Side 1 av 1

Betalte kontant og fikk rambukk på døra- PST.

UNREAD_POSTSkrevet: Ons Aug 01, 2018 3:58 pm
BmOnline
Det er forskjellig bandittene drive på med i arbeidstiden, les purken!
Ja, som jeg har sagt sååå mange ganger før- om dette systemet som ser banditter på høylys dag. Dette føyer seg inn i rekken av galskap- som han 90 åringen med spissa i Bogen som ble bøtelagt av Kystvakta fordi han ikke hadde livvest i spissa.

Det er akkurat denne galskapen som har skutt fart i Norge siden 1993, da de innførte privatiseringsspøkelset i alt som kunne krype og gå innenfor offentlig sektor. Dvs det gode ble lagt ned og sjiten overtok denne gesjeften. Vi ser alle resultatet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/J ... litirazzia