Mafiastatens sanne ansikt igjen

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Mafiastatens sanne ansikt igjen

UNREAD_POST Norulv Øvrebotten » Man Feb 08, 2016 10:55 pm

Mafiastatens sanne ansikt igjen

Riksadvokaten er som 22. juli 2011 viser en integrert del av den internasjonale organiserte og politiske kriminaliteten, og de hemmelige russiske tjenestene og russisk mafia er tungt inne i narkoomsetning, så å benytte riksadvokaten til å ta ut en erfaren etterforsker i Norge som kan legge hindringer i veien for disse forretningene, er ABC.

Tor Aksel Busch gjør som han blir instruert til å gjøre. Slik han har gjort i en rekke andre saker. Her er det de store pengene og de store mafiabossene i øst som bestemmer.

Som for eksempel sakene etter trippeldrapet på Orderud gård viste, har riksadvokaten heller ikke store problemer med å få korrumperte dommere med på å dømme mennesker til 21 års fengsel uten bevis. Det går greit her i landet. Justismord er også rutine for den øverste påtalemakten og slik har det trolig vært i alle år etter krigen.

Norge er en fordekt mafiastat og da er slike saker som dette logisk. Det bør ikke overraske. Du ofrer dine venner for å styrke deg selv og dine venner. Som i Oslo og på Utøya i 2011.
Norulv Øvrebotten
 

Carl I Hagen anmelder Politiet i Vara-saken

UNREAD_POST Elmer Solberg » Ons Apr 03, 2019 7:14 am

To: Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Tilsynsutvalget for dommere<tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;

C/c:10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Barrister Kodjo Mensah<kodjomensahchambers@outlook.com>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;U S Embassy Norge<OsloACS@state.gov>;U S Embassy Norge<fbu.oslo@ssa.gov>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Åshild Kjelsnes<ashild.kjelsnes@sfj.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;Klæbu-Elisabeth-eiend og komtek Høyem<elisabeth.hoyem@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Ole Eilif Horgøien<ole.horgoien@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Paal Christian Bjønnes<paal.christian.bjonnes@klabu.kommune.no>;Klæbu Formansk Efia Marie Damba<efia.marie.damba@klabu.kommune.no>;Klæbu Jarle Martin – VARAORDF Gundersen<jarle.martin.gundersen@klabu.kommune.no>;Klæbu Kommune<postmottak@klabu.kommune.no>;SFFKH – Ingrid Fåberg<fmsfifa@fylkesmannen.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Tor Åge Berglid<taberglid@gmail.com>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;15-HAMAR DAGBLAD<redaksjonen@hamar-dagblad.no>;16-KRAGERO BLAD VESTMAR<redaksjonen@kv.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;20-NORDSTRANDS BLAD<martin.gray@oblad.no>;21-RINGSAKER BLAD<redaksjonen@ringsaker-blad.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24 AVISEN<24avisen@gmail.com>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Anne Britt Kilen<anne.britt.kilen@luster.kommune.no>;Lars Inge Rønbeck<lars.inge.ronbeck@gmail.com>;Rannveig Skår<rannveig.adelheid.gram.skar@politiet.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;søren satans advokat hellenes<post@advokateneilarvik.no>;Sem fengsel<postmottak-8330@kriminalomsorg.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Ingar Grøndal<grondahl.ingar.56@gmail.com>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Øivind Walter<Walthersens@gmail.com>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Connie Eng<connie72eng@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;Per Stensland<fmsfpst@fylkesmannen.no>;Jacob Andersen<fmsfjan@fylkesmannen.no>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;



Kjære Justisminister og dere Dommernes arbeidsgiver Domstoladministrasjonen.

Les her kva min ven skriver. Individer i dette landet er for tida rettsløse, og det er dommerne sammen med politi, påtaleansvarlige og sikkert noen andre over det ganske land, som bærer det fulle og hele ansvaret for det. Selvsagt sammen med til enhver tid deres overordna i storting og regjering. Altså statsråder og andre.

Slik vil vi ikke ha det lenger, og om ikke noen nå evner å rydde bort denne ukulturen over det ganske land, så ber vi om forståelse om at vi krever deres avgang alle, så tar Vi Folket over styringa selv.

Begynn med å rette opp i Bowen saken som ikke bare er landskjent, men og kjent i andre land våger jeg påstå. Og at det er «purken» som er skurken i Bowen saken, forstår nå alle.

Og til orientering situasjonen i Vest politidistrikt, er ikke noe bedre siden de har latt seg bruke til overgrep imot meg etter varslinger.

Hvilket den ansvarlige for det er Kåre Songstad, og det enten han forstår det eller ikke.
Etter som vi har forstått så er det lignende tilstander i andre politidistrikt over det ganske land. Det tilsier kan hende at vi kan legge ned hele etaten, og vi Folket kan sørge for lov og rett på annet vis. Det er NOK NÅ.

Se for øvrig vedlegg vedrørende politimeteren i Vest politidistrikt og hvordan han ødsler vekk vår felles økonomi, når han må forsvare seg selv imot redelige varslere i hans egen etat, Politiet. Den fyren bør sparkes på flekken.

Dennis Bowen er ved Stortinget.

Visual Storyteller · 30. mars kl. 19:50 · Oslo

Det er trist mener jeg, at tingretten i Vestfold trenerer behandlingen av saken vår, som handler om våre barn. Det har de gjort nå i 3 år.

Det har vært noen rettsaker.
Alle fullstendig absurde å være del av .

1. tingrettssak var jeg selvprosederende. Det var i 2017. Jeg hadde en punktert lunge, og 6 liter veske i lungesekken. Etter rettergangen ble jeg akuttinnlagt med hastekirurgi på rikshospitalet. De sa, legene på rikshospitalet, at jeg hadde dødd om jeg hadde kommet dagen etter.
- Tingrettsdommer Ruth Brønstad i Tønsberg tingrett mente dog at jeg var frisk nok i massevis til å stå som selvprosederende i saken, og nektet å utsette.
- Hun tok selvfølgelig barna fra oss.

2 gang satte de meg inn på Sem, og nektet meg ta med egne notater, og fikke ikke snakke med advokat, som jeg ikke ville ha, før 3 dager ut i saken, og da snakket vi i ca 10 minutter. Han gjorde ikke som jeg oppfordret til. Dømt til 16 måneders fengsel for noe som ikke handler om verken meg eller noen jeg kjenner.

Jeg er drittlei av å bli behandlet som dyr. Jeg er rasende for måten mine barn blir behandlet på av myndighetene. - Brukt som middel for å straffe deres far for å ha bistått en varsler.

3 jævla år har de terrorisert og trakassert oss. Domstolen, politiet, skattefuten, NAV, Sivilombudsmannen (som bare er til pynt) hver eneste politiker i landet (snyltere av mer vulgær type finnes ikke, om man leter utenfor losjene), Lindorff, Kredinor, Posten, - men mest at alt:

Politidistrikt Sør-Øst, Vestfold tingrett og Tønsberg terrorkommune. Sadistiske terrorister!

Under her forteller jeg sorenskriveren i Vestfold tingrett hva jeg tenker om den terroren han utsetter oss for!

Overraskende svar fra herr Holme ....

https://333rebuke.com/2019/03/27/hvilke ... yRiI_A6XB8
Vedlegg
Marius R.pdf
Marius Reikerås forteller om Vest Politidistrikt og ymse metoder- langt utenfor loven
Marius R.pdf (37.2 KiB) Vist 226 ganger
Elmer Solberg
 

Vedrørande Fri Rettshjelp

UNREAD_POST Elmer Solberg » Ons Apr 03, 2019 9:14 pm

To: Per Stensland<fmsfpst@fylkesmannen.no>;Jacob Andersen<fmsfjan@fylkesmannen.no>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;

C/c: 16-KRAGERO BLAD VESTMAR<redaksjonen@kv.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;20-NORDSTRANDS BLAD<martin.gray@oblad.no>;21-RINGSAKER BLAD<redaksjonen@ringsaker-blad.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24 AVISEN<24avisen@gmail.com>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Anne Karin Hamre<fmsfAKH@fylkesmannen.no>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Anne Britt Kilen<anne.britt.kilen@luster.kommune.no>;Rannveig Skår<rannveig.adelheid.gram.skar@politiet.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;søren satans advokat hellenes<post@advokateneilarvik.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Ingar Grøndal<grondahl.ingar.56@gmail.com>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Øivind Walter<Walthersens@gmail.com>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;postmottak@domstol.no<postmottak@domstol.no>;Connie Eng<connie72eng@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;Leif Wilhelm Krogstad<krogstadleif@gmail.com>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Psykiater Børre Husebø¸<borre.husebo@nktv.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstoladministrasjonen.no>;Arne Johannessen<arne.johannessen@politiet.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;


Hei og takk for sist.

Sidan eg kom over denne eposten av "Den 28.01.2019 15:21, skrev Elmer Solberg:

Fylkeslege Jakob Andersen.

Eg har i dag sendt ein epoost til fastlegen min Erlend Auna, om at sidan du ikkje gjer det, ja fortel meg kva som skjedde den 30.03.2015, den episoden som politiet, du og nokre andre har brukt for å stela sertifikatet frå meg, ja at han greier det ut, og truar eit svar ut av dykk. Og det anten dykk veit kva som skjedde eller ikkje."

og dette vedrørande Fri rettshjelp, så tenkte eg at eg kunne minna Fylkesmann og andre deira plikter til å bistå i slike saker.

Sjå vedlegg vedrørande saker eg skal fremma i Sogn og Fjordane Tingrett avdeling Sogndal. Med ein Gudfryktig og rettferdig Dommar.

Sakene er for så vidt ferdig etterforska og avklara av meg. Det er kun å imøtekoma vårt forlangende i alle saker, samt straffeutmåling for dei kriminelle i sakene som gjenstår.

Fri rettshjelp

Publisert 22.09.2012 Oppdatert 03.04.2017

Fri rettshjelp er advokatbistand som helt eller delvis dekkes av staten.

Fri rettshjelp omfatter både fritt rettsråd og fri sakførsel.

Fritt rettsråd er veiledning og hjelp i juridiske spørsmål utenfor rettergang.

Fri sakførsel er rettshjelp i saker som går for domstolene.

I noen typer saker kan du få økonomisk støtte til juridisk rådgivning eller støtte til å føre en rettssak for domstolene.

Hvis du trenger fri rettshjelp, kan du kontakte Fylkesmannen eller en advokat.

I hvilke typer saker kan du få fri rettshjelp?

Eksempler på saker der du kan få fri rettshjelp, er familiesaker, noen typer klagesaker til Nav, erstatning for personskade, oppsigelse/utkastelse av bolig eller oppsigelse i arbeidsforhold. Du kan også få fri rettshjelp hvis du søker om voldsoffererstatning. Også i andre saker kan det unntaksvis gis fri rettshjelp. Dersom du har forsikring som dekker utgifter til juridisk bistand, vil du som regel ikke få fri rettshjelp.

Inntekts- og formuesgrense

For å få fri rettshjelp må du ha en inntekt som ligger under inntektsgrensene i rettshjelploven.

Fylkesmannen og domstolene kan i enkelte tilfeller gjøre unntak fra reglene om inntekts- og formuesgrenser.

Uavhengig av inntekt og formue kan du få fri rettshjelp

i barnevernssaker for Fylkesnemnda for sosiale saker
i saker for Kontrollkommisjonen for psykisk helsevern og rettssaker om utskriving fra tvungent psykisk helsevern
i saker om militærnekting
i saker om tvangsekteskap
i saker der et voldsoffer krever erstatning fra gjerningsmannen
i saker om erstatning for uberettiget straffeforfølging
for å vurdere anmeldelse i forbindelse med voldtekt
for å vurdere anmeldelse i sak om menneskehandel

Egenandel

Hvis du mottar fri rettshjelp, skal du som hovedregel betale en egenandel av bistanden. Det er ingen egenandel i saker der fri rettshjelp blir gitt uavhengig av inntekt og formue. Hvis du har en årlig bruttoinntekt under 100 000 kroner, skal du heller ikke betale egenandel.

I saker med fritt rettsråd er egenandelen én gang den offentlige salærsatsen (som per januar 2017 er 1020 kroner). I saker med fri sakførsel utgjør egenandelen 25 prosent av utgiftene (maks åtte ganger salærsatsen). Det er advokaten som krever inn egenandelen.

