Hvem kan stanse ondskapen? Jo, folket selv.

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Hvem kan stanse ondskapen? Jo, folket selv.

UNREAD_POST Elmer Solberg » Fre Sep 11, 2020 5:50 pm

Norge og våre "ledere" er ikke spesifikt nevnt i videoen, bortsett fra at det påstås at det var i Norge ,Trump og Putin møttes. Men er litt usikker på om det stemmer, for der står Helsinki på talerstolene deres. Så kan hende var det i Finnland de møttes.
Men selv om ikke Norge er nevnt i videoen, så er jo vi det mest utsatt landet i verden våger jeg påstå vedrørende mennesker som har latt seg korrumpere. Det være seg i kongehus, storting og regjering, og all annen forvaltning, der vi med sikkerhet nå vet at alle i lederposisjoner inngår i denne mafiaen, og vil nok måtte føle konsekvensene av det nå om ikke lenge.

Det er nok dessverre ingen vei tilbake for dere som har deltatt i overgrep og terrrorangrep mot individer i Det Norske Israelittiske Gud`s Folk. Det være seg onde gjerninger som er utøvd mot både barn og vaksne.

«DEN STORE OPPVÅKNINGEN ER IGANG!!! Donald Trump har tatt over hele MSM - og nå vil folket våkne fremover. CNN er overtatt av Donald Trump. Dokumentasjonene om Menneskehandel - og Barnemishandlere - og Adrenocrome osv. Vil komme fram til oss - menneskeheten. Disse neste 6 måneder blir hektiske - og vi må alle jobbe hardt for å spre sannheten. Trust the plan. De vondeste mennesker blir nå synlige - og vi trenger alle digitale krigere - som kan være sterke - og endre den globale tilstanden vi er inne i. Nå kan vi skrive historien - sannhetens historie - og du må tørre å stå fram med det du har lært - og lest deg opp. Du må ikke være redd. Alle de offentlig ansatte er betalt av DEG - og ikke av GLOBALISTENE!! Det er DU - og MEG som har mistet tilliten til offentlige politikere og forrædere - LANDSFORRÆDERE!!!

Ta din kraft tilbake. Det er DU som er sjefen nå! Det er DU og MEG som skal si ifra!!»


Kari

«Charlie Ward hevder at Trump har kontroll på store deler av verden, sannsynligvis også Norge. Han har presset myndighetene i de ulike landene til å lage så mye faenskap at folket begynner å klø seg i huet og lure på hva som skjer. Målet er at folket selv skal kaste dem fra makten. Trump skjønner at han ikke kan gå inn og ta makten fra korrupte regjeringer med makt. Det eneste han hadde oppnådd med det var at pressen kunne banket seg på brystet og sagt "Ser dere, vi hadde rett - han er en diktator", og det ville de gjort selv om han hadde overlatt makten til folket i de ulike landene.

Derfor har Trump brukt de pressmidlene han har i form av trusler om avsløring av alvorlig kriminalitet hvis de ikke samarbeider.

Her i landet ser vi at myndighetene gjør stor forskjell på etniske nordmenn/norske tradisjoner og innvandrere/deres tradisjoner. Der de forhindrer de norske fra ulike sammenkomster i koronaens navn, så ser de gjennom fingrene med innvandrernes sådanne. Det samme med konservative krefter kontra venstreekstreme. Den ene parten får holde på, mens man slår ned på de andre.

Og bakom synger Bent Høie om fremtidige nedstenginger av samfunnet, med truende pekefingre mot ungdommene våre, blant annet. Kom gjerne med dine eksempler på at politikerne våre har gått bananas. Abid Raja kjenner vi jo til, men det er sikkert flere som opptrer fullstendig umusikalsk.»

SOON…THE WHOLE WORLD WILL KNOW THE TRUTH

SNART... VIL HELE VERDEN VITE SANNHETEN

https://www.facebook.com/BUSINESSVENUS/ ... 4473831399

Business Venus

TIMELINE - TRUMP, Q & The Great Awakening World Wide

How come we live in 21 Century and so many children go missing?? And what is President of the United States doing to stop this? Why did he go to Saudi Arabia, Israel and Vatican as soon as he was elected? What on Earth is going on? Watch the ACTIONS. It's by the Fruit that you know the Tree!! Enjoy!!!


Hvorfor bor vi i 21 Century og så mange barn forsvinner ? Og hva gjør USAs president for å stoppe dette? Hvorfor gikk han til Saudi-Arabia, Israel og Vatikanet så snart han ble valgt? Hva i all verden er det som skjer? Se handlingene. Det er ved frukten at du kjenner treet! Nyte!!!


REPLACING A FAILED AND CORRUPT POLITICAL ESTABLISHMENT


THE GREATE AWAKENING


POWER BELONGS TO THE PEOPLE


ERSTATTE ET MISLYKKET OG KORRUPT POLITISK ETABLISSEMENT

DEN STORE OPPVÅKNINGEN

MAKT TILHØRER FOLKET


Nemleg, og ikkje denne bermen som omtalast her.

INTRODUKSJON – «MITT MØTE MED FRIMURERIET»Side 8 «Denne hendelsen kan tyde på at det eksisterer et sammarbeid mellom Arbeiderpartiet og frimureriet. Trekker jeg for omfattende slutninger? Neppe.»

Med ynskje om ei velsigna fin helg, og ei fortreffeleg framtid for alle som har fortjent det.

Husk berre at Gud ser til våre hjerter, og at den som vet hva godt han skal gjøre, men ikke gjør det, han synder.

Personlig så gjør jeg så best jeg kan. Men jeg kunne sikkert gjort mere, ved å reist rundt å tatt tilbake bortførte barn, og sørget for frihet for fanger og andre som er innesperret i fengsel og på institusjoner på feil grunnlag av disse kjeltringene.

Men det blir noe utfordrende når satans disipler har stjelt fra oss sertifikata, og "slanger og ormeyngel" i Luster kommuneadministrasjonen og NAV, har stanset all form for noe å leve av her jeg er fengslet i mitt eget hjem uten en krone i inntekt nå i flere år.

Jeg får ikke en gang dagpenger eller mat. Det fikk jeg tross alt når jeg var truet inn i psykiatrien og i fengsel, for ikke å ha gjort noe annet enn min samfunnsplikt, som å varsle om korrupsjon og kriminaliteten som denne bermen begår mot individer i Det Norske Folk.

Vi vet alle nå at de som begår slike overgrep, og alle som lukker øynene for det er kriminelle. Men de skal alle vite en ting, deres ugjerninger vil nå slå kraftig tilbake på dem selv. Og de må dere ikke klandre meg for.

Så kan hende om Donald sender oss kvalifisert hjelp, og noen sørger for å returnere sertifikata våre, samt at jeg får utbetalt om ikke alt, så noe av den ærstaningen vi krever etter alle disse overgrepa, alternativt får etterbetalt den stønaden jeg har hatt krav på, ja så kan vi begynne å reise rundt å bidra med å gjenforene barn og foreldre, og slippe løs mennesker som "slanger og ormeyngel" blant "satans synagoger" i forvaltningen, har dømt og utsatt for justismord og annen frihetsberøvelse.

Husk og! Det er avsagt Dom i Folkedomstolen der det ble bestemt at jeg skulle ha tilbake sertifikatet, samt en klekkelig ærstatning. Det at så ikke skjer, er motarbeiding av rettsapparatet og straffbart i seg selv. Det skal i særdeleshet du Erna Solberg som bærer ansvaret for det hele, være fullstending klar over. Men etter å ha sett denne videoen, og lest dette, så tenke vi du har adskillig mer du vil bli stilt til ansvar for. Det foreligger og flere anmeldelser på både deg og andre blant våre "ledere" ser jeg. Det at ikke de blir tatt på alvor, dokumentere bare våre påstander om at dere har solgt sjelene deres til satan og denne ondskapen flere av dere, og iasllfall alle i "leder" posisjoner i alt av forvaltning. Dette er nå hevet over enhver tvil.



Vennlig hilsen


Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

tor. 10. sep. 2020 kl. 03:43 skrev Elmer Solberg <elmesol@online.no>:

Go`dag

Vi er Nasjonale Varslingsgruppe

Men her er altså et utdrag av kommentarer som Armend skriver i en gruppe på facebook nå i kveld.

26.05.2020

MEN TRUMP TA IKKE DEN PRATET, HVOFOR? HVA FORBJUDER HAN ELLER HANS PRESS BRIEFING PERSONEL A SNAKKE OM HANDELSEN AV DEN DRAPET SOM SKJEDE I USA AV AMERIKANS POLITI????????????????????????????????????????????/

NAR @Elmer Solberg HOLD PA BLI EVIG ISOLERT I PSYKIATRI

DET VA IKKE TRUMP SOM RINGDE OG REDDED @Elmer Solberg

DET VA NORSK FOLK SELV.

OLA NORDMANN

NAR BARNA GRATER I STATLIG ISOLASJON DAG IN OG DAG UT..

DET ER IKKE TRUMP SOM SNAKKER GRATER ELLER REDDER DEM, OG BLIR IKKE HELLER I FRAMTID.. IKKE MED EN IVANKA I STYRET AV DENNE SAKEN..

IKKE MED EN MELANIE ... *ROBOT

DET ER MAMMOR OG PAPPOR OG BARN SOM GRATER VARJE DAG TAR IN TAR UT DAG IG DAG UT VARJE ANDE TAG..

OG VI DOR OG MANGE AV OSS..

HVEM kan stanse en IDIOT/ERNA/ *(ju bara folket Selv).

det ma ikke vara en ELMER og En VIVI som riskerer livet sitt for et endring i NORGE, der skulle vart milionvis elmer og vivi som kjemper idag hand i hand. Vi ma fa order pa ting selv og rydde opp egen garden selv.
Det er sa forferdelg a se idioter og hendikap og demoraliserte djevler som sirkulerer i landets storting
jo for ingen hør pa @Vivi-Ann Sandnes rop om hjelp for å stanse djevlene..ingen ser alvoret, bara @Elmer Solberg og @Vivi-Ann Sandnes

Disse 2 er levande legender og for mig disse to er Messiah.

og kommer a vara livet ut min og mine barns messiah.

ELMER har rett noenstans ma man vara bunden til og la frykten ikke va i din vei.

Hundrevis nordmen er blit drept selektivt tusenvis kommer a bli om dette ikke stanset pa radikalt mate...i alle tider mafia trenger skadespilere og sjakspilere for a holde folk opptat medan dem gor sitt, med drap og fjerning av alle som sta i veien for den forferdlige oligark organisert mafian...

Vi ma tenke lit pa den maten for a forsta kanske hva egentligen skjer, og at det er vares egen plikt a redde sig selv, ingen annens an vares egen.. sa at ikke idioter tar over barna landet og hele framtiden...

trauman jag personligen har fat av a se dagens STORTING Motte og Folkets ignorans om hva som egentligen skjer kommer a vara med mig hele vein til doden..

FOLKEDOMSTOL og BORGERVERN alt annat ar annat.

Vares barntjuv Mary Ann taraldsen, hade tenkt a fjerne hele kontakten med barna
men nar FOLKEREPRESENTANTER fra FOLKEDOMSTOL sa vi annerkjener ikke FYLKESNEMNDA
vi fåt se barna og vi kan besteme framover hvordan samværo ska bli organisert..

Vi har klar teken pa hvem har makten... men synd at ikke miliontal andre ikke ser det...

jag ber til Gud og til norsk folk var enest kveld at vi handler selv videre og at Gud er med oss vein fram... for dette kriget trenger Gud hjerne hjerte og massa intellegense..

Ingeting er enkelt veien fram nar vi er overvaket sortert og listet og stralet selektivt var en eneste av oss.. *men nar en dag vi er mange, sa deres DOMESDAG har kommet.

Hvorpå Jeg Elmer svarer.

Takk Armend for alt du belyser og gjør. Jeg har kopiert deler av dette og lagret det i et word dokument. Jeg tenker vi skal kunne bruke det til noe. Vi skal nå lage en web side for Folket`s Domstol. Folkedomstolen, der vi skal legge ut alle dommene og litt til, sitter og lager et forslag nå. Der vil og alle de skyldige bli offentliggjort sammen med dommene, dette kan skape nyskjerrighet i Folket, og kan hende bråvåkner de, når de oppdager hva som skjer.

Armend fortsetter.

Takk, jag sta for var eneste ord jag sa, det er felles hjerte som snakker ikke mig det er vi allesammen som snakker i dette
Tingenes tillstand er mer ALVOR an an man kan YTRE sig.
efter dette som skjede idag i STORTINGET.
BARNA FØRST. det er folkets PLIKT.

Og når en REDDER barna, GUD er den som garanterer veien fram.

Ingen dor ingen bli plaget. og Landet bli REDDET selv av sig selv av sitt EGET folk.

Ikke av muslimer amerikaner indianer, men av NORDMEN.

eller chineser... slikt som ERNA vill fa det til og KONGEHUSET.

NORDMENN. bara.


01.Juni 2016 - Vivi-Ann Sandnes "Takk til Elmer Solberg som har utviklet en fantastisk modell for Folkedomsstolen med varslergrupper over hele landet. Som bestefar og rett troende med beina godt plantet på jorden i denne tøffe endringstiden. Hans enestående arbeid vil være en viktig del av oppskriften på fremtidssamfunnet vi er startet å skape."


Venleg helsing

Elmer

DEN STORE OPPVÅKNINGEN.docx.pdf
Den store oppvåkningen
DEN STORE OPPVÅKNINGEN.docx.pdf (4.86 MiB) Vist 184 ganger


Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).
Elmer Solberg
 

Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron