Denne må alle som arbeider i politiet høre

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Denne må alle som arbeider i politiet høre

UNREAD_POST BmOnline » Man Sep 28, 2020 7:08 pm

To: Elmer

C/c
Helga Fylkeslege Vestland Arianson<fmhohar@fylkesmannen.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Advokatfirma Ivar Blikra<post@fylkesadvokat.no>;Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Åshild Kjelsnes<ashild.kjelsnes@sfj.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Hanne Kløvig<nymail26@yahoo.com>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;VG<2200@vg.no>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad<fmbukko@fylkesmannen.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;Helseminister Bent Høie<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;Advokat Håkon Fredrik Borgen<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Mona Sogn Tingrett Sjøvoll Vangstad<Mona.Sjovoll.Vangestad@domstol.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Fjordane Tingrett<softpost@domstol.no>;Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Unni Justisdep-politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Domstoladministrasjonen<postmottak@domstol.no>;Vidar Novemberfilm AS<post@novemberfilm.no>;Øistein Østgaard<norvoice@online.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Ziv Elisabeth<zivelizabeth@gmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;Nrk - S og F - INFO<info@nrk.no>;Nrk - S og F - POSTMOTTAK<postmottak@nrk.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elin Ingebrigtsen<elin.ingebrigtsen@hotmail.com>;Alternativ media<annelivirtanen.am@gmail.com>;Kriminalomsorgsdirektoratet<postmottak-8005@kriminalomsorg.no>;Karsten Midtbø<Karsten@midtbo.com>;Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen<Ingebrigtsen@fortunen.com>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Ålesund fengsel<postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>;Statens vegvesen<firmapost@vegvesen.no>;Sykehuset Innland<postmottak@sykehuset-innlandet.no>;Valjer Fylkesmann OV Svarstad Haugland<fmoavsh@fylkesmannen.no>;post@elden.no<post@elden.no>;Lars Fylkesmann Sponheim<fmholsp@fylkesmannen.no>;Freddy Photon<Flakka1234@protonmail.com>;


Denne bare må dere høre alle som arbeider i politiet, som påroper dere å være Kristne. Begynn med å arrestere alle lederne deres, og andre kriminelle blant dine kollegaer.

Du får ikke en lederjobb i noen etat i Norge, om ikke du har vist din lydighet ved å la deg korrumpere som tjener for denne verdensomspennende eliten, som vi nå vet alt om frem til nå har styrt det hele.

Alternativt si opp jobben din før det er for seint. For da viser du om ikke annet at du ikke lenger vil støtte opp om disse terroristene og satans disipler de er. Det vil dere forstå mer av etter å ha sett denne videoen her.

Og hva som venter dem og alle deres medspillere, nå om ikke lenge, kan dere lese om under her.

COMMUNIST MIND CONTROL - CORRUPT POLICE AND GOVERNMENT! THE JOSHUA REPORT LIVE WITH TEACHER JOSHUA JAMES. 25/09/20

https://www.facebook.com/joshuareport/v ... 386884242/

«Signaler som 'Nasjonale Varslergruppe' mottar sier at det vil skje mange arrestasjoner av Politikere og Elite-topper utover hösten og vinteren. De vil alle bli anklaget for grovt Samfunnssvik og Landsforräderi imot vår Grunnlov, nasjon og folk og vil bli summarisk henrettet av Militäre Domstoler (slik det skjer exopolitisk), og vil väre en oppfölging av President Trump's 'Executive Orders' som ble undertegnet för jul 2016. Den Galaktiske Alliansen varsler at utrenskningene av demoniske Undergrunnsbaser på Island, Norge og Sverige vil väre avsluttet innen slutten av november.»



Vennlig hilsen


Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

fre. 25. sep. 2020 kl. 00:53 skrev Elmer Solberg <elmesol@online.no>:

Go`dag

Vi er Nasjonale Varslingsgruppe

Om du skal anmelde noen i offentlig forvaltning, slik jeg har gjort flere ganger, også terrorister blant politiindivider så er det viktig å anmelde personer og ikke etaten, slik som Norvald Ylvisåker her forteller oss.

Norvald Ylvisåker er til orientering en pensjonert POLITI mann.


Hei!

Det må gå fram kven det er du anmelder, namn på personar, evt. foretak/institusjonar.


Mvh

Norvald Ylvisåker/pob.

Utover det, så kan dere her se hvordan politi individer skal oppføre seg-
Lov om politiet (politiloven).


1.Ansvar og mål
Politiet skal ……….fremme og befeste borgernes rettssikkerhet, trygghet og alminnelige velferd for øvrig.
2.Politiets oppgaver
Politiet skal
3
beskytte person,……..osv
4
yte borgerne hjelp og tjenester i faresituasjoner, ….osv

Vi er gjort kjent med at POLITI individer, i sin 3 årige utdannelse, lærer dette!

«S-regelen»: POLITI SKAL - «Søke, sikre, samle spor som sannsynliggjør sakens sanne sammenheng, så vel siktedes skyld som skyldfrihet».

Kap. 6. Politimannens forhold innad i etaten.

6-1.Politimannens forhold til foresatte og overordnede. Plikt og ansvar.
…Den foresatte er ansvarlig for lovmessigheten av de ordrer har gir.….I ethvert tilfelle utfører en politimann på eget ansvar de tjenesteoppdrag han blir pålagt.

6-3.Kollegiale forhold. Rapporteringsplikt.
…….Dersom en politimann kommer til kunnskap om at en annen politimann har begått en ulovlig handling i tjenesten, skal han uten opphold melde dette til sin foresatte. Enhver politimann er på forlangende av sin foresatte pliktig til å gi forklaring om andre politimenns forhold……..osv

Men slik er det ikke i virkeligheten for politiet opptrer slik som dette som er beskrevet her. Så blir altså metodebruken deira avslørt så til dei grader, sidan det nettopp var førerkorte mitt dei stjal etter at eg melde politiindivider til seg sjølve. Og det var i tillegg ein av dei som eg hadde stevna, nemleg Svein Inge Harberg, som var heime av meg fredag den 17.06.2016, kl.22.30, drog meg ut av huset, hadde på meg handjern med armane på ryggen ene og alene for å stele sertifikatet frå meg med makt.

Dette fordi det kom fram i ein rettspsykiatrisk rapport at eg den 30.03.2015, altså ca 14 månader før dei stengde sertifikatet mitt, skulle hatt «ein alvorleg realitetsbristning». Og som når eg spør kva som ligg til grunn for denne påstanden, som sjølvsagt og kjem frå eit eller anna politi individ det og, ja så er det ingen som kan svare på det.

Likevel så kritiserer dei legen min for ikkje å ha teke hensyn til denne episoden, da han den 11.Januar 2016 skreiv ut ein helseattest til meg, som eg skulle bruke til oppkjøyring på Buss, sidan eg hadde gyldig teorieksamen tilbake til 26.03.2013. Same året som eg og tok sertifikat på lastebil og vogntog, fleire truckar, og gravemaskin.

Eg hadde altså gyldig legeattest da politiet stal sertifikatet mitt. Forstår dykk no at det er satans kjeltringspakk som står bak det heile.

Det var den 01.04.2016, eg anmelde politiet til seg sjølve. Og ca ein månad seinare, så stengte dei ned sertifikatet mitt elektronisk den 12..05.2016. Kan det blii meir åpenbart klriminelt og avslørt det dei held på med?

Helseattesten leverte eg til politiet den 19.05.2016. Og da var den gyldig. Eg kan sjølvsagt dokumentere dette, sidan eg fekk dei til å stemple og signere på at dei mottok helseattesten.

Men da kan dykk altså her lese kva andre seier om den kriminelle etaten POLITIET

Oddbjørn

«Det er for mye juks og korrupsjon i politiet og det må ryddes opp. Anbefaler alle å lese sivilombudsmannen rapport om inndraging av førerkort. Dette gjør ofte POLITI når du protesterer POLITIET. Ingen kan eller vil gjøre noe med denne korrupsjonen. Dette er POLITIET`s metode å straffe folk på uten å involvere retten. Det er i strid med EUs førerkortdirektiv, men politikerne lar POLITIET beholde dette gode.»

Elin forteller.

«Erna sa rett ut til meg at politikerne i Norge ikke hadde noe makt over politiet som truet med å skyte meg og tok kvelertak på meg 4 ganger! Men Kongen og Rotary har makt innad politiet! Elmer Solberg 's varsling både hit og dit har også bevist at Kongen er medskyldig.»

Videre skriver Elin.

«Dessverre så viser statsminister Erna Solberg seg å støtte det langvarige hierarkiet i større grad med å være med på spillet deres og lage de 'skremselsvideoene' for varslere som kom før jul! Beskjeden var «hold kjeft og vær som 'oss' eller bli tatt av voldelig POLITI og 'lobotomert' i psykiatrien~ akkurat slik som de har herjet med Synnøve Taftø og andre varslere i lang tid!»

«Vår samarbeidspartner Elmer Solberg er nå blitt tvangsinnlagt 4 ganger på galehus p.g.a. alle hans avsløringer om den omfattende korrupsjonen på alle nivå i Sogn og Fjordane og i landet ellers.

Som hevn har POLITIET beslaglagt hans førerkort uten hjemmel.

Elmer er i tillegg yrkessjåfør. Han får heller ingen støtte fra NAV som istedetfor oppfordrer ham til å oppsøke psykiater for å begynne å heve uførestønad som splitter pine gal. I mellomtiden får han heller ikke sin sosialstønad på kr.6050,-/mnd.

Dette er en metode som disse undermenneskene bruker konsekvent for å isolere dissidenter og varslere og bringe oss til taushet. Den skitne metoden går hele tiden igjen overfor foreldre med småbarn og spesielt hos alenemødre som er spesielt sårbare.»

hilsen

anders pedersen

nasjonale varslergruppe

«Det er en alvorlig vrangforestilling at dette er en medisn. Tvert imot er virkestoffet svært farlig/giftig. Jmf rettsaker: Texas-SouthCarlina-NewMexico-Louisianna osv.
Når POLITIET / PST bruker psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»

«Per-Aslak Ertresvåg anmelder PST og myndighetene - «Har vi et åpent demokrati i Norge når det finnes 8 etterretningstjenester? Det tvangsinnlegges 10.000 i Norge hvert år, mange av disse har blitt bortglemt og bortgjemt, nedopet på medisin og fått personlighetsforandrende legemedikamenter. Mange av dem er politiske fanger.»

Norulv Øvrebotten «Sertifikatet ditt tok politiet for å trakassere deg. Når dei tok PC'en din, så har det ei enkel forklaring. Politiet brukar å plante bevis når dei ikkje har nokon.»

No er alle oppkonstruerte anmeldingar mot meg lagt bort utan rett eller dom.

Det betyr vel at rapporten frå rettspsykiateren ikkje er verdt papiret den er skreven på, og løgnene som er framsatt, skal ikkje kriminelle i politiet kunne anvenda til å nekte meg å køyre bil.

Ein annan sak er at alt det politiet stal med seg da dei attakkerte meg i fjor den 16.07.2019, da dei kom heim til meg tungt bevepna med automatvåpen og handvåpen, ein 12-15 personar, som alle retta våpena sine mot meg. omtrent som eg var ein mordar. Etter 2 døger på glattselle hos politiet i Førde så transporterte dei meg til Ålesund for ytterlegare 53 døger i varetekt. Eg hadde sjølvsagt ikkje gjort noko kriminelt, med mindre det er kriminelt å referere til loven om vår rett til å forsvare oss mot slike terroristar, når dei angrip oss i våre eigne heimar.

Men no er altså saka lagt bort.

Det igjen betyr at eg har krav på erstatning for dette overgrepet. Og eg har fremme eit krav i saka åpå 15000 kroner for kvar drag denne gjengen som var med på denne terroraksjonen og alle dommara skal måtte betale av eiga lomme.

Derfor er det no viktig at Advokaten som har vore brukt i saka. Ivar Blikra, får ut denne informasjonen om kven som skal ansvarleggjerast for dette, saman med politimesteren i Vestland, og andre overordna desse terroristane som gjorde dette.

Dykk sert alle over her at dei er personleg ansvarleg for overgrep dei lar seg bruke til.

Ivar Blikra, eg pålegg deg å å hente ut all informasjon som politiet har på meg. Alle uberettiga anmeldingar, vil bli straffgeforfulgt og dei ansvarlege skal straffast for det dei har gjort. du skal tilrettelegge sakene mine, og legge dei fram for Overdommer Anders Pedersen i Folkedomstolen. Der redelege Dommara skal ta stilling til skuldspørsmåla.

Så når vi no veit korleis politiindivider missbruker si tildelte makt. Ja slik som Fylkeslegen skriv i eit brev vi mottok no nyleg, nemleg dette.

Frå: Fylkesmannen i Vestlan 15.09.2020

Til: Elmer Solberg


Førerkortsak

Vi viser til e-postene som du har sendt oss.

Det er politiet som har myndighet til å tilbakekalle førerett. Når politiet har tilbakekalt førerett, må du forholde deg til politiet for å få vite hva som skal til for å få føreretten tilbake.

Martin Haugen Siri Mæland

Ass Fylkeslege Rådgiver



Så var det kan hende på høg tid å ta frå politiet denne «myndigheten», til å kunne terrorisere Det Norske Folk på ein slik måte, som dei her har gjort..

Så når vi nå vet dette. Skal vi ikke likegodt avvikle hele politietaten, inkludert påtaleansvarlige og dommere i det korrupte systemet?

Tjenestemannsloven §324.Undlader en offentlig Tjenestemand forsætlig at udføre nogen Tjenestepligt, eller overtræder han paa anden Maade forsætlig sine Tjenestepligter, eller viser han, trods Advarsel, Forsømmelighed eller Skjødesløshed ved Udførelse af disse, straffes han med Bøder eller Tjenestens Tab.

Enhver som omfattes av lov om statens tjenestemenn, skal også gå inn under denne paragraf.

Høyr dette å forstå alvoret.
Terje Mowatt som eg ringer her er Sorenskrivar i Sogn og Fjordane Tingrettar. Han er Arbeiderpartimann og kriminell god som nokon. Dei har diskutert situasjonen seier han. Han sjølv og Advokaten Gunnar Lunde. Som sjølvsagt er ein lika stor kjeltring. Fengsel ventar dei båe to.

https://www.youtube.com/watch?v=vKl_mLyuWJs

Her er videoen da dei kom og henta meg denne gongen. Med bakgrunn i ein missforståelse, villa sådan tenkjer eg.

Dert heile var ein missforståelse, der eg varsla om drapet på min eigen far, som helse Førde sto bak. Dette skjedde etter at eg hadde avslørt meg som ein Dissident allerede før hendinga tilbake til den 17.11.2013. Faren min vart drepen Hausten 2014.

TALSMANNEN LEGGES I LENKER

https://www.youtube.com/watch?v=7RuTbnLiqQg

SIMEN, INA og ERIK.

Tru dere alle meg dere skal i fengsel og det lenge. Sammen med mange andre også deres overordna, i Arne Johanessen, Kåre Songstad, Asle Karoliussen, og flere andre.

https://www.youtube.com/watch?v=0dyVU03jWXQ6 / 2:31

Tvangsinnlegging psykiatrien i Norge - Elmer Solberg - samtale med Gunnar Lunde

Tvangsinnlegging psykiatrien i Norge - Elmer Solberg - samtale med Ordfører Ivar Kvalen

https://www.youtube.com/watch?v=Oe6vHct2TF0&t=40s

Etter denne handinga, så var det med nød og neppe dei slapp meg ut. Legar ved helse Førde ville begynne å behandle meg med elektrosjokk. Olsen heitte legen. Han skal sjølkv beghandlast med elektrosjokk, og det 5 gonger. I tillegg skal han fengslast i minst 20 år etter det.

TALSMANNEN SNUR KAKA OPP NED

https://www.youtube.com/watch?v=KtwzWW7LKI8&t=55s

Talsmann Elmer Solberg stiller Satan til veggen.

Talaren var Anne Karin Hamre. Arbeiderpartikvinne.

Dagen etter denne samtalen, så ringte politiet meg, og lurte på om eg skulle oppsøke 17 Mai her på Hafslo denne dagen i 2016 meinar eg det var.

Dei stilte opp med bevepna politi fekk eg høyre.

Så no når vi veit at det er Arbeiderparti-toppar og frimureriet som styrer den kriminelle eliten i Norge. Kva skal vi gjere med dei? Kan nokon svare oss på det?

Vennlig hilsen


Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron