Betalte kontant og fikk rambukk på døra- PST.
Det er forskjellig bandittene drive på med i arbeidstiden, les purken!
Ja, som jeg har sagt sååå mange ganger før- om dette systemet som ser banditter på høylys dag. Dette føyer seg inn i rekken av galskap- som han 90 åringen med spissa i Bogen som ble bøtelagt av Kystvakta fordi han ikke hadde livvest i spissa.
Det er akkurat denne galskapen som har skutt fart i Norge siden 1993, da de innførte privatiseringsspøkelset i alt som kunne krype og gå innenfor offentlig sektor. Dvs det gode ble lagt ned og sjiten overtok denne gesjeften. Vi ser alle resultatet.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J ... litirazzia
Ja, som jeg har sagt sååå mange ganger før- om dette systemet som ser banditter på høylys dag. Dette føyer seg inn i rekken av galskap- som han 90 åringen med spissa i Bogen som ble bøtelagt av Kystvakta fordi han ikke hadde livvest i spissa.
Det er akkurat denne galskapen som har skutt fart i Norge siden 1993, da de innførte privatiseringsspøkelset i alt som kunne krype og gå innenfor offentlig sektor. Dvs det gode ble lagt ned og sjiten overtok denne gesjeften. Vi ser alle resultatet.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J ... litirazzia