Fri rettshjelp i utlandet

Alle søknader om fri rettshjelp i utlandet behandles av Fylkesmannen i Oslo og Akershus.

§ 93. Til Embeder i Staten maa allene udnævnes de norske Borgere, som bekjende sig til den evangelisk-lutterske Religion…….osv.
§ 11. Saasnart Kongen, som myndig, tiltræder Regjeringen, aflægger han for Storthinget følgende Eed: "Jeg lover og sværger at ville regjere Kongeriget Norge i Overensstemmelse med dets Constitution og Love; saa sandt hjelpe mig Gud og hans hellige Ord!"

«Det er på det rene at norske myndigheter, etter at krenkelse er konstatert, ikke bare plikter å avslutte en vedvarende krenkelse, men også å reparere følgene av krenkelsen så langt som mulig, jf. Rt. 2010 side 396 avsnitt 25 med ytterligere henvisninger.»

Der Noen blir funnet skyldig i å bedrive menneskerettsforbrytelser mot sivile, må Norske styresmakter:

1. Annullere, suspendere eller forandre de krenkende avgjørelser

2. Yte full erstatning/ oppreisning

3. Iverksette de nødvendige straffemessige / sivilrettslige sanksjoner, overfor de offentlige tjenestemenn som begår disse forbrytelsene.

Særlig punkt 3, vil være uhyre viktig å få gjennomført. Det skal og må få konsekvenser for de som forbryter seg mot menneskerettene.

Også Dommere, som utøver sitt virke uaktsomt, er erstatningsrettslig ansvarlig.
Det vises til NOU 1999: 19 pkt.10.2.7: Dommerens ertatningsansvar og hvor jeg siterer

«I ugangspunktet vil derfor de samme regler gjelde for dem som for andre statstilsatte. Etter omstendighetene vil staten som arbeidsgiver kunne gjøres erstatningsansvarlig i stedet for eller i tillegg til dommeren, jf

Skadeserstatningsloven § 2-1.!»
EMK artikkel 13. Lær deg den. Påberop deg den i ALLE saker mot offentlig forvaltning. Den garanterer alle en «effective remedy»
Hugs at det alltid er staten som skal ansvarliggjøres for sine feil. Aldri individet.

Dessuten.
Har du fått med deg at Trump rett før jul 2017 underskrev 3 viktige lover, som gjelder ikke bare i USA, men vil bli oppfulgt over hele verden.

1. Alle som har vert /er involvert i pedofili vil bli arrestert og få sine midler beslaglagt.
2. Alle som er involvert i menneskehandel, det samme som 1.
3. Alle som bryter menneskerettighetene vil også få samme straff.

«Kvi sa du ikkje frå om det du hos Jesus fekk sjå, kven kan vel koma til trua, hvist ingen kan seia ifrå»
Jeg har status som Varsler, og jeg forventer at jeg blir skjermet og holdt skadesløs. I og med at jeg har status som Varsler inn imot offentlig sektor og tvisteløsningssystemet, så er risikoen betydelig for gjengjeldelse fra en usynlig elite. Vi har alle sett i media de betydelige farer og ulemper varslere utsettes for når det varsles om kritikkverdige forhold innen sentrale og samfunnsviktige instanser.

Og i tillegg til at vi leser om slike overgrep i media, så veit dykk alle no at det er sjølvopplevd. Og det meste skjer etter at eg sat og varsla til den gang regionlensmann Arne Johannesen, i ganske nøyaktig den timen eg ba om på vårparten i 2015, ca 1 Månad før mannskapet hans vart brukt for å transportere meg inn til kommunelege Knut Cotta Schønberg og deretter inn i tvunget psykisk helsevern fyrste gong. Men dykk veit og det alle no at det er slik dei gjer for å freiste stoppa kjeften på oss, når vi gjer vår samfunnsplikt ved å varsle på overgrep som begås i forvaltningen.

(«Har vi et åpent demokrati i Norge når det finnes 8 etterretningstjenester? Det tvangsinnlegges 10.000 i Norge hvert år, mange av disse har blitt bortglemt og bortgjemt, nedopet på medisin og fått personlighetsforandrende legemedikamenter. Mange av dem er politiske fanger.»)

Ja dette sto det i ein reportasje eg har referert til tidlegare. Denne kriminelle elita har gjort meg til ein politisk fange og, ved at dei har stole sertifikatet frå meg i no snart 3 år utan annan orsak enn at eg er ein "VARSLAR" Eg kjem attende vedrørande det i ein seinare epost.

Det er på det reine at denne kriminelle eliten når vi alle no kjenner til den skal stoppast.

Og det er nesten som eg føler med dykk alle som har rota dykk inn i denne kriminelle eliten og underordna dykk den. Særleg fleut vil eg tru det er for dykk som har embeter i politi og påtalemakt, samt i domstolane våre. Ja no når dykk har avslørt dykk som kriminelle for eit heilt Folk og Land. Da er det jo desto meir betryggande at vi har lover for korleis vi skal handtere dykk. Ikkje sant.

Tenk kor skamfullt det vil bli for dykkar ektefeller og born og kan hende foreldre, når dei saman med resten av Det Norske Folk får veta kva du har vore med om å utsetta dine sambygdingar og andre for verørande menneskerettigheitsbrot, og andre overgrep.
Kan hende skal eg fyrst som sist tyde dette for dykk, da eg tenkjer at nokre av dykk likevel ikkje skjønar kva dykk les. Ja Paulus’ brev til romerne - Kapittel 2 Ja den boka som Kongen refererer til i siste nyttårstalen sin "Gud og hans hellige Ord!"

25 Omskjærelsen (Politi og dommarutdaninga di) gagner deg nok, men bare hvis du holder loven. Bryter du loven, er du som en uomskåret. (Lovbrytar)26 Men hvis en uomskåret ( Ikkje politi eller dommar) holder lovens bud, skal han ikke da regnes som omskåret?(politi / Dommar) 27 Den som er uomskåret fysisk,(altså ikke er utdannet politi og eller dommer) men oppfyller loven, skal dømme deg. For du bryter loven, enda du har lovens bokstav og er omskåret.( Altså du bryt lova til trass at du er politi / Dommar, eller ein annan i forvaltninga som ikkje evnar å forholda seg til lov og regelverk som du er forplikta til og SKAL Følga)

Ja da tenkjer eg at vi Kristus Jesus menighet tek over både som politi og Dommara. Ja for dykk ser vel at det er slik det var tenkt frå byrgjinga. At arbeiderpartiet og deira medkriminelle utplasserte i alle samfunnslag og samfunnstoppar og storting og regjering har gjort sitt beste for å forandre på dette, ved å ta Gud og Jesus ut av samfunnet vårt, gjeld ikkje lenger no når dei har avslørt seg for å tjena "styggen" sjølv. Dei har nemmleg teke seg til rette over oss andre, på tvers av alt av lov og regelverk veit vi no alt om. Så kva gjer vi med dei no når det heile er avslørt ? Kan nokon svare meg på det ?

Men altså Fylkesmann, sørg du no berre for at eg får den bistanden eg er berettiga vedrørande å føra mine saker for ein rettferdig Dommar i Sogn Tingrett. Og hald ALT av politi utanfor mine saker. Skurk som går rundt i politiuniformar og forgrip seg på meg og andre har eg nemleg fått meir enn nok av. Dette til orientering. Eg ynskjer at all kommunikasjon vedrørande saken går via resepsjonen og Mona ved sogn tingrett, så kan ho informere meg om kva som skjer vidare.

Må Gud Faderen velsigne dykk alle og lede dykk til Jesus det ber eg om i Jesus navn AMEN. Denne var til alle dykk som ikkje har gjort synder som uansett vil føre dykk til evig fortaping. Og om dykk vil veta kven som havnar der, så kan dykk lese 2 Mosebok Kp 21 frå vers 12-17 Der står og noko vedrørande saka i 1 Johannes Kp 5 vers 14-17

Intet skrevet i teksten over eller i vedlegget, kan tolkes truende eller injurierende. Enhver slik tolkning faller på tolkerens fantasi.

Oversikt-2019-04-03.pdf
Ang Sogn Tingrett mv
Oversikt-2019-04-03.pdf (756.79 KiB) Vist 227 ganger


Med Venleg Helsing

Elmer Solberg
Elmer Solberg
 


Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester