Førerkortsaka til Elmer Solberg

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Førerkortsaka til Elmer Solberg

UNREAD_POST BmOnline » Tor Apr 05, 2018 5:11 pm

Hei Sissel

Vadlagt ligger et hovedbrev. Jeg velger å benytte denne anledningen til å "VARSLE" Kripos om tingenes tilstand. Så er det å håpe på at der er noen pliktoppfyllende og redelige iblant dere, som våger å gjør jobben deres slik den skal og må gjøres for å trygge våre alles menneskerettigheter og rettssikkerhet. der ligger og kopi av noen av mine førerkort, og kjøresedler, med mere.

Eg legg og ved den originale utgåva av stveninnga som Dommar og Sorenskrivar Harald Hjermann, har utarbeida mot STATEN på vegne av meg i førarkortsaka. Du ser at han overlet til meg å fylla inn mine personalia, med meir. Men min påstand vert at han aleina dokumenterer kva vi som individ i dette samfunnet vert utsatt for av maktovergrep, får alt av individ i forvaltninga, som ikkje evnar å følgja lov å regelverk. Lat meg da visa til Forvaltningslova §§ 17 og 37, vedrørande utrgreiingsplikt før ein konkluderer, og gjer seg til forbrytar ved å krenka våre grunnleggande menneskerettar, ved å vidareføra allerede begått maktovergrep og forvaltningsfeil. Men etter å ha lese alle vedlegga her så tenkjer eg dere alle vil forstå kvifor det skjer. Det er nemleg ondskap satt i system, og vi veit alle kven som har regien i det heile. Og når det gjeld deg Stephan Torp, så kjem eg attende med eit svar til deg på din siste epost til meg. Men om du heller ikkje no sørger for at sertifikatet mitt vert returnert og det fort, så tru du meg. Du skal få lov til å vere med å betale for "moroa". Fronta krav for at Dykk hindrar meg inntening i selskapet mitt, i snart 2 år no, er allerede over 23 Millionar kroner. Og dagrata mi veit du er som varsla i 2017 ein gong, på 41600 kroner eks mva. Er det heldige, så kan hende staten let dykk sleppa momsen, men det må i so fall dei sjelve bestemma. Men taksameteret går til Dagen etter eg har mitt førarkort i hende. Det er og varsla om gjentekne gonger. Og det er sjølvsagt den kriminelle bermen som dykk kan lesa om i vedlegga her som pent skal måtte betala for heile moroa si.

Må Gud Faderen velsingne dei alle rikeleg. Ja for det står nemleg i Bibelen at vi som Frelste rettruande, skal velsigne våre fiendar, for slik samlavr vi glødande kull over hovuda på dei

0-Original-STEVNING-Utarbeid av Harald Hjermann.pdf
Stevning utarbeidet av Harald Hjermann
0-Original-STEVNING-Utarbeid av Harald Hjermann.pdf (215.86 KiB) Vist 470 ganger


ATT00050.pdf
Vår Nasjonale varslingsgruppe
ATT00050.pdf (661.79 KiB) Vist 469 ganger


ATT00052.pdf
Satanisme i (BV) Barnevernet.
ATT00052.pdf (490.54 KiB) Vist 469 ganger


Vi er Nasjonale Varslergruppe.pdf
Vi er Nasjonale Vaslergruppe
Vi er Nasjonale Varslergruppe.pdf (623.94 KiB) Vist 469 ganger


Brev til Sisssel- KRIPOS.pdf
Brev til Sissel i Kripos
Brev til Sisssel- KRIPOS.pdf (474.62 KiB) Vist 469 ganger



Den 04.04.2018 10:35, skrev Sissel Wigen:


Det vises til din henvendelse av 26. januar 2018. Kripos har fått saken oversendt fra Vest politidistrikt 26. mars 2018.

For å kunne behandle saken må du oversende kopi av gyldig legitimasjon, jf. politiregisterforskriften § 17-2 tredje ledd jf. § 36-3.

Kopi av legitimasjon kan sendes til

Kripos

Postboks 8163 Dep.

0034 Oslo






Mvh

Elmer Solberg
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Førerkortsaka til Elmer Solberg

UNREAD_POST Elmer Solberg » Man Jun 17, 2019 11:56 am

To: Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;

C/c:
10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Barrister Kodjo Mensah<kodjomensahchambers@outlook.com>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;U S Embassy Norge<OsloACS@state.gov>;U S Embassy Norge<fbu.oslo@ssa.gov>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Åshild Kjelsnes<ashild.kjelsnes@sfj.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;Klæbu-Elisabeth-eiend og komtek Høyem<elisabeth.hoyem@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Ole Eilif Horgøien<ole.horgoien@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Paal Christian Bjønnes<paal.christian.bjonnes@klabu.kommune.no>;Klæbu Formansk Efia Marie Damba<efia.marie.damba@klabu.kommune.no>;Klæbu Jarle Martin – VARAORDF Gundersen<jarle.martin.gundersen@klabu.kommune.no>;Klæbu Kommune<postmottak@klabu.kommune.no>;SFFKH – Ingrid Fåberg<fmsfifa@fylkesmannen.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Tor Åge Berglid<taberglid@gmail.com>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;15-HAMAR DAGBLAD<redaksjonen@hamar-dagblad.no>;16-KRAGERO BLAD VESTMAR<redaksjonen@kv.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;20-NORDSTRANDS BLAD<martin.gray@oblad.no>;21-RINGSAKER BLAD<redaksjonen@ringsaker-blad.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24 AVISEN<24avisen@gmail.com>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Anne Britt Kilen<anne.britt.kilen@luster.kommune.no>;Rannveig Skår<rannveig.adelheid.gram.skar@politiet.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;søren satans advokat hellenes<post@advokateneilarvik.no>;Sem fengsel<postmottak-8330@kriminalomsorg.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Øivind Walter<Walthersens@gmail.com>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Connie Eng<connie72eng@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;Per Stensland<fmsfpst@fylkesmannen.no>;Jacob Andersen<fmsfjan@fylkesmannen.no>;Nav klage og ankesorgan<nav.klageogankesor@nav.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Tilsynsutvalget for dommere<tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>;


Godag

Som dykk ser av bekrefta mottak under her, så sende vi denne e-posten til statens vegvesen ved Sigfred Sivertsen, den 06.06.2019 14.36

Vi har fått bekrefta i telefonsamtale med Sivertsen at han har lest e-posten.

Vi har imidlertid ikkje fått attende sertifikatet.

Vi ber av den orsak nokon med autoritet og mynde, til å instruere redelege i forvaltninga til å rett opp i dette overgrepet, og sørge for at vi får attende førarkortet.

Justis- og beredskapsdepartementet (JD) har ansvar for rettsvesenet, kriminalomsorgen, politi- og påtalemyndigheten, redningstjenesten, samfunnssikkerhet, utlendingsmyndigheter og polarområdene.

«Siden 2014 har Nasjonale Varslergruppe avslørt flere saker hvor Arbeidstilsynet har blitt tilkalt i den hensikt å dekke over korrupsjon; den lokale presse gjennom Mediahuset har bidratt til en overbevisende støtte-presentasjon overfor naive lesere.

Vår samarbeidspartner Elmer Solberg er nå blitt tvangsinnlagt 4 ganger på galehus p.g.a. alle hans avsløringer om den omfattende korrupsjonen på alle nivå i Sogn og Fjordane og i landet ellers. Som hevn har Politet beslaglagt hans førerkort uten hjemmel, Elmer er i tillegg yrkessjåfør. Han får heller ingen støtte fra NAV som istedetfor oppfordrer ham til å oppsøke psykiater for å begynne å heve uførestønad som splitter pine gal. I mellomtiden får han heller ikke sin sosialstønad på kr.6050,-/mnd.

Dette er en metode som disse undermenneskene bruker konsekvent for å islolere kverulanter og varslere og bringe oss til taushet. Den skitne metoden går hele tiden igjen overfor foreldre med småbarn og spesielt hos alenemødre som er spesielt sårbare.»

Som dykk må forstå, så er det kriminelle i "makta bak makta" i "skyggeregjeringen" som står bak beslaget av vårt førerkort. Det bedes derfor at det returneres øyeblikkelig.

Lov om straff (straffeloven)

15.Medvirkning Et straffebud rammer også den som medvirker til overtredelsen, når ikke annet er bestemt.

Lov om straff (straffeloven)

Annen del. De straffbare handlingene

Kapittel 24. Vern av den personlige frihet og fred

254. Frihetsberøvelse
:Den som ved innesperring, bortføring eller på annen måte rettsstridig fratar noen friheten, straffes med bot eller fengsel inntil 3 år.


255. Grov frihetsberøvelse:
Grov frihetsberøvelse straffes med fengsel inntil 10 år. Ved avgjørelsen av om frihetsberøvelsen er grov skal det særlig legges vekt på dens varighet, om den har voldt ualminnelige lidelser, død eller hatt betydelig skade på kropp eller helse til følge.


256. Forbund om grov frihetsberøvelse:
Den som inngår forbund med noen om å begå en handling som nevnt i § 255 straffes med fengsel inntil 6 år.


263. Trusler: Den som i ord eller handling truer med straffbar atferd under slike omstendigheter at trusselen er egnet til å fremkalle alvorlig frykt, straffes med bot eller fengsel inntil 1 år.


266.Hensynsløs atferd: Den som ved skremmende eller plagsom opptreden eller annen hensynsløs atferd forfølger en person eller på annen måte krenker en annens fred, straffes med bot eller fengsel inntil 2 år.


266 a. Alvorlig personforfølgelse: Den som gjentatte ganger truer, følger etter, iakttar, kontakter eller gjennom andre sammenlignbare handlinger forfølger en annen på en måte som er egnet til å fremkalle frykt eller engstelse, straffes med fengsel inntil 4 år.


Constitutionen for kongeriket Norge underskrevet Eidsvoll 17. Mai 1814


98. Alle er like for lova. Ikkje noko menneske må utsetjast for usakleg eller mishøveleg forskjellsbehandling.

99. Ingen maa fængslig anholdes uden i lovbestemte Tilfselde og paa den ved Lovene foreskrevne Maade. For ubeføiet Arrest eller ulovligt Ophold staae Vedkommende den Fængslede til Ansvar.

18.Nødverge
En handling som ellers ville være straffbar, er lovlig når den

a)
blir foretatt for å avverge et ulovlig angrep,

b)
ikke går lenger enn nødvendig, og

c)
ikke går åpenbart ut over hva som er forsvarlig under hensyn til hvor farlig angrepet er, hva slags interesse som angrepet krenker, og angriperens skyld.

Regelen i første ledd gjelder tilsvarende for den som iverksetter en lovlig pågripelse eller søker å hindre at noen unndrar seg varetektsfengsling eller gjennomføring av frihetsstraff.

Utøving av offentlig myndighet kan bare møtes med nødverge når myndighetsutøvingen er ulovlig, og den som gjennomfører den, opptrer forsettlig eller grovt uaktsomt.

19.Selvtekt
En handling som ellers ville være straffbar, er lovlig når den som har retten, handler for å gjenopprette en ulovlig endret tilstand, og det ville være urimelig å måtte vente på myndighetenes bistand. Makt mot en person kan bare brukes når rettskrenkelsen er åpenbar, og må ikke gå lenger enn forsvarlig.

196.Plikt til å avverge et straffbart forhold
Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som unnlater gjennom anmeldelse eller på annen måte å søke å avverge en straffbar handling eller følgene av den, på et tidspunkt da dette fortsatt er mulig og det fremstår som sikkert eller mest sannsynlig at handlingen er eller vil bli begått. Avvergingsplikten gjelder uten hensyn til taushetsplikt og gjelder straffbare handlinger som nevnt i

a)
§§ 111, 113, 115, 117, 119, 121, 123, 128, 129, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 192,

193, 194, 223, 238, 239, 255, 256, 259, 274, 275, 279, 282, 283, 288, 291, 295, 299, 312,

314, 327, 329, 355 og 357,

b)
militær straffelov §§ 50, 52 eller 96, eller

c)
sikkerhetsloven § 18 a, jf. § 31 fjerde ledd.

Ved overtredelse av §§ 312 eller 314 gjelder avvergingsplikten bare når den fornærmede er under 16 år.

Brudd på avvergingsplikten straffes ikke når

a)
handlingen det er tale om å avverge ikke har kommet så langt som til straffbart forsøk,

jf. § 16, eller

b)
plikten ikke kunne oppfylles uten å utsette ham selv, hans nærmeste eller noen uskyldig for

siktelse eller tiltale eller fare for liv, helse eller velferd.

Vedrørande fråstjelt førarkort

Fra
Elmer Solberg

Til
Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen

Kopi til
Gunnar Lunde, Elmer Solberg

Send blindkopi til

Dato
Utdrag stevning s 1 av 3 levert 2018-02-23.pdf
Utdrag stevning s 2 av 3 levert 2018-02-23.pdf
Utdrag stevning s 3 av 3 levert 2018-02-23.pdf
Last ned alle vedlegg

God dag.

Uredelege i påtalemakt og politiet, bestemte i 2016, nærare bestemt 12.05.2016 å ta frå meg retten til å køyre bilar av alle slag.

Vi har hatt bistand frå Dommar og Sorenskrivar Harald Hjermann ved Sogn og fjordane Tingrettar, til å utsteda ei stevning i saka.

Sjå vedlegg.

Men til trass i at Hjermann har konkludert med at dette var feil frå fyrste stund, samt at eg hadde ein gyldig helseattest, som eg hadde fått av min nye fastlege, fordi eg hadde tenkt å køyre opp på buss innanfor gyldigheitstida for teorieksamen som eg tok i Mars 2013, så er det ingen som har klart å rette opp i denne feilen.

Vi ber no at Statens Vegvesen / Biltilsyn, ordnar opp i saka, og sørger for at eg får attende sertifikata mine snarast. Det har som dykk ser no gått over 3 år sidan dette overgrepet skjedde.

Er det kriminelle i påtalemakt / politet, Eller legar og Dommara, saman med redelege i biltilsynet, som skal bestemme om vi skal kunne køyre bil eller ikkje? Ja det vil vi no gjerne vita!

Min nabo og dykkar medarbeidar i Bjarte Frækaland, kjenner til saka. Eg var nede å fortalde han kva som hadde skjedd i 2016 ein gong. Der han etter å ha høyrt mi historie vedrørande saka han kommenterte med at: "Dei må jo før eller sidan møte seg sjølve i døra".

Det har dei til orientering gjort for lenge sidan, men av orsak til at dei fleste leiara i alt av forvaltning, har underordna seg det som vi omtalar som "makta bak makta", "skyggeregjeringen", så verkar det håpløust å nå igjennom med rettigheitene våre. Mykje tyder på at deira underordna i politi, påtalemakter og anna forvaltning ikkje vågar å gå denne ondskapen imot, sannsynleg av redsle for sjølve å bli ramma.

Men altså no forlangar vi at dette vert retta opp i, samt at eg får attende sertifikata mine.

Eg forlangar og å få vite kven som bestemte at sertifikatet mitt vart stengt elektronisk den 12.05.2016.

Dette er naudsynt for at vi skal kunne straffeforfølge vedkomande.

På førehand takk for at dykk ryddar opp i dette.

Må Gud Faderen rettleia dykk slik at dykk gjer det som er rett. Det ber eg om i Jesus Kristi Navn. Amen.



Med Venleg Helsing

Elmer Solberg


Takk for din e-post/Thank you for your inquiry

Anmodning:

Jeg har fulgt med i denne saken som Elmer Solberg urettmessig er havnet i, uten at han har gjort noen overgrep mot noen- som kan forsvares med enkelte av dagens tjenestemenn innenfor det som heter politi. Jeg vil gå så langt å betvile at de virkelig er vårt politi.

Mvh
Bjørgulf Mortensen

Firmapost-Vest

14:52 (for 35 minutter siden)

til meg



Takk for at du kontakta oss. E-posten vert send til ein sakshandsamar.

E-postmottaket vårt er bemanna kvardagar frå klokka 0800 til 1530.
For vegmelding, ring 175 eller sjå våre nettsider http://www.vegvesen.no

Statens vegvesen
Firmapost-vest@vegvesen.no
Telefon: 22 07 30 00 (kl. 0800-1530)

Takk for din henvendelse, e-posten blir sendt saksbehandler.

E-postmottaket vårt er bemannet hverdager fra klokken 0800 til 1530.
For vegmelding, ring 175 eller se våre nettsider http://www.vegvesen.no

Statens vegvesen
Firmapost-vest@vegvesen.no
Telefon: 22 07 30 00 (kl. 0800-1530)

Thank you for your inquiry.
Your e-mail will be forwarded to an executive officer.

Our e-mail reception is open Monday to Friday between 8 a.m. and 3.30 p.m.
For traffic conditions, call 175 or see our website http://www.vegvesen.no

Norwegian Public Roads Administration
Firmapost-vest@vegvesen.no
Telephone: 22 07 30 00. International calls: + 47 22 07 30 00 (8 a.m. – 3.30 p.m.)

§ 96. Ingen kan dømmes uden efter Lov, eller straffes uden efter Dom. Pinligt Forhør maa ikke finde Sted.

§ 98.

Alle er like for lova.

Ikkje noko menneske må utsetjast for usakleg eller mishøveleg forskjellsbehandling.

§ 99. Ingen maa fængslig anholdes uden i lovbestemte Tilfselde og paa den ved Lovene foreskrevne Maade. For ubeføiet Arrest eller ulovligt Ophold staae Vedkommende den Fængslede til Ansvar.

Vi har status som Varslara, og Vi forventar at Vi vert skjerma og holdt skadesløs. I og med at Vi har status som Varslara inn imot offentlig sektor og tvisteløysningssystemet, så er risikoen betydeleg for gjengjelding frå ei usynlig elite. Vi har alle sett i media, samt sjølve opplevd dei betydelege farar og ulemper varslara vert utsatt for når Vi varslar om kritikkverdige forhold innan sentrale og samfunnsviktige instanser.

Med Venleg Helsing

Elmer Solberg
Elmer Solberg
 

Re: Førerkortsaka til Elmer Solberg

UNREAD_POST Elmer Solberg » Ons Jun 19, 2019 7:37 am

To: Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Tilsynsutvalget for dommere<tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>;

C/c:10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Barrister Kodjo Mensah<kodjomensahchambers@outlook.com>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;U S Embassy Norge<OsloACS@state.gov>;U S Embassy Norge<fbu.oslo@ssa.gov>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Åshild Kjelsnes<ashild.kjelsnes@sfj.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;Klæbu-Elisabeth-eiend og komtek Høyem<elisabeth.hoyem@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Ole Eilif Horgøien<ole.horgoien@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Paal Christian Bjønnes<paal.christian.bjonnes@klabu.kommune.no>;Klæbu Formansk Efia Marie Damba<efia.marie.damba@klabu.kommune.no>;Klæbu Jarle Martin – VARAORDF Gundersen<jarle.martin.gundersen@klabu.kommune.no>;Klæbu Kommune<postmottak@klabu.kommune.no>;SFFKH – Ingrid Fåberg<fmsfifa@fylkesmannen.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Tor Åge Berglid<taberglid@gmail.com>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;15-HAMAR DAGBLAD<redaksjonen@hamar-dagblad.no>;16-KRAGERO BLAD VESTMAR<redaksjonen@kv.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;20-NORDSTRANDS BLAD<martin.gray@oblad.no>;21-RINGSAKER BLAD<redaksjonen@ringsaker-blad.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24 AVISEN<24avisen@gmail.com>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Anne Britt Kilen<anne.britt.kilen@luster.kommune.no>;Rannveig Skår<rannveig.adelheid.gram.skar@politiet.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;søren satans advokat hellenes<post@advokateneilarvik.no>;Sem fengsel<postmottak-8330@kriminalomsorg.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Øivind Walter<Walthersens@gmail.com>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Connie Eng<connie72eng@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;Per Stensland<fmsfpst@fylkesmannen.no>;Jacob Andersen<fmsfjan@fylkesmannen.no>;Nav klage og ankesorgan<nav.klageogankesor@nav.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;Sigrid Solberg<sigsol@outlook.com>;Henny Solberg Haugen<hennysolberghaugen@outlook.com>;



Nå må noen med integritet og autoritet STOPPE terroren mot Familien Dennis Bowen.


Vi gir dere frist til den 30.06.2019, til å melde dere til politiet for fengsling. Etter den datoen, så er dere alle fritt vilt for pågripelse av Borgervernet. Forstå en ting. Vi har navna på dere alle.

Alle som ikler seg Gule eller orange vester, er rettferdige individere, som søker rett og rettferdighet. Om ikke politiet støtter oss, så ber vi om at de holder seg på lang avstand fra oss, når vi selv pågriper de kriminelle. Politiet skal få noe å henge fingrene i når vi leverer deres kriminelle overordna til dem selv.

Eg er sjølv eit "offer" for denne kriminelle eliten.
«Vår samarbeidspartner Elmer Solberg er nå blitt tvangsinnlagt 4 ganger på galehus p.g.a. alle hans avsløringer om den omfattende korrupsjonen på alle nivå i Sogn og Fjordane og i landet ellers. Som hevn har Politet beslaglagt hans førerkort uten hjemmel, Elmer er i tillegg yrkessjåfør. Han får heller ingen støtte fra NAV som istedetfor oppfordrer ham til å oppsøke psykiater for å begynne å heve uførestønad som splitter pine gal. I mellomtiden får han heller ikke sin sosialstønad på kr.6050,-/mnd.

Dette er en metode som disse undermenneskene bruker konsekvent for å isolere kverulanter og varslere og bringe oss til taushet. Den skitne metoden går hele tiden igjen overfor foreldre med småbarn og spesielt hos alenemødre som er spesielt sårbare.»

Men nå er tiden kommet for å slå tilbake denne mafiaen. Forstå alvoret alle.

https://www.facebook.com/mr.bowen.3317/ ... 436200478/



Med Venleg Helsing

Elmer Solberg
Elmer Solberg
 

Re: Førerkortsaka til Elmer Solberg

UNREAD_POST Elmer Solberg » Man Jul 01, 2019 4:12 pm

To: Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Slottet<Post@slottet.no>;

C/c:
10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Barrister Kodjo Mensah<kodjomensahchambers@outlook.com>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;U S Embassy Norge<OsloACS@state.gov>;U S Embassy Norge<fbu.oslo@ssa.gov>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Åshild Kjelsnes<ashild.kjelsnes@sfj.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;Klæbu-Elisabeth-eiend og komtek Høyem<elisabeth.hoyem@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Ole Eilif Horgøien<ole.horgoien@klabu.kommune.no>;Klæbu Formanskap Paal Christian Bjønnes<paal.christian.bjonnes@klabu.kommune.no>;Klæbu Formansk Efia Marie Damba<efia.marie.damba@klabu.kommune.no>;Klæbu Jarle Martin – VARAORDF Gundersen<jarle.martin.gundersen@klabu.kommune.no>;Klæbu Kommune<postmottak@klabu.kommune.no>;SFFKH – Ingrid Fåberg<fmsfifa@fylkesmannen.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Tor Åge Berglid<taberglid@gmail.com>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;15-HAMAR DAGBLAD<redaksjonen@hamar-dagblad.no>;16-KRAGERO BLAD VESTMAR<redaksjonen@kv.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;20-NORDSTRANDS BLAD<martin.gray@oblad.no>;21-RINGSAKER BLAD<redaksjonen@ringsaker-blad.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24 AVISEN<24avisen@gmail.com>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Anne Britt Kilen<anne.britt.kilen@luster.kommune.no>;Rannveig Skår<rannveig.adelheid.gram.skar@politiet.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;søren satans advokat hellenes<post@advokateneilarvik.no>;Sem fengsel<postmottak-8330@kriminalomsorg.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Ingar Grøndal<grondahl.ingar.56@gmail.com>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Øivind Walter<Walthersens@gmail.com>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Connie Eng<connie72eng@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;Per Stensland<fmsfpst@fylkesmannen.no>;Jacob Andersen<fmsfjan@fylkesmannen.no>;Nav klage og ankesorgan<nav.klageogankesor@nav.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Tilsynsutvalget for dommere<tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>;

Godag.

https://no.wikipedia.org/wiki/Hemmelig_ ... X2u0KKtaiE

Hemmelig politi



Blant de mest kjente hemmelige politiorganisasjoner var det tyske Gestapo, her fra Norge, utstilling som viser gestaposjef Rudolf Kerners kontor i Kristiansand

Hemmelig politi (noen ganger politisk politi eller statspoliti[1]) er politiorganisasjoner som virker i hemmelighet i nasjonens tjeneste for å opprettholde statens sikkerhet mot indre trusler mot staten. Hemmelige politistyrker assosieres gjerne med totalitære regimer fordi deres tjenester ikke er åpne for innsyn fra publikum. Deres hovedfunksjon er å opprettholde statens politiske makt framfor å håndheve lovene, og de har ofte blitt brukt som et instrument for politisk undertrykking. En stat med et betydelig nivå av hemmelig politiaktivitet blir gjerne omtalt som en politistat.

Hemmelige politistyrker kan holdes opp mot nasjonale sikkerhetstjenester som man finner i moderne liberale demokratiske stater som i regelen reguleres av det offentlige og må rapportere om sin virksomhet samt andre tiltak som stiller dem ansvarlige overfor det øvrige samfunn (accountability). Slike byråer blir likevel noen ganger nedsettende omtalt som «hemmelig politi».

Organisasjoner med rolle og funksjon som en hemmelig politistyrke kar eksistert opp igjennom historien, enten de har hatt politifunksjoner eller ikke, og uansett om de har blitt betegnet som «hemmelige» eller ei.

Metoder og historie[rediger | rediger kilde]
Hemmelige politistyrker i diktaturer og totalitære stater bruker vanligvis vold og terrortiltak for å undertrykke politisk opposisjon og politiske avvikere og kan benytte dødsskvadroner for å utføre attentater og «forsvinninger».

Hemmelig politi i litteraturen[rediger | rediger kilde]
Det kanskje mest berømte eksemplet er tankepolitiet i George Orwells roman 1984. Her benytter tankepolitiet psykologi og nærmest allestedsnærværende overvåkning for å finne og eliminere medlemmer av samfunnet som har tanker som utfordrer de regjerende myndigheter.

I Løven, Heksa og Klesskapet av C.S. Lewis benytter den hvite heksa hemmelig politi. Disse fryktede individene er sadistiske snakkende ulver og lederen deres heter Maugrim.



Vi Det Norske Folk, forlanger at alle disse etteretnings organa blir lagt ned øyeblikkeleg. Dei skal ikkje få overført meir midlar fra vår felles økonomi.

Kan hende skal vi gjere det same med heile politietaten, da vi veit at der er mengder iblant dei og som har latt seg korrunpere under den kriminelle eliten i "makta bak makta". Og dei som ikkje har latt seg korrumpere, er tydeleg så redde for sitt eige liv og stillingar at dei vågar ikkje å gå til rette med sine kriminelle kolegaer og overordna, slik dei er forplikta ifølge politiinstruksen



Kap. 6. Politimannens forhold innad i etaten.

6-1.Politimannens forhold til foresatte og overordnede. Plikt og ansvar.
............Den foresatte er ansvarlig for lovmessigheten av de ordrer har gir. ......

I ethvert tilfelle utfører en politimann på eget ansvar de tjenesteoppdrag han blir pålagt.



6-3.Kollegiale forhold. Rapporteringsplikt.
…..Dersom en politimann kommer til kunnskap om at en annen politimann har begått en ulovlig handling i tjenesten, skal han uten opphold melde dette til sin foresatte. ….osv



«Vår samarbeidspartner Elmer Solberg er nå blitt tvangsinnlagt 4 ganger på galehus p.g.a. alle hans avsløringer om den omfattende korrupsjonen på alle nivå i Sogn og Fjordane og i landet ellers. Som hevn har Politet beslaglagt hans førerkort uten hjemmel, Elmer er i tillegg yrkessjåfør. Han får heller ingen støtte fra NAV som istedetfor oppfordrer ham til å oppsøke psykiater for å begynne å heve uførestønad som splitter pine gal. I mellomtiden får han heller ikke sin sosialstønad på kr.6050,-/mnd.



Dette er en metode som disse undermenneskene bruker konsekvent for å isolere kverulanter og varslere og bringe oss til taushet. Den skitne metoden går hele tiden igjen overfor foreldre med småbarn og spesielt hos alenemødre som er spesielt sårbare.»

«Det er en alvorlig vrangforestilling at dette er en medisn. Tvert imot er virkestoffet svært farlig/giftig. Jmf rettsaker: Texas-SouthCarlina-NewMexico-Louisianna osv.
Når Politiet / PST bruker psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»



«Per-Aslak Ertresvåg anmelder PST og myndighetene - «Har vi et åpent demokrati i Norge når det finnes 8 etterretningstjenester? Det tvangsinnlegges 10.000 i Norge hvert år, mange av disse har blitt bortglemt og bortgjemt, nedopet på medisin og fått personlighetsforandrende legemedikamenter. Mange av dem er politiske fanger.»

Medisinen Risperdal er et svært giftig virkestoff som psykiatrien i samarbeid med Politiet/PST bruker for å kontrollere brysomme personer.





Eg har status som Varslar, og eg forventar at eg vert skjerma og holdt skadesløs. I og med at eg har status som Varslar inn imot offentlig sektor og tvisteløysningssystemet, så er risikoen betydeleg for gjengjelding frå ei usynleg elite.

Vi har alle sett i media, samt ærfart det sjølve, dei betydelige farar og ulemper varslera vert utsett for når det varslast om kritikkverdige forhold innan sentrale og samfunnsviktige instansa.

Og som dykk alle veit, så er eg sjølv eit offer for overgrep frå nettopp denne satans kjeltringsgjengen. Eg har derfor ei høne å plukke med dei fleste forvaltningsorgan, da eg ikkje er ivareteken vedrørande lov og regelverk. Og derfor utsatt for krenkelsar og menneskerettigheitsbrot frå fleire hald.

Og da er det verkeleg godt at vi veit korleis vi skal handsame dei kriminelle. Er det ikkje?

Har du fått med deg at Trump rett før jul 2017 underskrev 3 viktige lover, som gjelder ikke bare i USA, men vil bli oppfulgt over hele verden.

Alle som har vert /er involvert i pedofili vil bli arrestert og få sine midler beslaglagt.
Alle som er involvert i menneskehandel, det samme som 1.
Alle som bryter menneskerettighetene vil også få samme straff.


Med Venleg Helsing

Elmer Solberg
Elmer Solberg
 

Re: Førerkortsaka til Elmer Solberg

UNREAD_POST BmOnline » Man Sep 23, 2019 1:32 pm

God dag og Guds fred alle.

Med tanke på at NAV har stansa all stønad tilbake til August i 2018, fordi nokon påstår vi har varig nedsatt arbeidsevne, og derfor ikkje kvalifiserer til Arbeidsavklaringspeng, samt at Kriminelle blant politi og påtlemakter, stjal frå oss sertifikatet utan grunn, og ved det har satt oss i fengsel i vår eigen heimher vi bur ute på landsbygda, i no over 3 år. Ja så tenkte vi at dykk kunne få sjå kva nokre av våre VARSLAR-vener og menneskerettigheitsforkjempara, Ja ytrar seg om vår person. Så etter at dykk har lese og sett det som kjem fram i denne linken, så forstår vel alle at, påstandane frå alle desse individa i alt av forvaltning ikkje held mål nokon av dei. Det kjem og tydeleg fram i STEVNINGA som Sorenskrivar og dommar Harald Hjermann utarbeida for oss i 2017 i Førarkortsaka.Og som han sa naboen min Bjarte Frekaland, som til orientering jobbar ved biltilsynet og statens vegvesen, da eg sumaren 2016 gikk ned til han og fortalde om heile saka, deriblant og det urettvise førarkortbeslaget, der han svara. "Dei må jo før eller sidan møta seg sjølve i døra". Og tru dykk alle meg. Det har dei gjort for lenge sidan. Så no er eg stygt redd for at dei om ikkje lenge skal måtte stå til ansvar for alle overgrep dei har begått imot oss alle, ja dei i forvaltninga som har latt seg korrumpere under denne skjulte makteliten i "makta bak makta", som altså ikkje lenger er så "skjult" da vi no med sikkerheit veit at alle samfunnstoppar i alle samfunnslag inngår i den.Tenk berre på kor mange familiar og enkeltindivider dei har øydelagt over det ganske land. Å så trur dei altså at dei slepp unna ved å bruke politi, pst, helse, psykiatri, domstolar, dommara og fengsel for å stoppe oss, når vi refererer til lovenom at vi alle er i vår fulle rett til å forsvare oss og våre kjære, om vi blir angrepne av desse kriminelle uniformerte av alle slag i våre eigne heimar.Unni Gunnes, du som etter eige utsagn sa at du er ansvarlig for politiet i dette landet. Kan hende informerer du Vest politidistrikt og politiadvokatMerete Sunndal, om at vedlagt inndragingsforelegg, ikkje aksepteres og at dei returnerer alt dei har stjelt fra oss øyeblikkelig?Du ser i vedlegget her kva Ola Thune fortel om lovløsheten i Vest politidistrikt og politiet over det ganske land for øvrigt. . Og kan hende forstår du bedre da at eg på ingen måter ynskjer å ha befatning med den kriminelle etaten over hodet, så vennligst be dei ALDRIGå oppsøke meg igjen.Vår oppfordring er at vi legg ned heile politietaten, og avviklar heile rettsapparatet vårt. Det viser seg at det er så infisert med korrupte individer alle rettsinnstansane og politietatar, at det synest uråd å reparere det med dei som allerede jobbar der.Sei opp alle som ein, og tesett ein Gudfryktig og rettskaffen mann som lensmann i alle kommunar, så kan vi alle stille oss til disposisjon for han om han treng hjelp for å oppretthalde lov og rett i samfunnet. Politiet følger ikke lover og instruksar dei er forplikta til, det gjer heller ingen andre annan forvaltning. Slik dette samfunnet er bygd opp no, så må jo politi, domstolar, NAV, ja alle forvaltningsorgan agere som kriminelle og skape tapara iblant oss, for sjølve å ha noko å fylle arbeidsdagen med. Det var ikkje slik det var tenkt, og folket aksepterer ikkje lenger dette no når det heile er avslørt. Det forstår vel alle. Barnevernet er og ein instans som, bør fjernast snarast råd. Men før det, så må vi folket over det ganske land, få ein oversikt over alle barn som dei har stjelt og bortført fra sine respektive familiar, så vi får ein oversikt, slik at vi under oppsyn av redelige mennesker i folket, kan tilbakeføra alle barn til sine biologiske foreldre, eventuelt til andre familiemedlammar, om det syner seg at foreldra ikkje sjølve er skikka til å ta seg av sine born.Det syner seg jo at barnevernet gjer feil i over 90% av sakene, så da forstår vel alle som ikkje har eigeninteresser og økonomisk interesse i barnevernindustrienat slik kan vi ikkje ha det.
Hugs å informerer Vest politidistrikt og politiadvokat Merete Sunndal, om at vedlagt inndragingsforelegg, ikkje aksepteres og at dei har å returnerer alt dei har stjelt fra oss øyeblikkelig?Be dei om å levere det i Sogn Tingrett til Mona, så hentar vi det der. For som vi seier, vi vil ikkje ha kontakt med dykkar politietat i det heile. Politiet har utspelt si rolle over det ganske land, og dykk ser i vedlegget her at vårt Vest politidistrikt er blantverstingane. Dei burde skamme seg og det alle sammen. For det er nemleg ingen iblant dei som gjer jobben dei var tiltenkt. Det er sanninga om den er aldrig så tung å fordøye.
På førehand takk. Må Gud Faderen velsigne dykk alle. Det ber vi om i Jesus navn. AMEN.


Venleg Helsing

Elmer Solberg

Offisiell Varsler


HUGS Å KLIKKE PÅ LINKEN HER OG LES VEDLEGGA.

https://www.facebook.com/notes/armend-j ... 910326143/




Justis- og beredskapsdepartementet (JD) har ansvar for rettsvesenet, kriminalomsorgen, politi- og påtalemyndigheten, redningstjenesten, samfunnssikkerhet, utlendingsmyndigheter og polarområdene.



Politiavdelingen

Politiavdelingen skal trekke opp hovedlinjene for utvikling og styring av politiet. Avdelingen har også ansvaret for administrasjon av Den høyere påtalemyndighet.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Førerkortsaka til Elmer Solberg

UNREAD_POST Elmer Solberg » Ons Mai 13, 2020 7:18 am

To: Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;

C/c:
10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Åshild Kjelsnes<ashild.kjelsnes@sfj.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;Klæbu Jarle Martin – Klæbu Kommune<postmottak@klabu.kommune.no>;SFFKH – Ingrid Fåberg<fmsfifa@fylkesmannen.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Tor Åge Berglid<taberglid@gmail.com>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24 AVISEN<24avisen@gmail.com>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Hanne Kløvig<nymail26@yahoo.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Buskerud-Helen Bjørnøy<fmbuhob@fylkesmannen.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Per Stensland<fmsfpst@fylkesmannen.no>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Anne Britt Kilen<anne.britt.kilen@luster.kommune.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;postmottak@hod.dep.no<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Mona Sogn Tingrett Sjøvoll Vangstad<Mona.Sjovoll.Vangestad@domstol.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Fjordane Tingrett<softpost@domstol.no>;Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Sivilombodsmann Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Unni Justisdep-politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Vidar Novemberfilm AS<post@novemberfilm.no>;norvoice@online.no<norvoice@online.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Ziv Elisabeth<zivelizabeth@gmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Nav klage og ankesorgan<nav.klageogankesor@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Reiner Irgang<rainirg@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;Nrk - S og F - INFO<info@nrk.no>;Nrk - S og F - POSTMOTTAK<postmottak@nrk.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elmer Solberg<elmesol@online.no>;




Go`kvell



I samband med saka.



[AUDIO] RICK MARTIN FORKLARER HVORDAN MAN KAN ARRESTERE GUVERNØRER OG DOMMERE

Skrevet av SSBAmerica.com | 7. mai

Vi folket har den ultimate makt. Sheriffens arbeid for USA, ikke noen politiker, og har myndighet til å arrestere enhver dommer, enhver påtalemyndighet, enhver guvernør, en hvilken som helst ordfører og i utgangspunktet noen som truer våre umistelige rettigheter. Lytt til disse kraftige begrepene og bruk dem ...

KONTAKT RICK MARTIN


Å kjenne dine rettigheter og andres rettigheter kan være forskjellen i å redde en liten bedrift, og enda viktigere, landet vårt fra tyranniske ledere. For å kontakte Rick Martin, vennligst send ham e-post FØRST: dont.tread.on.me@snakebite.com og i en nødsituasjon, ring 361.342.7760 og vennligst vurder å bidra til hans innsats for å redde flere bedrifter på GoFundMe-lenken nedenfor.

https://ssbamerica.com/rick-martin-expl ... iA7HhrBT2M

Paulus’ andre brev til Timoteus

Kapittel 4 - 16 Første gang jeg forsvarte meg i retten, var det ingen som kom meg til hjelp. Alle forlot meg. Må det ikke bli tilregnet dem! 17 Men Herren var med meg og ga meg styrke til å fullføre forkynnelsen, så alle folkeslag kunne få høre. Og jeg ble reddet ut av løvens gap. 18 Herren skal også redde meg fra alt ondt og frelse meg inn i sitt himmelske rike. Ham være ære i all evighet! Amen.

Vel ! Vi ventar fortsatt på sertifikatet vårt. Det same gjeld kravet vårt på 95 Millionar Norske Kroner, pluss renter og Dagrate på 83200 Norske kroner fra og med 1 Mai. Vi foreslår derfor at Norske Styresmakter ved Statsministeren, som vil bevilge 13 Milliarder kroner til vaksinasjonsprogrammet til denne sataniske makteliten og Bill Gates, forskuterer beløpet, så skal vi nok sørge for at de ansvarlige for dette overgrepet skal måtte betale det tilbake til storsamfunnet etter hvert.

Det er like før vi utlyser DUSØR, PÅLYDENDE 100.000 Ethundretusenkroner, for å arrestere hver og en av dere som har deltatt i dette overgrepet. Tror dere ikke at der er noen som tar på seg de oppdraget, for den betalingen, når de nå vet at de har Loven på sin side ? Vel det skulle ikke forundre oss at dere ikke tror det.
Og dette er ingen trussel det er dere som er kriminelle og ikke jeg.

Med ynskje om ei velsigna og fin framtid til dykk alle.

Venleg helsing



Elmer

Nasjonale Varslergruppe

Medlem av FAMPO (Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

Initiativtaker til oppretting av Folket`s Domstol Folkedomstolen i Norge, og en blant flere Overdommere for Domstolen.
Elmer Solberg
 

Re: Førerkortsaka til Elmer Solberg

UNREAD_POST Elmer Solberg » Man Aug 09, 2021 10:34 am

C/c:
24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Hanne Kløvig<nymail26@yahoo.com>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;Advokat Håkon Fredrik Borgen<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Nrk - S og F - POSTMOTTAK<postmottak@nrk.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elin Ingebrigtsen<elin.ingebrigtsen@hotmail.com>;Alternativ media<annelivirtanen.am@gmail.com>;Kriminalomsorgsdirektoratet<postmottak-8005@kriminalomsorg.no>;Karsten Midtbø<Karsten@midtbo.com>;Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen<Ingebrigtsen@fortunen.com>;Ålesund fengsel<postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>;Sykehuset Innland<postmottak@sykehuset-innlandet.no>;Valjer Fylkesmann OV Svarstad Haugland<fmoavsh@fylkesmannen.no>;post@elden.no<post@elden.no>;Lars Fylkesmann Sponheim<fmholsp@fylkesmannen.no>;Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Gulating Lagmansrett<gulating@domstol.no>;D-vestfold tingrett Domstol<vestfold.tingrett@domstol.no>;Erik Advokat Bryn Tvet<tvedt@advjat.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Christopher Dommer<markkishonchristopher@gmail.com>;Info Stop world control<info@stopworldcontrol.com>;Dr Charlie Ward<info@drcharlieward.com>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;info@fuellmich.com<info@fuellmich.com>;Elmer<elmesol@protonmail.com>;


Vi er Nasjonale Varslergruppe
Folkedomstolen


Rettsbok

Den 15. Mars 2020 kl.09.00 ble rett holdt i Folkedomstolen

Saks nr. 2020-00002-I-SOGN-FOLKDOM

Dommer: Overdommer Anders Pedersen
Protokollfører: Dommeren

Saken gjelder: Begjæring om tilbakelevering av beslaglagt førerkort til Dissident og medlem i Nasjonale Varslingsgruppe, Elmer Solberg



SLUTNING

Dei ansvarlege for dette overgrepet mot Elmer Solberg, og som SKAL vere med på å betale erstatningskravet som er fremma i saka er desse:

Statsminister i perioden:
1.Erna Solberg - Justismiistere i perioden: 2.Anders Anundsen 3.Per-Willy Amundsen 4.Sylvi Listhaug 5.Per Sandberg 6.Tor Mikkel Wara 7.Jon Georg Dale 8.Jøran Kallmyr

Helseminister i perioden 9. Bent Høye
Andre medansvarlege. 10.Ranveig Skår 11. Malin Skeibrok Ånensen 12. Kristine Bu 13. Per Børre Husebø 14.Jon Olav Roaldseth 15. Kaare Songstad 16.Erling Melvær 17. Arne Johannessen 18. Rita Karin Skjeldestad. 19.Jorunn Furuheim 20. Svein Inge Krogh Harberg 21. Per Steinar Stensland 22. Jakob Andersen.23. Gunnar Ove Hæreid 24.Steinar Talgø 25. Knut Erik Sæther 26. Reidar Brusegaard

27.Magnus Rindedal Fredriksen 28. Siri Lill Lanes 29.Stein Helge Selland 30. Christian Algrøy-Vegheim 31.Harald Hjermann 32.Terje Mowatt 33. Sigfred Sivertsen 34.Magne Knudsen 35.Gunnar Lunde 36.Asle Karoliussen 37.Monica Mæland 38.Tone Trøen

39.Erik Skjerdal 40 . Magne Straumstein 41.Merete Sunndal. 42 Ina politibetjent 43 Sondre Teigen Lillebostad 44. Stian Vatnedal 45. Benedicte Bjørnland

Ekspedisjonssjef Politiavdelingen 46 Unni Gunnes

Oppjustert krav i saka pr. 31. Juli 2021 er pålydande 172.611.399 NOK : 46 = 3.752.422 Norske Kroner pr.pers

172 Millioner 611 tusen 399 kroner

Betalingsfrist
01.08.2021
konto
37201061882


Øyvind Aarsnes - Jesus er med deg Elmer så du kommer til å få seier i kraft av lammets blod. :wink: Hjerte

Øyvind Aarsnes De aller fleste hadde aldri klart all den jævelskapen denne mannen har fått oppleve for å varsle om kriminelle offentlige personer, men Elmer har kraft fra det høye så han kommer ALDRI TIL Å BLI GJORT TIL SKAMME. Vent å se alle dere vantro.

Lov om straff (straffeloven)

§15.Medvirkning - Et straffebud rammer også den som medvirker til overtredelsen, når ikke annet er bestemt.
Det betyr at ALLE uten unntak, som har medvirket det være seg direkte eller indirekte i krenkelser mot meg,vil lide samme skjebne. Dette til orientering.

Der Noen i forvaltningen blir funnet skyldig i å bedrive menneskerettsforbrytelser mot sivile, må Norske styresmakter ved Dommstolen:
1. Annullere, suspendere eller forandre de krenkende avgjørelser

2. Yte full erstatning/ oppreisning.

3. Iverksette de nødvendige straffemessige / sivilrettslige sanksjoner, overfor de offentlige tjenestemenn som begår disse forbrytelsene.

Særlig punkt 3, vil være uhyre viktig å få gjennomført. Det skal og må få konsekvenser for de som forbryter seg mot menneskerettene.

Dessuten ! Har du fått med deg at Trump rett før jul I 2017 underskrev 3 viktige lover, som gjelder ikke bare i USA, men vil bli oppfulgt over hele verden.

1. Alle som har/er involvert i pedofili vil bli arrestert og få sine midler beslaglagt.

2. Alle som er involvert i menneskehandel, det samme som 1.

3. Alle som bryter menneskerettighetene vil også få samme straff.

Så da vet dere om ikke annet hva som venter alle dere som har medvirket i overgrep mot Individer i Det Norske Folk.

Må Gud Faderen velsigne dykk alle rikelig.


Venleg helsing


Elmer

Offisiell Varsler
Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).



tor. 5. aug. 2021 kl. 20:29 skrev Elmer Solberg <elmesol58@gmail.com>:

Go`dag

Vi er Nasjonale Varslingsgruppe
Folkedomstolen

Sokm dykk ser og høyrer, så har departementet bekrefta mottak av denne eposten i samband med at eg no KREV sertifikata mine åpna og tilbakelevert.

Det heile er avslørt, så berre ikkje prøv på å nekta meg min rett til å få reversert dette åpenbare overgrepet og kriminelle handlingen utført av politi individer og andre. Dette vert rett og slett ikkje lenger akseptert.

Tale 031 - 2021-07-23 Eg ringer Departementene 22244100 00-04-04 min

Tale 036 - 2021-07-26 Eg ringer Justisdepartementet 22249090 - 00:13:30 min

Saks nr. 16 /4245 henvendelsen dit nr. 132 AKS ENHETEN FOR KRIMINALITETSFOREBYGGING – Saksbehandler: Han skulle sende mail videre og purre på svar.

Tale 044 - 2021-07-28 Eg ringer Justisdepartementet 22249090. 00-10-54 min
Tale 049 - 2021-08-05 Blir oppringt av politiet. 00-07-12 min
Tale 050 - 2021-08-05 Eg ringer Advokat Louis Anda 00-06-12 min
Tale 052 - 2021-08-05 Eg ringer Justisdepartementet 22249090 – 00-13-30 min Snakket med en dame på arkivet.
Tale 053 - 2021-08-05 Eg ringer Justisdepartementet 22249090 – Blir oversatt forkontoret til AKS ENHETEN FOR KRIMINALITETSFOREBYGGING 00:03:04

Åpningstider AKS ENHETEN FOR KRIMINALITETSFOREBYGGING 09.30 til 11.00 og fra 13.00 til 1500
Tale 054 - 2021-08-05 Eg ringer Sogn og Fjordane tingrettar 55694300-00-05-22min PUBLISER
Tale 055 - 2021-08-05 Eg ringer forkontoret til AKS ENHETEN FOR KRIMINALITETSFOREBYGGING 22245187 kom til telefonsvarer men fikk ikke kontakt. Dårlig lyd, men hør min kommentar på slutten av lydfila.

Saks nr. 16 /4245 henvendelsen dit nr. 132 AKS ENHETEN FOR KRIMINALITETSFOREBYGGING

Tale 056 - 2021-08-05 Eg ringer Justisdepartementet kl 14 45 - 22249090 – Blir oversatt forkontoret til AKS ENHETEN FOR KRIMINALITETSFOREBYGGING 00-09-17 min

Eg legg ved denne siste samtalen.

I denne videoen, så høyrer dykk kva utfordringar vi har med individer i forvaltningen. Det er ingen absolutt ingen som tek ansvar, og ordnar opp etter sine kriminelle kollegaer, som har begått overgrep mot Folk i Norge. Det er INGEN som følger våre lover og spesielt Folkets rettigheter som har forrang alt annet.

Og dere forstår alle at slik kan vi ikke ha det. Derfor må og SKAL dette stoppes nå. Så begynn med å returnere sertifikatet mitt.
Her er det mye å rette opp i og horder av individer i forvaltningen som må og skal stilles til ansvar for sine overgrep begått mot Det Norske Folk.

Dette bare måtte komme.

Pastor Jan-Aage Torp har publisert en video i spillelisten Møt ledere·

Salvesen og Danielsen (del 1)

I denne første av to trekantsamtaler om barnevernet med høyesterettsadvokat Per Danielsen og psykologspesialist Einar Columbus Salvesen stiller pastor Jan-Aage Torp spørsmål om hvilke endringer som trengs. Danielsen og Salvesen er de fremste i Norge på hvert sitt felt.

https://www.facebook.com/janaagetorp1/v ... 0850389758

10 For kjærligheten til penger er roten til alt ondt. Drevet av den er mange ført vill, bort fra troen, og har påført seg selv mange lidelser. Paulus’ første brev til Timoteus kp 6

Må Gud Faderen velsigne dere alle rikelig.


Venleg helsing


Elmer

Offisiell Varsler
Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).

fre. 23. jul. 2021 kl. 14:54 skrev Elmer Solberg <elmesol58@gmail.com>:

Elmer

Levende Menneske

Beimshaugen 6 - 6869 Hafslo

Justisminister

Monika Mæland Hafslo 23.07.2021



KRAV OM [Tilbakelevering] AV FØRARKORT - ELMER SOLBERG F.11.10.58

«Viser til vedtak av 12.05.2016 der vi kallar tilbake Dykkar førarrett for motorvogn på grunn av helse. De pliktar snarast å levere Dykkar førarkort til politiet, jfr Vegtrafikklova §33, nr 5. Dersom Dykkar førarkort ikkje veret levert snarast, vil politiet møte opp på Dykkar bustad for å hente dette.

Førarkortet kan leverast til lokalt lensmanskontor eller sendast: Vest politidistrikt, v/ førarkortkontoret – Postboks 85 – 6901 Florø Med hilsen Kristine Bu Politifullmektig tlf. 99406372 – Saksbehandler Ranveig Skår Seniorkonsulent Telefon 57758867

Jorunn Furuheim tlf. 57629113 var ho som vart varsla om at dette ikkje var rett, dagen før ho den 17.06.2016, kom heim til meg saman med Svein Inge Harberg og stjal sertifikatet frå meg med makt.

At dette beslaget av mine førarrettar, var eit regelrett overgrep, må no vere åpenbart for dykk alle. Men det som er noko uklart, er kven som oppfordra Kristine Bu, til å få Vest politidistrikt v/førerkortkontoret, Ranveig Adelheid Gram Skår, og Malin Skeibrok Ånensen, til å videreføra dette overgrepet, skal vi no vite.

Vi skal og vite kven som konkluderte med at at eg ikkje var skikka til å køyre bil, og kva som var lagt til grunn for denne påstanden? Vi skal vite på kva fagleg grunnlag denne avgjersla vart teken og kva kvalifikasjonar vedkomande hadde for å ta ei slik avgjersle, å ta frå meg sertifikatet og dermed mitt levebrød/muligeita til å vera i løna arbeide.

Eg misstenkjer at nokon ut frå sine stillingsinnstruksar og lov og regelverk, har svikta fundamentalt i denne saka. Eg vågar påstå at det er ein kollektiv svikt frå alle involverte, heilt opp til Fylkesmann, Fylkeslegar, politidirektoratet, Justisdepartementet og Statsminister / Regjeringen.

Eg syner til boka til Ola Thune og S-Regelen, der det heiter seg at politiet SKAL: «Søke, sikre, samle spor som sannsynliggjør sakens sanne sammenheng, så vel siktedes skyld som skyldfrihet».

Derfor er det avgjerande for saka at vi får utlevert dokumentasjon på kven i politiet som handsama denne saka.

For sidan vi opplever at politiet, påtalemaktsindivider, eller dommara i Sogn og Fjordane Tingrettar på ingen måtar er kvalifiserte for opgåva dei var tiltenkt, eller på noko vis stettar krava som ansatt i offentleg forvaltning for å tjena Folket i Norge, så syner Vi til Straffeloven §406 og tek no over etterforskninga i overgrepa Vi har vore utsatt for frå desse individa i forvaltninga, sjølve.

Vi har fleire saker som skal handsamast i rettsapparatet, og sidan vi er gjort merksame på at tingrettane rundt om i landet er pålagde å bistå oss med utarbeiding av stevningar, ja så meinar Vi at Vi kan anvenda «dommara» til det, sjølv om dei ikkje er kvalifiserte til å dømma i kvar einskild sak. Den oppgåva er frå no av overlatt til Folket`s Domstoil Folkedomstolen, der Vi skjølv er ein blant fleire andre Dommere.

Norulv Øvrebotten «Sertifikatet ditt tok POLITIET for å trakassere deg. Når dei tok PC'en din, så har det ei enkel forklaring. Politiet brukar å plante bevis når dei ikkje har nokon.»

Oddbjørn «Det er for mye juks og korrupsjon i politiet og det må ryddes opp. Anbefaler alle å lese sivilombudsmannen rapport om inndraging av førerkort. Dette gjør ofte POLITI når du protesterer mot POLITIET. Ingen kan eller vil gjøre noe med denne korrupsjonen. Dette er POLITIET`s metode å straffe folk på uten å involvere retten. Det er i strid med EUs førerkortdirektiv, men politikerne lar POLITIET beholde dette gode.»

«Norsk POLITI som har til oppgave å beskytte landets borgere lar seg ikke bekymre for å kjenne til forbrytelse og overgrep som foregår. Hva skal vi egentlig med POLITI i landet?»

«Vest politidistrikt har ei lang rekkje skandalar, og knapt noko politidistrikt har fleire skjelett i skåpet enn dette. Sexkjøp, ruskøyring, kvinnemishandling, pedofili, journalsnoking, vold og undertrykkelse er berre forordet.»

«Når Arbeiderpartiet og frimureriet bruker «POLITIET» / PST, «leger» og psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»

FAKTASIDEN.NO

«Politi og rettsvesen bruker vold mot fakta!»Nei skulle du sett!!!! Det ante Oss, :mrgreen: Og som det så fint heter!

«Det er av sine egne en skal få det»

BYEN VEST FOR LOVEN – Ola Thune – s-regelen politiet

S-regelen:

«Søke, sikre, samle spor som sannsynliggjør sakens sanne sammenheng, så vel siktedes skyld som skyldfrihet»

Min erfaring med individer i dette politidistriktet er at her er det mange om ikke alle som ikke har gjort hjemmeleksene sine!!! Så hva beror det på at de alle er blitt kriminelle?? Ja alle som er tildelt en politidrakt eller en dommerkappe. Ja for kriminelle er de alle. Og nå viser det seg i tillegg at de er ulovlige private korporasjoner alle som en. Med andre ord så er de en organisert terrororganisasjon. Og hva gjør vi med terrorister??? Jo vi pågriper dem, fengsler dem og holder de i forvaring for resten av deres levedager på denne jord.

Side 296 – PÅ RETT SPOR.

«Mangelfull etterforskning i straffesaker er et stort og økende problem. Det fører til at kriminelle går fri og at uskyldige blir straffeforfulgt og i verste fall dømt.

I tillegg svekkes tilliten til rettsstaten. Det i seg selv er alvorlig.

Historiene i denne boken er hentet fra et knippe saker i Bergen der jeg har vert involvert. I alle sakene foreligger det en slags fasit. Jeg har flere eksempler fra vestlandsbyen.

Som politietterforsker i kripos og privatetterforsker har jeg dessuten bistått over hele Norge, og jeg sitter på en rekke lignende historier fra hele landet.

Erfaringen er: Det er ille over alt, men det er verst i Bergen.

Det er grunn til å frykte at mørketallene er større enn vi liker å tro. En slik antakelse støttes av sentrale myndigheter.»


Elin Ingebrigtsen - «Erna sa rett ut til meg at politikerne i Norge ikke hadde noe makt over politiet som truet med å skyte meg og tok kvelertak på meg 4 ganger! Men Kongen og Rotary har makt innad politiet! Elmer Solberg 's varsling både hit og dit har også bevist at Kongen er medskyldig.

«Det er regjeringens politikk å sørge for at norsk lov er i samsvar med menneskerettighetene, slik denne er nedfelt i blant annet Den europeiske menneskerettighetskonvensjonen. I de sjeldne tilfellene der norsk lov eller praksis finnes å ikke være i samsvar med menneskerettighetene, basert på avgjørelser fra domstoler eller organer vi har samtykket til at kan treffe avgjørelser med virkning for Norge, vil myndighetene snarest sørge for at det blir tatt nødvendige grep for å reparere krenkelsene.»

Med Vennlig hilsen

Anders Anundsen

Så da ber vi Regjeringen denne gangen sørge for at informasjonen vi etterspør blir besvart, og det av Vår nåverende Justisminister i Monika Mæland sjølv. Ja for daværende minister i Anders Anundsen, gjorde ikke jobben sin da han selv satt i posisjon som Justisminister, på det tidspunktet overgrepet mot Vår person startet.

Vi vil presisere at vi har levert brev og kontaktforbod mot alt av politi og påtaleansvarlege i Norge, tilbake til 2018, Av den orsak så forventar vi at Justisministeren og Justisdepartementet sjølve skaffar til veie dokumentasjonen vi ber om, samt at dykk i mellomtida sørger for at påstanden som er lagt ned i Stevninga utarbeida av Harald Hjermann i 2017, og dommen avsagt i Folkedomstolen 2020, vert etterfulgt og sertifikatet mitt vert returnert STRAKS.

Med ynskje om ei velsigna og fin helg til dykk alle.

Venleg helsing



Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen


Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).
Elmer Solberg
 

Førerkortsaka til Elmer Solberg

UNREAD_POST Elmer Solberg » Lør Okt 23, 2021 5:56 pm

Til:
Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;Statens vegvesen<firmapost@vegvesen.no>;


C/c:
NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;Nrk - S og F - POSTMOTTAK<postmottak@nrk.no>;Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;NRK nrk<info@nrk.no>;Debatten NRK<debatten@nrk.no>;terje - nrk gilleshammer<terje.gilleshammer@nrk.no>;Anne Marte - NRK Moland<annemarte.moland@nrk.no>;Fredrik NRK Solvang<fredrik.solvang@nrk.no>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;kopi: Justisdep Unni Politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;to: justis@stortinget.no<justis@stortinget.no>;tsofpost@domstol.no<tsofpost@domstol.no>;Mona Sogn Tingrett Sjøvoll Vangstad<Mona.Sjovoll.Vangestad@domstol.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;firmapost@sismo.no<firmapost@sismo.no>;kopi: Sissel KRIPOS Wigen<sissel.wigen@politiet.no>;Kripos<kripos@politiet.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;Kommunalsjef helse-omsorg Luster<john.olaf.rhome@luster.kommune.no>;Arne Johannessen<arne.johannessen58@gmail.com>;Knut Hauge<knuthauge@hotmail.com>;John Ove Lomheim<jon.ove.lomheim@hafslo.no>;trine.hess.elgersma@gmail.com<trine.hess.elgersma@gmail.com>;Ingar Nordberg<ingar@norberg.as>;kopi: 10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.nei>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.nei>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.nei>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Hanne Kløvig<nymail26@yahoo.com>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;Advokat Håkon Fredrik Borgen<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elin Ingebrigtsen<elin.ingebrigtsen@hotmail.com>;Alternativ media<annelivirtanen.am@gmail.com>;Kriminalomsorgsdirektoratet<postmottak-8005@kriminalomsorg.no>;Karsten Midtbø<Karsten@midtbo.com>;Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen<Ingebrigtsen@fortunen.com>;Ålesund fengsel<postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>;Sykehuset Innland<postmottak@sykehuset-innlandet.no>;Valjer Fylkesmann OV Svarstad Haugland<fmoavsh@fylkesmannen.no>;post@elden.nei<post@elden.nei>;Lars Fylkesmann Sponheim<fmholsp@fylkesmannen.no>;Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Gulating Lagmansrett<gulating@domstol.no>;D-vestfold tingrett Domstol<vestfold.tingrett@domstol.no>;Erik Advokat Bryn Tvet<tvedt@advjat.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Christopher Dommer<markkishonchristopher@gmail.com>;Info Stop world control<info@stopworldcontrol.com>;Dr Charlie Ward<info@drcharlieward.com>;info@fuellmich.com<info@fuellmich.com>;Elmer<elmesol@protonmail.com>;Hans Eirik Olav<heolav@gmail.com>;


Go`dag

Vi er Nasjonale Varslingsgruppe

Folkedomstolen




«Det er ikke meg de er etter, det er dere! Jeg er bare i veien for dem.»
Forstår du det Sigfred A. Sivertsen. Skal du virkelig støtte opp om disse satanistene fremfor å returnere sertifikatet mitt?

Takk for din e-post / Thank you for your inquiry

Takk for at du kontakta oss. E-posten vert send til ein saksbehandlar.
E-postmottaket vårt er bemanna kvardagar frå klokka 0800 til 1530.
For vegmelding, ring 175 eller sjå våre nettsider http://www.vegvesen.no

For bestilling av skilt: https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Eie+og ... ling-epost

Statens vegvesen

http://www.vegvesen.no



Hør på Kim Holm, her snakker han om slike som dere.
Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Men tro meg jeg vet hva han snakker om.

Kim Holm – Jeg ble venn med han på facebook den 23.10.2021
Du verden for en historie han har å fortelle. Jeg kjenner meg meget godt igjen i det meste han snakker om.

Det er den samme satanistiske sekta, som har regien i forvaltninga i Norge. Han er en sann broder i Kristus Jesus, vi er omgitt av løgn og bedrag, og en gjeng med satanister, som har kuppet makten i alle nasjoner.


Kim Holm

ATTENTION: IDIOTS & MORONS …

https://www.facebook.com/kimt.lakefort. ... 9547893430

DEL 1/15
EKSPLOSIV ADVARSEL :idea:

DETTE ER ET GLOBALT NØD AV DET STØRSTE BEDRIFTET I HISTORIEN & JEG TRENGER DIN UDELTE OPPMERKSOMHET DRAMATISK OG EKSTREMT HASTIGT, SOS

:idea: FØLG MEG :idea:

(FOR GODS SAKE SHARE)
https://www.facebook.com/kimt.lakefort. ... 5146388896

DEL 2/15

https://www.facebook.com/kimt.lakefort. ... 525192926/

Del 3

https://www.facebook.com/kimt.lakefort. ... 434451752/

Del 4

https://www.facebook.com/kimt.lakefort. ... 901416120/

«Den nye verdenskeiser» OM FRIMURERI OG SATANISME

Frimureriet og de skjulte makteliter Bind 1 – Erik Rudstrøm
Frimureriet og de skjulte makteliter Bind 1 – Erik Rudstrøm
Om broderskap i Norsk rett og politikk

INTRODUKSJON - MITT MØTE MED FRIMURERIET

Side 8 – «Denne hendelsen kan tyde på at det eksisterer et sammarbeid mellom Arbeiderpartiet og frimureriet. Trekker jeg for omfattende slutninger? Neppe.»

Frimureriet og de skjulte makteliter – Erik Rudstrøm

RAPPORT OM FRIMURERIET
«Frimureriet kaldes heri ligefrem, «Djevelens Verktøy»
Sacha Stone forteller i denne videoen: «Alle regjeringer i verden er myntet på satanisme»

Øyvind Aarsnes
Elmer har alltid rett fordi han ALLTID forteller sannheten.

Så kan hende tror dere meg etter å ha hørt dette. Forstå en ting alle. Vi er i krig. Den pågår nå. Og som dere hører han sier, så er det ca 99% av dere, som ikke

fatter hva som foregår. Men tro dere meg, det gjør jeg.
Dere hører selv han sier det er en åndskamp, mellom de Gode og de onde kreftene. Vi vet utfallet. For Gud, Jesus og Kristi Menighet, vil vinne denne krigen.

Ja for kampen vant Jesus for oss, på Golgata Kors. Der Jesus ble korsfestet av de samme onde kreftene som han forteller om i disse videoene.

Men saken er den! Hvor mange blant dere skal våkne opp til virkeligheten, og få ta del i seieren?? Se det gjenstår å se. Lykke til med deres valg alle.
Må vår Far og Gud Velsigne dere alle, og lede dere til Jesus. Det ber vi om i Jesus navn AMEN.

For som der står skrevet. "Ingen kan komme til meg (Jesus) med mindre det blir gitt ham av min Far", videre sier Jesus. "Ingen kan komme til min Far uten via meg"


Helsing

Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Dommer ved People's Court

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

fre. 22. okt. 2021 kl. 14:51 skrev Elmer Solberg <elmesol58@gmail.com>:

Go`dag

Vi er Nasjonale Varslingsgruppe
Folkedomstolen

AFTER THE END OF OCTOBER NO MORE RECONCILIATION

ETTER SLUTTEN AV OKTOBER ER DET IKKE MER FORSONING

https://brandnewtube.com/watch/after-th ... 6orFaKZqvs
«De mange år med trakassering av dissident og varsler Elmer Solberg hörer ikke hjemme i det norske lynne og väremåte

Hei igjen og takk for sist!

Jeg vil med dette sende en stor takk til de som stjal førerkortet fra min gode venn Elmer slik at han ikke kom seg på jobb og fikk tid til å finne ut hva han Gamle Erik holdt på med i og utenfor losjene i Norge. Hadde ikke politiet ulovlig beslaglagt hans førerkort ville det vært teknisk UMULIG å fått tid til å finne ut alt dette som han har varslet om denne tiden som nå snart nærmer seg 5 år. Tusen , tusen takk atter en gang for at Gud kunne også bruke dere til å opplyse folket om denne grusomme kriminelle gjengen som både Erik Rudstrøm skriver om i sine bøker FRIMURERIET OG DE SKJULTE MAKTELITER og Per Aslak Ertresvåg i boken MAKTEN BAK MAKTEN.


Mvh.

Øyvind Aarsnes

Ja dette skrev Øyvind i ein epost i 2020.

Jeg låner dette utsagnet av Donald Trump: «Det er ikke meg de er etter, det er dere! Jeg er bare i veien.» Derfor blir jeg forfulgt, terrorisert, og utsatt for grove overgrep fra APèr, frimureri, rotarysvin, politi, dommere, NAV personell, Skatteoppkrevere, og andre blant satans disipler i forvaltningen i Norge.

GUVERNØRER OG DOMMERE: Vi folket har den ultimate makt, og har myndighet til å arrestere enhver dommer, enhver påtalemyndighet, enhver guvernør, en hvilken som helst ordfører og i utgangspunktet noen som truer våre umistelige rettigheter.

Trond «Det vil komme masse arrestasjoner helt ut i bygd og grend. De fleste losjer og kommune styrer. Ordførere. Rådmenn. Menigheter helsevesen. Brannvesen, politiet. Kommer til og bli hentet av miletæret og brakt til miletære domstoler. Stat. Fylke og kommune vil bli ganske tomme for nyttige idioter på djevelens lønningsliste.»

Øyvind Aarsnes

Elmer har alltid rett fordi han ALLTID forteller sannheten.

43 Hvorfor skjønner dere ikke det jeg sier? Fordi dere ikke tåler å høre mitt ord! 44 Dere har djevelen til far, og dere vil gjøre det deres far ønsker. Han har vært en morder fra begynnelsen av og står utenfor sannheten, for det finnes ikke sannhet i ham. Når han lyver, taler han ut fra sitt eget, for han er en løgner og løgnens far. 45 Men jeg sier sannheten, og derfor tror dere meg ikke. 46 Kan noen av dere påvise at jeg har syndet? Men når det er sannheten jeg sier, hvorfor tror dere meg da ikke? 47 Den som er av Gud, hører Guds ord. Dere hører ikke, for dere er ikke av Gud.» Evangeliet etter Johannes kp 8

Øyvind Aarsnes Elmer betyr Guds nøkkel. Elmer har fortalt oss alle SANNHETEN på lik linje med Gud som har fortalt oss sannheten gjennom Jesus Kristus. Gud velsigne deg kjære stridsmann og broder i Kristus. "


Dommarforsikring:

Eg Elmer Solberg avgjer med dette fylgjande lovnad: At Jeg kalder Gud til vidne paa, at Jeg i hver mands sak skal stemme saa, som Jeg vet er sandest for Gud efter loven og min samvittighet, saavel mot fiende som mot frænde.

«Alle Overdommere, der beskikkes embede i Folkedomstolen, er indstillet af Council of The Seven Acephali. Overdommere er et ulønnet arbejde, for menneskeheden. En Overdommer i Folkedomstolen er Nationen Noreg`s øverste dommer, og kan således til enhver tid afskedige dommere ansat i det private retssystem under International jurisdiksjon, da disse ikke længere har lovlig jurisdiktion på Landjorden! Overdommere beskikkes ved å signere en Dommerforsikring. Dommerne har de jure autoritet til at sætte en Lands Lov ret.»

Canon 2057 – «Enhver administrator eller eksekutor som nekter å umiddelbart oppløse en Cestui Que (Vie) tillit , på en person som oppretter sin status og kompetanse, er skyld i svindel og grunnleggende brudd på deres fortrolige plikter som krever øyeblikkelig fjerning og straff.»

Til oroentering. Sist oppjusterte ærstatningskrav i førarkortsaka dagsett den 30 September 2021, er pålydande

184 Millioner-125 tusen-190 kroner
Og sidan Sigfred A Sivertsen og statens biltilsyn ikkje har returnert, og
åpna sertifikatet mitt enda til trass i fleire henvendingar til Sivertsen, så
vert kravet oppjustert den dagen eg har sertifikatet i hende. Etter det så
er det berre renter som vert lagt til kravet, inntill dei ca 47 personane

som har medverka i saka har gjort opp for seg. Dykk har tidlegare fått
informasjon om kven dei er.

Oddbjørn «Det er for mye juks og korrupsjon i politiet og det må ryddes opp. Anbefaler alle å lese sivilombudsmannen rapport om inndraging av førerkort. Dette gjør ofte politiet når du protesterer mot politiet. Ingen kan eller vil gjøre noe med denne korrupsjonen. Dette er politiets metode å straffe folk på uten å involvere retten. Det er i strid med EUs førerkortdirektiv, men politikerne lar politiet beholde dette gode.»

Norulv Øvrebotten «Sertifikatet ditt tok POLITIET for å trakassere deg. Når dei tok PC'en din, så har det ei enkel forklaring. Politiet brukar å plante bevis når dei ikkje har nokon.»

Og takk Gud for at denne galskapen snart er over og alle satans disiplar iblant oss vert rydda bort. Ja for det blir dei nemleg i desse dagar. Og det er ikje eg som står for oppryddinga, nei det skulle teke seg ut, men det er det våre allierte Militære soldatar som tek seg av.

Og når det er gjort, så forstår sikkert til og med Sigfred Andreas Sivertsen, at eg får åpna sertifikatet mitt igjen, så om han gjer det no, ja sørger for at eg får sertifikatet tilbake, så vil han spare nokre kroner på det. Og det blir vel slik sett arvingane hans som har mest nytte av det, om der i det heile-teke blir noko att etter at Sivertsen har betalt sin del av kravet. Ja for at han til liks med alle dei andre skal måtte betale mine krav, skal han ikkje tvile eit sekund på. For det er nemleg nedfelt i våre lover av alle slag. Til og med i Bibelen Guds Ord til oss alle, vart dette bestemt.

22 Den gode etterlater arv til barnebarn, det synderen eier, blir spart til den rettferdige. Salomos ordspråk kp 13

Der Noen i forvaltningen blir funnet skyldig i å bedrive menneskerettsforbrytelser mot sivile, må Norske styresmakter ved Dommstolen:

1. Annullere, suspendere eller forandre de krenkende avgjørelser
2. Yte full erstatning/ oppreisning.
3. Iverksette de nødvendige straffemessige / sivilrettslige sanksjoner, overfor de offentlige tjenestemenn som begår disse forbrytelsene.

Særlig punkt 3, vil være uhyre viktig å få gjennomført. Det skal og må få konsekvenser for de som forbryter seg mot menneskerettene.

Dessuten ! Har du fått med deg at Trump rett før jul I 2017 underskrev 3 viktige lover, som gjelder ikke bare i USA, men vil bli oppfulgt over hele verden.

1. Alle som har/er involvert i pedofili vil bli arrestert og få sine midler beslaglagt.
2. Alle som er involvert i menneskehandel, det sammme som 1.
3. Alle som bryter menneskerettighetene vil også få samme straff.
Så da vet dere om ikke annet hva som venter alle dere som har medvirket i overgrep mot Individer i Det Norske Folk.
«Den nye verdenskeiser» OM FRIMURERI OG SATANISME

Frimureriet og de skjulte makteliter Bind 1 – Erik Rudstrøm
Frimureriet og de skjulte makteliter Bind 1 – Erik Rudstrøm
Om broderskap i Norsk rett og politikk

INTRODUKSJON - MITT MØTE MED FRIMURERIET

Side 8 – «Denne hendelsen kan tyde på at det eksisterer et sammarbeid mellom Arbeiderpartiet og frimureriet. Trekker jeg for omfattende slutninger? Neppe.»

Frimureriet og de skjulte makteliter – Erik Rudstrøm

RAPPORT OM FRIMURERIET
«Frimureriet kaldes heri ligefrem, «Djevelens Verktøy»
Sacha Stone forteller i denne videoen: «Alle regjeringer i verden er myntet på satanisme»

https://rumble.com/vemuuh-sacha-stone-t ... xdeB68Fx74

PUTIN-ANNONSERING: DET ER OVER!

Frimurere har mislyktes!
Den nye verdensorden har mislyktes!

Russlands president Vladimir Putin kunngjorde på russisk TV at New World Order har kollapset, og hevdet at verden NÅ er den siste kontrakten til elite-regimets død.

Putin fortalte den russiske kringkasteren NTV at den nye globale verdensorden har mislyktes på grunn av AWAKENINGEN av mennesker verden rundt som har kommet for å realisere den lumske SANNHETEN om elitens planer.

Det BESTE er ennå å KOMME!"

Ja, dette sa altså Putin! Og vi kan vel ikke si annet enn vi gleder oss over seieren og det som kommer.

23 Alt arbeid skal dere gjøre helhjertet, for det er Herren og ikke mennesker dere tjener. 24 Og dere vet at Herren skal gi dere sin arv som lønn. Tjen Herren Kristus! 25 Men den som gjør urett, skal få lønn som fortjent. Her er det ikke forskjell på folk. Paulus’ brev til kolosserne kp 3

Så eg må enda ein gong begjære sertifikatet mitt returnert snarast!!! Og i mellomtida så forstår vel alle at må eg så kjøyrer eg bil utan mitt frastolne sertifikat. Men når det er sagt, så har eg kopi av av både sertifikat og kjøyresetlar.. Så om nokon skulle våge å anmelde meg for det, og vi møtes i ein redeleg domstol, så vil eg tru dykk alle forstår kva utfallet vert av den saka. Dykk har alle tapt. Forstå det.

Med Ynskje om ei velsigna og fin helg og framtid tilø dykk alle.

Helsing

Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

https://fampo.info/media/
Elmer Solberg
 


Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron