Guds sønner syntes døtrene var vakre

Guds sønner syntes døtrene var vakre

UNREAD_POST BmOnline » Fre Okt 09, 2015 8:32 am

Ja, det skal bli slike tilstander på Jorden ved Menneskesønnens komme som det var i Noas dager. De vantro stod og lo av Noa, som bygde på Arken. Like mye ler de vantro i dag av de troende. De lever i utukt og driver hor.

Alle giftet bort og lå med alle der forut, - og slik er det blitt i disse dager.

Hvis vi tar for oss Bibelen og kikker etter og leser i 1 Mos. 6 kapittel.

På nettet er det mange som skriver eventyr om fallne engler, men bare husk. De kan ikke bli til kjød.
Never loan your worthful ears to lies:
They are the fallen angels of long ago still doing hybrids. Genesis six tells of the mixture of the Sons of Gods who took woman as their wives and produced nephelim (giants) hybrids that caused violence and God had to send the flood to wipe mankind out and the giants. This is going to be taking place once again and God will send Jesus to wipe them off the planet along with the humans who take the Mark of the Beast. So here you see an adventure written by a nonbeliever.

Ondskapen øker på jorden
6 Nå begynte menneskene å bli mange på jorden, og de hadde fått døtre. 2 Da så gudesønnene at menneskedøtrene var vakre, og de tok noen av dem til koner, dem de helst ville ha. 3 Herren sa: «Min ånd skal ikke for alltid bli værende i menneskene, for de er av kjøtt og blod. Deres levetid skal være 120 år.»
4 Det var kjemper på jorden i de dager, og siden også. For gudesønnene gikk inn til menneskedøtrene, som fødte dem barn. Dette er de mektige fra eldgammel tid, de navngjetne.
5 Herren så at menneskenes ondskap var stor på jorden, for alt de ville og planla i sitt hjerte, var ondt, dagen lang. 6 Da angret Herren at han hadde laget mennesker på jorden, og han var full av sorg i sitt hjerte. 7 Og Herren sa: «Jeg vil utslette menneskene som jeg har skapt, fra jorden, alt fra mennesker til fe, kryp og fugler under himmelen. For jeg angrer at jeg har laget dem.» 8 Men Noah fant nåde for Herrens øyne.

Noen av dere har sikkert hørt at enkelte evangelister hevder at Guds Sønner er falne Engler, det må dere aldri tro på, fordi hvordan i all verden kan Engler bli til kjød? Og videre er det ALDRI i Bibelen nevnt kjønn på Engler.

Husk, det er bare EN Skaper og det er GUD. Og Han skapte ALDRI Engler i kjød, men mennesker i Sitt bilde. Så det er avgjort eventyr som kommer fra enkelte evangelister. Så det er bare å avskrive som tøv.

Hvem var så Guds Sønner? Vi vet vel bedre enn som så? Alle som tror i sitt hjerte er Guds Sønner. Med andre ord er Sets Sønner akkurat disse, den ekte sæd fra Adam, dvs Guds sæd. Merk dere at kvinnen er et biprodukt av Mannen, fordi hun er skapt av mannes sideben for mannen, mens Adam ble skapt først i Guds bilde og så skapt i kjød av jordens mold.

Og hvor kom de vakre kvinnene fra- som Guds sønner tok til hustruer? Jo, det er Kanittenes avkom. Dvs Kains avkom, som er slangens sæd, dvs satan. Han var den vakreste og smarteste av alle dyr på marken- slangen. Og disse kvinnene var meget vakre den gangen like før syndefloden kom.

Og merk dere- som den gang, så vil disse vakre kain-kvinnene i dag- forsøke å fordreie hodene på Guds sønner i endetiden. Der har dere tendensen og sammenhengen fra Bibelen om hva som er i gjære. Husk at teologer og enkelte evangelister alltid har vært på kant med Guds Ord.- De forsøker å lure de troende med sine onde gjerninger.
Men husk, de troende vil ALDRI bite på det agnet, fordi Guds sæd er plantet i deres hjerter- og de vil ALDRI høre på en fremmed. Jeg likte aldri kirkene, fordi de var fremmed-. Det var merkelig dødt der i disse formalistiske kirkene.
Tenk det. Jeg ville ikke bli konfirmert, ikke snakk om.

Slik er det fatt med den troende, de kan ikke gjøre Den Hellige Ånds sorg, som de har fått til innselg på forløsningens dag, Amen!

BmOnline

I Herren Jesus Kristus


Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Okt 09, 2015 8:32 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2608
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Bibel-skvadronen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester