Herrens dør skal svinge seg opp for oss.

Har du IKKE dette Livet- så er døren lukket, akkurat slik som de 10 jomfruer, 5 hadde olje på lampene og fem hadde ikke olje på lampene.
De som ikke hadde olje på lampene- hadde ikke den Hellige Ånd. Der var IKKE noe LIV til å løfte dem opp, pga vantro.

Dette er også beskrevet i Bibelen mange, mange ganger som surdeig. Litt surdeig, ødelegger hele Legemet. Og hva er Legemet? Jo, det er et Bilde på det som skulle være rent og Hellig, men som er blitt besmittet av surdeig eller vantro- ja Bileamisme, etter Bileam- men Herrens MENIGHET er Legemet. Organisasjonene, dvs sektene PV. AT, JV- den norske Kirke, den romersk katolske kirke osv osv.. var nesten på Ordet, men fornektet Guds kraft, ser dere. Dette står klart skrevet i Matt 15,9. Forgjeves tilber de Meg, da de har menneskebud som doktriner. Men de som er i PV, JV osv ser ikke skogen for alle trærne. De sitter og leser i Matt 24,24- men forstår ikke at det er deres egen sekt det tales om, hvor de er medlemmer og dermed tar del i synden, som er vantro. Fordi om du ikke tror Guds Ord, da er du en vantro. Et Egg som hanen ikke har befruktet. Og vantro svor Herren på IKKE skulle få komme inn i Hans Rike. "Den som elsker verden har ikke Livet i seg", står det skrevet.- Sektene er altså på UTSIDEN av Menigheten til Herren. Jeg står ved døren og banker, sier Herren. Og nu er vi i den siste Kirketidsalder (7), Laodikea. (Åp 3,14) Hvor det er bekmørkt. De sier vi har penger og vi mangler intet, ser dere hvor ille fatt det er?

Bileam ville forbanne de troende, men han vandret ikke i Herrens fulle vilje, bare i Herrens tillatte vilje. Han var en Guds profet, men likevel ville han forbanne de troende kristne, tenk det. Men han klarte det ikke, når han prøvde det, så velsignet han dem i stedet. Men Bileam forledet Guds Lam ut i mørket. Les i Åp 17 om den store sjøgen. De sier, "Vi er alle like, vi er alle kristne." For en løgn! Og alle kvinner som klipper sitt hår og lærer sine egne små barn å sminke seg og gå i lår-kort bli som sminkede Jesa-beler. Det fører ikke fram. Herren forandrer Seg IKKE. Det er DU som må forandre deg til Hans Ord. En Kristen troende reflekterer HELE Ordet- og da er Gud god, ikke ellers. Og det kommer av at DU er nødt å velge bort verden for å være i Kristus Jesus, Amen! Og det kan gjøres ved TRO og Nåde. Ef 2,8. Nåden er ikke fra oss, men Herren vår Gud og Far. Og videre- det er ikke den som løper, men Herren som kaller.
ROMERNE 9.
Gud utvelger sitt folk
"6 Det er ikke slik at Guds ord har slått feil. For ikke alle israelitter tilhører virkelig Israel, 7 og ikke alle Abrahams etterkommere er Abrahams barn. Det står jo: Gjennom Isak skal du få en ætt som skal kalles din. 8 Det betyr: Det er ikke de som er hans barn av kjøtt og blod, som er Guds barn. Bare dem som er barn ut fra løftet, regner han som Abrahams ætt. 9 For det var et løfte han fikk: Jeg kommer tilbake til deg når tiden er inne, og da skal Sara ha en sønn. 10 Men ikke bare det – også Rebekka fikk to sønner med én mann, Isak, vår stamfar. 11 Før de var født, da de verken hadde gjort godt eller ondt, sa Gud til henne: Den eldste skal tjene den yngste. Guds plan og utvelgelse skulle stå fast 12 og avhenger ikke av menneskers gjerninger, bare av ham som kaller. 13 For det står skrevet: Jakob elsket jeg, men Esau hadde jeg uvilje mot.
14 Hva skal vi si til dette? Er Gud urettferdig? Slett ikke! 15 For han sier til Moses: Jeg viser godhet mot den jeg vil, og er barmhjertig mot den jeg vil. 16 Så kommer det altså ikke an på den som vil eller anstrenger seg, men på Gud som viser godhet."

Så det er ikke den som løper, men Herren som kaller, ser dere? Og det er ikke ALLE i israelitter som tilhører Israel.. står det skrevet. Ser dere hvor mange sekter som har gått fem på? Det er mao bekmørkt-.

Nesten tusen forskjellige organisasjoner trekker inn i mørket, jfr Bileamismen. Dette er Bileam lærerne, de tar nattverd med runde månekjeks, altså Astarte "Måneguden" som , Maria tok plassen til. Den romerske koscher er fortsatt rund. Avgudsdyrkelse er hva det er. Vi minnes og tar et knust Legeme ved nattverden. Brukket i stykker for vår skyld, Jesus Kristus.

Ta ikke del i dette, det er vantro og surdeig som Herren vår Gud og Far har advart oss imot. Det er værre enn cynaid. Husk, ikke rør syret brød, etter at du er frelst. Syret brød er vantro og det er synd. Faderen tillater IKKE vantro i Sin Menighet. Fordi Han sa, Mennesket lever ikke av brød alene, men av HVERT et Ord som går ut av Guds Munn. Tenk på den- altså hvert et Ord. Ikke annet hvert ord, slik dagens tradisjoner og sekter gjør, NEI hvert et ORD! Dvs ikke klipp ditt hår jente/Kvinne. En dame klipper aldri sitt hår. Og når du ser en kvinne med langt hår, da har du sett en DAME! Hun vet bedre, unngår neglelakk, hotpans, dongeribukser, tobakk og droger- der ser du ei ekte dame i TRO.
Hun går ALDRI i mannsklær. Hun har tatt Guds Ord inn til seg og lever i pakt med Hans Ord.

Husk at Herren har sagt at Himmel og jord skal forgå, men Mitt Ord skal bestå, Amen. Heb 13,8. Og i Heb 13,9 står det om de fremmede doktrinene som vi ALDRI må ta del i. Organisering, tradisjoner og sekter fører til Bileams lære. Husk Bileams profeti er noe annet. Men Bileam var en lurendreier.

Herren holder Seg til Sitt originale Ord- og vil ALDRI endre på det uansett hva Biskoper og prester gjør. Se bare hvor de resonnerer mot Ordet. De vrir og vender på det, slik at de blir fornøyd. Eva ble også rundlurt av satan i Edens Have, ved resonnering. Du skal TRO Guds Ord. Men TA ikke del i løgnene, fordi Guds Ord er sannhet. Dere ser at dagens biskoper og prester har ført politikk inn i menighetene, stikk i strid med Guds Ord. Kvinnelige prester, vigsling av homser. Dette er en vederstyggelighet for Herren vår Gud og Far.

I Gal 1,9
Som vi har sagt før, sier jeg det nå igjen: Hvis noen forkynner dere et annet evangelium enn det dere har tatt imot, la ham være forbannet. Så dere ser- Herren liker slett ikke at individene går og melder seg inn i døde sekter og har medlemskap og samfunn med satatn i disse. Det er Herren som eier individene. Det var Herren vår Gud som skapte oss.

Og til dere som tar bort Apostelen Paulus av egen oppfinnelse, så la meg få fortelle at Paulus var Guds Egen profet som HAN valgte ut. Gud visste hva som bodde i Paulus. Og derfor har ALT som Paulus har profetert skjedd via Talsmannen som Herren lovte skulle komme. Spesielt fins det dusinvis av kvinner som ikke liker Paulus, og derfor har laget seg sin egen oppfinnelse av hva de skal tro på. Så ille er det fatt hos noen av kvinnene, vend om, vend om er min bønn for disse kvinnene, bli heller damer!! Kort klipt hår og dongeribukser er mannens klesplagg, og det er ikke for morro skyld at Gud setter krav til hvordan vi skal oppføre oss, menn eller damer. Og GUD kommer ALDRI til å endre sitt Ord. Det står fast til EVIG TID. Himmel, jord og alle døde gjerninger skal forgå, men Hans Ord skal bestå!

Peters første brev 4,3:

3 For vi har brukt nok av vår tidligere levetid på å gjøre folkeslagenes vilje- da vi vandrer i utukt, lyster, for mye vin, støyende festing, banketter, og avskyelig avgudsdyrkelse.-

Merk dere mine brødre og søstre- at summen av dette som er beskrevet over fra Bibelen- er et bilde på vantro, som Herren kaller avgudsdyrkelse.

BmOnline
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Dagens Bileamister, les vantro

UNREAD_POST BmOnline » Fre Mai 15, 2020 8:15 am

Hvorfor tror mange at sektene er en garanti for at de er på rett vei? Eller den norske kirke?
Har de ikke lest sin Bibel? Som sier at Gud forlanger 100 % adskillelse fra Verden.

Hvem var det som fordum- fornektet Herren?
Nå får dere et skarpt innblikk i LØGNENE i dagens sekter- som hevder at de Tror.
Tar vi for oss Matteus 27:15, så ser vi hva som skjedde da det stod mellom Barabbas og Herren Jesus, han som blir kalt Kristus,

Pilatus ville ikke korsfeste Jesus, fordi han mente at Jesus ikke hadde gjort noe galt.
Det var Kirken som gikk imot Herren Jesus. De ville ha morderen Barabbas fri men ikke Jesus.
Ser dere- akkurat det samme som i dag.

Der har dere det, hvor skriftstedet Matt 27:15-23 forteller sannheten.
Så hvem er det som ER kristne? INGEN organisasjoner- nei, fordi Herren har ALDRI frelst grupper av mennesker. Kun på individuelt grunnlag. Hver og en MÅ stå fram for seg.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Bibel-skvadronen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron