Kan hende på tide å våkne?

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Kan hende på tide å våkne?

UNREAD_POST Anders Pedersen » Søn Okt 11, 2020 9:46 pm

To:
Elmer Solberg<elmesol@online.no>;Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Justisdep Unni Politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;Elmer Solberg<elmesol58@gmail.com>;

Hei!


Det skjer viktige ting ifra dag til dag nå.
Skrekkveldet som Barnevernet gjennomförer overfor de mest sårbare samfunnet er nå iferd med å slå tilbake, og ikke bare i Norge.

Her i Norge har vi 169 Stortingsrepresentanter som direkte er skyld i terroren som utföres imot barnefamilier. Folkedomstolen anklager dem
alle for groveste samfunnssvik, forräderi og Landsforräderi imot vår Grunnlov, nasjon og folk.

Sviket til Stortingsrepresentantene, de fleste Frimurere, er direkte Landsforräderi, samme som Höyforräderi, og straffes med döden.

Fylkesmennene, Rådmennene, Ombudsmannen, Riksadvokaten, landets dommere, politimestere, advokater, Frimurer - og Losjeforeninger, landets redaksjoner (spesielt de kristne), NRK, våre prester og biskoper o.fl. har alle omfavnet Sionismen for å berike seg selv og for å beholde sin status med de forferdeligste konsekvenser for dem selv og deres landsmenn.

Vi vil se hvilken konklusjon den Militäre Domstol kommer til.

hilsen
anders pedersen
overdommer
folkedomstolen

--------------------------------------------------------------------------------

Fra: Elmer Solberg <elmesol@online.no>
Sendt: lørdag 10. oktober 2020 22:15
Til: Justisdepartementet <postmottak@jd.dep.no>; Justisdep Unni Politiavd Gunnes <unni.gunnes@jd.dep.no>; Statsminister Erna Solberg <postmottak@smk.dep.no>; Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen <firmapost-vest@vegvesen.no>
Kopi: 10-AGDERPOSTEN <tusentips@agderposten.no>; 11-NATIONEN <alexander.gjermundshaug@nationen.no>; 12-GLÅMDALEN <tips@glomdalen.no>; 13-TONSBERGS BLAD <sigmund.kydland@tb.no>; 1-HARDANGER FOLKEBLAD <eivind@hardanger-folkeblad.no>; Marianne Bugge <mannemi73@gmail.com>; Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud <ordforer@sande-ve.kommune.no>; SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm <fmsfmck@fylkesmannen.no>; SFFKM – Tore Larsen <fmsftla@fylkesmannen.no>; VFFK - Vestfold Fylkeskommune <firmapost@vfk.no>; Asker og Bærum Tingrett <abtingrett@domstol.no>; SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen <fmsfeli@fylkesmannen.no>; Albert Smith <contact@ebusinesshall.com>; 2-VARDEN <redaksjonen@varden.no>; 3-HADELAND <ssb@hadeland.net>; 4-Sør varanger avis <redaksjon@sva.no>; 5-NORHORDLAND <redaksjonen@nordhordland.no>; 6- OPPLAND ARBEIDERBLAD <tips@oa.no>; 7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN <redaksjonen@gd.no>; 8-AVISA NORDLAND <tips@an.no>; 9-FREDRIKSSTAD BLAD <tips@f-b.no>; 14-GJENGANGEREN <redaksjonen@gjengangeren.no>; 17-LAAGENDALSPOSTEN <redaksjonen@laagendalsposten.no>; 18-LIERPOSTEN <redaksjonen@lierposten.no>; 19-MOSS AVIS <tips@moss-avis.no>; 22-ROYKEN OG HURUMS AVIS <redaksjonen@rha.no>; 23-SANDE AVIS <redaksjonen@sandeavis.no>; 24-SANDEFJORDS BLAD <redeaksjonen@sb.no>; Norge I Dag <idag@idag.no>; Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe <apgamvik@live.com>; Asbjørn Nilssen <nilssen.asbjorn@gmail.com>; Hanne Kløvig <nymail26@yahoo.com>; TV2 Tips <tips@tv2.no>; Hans Kristian Gaarder <hansgaarder@gmail.com>; VG <2200@vg.no>; Dagbladet <2400@db.no>; Gunnar Olav Hæreid <fmsfgoh@fylkesmannen.no>; Ola Normann <Iamvillmannen@gmail.com>; Per Einar Guthus <peguthus@gmail.com>; Catherine Hellings <brde4pie@gmail.com>; Are Hegrand <are.hegrand@gmail.com>; Svein Olav Nordlien <sveinaren@gmail.com>; Dennis Bowen <nicklasbowen@gmail.com>; Pressevakt i Politidirektoratet <info.pod@politiet.no>; Bmonline <bmonline@bmonline.no>; Øyvind Aarsnes <oe-aarsn@online.no>; Armend Qaushi <armendsky@gmail.com>; Alitcia Forsberg <alitcia@gmail.com>; Eva Jung Bowen <evajungbowen@gmail.com>; Advokatforeningen <post@advokatforeningen.no>; Advokat Evelyn Egile <ee@smco.no>; postmottak@asd.dep.no <postmottak@asd.dep.no>; Buskerud Fylkeslege Ketil Kongelstad <fmbukko@fylkesmannen.no>; Nils Hoel <nils.hoel@yahoo.no>; Lizbeth Anita Lamey <Lizside@hotmail.com>; postmottak@hod.dep.no <postmottak@hod.dep.no>; Stephan Torp <stephan.torp@jd.dep.no>; Jarle Skartun <jarle.skartun@luster.kommune.no>; erlend aune <erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>; haakon.fredrik@advokatborgen.no <haakon.fredrik@advokatborgen.no>; Mona Sogn Tingrett Sjøvoll Vangstad <Mona.Sjovoll.Vangestad@domstol.no>; Slottet <Post@slottet.no>; Fjordane Tingrett <softpost@domstol.no>; Sogn Avis <desk@sognavis.no>; Domstoladministrasjonen <postmottak@domstol.no>; Vidar Novemberfilm AS <post@novemberfilm.no>; norvoice@online.no <norvoice@online.no>; Karina Hyggen Amland <karina_hyggen_amland@hotmail.com>; Ziv Elisabeth <zivelizabeth@gmail.com>; Nav Sogn og Fjordane <nav.sognogfjordane@nav.no>; Beate Hansen <beateolea@hotmail.com>; Christian politi Algrøy-Vegheim <Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>; Ivar Kvalen <ivar.kvalen@luster.kommune.no>; Gunnar Lunde <post@advokat-lunde.no>; Nrk - S og F - 1 <sfj@nrk.no>; Nrk - S og F - INFO <info@nrk.no>; Nrk - S og F - POSTMOTTAK <postmottak@nrk.no>; Rune H Amundsen <amund66@gmail.com>; Elin Ingebrigtsen <elin.ingebrigtsen@hotmail.com>; Alternativ media <annelivirtanen.am@gmail.com>; Kriminalomsorgsdirektoratet <postmottak-8005@kriminalomsorg.no>; Karsten Midtbø <Karsten@midtbo.com>; Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen <Ingebrigtsen@fortunen.com>; Ålesund fengsel <postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>; Statens vegvesen <firmapost@vegvesen.no>; Sykehuset Innland <postmottak@sykehuset-innlandet.no>; Valjer Fylkesmann OV Svarstad Haugland <fmoavsh@fylkesmannen.no>; post@elden.no <post@elden.no>; Lars Fylkesmann Sponheim <fmholsp@fylkesmannen.no>; Freddy Photon <Flakka1234@protonmail.com>; Helga Fylkeslege Vestland Arianson <fmhohar@fylkesmannen.no>; Advokatfirma Ivar Blikra <post@fylkesadvokat.no>; Sivilombodsmann Sivilombodsmann <postmottak@sivilombudsmannen.no>; Gulating Lagmansrett <gulating@domstol.no>; Elmer Solberg <elmesol58@gmail.com>
Emne: Re: Kan hende på tide å våkne

Go`kvell

Vi er Nasjonale Varslingsgruppe

Som dere ser, så ble vi i dag bedt om å dele denne tragiske historien med dere. Jeg har kopiert artikkelen til Alitcia, og laget et eget dokument av den. Teksten dere ser her er den samme som går igjen i blogen til Alitcia. Denne saken og Historien er så grusom og avslørende, og det er ufattelig at ikke folk går mann av huse for å berge barna våre bort fra slike satanister og barnekidnappere. Tenk dette kan de gjøre og politiindivider lar seg mer enn gjerne bruke til slike terrorhandlinger mot individer i det Norske Folk. Jag har selv opplevd disse satanistene som går rundt i politidrakter og forgriper seg på folk. Og det må da være åpenbart for dere alle, at når ikke de antatt redelige i politiet, evner å rydde opp etter sine kriminelle kollegaer og overordnede, så blir de kriminelle alle. Nå vet vi med sikkerhet at du blir ikke tildelt en toppstilling noen steder i forvaltningen om ikke du har solgt sjela di til satan. Men nå blir disse satanistene ryddet bort fra sine stillinger, i alle land over hele verden, og opprydningen i Norge er like forestående, Så til alle dere som ikke har vert med på å forgripe deg mot dine medmennesker, gled og fryd deg, For nå skal ondskapen og alle satans disipler bort. Dere har alle sett hva Jesus sa om denne bermen. « 33 Slangar og ormeyngel! Korleis kan de sleppa å verta dømde til helvete?» Evangeliet etter Matteus - Kapittel 23
Alitcia

Elmer Solberg kan du dele den blog lenken til alla myndigheter.

https://fampo.blog.se/idag/?fbclid=IwAR ... EKX9u15GD0

At folk flest reflekterer om hva som skjer i norge relatert til hvorda gode trygge familjer blir behandled, sa fort staten fa info om at familjen er ikke informert om hvordan egentligen barnevernet fungerer og sa fort staten forsta at familjen er ny i norge eller ikke har nok vennekrets netverk iav folk innen maktlinjan

Du har sendt

Ja det kan vi gjøre.

Alitcia

Takk hjertelig

Alitcia

Facebook er ikke tryg lengre for å lagre historier

Alitcia

Best via email.

Alitcia Forsberg: Idag runt kl 10 för 2 år sedan så stals våra barn. (STOLEN: *11 SEPT. 2017)

29 februari 202026 maj 2020fampoKommentering stängd.

2019-10-07 08:27

Alitcia

Idag runt kl 10 för 2 år sedan så stals våra barn. (STOLEN: *11 SEPT. 2017) Vi hade under observation av NOS gjort våra barn redo för skolan och barnehagen. En för oss vad vi trodde vanlig dag i barnevernshelvetet. Det var så viktigt att alla kom iväg och att alla blev levererade så tidigt som möjligt.

Den ena NOS arbetaren var nervös, Ville inte se på oss, Betedde sig lite depprimerat. Hon hade faktiskt betett sig underligt i en veckas tid. Nu idag vet vi ju varför. Den andra Anne Rita Berg var lika kall falsk och lögnaktig som hon varit helavägen. En falsk vän som skrev rapporter bakom ryggen vi aldrig fick se.

Jag minns att den morgonen hade Enea inte velat äta gröten. Så just innan vi skulle ut dörren så vill hon då iaf ha knäckebröd med smör. Bara så hon fick iaf lite i magen. Så hon fick det. Och äter den stående medans hon ser på mig och jag hjälper henne på med skorna. Stressad av Nos. Jag ångrar jag inte var mer nära henne just där och då utan att veta att detta skulle vara sista gången jag fick ha henne hemma. Eller se henne “nästan” utan övervakning.

Så när Halise var levererad i Skolan och de andra tre i barnehagen så var Nos tillbaka i vårt hem på sin terroristövervakning. Då för “Vuxensamtal”. Vi sitter och känner det här är verkligen meningslöst varför ska de hålla på såhär?

Anne Rita uttalar att vi är så bra så nu är vi nästan färdiga. Men hon ser ner i bordet när hon säger det och inte i ögonen. Armend uttalar att jag mamman kommer först för jag har skapat barnen och utan att man tar hand om mamman så kan man inte ta hand om barnen.

Alitcia är bästa mamman man kan ha. Och håller mig stöttande om axeln. Något som både NOS och barnevern mer eller mindre hatade. Enligt dem så skulle han som invandrare utmålas som den aggresive översittaren. För det var i det facket som de ville för egen bekvämlighet plassera honom. Så ringer det på dörren. Armend går och öppnar men kommer liksom aldrig tillbaka.

Nu ringer det igen på dörren så går jag dit undrandes vad det är. Så står där en kvinna i civila kläder med en politibricka runt halsen. Hon säger jag ska komma med till politistationen. Barnen är hämtade i barnehagen och Armend är tagen in på förhör. För våld i familjen. Men vilket våld? För vadå? Jag börjar gråta i ren shock för det här var bara sjukt, makabert och FEL. VAR ÄR MINA BARN varför har de nu gjort detta?

I efterkant har vi ju förstått att det hela planerades länge och noga av barnevernledaren Mary Ann Taraldsen att stjäla och kidnappa våra barn efter att vi nekat gå på familjehem. Något vi ansåg var absurt att vi ens skulle till.

Hon anmälde armend utan grundlag direkt på dagen som vi nekade familjehem. Detta hölls vi helt ovetandes om. Så i 3-4 månaders tid hade detta planerats noga i samarbete med barnehagen som var de som på vaga grundlag som “För dåliga ramar och struktur på barnen, fel matbox som inehöll bl,a JOGURT som då var FEL och för sen leverering i barnehagen! PÅ DE GRUNDLAGEN SÄNDE SMÅÅSANE BARNEHAGE AKA MARIANNE WEGGE BEKYMRINGSMELDING PÅ OSS! I samarbete med NOS OCH i samarbete med Vennesla politi . Barnevernledare Mary Ann Taraldsen gjorde alltså en falsk anmälning på Armend för att sedan med hjälp av barnehagen manipulera barnen. Detta i över 3 månaders tid. Och det förklarade varför vi inte fick resa någonstans under sommaren, Varför vi pressades gå utan bil upp till barnehagen 2.5 timme en väg (tot 5 tim) utan reell hjälp så vi skulle pressas till att brista eller varför vi inte fick ha mer än 1,5 vecka typ ledigt från barnehagen under sommaren!

Istället var det OH SÅ VIKTIGT att barnen gick till en nästan tom barnehage mitt i sommaren. Än att de var hemma. Nu följde en 3 timmar lång terror utfrågning med helt sjuka påståenden och anklagelser hos politiet i vennesla.

Jag skulle vara “förnärmet” Armend “Siktet” Och barnen var på barnas hus i Kristiansand. Där jag ochså tror att nuvarande fostermor till lilla Dion fick öga på honom . Jag har fått falska namn på vilka fosterföräldrarna till sönerna är. Men jag har tittat.

Och det ser ut som att fostermor till dion den som kom in under samvaron och plockade honom utan at ha rätt till det. Hon jobbar på Barnas hus i Kristiansand. Och därifrån har hon velat ha honom. Och de klarade under sista samvaron inte berätta vad de själva heter!.

När jag frågar rätt ut vad de heter så ser de ner och mummlar fram ett vad jag förstår är FALSKA NAMN! De ljög om sina namn! 6 pers står runt omkring mig och ljuger om vad de heter så jag inte ska veta var eller hos vem mina barn är!

Så beter sig barnevernet. Och de plasserar dina barn hos vänner kollegor släkt och bekanta. Så de kan få pengar och ett sött barn. En liten leksak. Som de skiter i om de skadar för livet för enligt dem har ju biologi ingen betydning.

Efter 3 timmar helvete på Politistationen i Vennesla så säger politi att nu får jag gå ut och vänta. Barnen är fortsatt på barnas hus säger hon. Och Armend är körd till Kristiansand Politihus. Han ska sättas i glattcell, Ges besöksförbud på barnen 6 månader, Och vårt hem har blivit rannsakat. Allt utan grund eller att det faktiskt framkommit något som berättigar den behandlingen av Armend.

Han ochså råds av den korrupta advokat han tilldelades av själva politiet i Kristiansand att han skulle inte uppsöka mig. Jag skulle lämnas ensam. Så jag verkligen kunde knäcka av att först tas barnen så försvinner partnern. Han skulle inte ens svara på mina mail eller sms?

Jag väntar storgråtande på att barnevernet ska komma i 3 timmar! på politistationen. När de kommer kör de mig till barnevernslokalerna. Där meddelar de att de tagit barnen i ett akutvedtag (Som vi idag vet var planerat) Och att jag kunde få psykologisk hjälp av de “Verdens beste o goaste medarbeitere på Hjörne”.

Jag mer eller mindre skriker att ska samma folk som först tagit mina barn sedan ochså “hjälpa” mig ? Är ni fan inte kloka? Aldrig i livet! Och de uttalar att “De har tro på meg som mor” Men varför ha de då tatt mina barn?

Jag får av någon grund fortsatt NOS på hembesök. Anne Rita Berg kör mig till min syster då mitt hem är tomt. Inga barn. Ingen man. Han hålls i glattcell. I 48 tim Enligt Anne Rita Berg så “Måste något svart allvorligt ha kommit fram annars skulle han inte vara i glattcelle. Men hon förstår inte varför för hon har inte sett någon konstigt i vårt hem. SÄGER hon men i rapporterna står allsköns lögner. Halva sanningar som när man inte säger hela blir en helt annan verklighet.

Nu vet jag att det hela var en strategi. Det var nu jag skulle vända mig mot Armend i desperation över att få mina barn hem. Jag skulle förskjuta honom och säga allt dåligt lögner inklusive för att detta då skulle garantera mig mina barn. Lureriet är att Oavsett vad jag skulle säga. Så skulle jag inte få mina barn.

I flera dagar hålls Armend på glattcell fick jag senare veta. När han släpps har han inte ens plånboken med sig hur ska han ta sig hem? Av politi får han rådet att sälja sin skjorta “En äldre Lacoste” Sån är politet i Kristiansand.

Han ochså påläggs besöksförbud på sina barn. Först flickorna. Sedan ochså pojkarna. Han ska ochså hellre sova på gatan än gå hem till mig. av vilken grund är oklart. Jag blir igen hämtad av Nos för att köras hem. Massa utfrågningar i bilen. Jag har inte mycket att säga. Rapporten säger säkert något annat.

Nu i efterkant så har vi fått veta att NOS efter de tog barnen kom UTAN MANDAT. HON KOM SVART men beställt av barnevernledaren MARY ANN TARALDSEN. Detta innebär ochså att hennes mandat att skriva slutrapporten var utgånget. Och hennes Mandat gick ut precis samma dag som politiet kom på dörren och förstörde våra liv på uppdrag av barnevernet.

Det var HELT ICENSATT ALLTIHOP. Och detta är godkänt tillvägagångsmåte i Norge? NOS har uppdagats att de har fått in stora mängder pengar för uppdrag de inte kan redogöra för och har pga det mist en del av bevillingen de haft. Nos är ett korrupt företag utan moral där merparten av arbetarna gjort sig skyldiga till långvariga fängelsestraff om rättsystemet i Norge var fungerande.

Det har stått i tidningen om det skandalföretaget flera gånger. Så när jag sitter ensam och traumatiserad i mitt nu tomma hem. Med sprängande mjölkbröst jag måste pumpa för jag inte längre får amma mina barn (De två yngsta Elion 2 och Dion 1 så hör jag ett ljud. Och innifrån huset (Klättrat genom ett fönster) Kommer Armend. Svart under ögonen helt ihålig sömnlös och orolig. Han kom trots att advokat sagt han inte fick. utan att kunna förklara varför han inte fick .Han hade inte vågat gå genom dörren för han trodde ochså det var övervakat och låst. Och att jag inte var hemma. Vi har fortsatt inte fått våra barn hem. Vi nekas istället helt att se dem.

Armend har inte träffat dem på 2 år idag. Trots saken mot armend henlades. Trots att barnevernet gjorde allt för att få igenom att Armend skulle dömmas för något han aldrig gjort. Hade de själva ens trott på sina anklagelser så hade de tagit barnen på dagen. Istället väntas det flera månader. Varför nekas det ge Lögndetektortest på anklagade föräldrar eller anklagade överhuvudtaget i Norge? Varför undersöktes inte Barnen av läkare för skador grundligt direkt anklagelserna kom? Och när de undersöktes i barnas hus så fanns där ju ingenting? Ändå kör de på vidare? Varför?

All kriminalitet som barnevernet tillåts utföra med hjälp av kringliggande instanser som hjälper dem utan att ifrågasätta deras motiv stämplas fast som sanningar i FYLKESNEMNDEN. DEN är det organ i NOrge som normalt EMD skulle ha ifrågasatt. VARFÖR RÖR INGEN FYLKESNEMNDEN? DEN ÄR JU OLAGLIG? DÄR KAN VADSOMHELST PÅSTÅS MOT FÖRÄLDRAR OCH BARN OCH DETTA STÄMPLAS SOM EN SANNING. OCH DET UTAN KONSEKVENS. Vedtaget är ochså OGILTIGT UTAN EN DOM ÄR SATT! HÖR NI DEN? DE HÅLLER BARN OLAGLIGT MED FYLKESNEMNDEN!. men ingen lyssnar alla går efter moroten (Barnen) och rätt in i tingsrätten. Där fylkesnemndens påståenden i de flesta fall blir verklighet.

Jag har ett vedtag från Fylkesnemnden där jag anses vara “mentalt ostabil” Därför ska jag inte få mina barn. Men detta diskuterades aldrig i Fylkesnemnden?. Var är de dokumenten? Var är den psykologen som påstår detta? Var är de beläggen för att fastställa ett sådant påstående eller diagnos? Var är min rättsäkerhet? Med vilket rätt påstår Stine Sveier Nielsen att detta ens diskuterats i fylkesnemnden? jag har bevis på att hon LJUGER. Min advokat (Innan han gjorde dealen med Svein Stray) Fick 3 gånger fram att barnevernet blåljög. Varje gång så nästan skriker och stoppar Stine Sveier honom. Hon skriker för att stoppa honom. Detta ar jag inspelat det beteendet. Undrar vem som är ostabil här jag. De ochså reste sig upp var gång hon kom in i rummet och kallade henne ärade dommare.

Hon är ingen dommare. För det är ingen domstol. Vad är detta för TEATER? Det är därför jag inte har tilltro till Advokater i Norge. De spelar med ett SPEL och en teater av en domstol i en FYLKESNEMND ETT FÖRVALTNINGSORGAN! OCH DETTA är icensatt av staten och tillåts av staten att fortgå för att kunna bedriva barnhandel med egen befolknings barn.

Alla pekar på barnevernet. Men de är bara symptomet på det som de högst upp har gett makt till. Alla vill vi ska gå vidare i systemet.

VARFÖR.

När barnevernet är oeniga och vill behålla barn så finns det INGEN som tvingar dem ge dem tillbaka!. De helt sonika ber fosteranställda att gå i hemlig adress med barnet och nekar ge det tillbaka. Rätten ger dem inga repressalier för detta. Politi hjälper i Norge inte föräldrarna. DE HJÄLPER STATEN. ALLT detta har vi insett de senaste 2 åren. Vi har blåögda och ovetandes om det HELVETE, ONDSKA och SATANISM som göms under NORGES fina FASAD.

IDAG har jag inte sett mina barn på 9 månader. Inte fått ha kontakt. inte veta hur de har det, INGENTING. OCH INTE HELLER FÅR JAG DEM TILLBAKA, DET GÖRS INGEN ÅTERFÖRINGSPLAN OCH DET UTAN EN LOGISK GRUND! Istället vill de gå igen till fylkesnemnd för att berättiga inte ge mig eller Armend någon samvaro alls någonsin igen.

Tänk systemet har utformat en lag såkallade ” barnevernloven” som bara med sin existens bryter mot ett antal andra lagar. Och INTE ENS DEN lagen FÖLJER DE! Barnevernet i Vennesla i vår sak kan jag intyga på heder och samvete bryter så många lagar och är så korrupta och kriminella att i en fungerande rättstat skulle de ha 20 års fängelse som minst.

För att med veten och villje mörda familjer. Driva föräldrar med mening i döden. Traumatisera och skada barn och föräldrar för livet. För profit och agenda. Bland annat. I vår sak var vi “easy target”. Invandrare utan större ekonomiska medel utan kunskap om systemet. Med vackra väluppfostrade barn. Goda gener. utmärkt barnhandelmaterial.

Och personlig avversion mot Invandrarpappan i familjen. Han skulle krossas till varje pris. Massa pengar till kommunkassan. Över 4 miljoner kronor om året. Än mer vid diagnos på barnen. Än mer vid plassering i annan kommun av barnen . Och än mer om de ochså separeras. Detta är brottslingar av grov kaliber gömda bakom falska leenden, Uppklädda med Pengar de får av staten för att stjäla andras barn och sedan skylla sina egna projiceringar av smutsighet på föräldrarna för att rättfärdiga den ondska de bedriver.

De är såklart inte skyldiga allena. Samhället är faktiskt skyldiga till att de låter dem hålla på. Folket i gatan är skyldiga till att inte stå upp mot denna grova orätta som bedrivs mot DEM!. STATEN är skyldig som BELÖNAR och STÖTTAR barnevernet och som byggt upp en hel INDUSTRI och BÖRSNOTERAT FOSTERHEM!. STATEN har ju faktiskt gett barnevernet denna makt och implenterat denna vansinnesideologi. Och den ideologin står den samma oavsett det är höger eller vänsterpolitik då det hela demokratiska spelet är just ett SPEL.

Det finns ingen demokrati. Har aldrig funnits. Då hade inte politiker idag kunnat göra det de gör mot folkets villja. Då säger det sig själv att här är det någon annan som styr. När alla politiker så fort de är i makt fullständigt skiter i folket. Och ingen INGEN RÖR FYLKESNEMNDEN. ÄR DEN HELIG ELLER?

POLITIKER sitter med aktier så ju fler barn som tas ju mer vinner de på det! OCH folket fortsatt ställer sig INTE upp och säger NEJ av rädsla för sin egen röv? Är pengar verkligen ALLT? Jag kunde säga Karma ska ta dem. Nej. Jag ska exponera dem som de monster de är. VAR ÄR MINA BARN ???

Gullebullen nr 4 Hvordan havnet 26 norske barnevernssaker i Strasbourg? | Thea W. Totland SOURCE:

http://www.barnefjern.org/hvordan-havne ... w-totland/

Svar till Fylkesmannen Torhild Tallaksen (Seniorrådgiver) og Marit Helene Fiane Grødum (Seniorrådgiver – Fylkesmannen) https://www.facebook.com/notes/alitcia- ... 065891717/

Silje Garmo som nå har fått innvilget asyl i Polen fordi hun og hennes barn er forfulgt i Norge, forteller her hovedtrekkene i hvordan norsk barnevern, sakkyndige, politi og domstoler bryter hennes families menneskeretter. Ja de regelrett utsetter henne og barna for grov vold, fysisk og psykisk. Saken er så alvorlig at dette må få konsekvenser for de ansatte i barnevernet og andre forvaltningsorgan som så åpenbart bryter det som er av lover. Her snakker vi kammeraderi og korrupsjon på er ufattelig nivå. Barnevernminister Helleland har her virkelig fått en sak som kan få enorme politiske konsekvenser om det ikke snarest rydde opp i de holdninger man her ser komme til syne i det offentlige maktapparat. Dette er første gang siden andre verdenskrig at en norsk borger er innvilget asyl for den forfølgelse hennes barn og seg selv har opplevd i Norge. SOURCE: https://www.youtube.com/watch?v=usQycniZPiY

Alitcia

Disse 3 lenker gar sammen og forklarer vares sak godt.

Alitcia

https://fampo.blog.se/idag

Alitcia Forsberg: Idag runt kl 10 för 2 år sedan så stals våra barn. (STOLEN: *11 SEPT. 2017) – Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur

fampo.blog.se

Alitcia

https://fampo.blog.se/mhus

Muligheteneshus / Menneskehandel Hus *www.muligheteneshus.no – Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur

fampo.blog.se

Alitcia

https://fampo.blog.se/maryann

VENNESLA BARNEVERN: Opplevde mareritt med barnevernet – Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur

fampo.blog.se
Om en folke-etterforskere skulle analysere lit disse 3 lenker , fort nok skulle kunne forsta at dene saken er ren menneskehandel

Alitcia

Og at Mary Ann Taraldsen , Anne Taraldsen og Eva Tharaldsen skulle fa fler år fengsel

Alitcia

Men saken er slikt at pst og politi gar hand i hand med upnevnete namn her

Alitcia

Så dem til og med sensurerer bort alt av ljud fra vares samvaro med barna via skype

Alitcia

Så at vi havner uten bevis for at barna leter efter oss og savner oss og har sterk minne om livet med oss

Alitcia

Elion sa i en ac samvaro ohh ni bor sa langt i fra oss det tar mye kjorning for a treffe er

Alitcia

Sa alt blir brukt mot oss begge fysisk narhet og fysisk distans, disse psykopater i makt vrider alt til negativt.

Derfor vi ser mange selvmord bland barnevern barn og forelder

Alitcia

Vi kan ikke stanse den satanisk tornado

Alitcia

Om vi ikke krever fengsling av spesifik personer som er direkt inblanded i menneskehandel

Alitcia

Vi ble drap truet via smartmeter

Alitcia

Derfor vi la vara norge

Alitcia

Men tenk mange andre forelder som kan ikke forsta at hjerteslag kommer fra straling via smartmeter og din egen telefon

Alitcia

Vi er orolig for Hanne Merete Klovig

Alitcia

@Dennis Bowen

Alitcia

Og mange andre som i lengden kan bli drept pa merklige mate

Alitcia

Derfor ma dette tas alvor

Alitcia

Kristin Larsson var en av beste vitne vi hade

Alitcia

Men hon er ikke lengre med oss

Alitcia

Det samma med Dan

Vi kan ikke stanse det om vi ikke krever fengsling offentlig av personer involvert i menneskehandel og invandring smugling osv

Stig

Di som har ansvaret må straffes personlig

Stig

Fengsel og betales på andre måter personlig også



Med vennlig hilsen


Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)
Anders Pedersen
 

Stormen er over oss 2

UNREAD_POST BmOnline » Lør Nov 28, 2020 1:03 pm

To: justis@stortinget.no<justis@stortinget.no>;post.nordland@politiet.no<post.nordland@politiet.no>;Postmottak Sør-Øst politidistrikt<post.sor-ost@politiet.no>;Postmottak Innlandet politidistrikt<post.innlandet@politiet.no>;Postmottak PDI Oslo<post.oslo@politiet.no>;Postmottak PDI Troms<post.troms@politiet.no>;post.ost@politiet.no<post.ost@politiet.no>;post@spesialenheten.no<post@spesialenheten.no>;Postmottak PDI Agder<post.agder@politiet.no>;post.moreogromsdal@politiet.no<post.moreogromsdal@politiet.no>;post.sor-vest@politiet.no<post.sor-vest@politiet.no>;Postmottak Trøndelag politidistrikt<post.trondelag@politiet.no>;Postmottak Finnmark politidistrikt<post.finnmark@politiet.no>;Firmapost - Sysselmannen på Svalbard<firmapost@sysselmannen.no>;politidirektoratet@politiet.no<politidirektoratet@politiet.no>;post@pst.politiet.no<post@pst.politiet.no>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;firmapost@nkom.no<firmapost@nkom.no>;firmapost@nho.no<firmapost@nho.no>;Postmottak HPM Riksadvokaten<postmottak@riksadvokaten.no>;post.nasj.emb@statsadvokatene.no<post.nasj.emb@statsadvokatene.no>;post.okokrim@politiet.no<post.okokrim@politiet.no>;post.agder@statsadvokatene.no<post.agder@statsadvokatene.no>;Postmottak HPM Hedmark og Oppland<post.hop@statsadvokatene.no>;post.hordaland@statsadvokatene.no<post.hordaland@statsadvokatene.no>;Postmottak HPM Møre og Romsdal statsadvokatembeter<post.mr@statsadvokatene.no>;post.nordland@statsadvokatene.no<post.nordland@statsadvokatene.no>;Postmottak HPM Oslo Statsadv<post.oslo@statsadvokatene.no>;post.rogaland@statsadvokatene.no<post.rogaland@statsadvokatene.no>;post.tf@statsadvokatene.no<post.tf@statsadvokatene.no>;post.trondelag@statsadvokatene.no<post.trondelag@statsadvokatene.no>;post.vtb@statsadvokatene.no<post.vtb@statsadvokatene.no>;ap.postmottak@stortinget.no<ap.postmottak@stortinget.no>;hoyre.postmottak@stortinget.no<hoyre.postmottak@stortinget.no>;frp.postmottak@stortinget.no<frp.postmottak@stortinget.no>;frp@frp.no<frp@frp.no>;politikk@hoyre.no<politikk@hoyre.no>;dna@dna.no<dna@dna.no>;sp.postmottak@stortinget.no<sp.postmottak@stortinget.no>;epost@senterpartiet.no<epost@senterpartiet.no>;sv.postmottak@stortinget.no<sv.postmottak@stortinget.no>;post@sv.no<post@sv.no>;krf.postmottak@stortinget.no<krf.postmottak@stortinget.no>;krf@krf.no<krf@krf.no>;venstre.postmottak@stortinget.no<venstre.postmottak@stortinget.no>;venstre@venstre.no<venstre@venstre.no>;mdg.postmottak@stortinget.no<mdg.postmottak@stortinget.no>;mdg@mdg.no<mdg@mdg.no>;postmottak.rodt@stortinget.no<postmottak.rodt@stortinget.no>;roedt@roedt.no<roedt@roedt.no>;marthescharning.lund@oslo.kommune.no<marthescharning.lund@oslo.kommune.no>;dorthe.lianes@byr.oslo.kommune.no<dorthe.lianes@byr.oslo.kommune.no>;oyvind.arum@byr.oslo.kommune.no<oyvind.arum@byr.oslo.kommune.no>;Byrådsleder<byradsleder@oslo.kommune.no>;postkasse@datatilsynet.no<postkasse@datatilsynet.no>;kontroll-konstitusjon@stortinget.no<kontroll-konstitusjon@stortinget.no>;Tilsynsutvalget<Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>;postmottak@riksrevisjonen.no<postmottak@riksrevisjonen.no>;nav.tonsberg@nav.no<nav.tonsberg@nav.no>;nav.tromso@nav.no<nav.tromso@nav.no>;nav.ost-viken@nav.no<nav.ost-viken@nav.no>;nav.agder@nav.no<nav.agder@nav.no>;nav.vest-viken@nav.no<nav.vest-viken@nav.no>;nav.vestland@nav.no<nav.vestland@nav.no>;nav.innlandet@nav.no<nav.innlandet@nav.no>;nav.nordland@nav.no<nav.nordland@nav.no>;nav.oslo@nav.no<nav.oslo@nav.no>;nav.trondelag@nav.no<nav.trondelag@nav.no>;nav.rogaland@nav.no<nav.rogaland@nav.no>;presse@nav.no<presse@nav.no>;post@dnmf.no<post@dnmf.no>;post@slottet.no<post@slottet.no>;info@fffs.no<info@fffs.no>;medlemsservice@sjooff.no<medlemsservice@sjooff.no>;nsf<firmapost@sjomannsforbundet.no>;post@rederi.no<post@rederi.no>;Morten Løke<mortenloke@gmail.com>;Eivor Evenrud<Eivor.Evenrud@oslobystyre.no>;eg@rederi.no<eg@rederi.no>;ck@rederi.no<ck@rederi.no>;bhn@rederi.no<bhn@rederi.no>;itf<mail@itf.org.uk>;info@imo.org<info@imo.org>;presse.borgarting@domstol.no<presse.borgarting@domstol.no>;resepsjon@hegnar.no<resepsjon@hegnar.no>;2255@shf.no<2255@shf.no>;catherine309y@startmail.com<catherine309y@startmail.com>;Asbjorn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;BmOnline<bmonline@bmonline.no>;bjorn@hugtun.no<bjorn@hugtun.no>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Çaushi<armendsky@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;dag.hiaasen@gmail.com<dag.hiaasen@gmail.com>;kreateam@gmail.com<kreateam@gmail.com>;radio.free.norway@hotmail.com<radio.free.norway@hotmail.com>;johrik101@gmail.com<johrik101@gmail.com>;lillianammontag<lillianammontag@protonmail.com>;Merete Hodne<comebackmh@gmail.com>;Le-hebak@online.no<Le-hebak@online.no>;Anita Holm<zepanita3@gmail.com>;radikalportal@gmail.com<radikalportal@gmail.com>;post@arbeidstilsynet.no<post@arbeidstilsynet.no>;Eivind.Traedal@oslobystyre.no<Eivind.Traedal@oslobystyre.no>;tips@dagen.no<tips@dagen.no>;post@resett.no<post@resett.no>;post@sdir.no<post@sdir.no>;Wenche.i.sola@motivatora.no<Wenche.i.sola@motivatora.no>;gjert-av@online.no<gjert-av@online.no>;dustydolly.63@gmail.com<dustydolly.63@gmail.com>;jarle1936@hotmail.com<jarle1936@hotmail.com>;torildanitanaesheim@gmail.com<torildanitanaesheim@gmail.com>;rognsoy@msn.com<rognsoy@msn.com>;draugen@online.no<draugen@online.no>;fmospostmottak@fylkesmannen.no<fmospostmottak@fylkesmannen.no>;fmoppost@fylkesmannen.no<fmoppost@fylkesmannen.no>;fmhopostmottak@fylkesmannen.no<fmhopostmottak@fylkesmannen.no>;Postmottak FMTL<fmtlpost@fylkesmannen.no>;fmtltoe@fylkesmannen.no<fmtltoe@fylkesmannen.no>;fmtlrmo@fylkesmannen.no<fmtlrmo@fylkesmannen.no>;fmfipostmottak@fylkesmannen.no<fmfipostmottak@fylkesmannen.no>;fmfiasro@fylkesmannen.no<fmfiasro@fylkesmannen.no>;fmoapostmottak@fylkesmannen.no<fmoapostmottak@fylkesmannen.no>;fmoalao@fylkesmannen.no<fmoalao@fylkesmannen.no>;fmoakog@fylkesmannen.no<fmoakog@fylkesmannen.no>;fmbupost@fylkesmannen.no<fmbupost@fylkesmannen.no>;fmbukkj@fylkesmannen.no<fmbukkj@fylkesmannen.no>;fmavows@fylkesmannen.no<fmavows@fylkesmannen.no>;fmsfpost@fylkesmannen.no<fmsfpost@fylkesmannen.no>;fmsfmnh@fylkesmannen.no<fmsfmnh@fylkesmannen.no>;Postmottak FMNO<fmnopost@fylkesmannen.no>;fmnowko@fylkesmannen.no<fmnowko@fylkesmannen.no>;fmhepost@fylkesmannen.no<fmhepost@fylkesmannen.no>;fmvepost@fylkesmannen.no<fmvepost@fylkesmannen.no>;Postmottak FMRO<fmropost@fylkesmannen.no>;fmrojgs@fylkesmannen.no<fmrojgs@fylkesmannen.no>;fmmrpostmottak@fylkesmannen.no<fmmrpostmottak@fylkesmannen.no>;fmmrelro@fylkesmannen.no<fmmrelro@fylkesmannen.no>;fmtrpostmottak@fylkesmannen.no<fmtrpostmottak@fylkesmannen.no>;fmtrkro@fylkesmannen.no<fmtrkro@fylkesmannen.no>;pressetalsmann@dnfo.no<pressetalsmann@dnfo.no>;Nav klage og ankesorgan<nav.klageogankesor@nav.no>;nav.pensjon@nav.no<nav.pensjon@nav.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;presse@asd.dep.no<presse@asd.dep.no>;nke@asd.dep.no<nke@asd.dep.no>;mda@asd.dep.no<mda@asd.dep.no>;has@asd.dep.no<has@asd.dep.no>;ina@asd.dep.no<ina@asd.dep.no>;Høgsterett<post@hoyesterett.no>;tips@ht.no<tips@ht.no>;dagbladet<2400@db.no>;ryfylke@ryfylke.net<ryfylke@ryfylke.net>;Tips<tips@budstikka.no>;(PK) NAV Bærum<nav.baerum@nav.no>;nav.sandnes@nav.no<nav.sandnes@nav.no>;nav.harstad@nav.no<nav.harstad@nav.no>;bærum kommune<post@baerum.kommune.no>;postmottak@sandnes.kommune.no<postmottak@sandnes.kommune.no>;postmottak@bfd.dep.no<postmottak@bfd.dep.no>;media@bfd.dep.no<media@bfd.dep.no>;postmottak@harstad.kommune.no<postmottak@harstad.kommune.no>;rotary@rotary.no<rotary@rotary.no>;odd.fellow@oddfellow.no<odd.fellow@oddfellow.no>;post@lions.no<post@lions.no>;vl@mediaconnect.no<vl@mediaconnect.no>;bjorn.kristoffer.bore@vl.no<bjorn.kristoffer.bore@vl.no>;berit.aalborg@vl.no<berit.aalborg@vl.no>;tips@idag.no<tips@idag.no>;abo@morgenbladet.no<abo@morgenbladet.no>;Postmottak JD<postmottak@jd.dep.no>;jdinfo@jd.dep.no<jdinfo@jd.dep.no>;andreas.lorange@jd.dep.no<andreas.lorange@jd.dep.no>;raheela.chaudhry@jd.dep.no<raheela.chaudhry@jd.dep.no>;andreas.bondevik@jd.dep.no<andreas.bondevik@jd.dep.no>;linda.hafstad@jd.dep.no<linda.hafstad@jd.dep.no>;oslamb@um.dk<oslamb@um.dk>;emb.oslo@mfa.is<emb.oslo@mfa.is>;sanomat.OSL@formin.fi<sanomat.OSL@formin.fi>;oslo@maec.no<oslo@maec.no>;emb.oslo@maec.es<emb.oslo@maec.es>;lo@lo.no<lo@lo.no>;tips@dn.no<tips@dn.no>;postmottak@smk.dep.no<postmottak@smk.dep.no>;smkinfo@smk.dep.no<smkinfo@smk.dep.no>;post@dnfo.no<post@dnfo.no>;tips@document.no<tips@document.no>;tips@nordlys.no<tips@nordlys.no>;marit.skog@nordlys.no<marit.skog@nordlys.no>;helge.nitteberg@nordlys.no<helge.nitteberg@nordlys.no>;np@presse.no<np@presse.no>;Norsk Presseforbund<pfu@presse.no>;offentlighet@presse.no<offentlighet@presse.no>;sissel.wessel-hansen@nordlys.no<sissel.wessel-hansen@nordlys.no>;gaute.bergsli@nordlys.no<gaute.bergsli@nordlys.no>;oystein.barth.heyerdahl@nordlys.no<oystein.barth.heyerdahl@nordlys.no>;torgeir.braathen@nordlys.no<torgeir.braathen@nordlys.no>;torje.d.johansen@nordlys.no<torje.d.johansen@nordlys.no>;schibsted@schibsted.no<schibsted@schibsted.no>;kundesenter@ntb.no<kundesenter@ntb.no>;Folkehelseinstituttet@fhi.no<Folkehelseinstituttet@fhi.no>;postmottak@mattilsynet.no<postmottak@mattilsynet.no>;postmottak@ude.oslo.kommune.no<postmottak@ude.oslo.kommune.no>;svsandn@online.no<svsandn@online.no>;stockholm.cc@eda.admin.ch<stockholm.cc@eda.admin.ch>;Øistein Østgaard<norvoice@online.no>;post@nored.no<post@nored.no>;post@mentalhelse.no<post@mentalhelse.no>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;camilla.viken@unicef.no<camilla.viken@unicef.no>;marit.petersen@unicef.no<marit.petersen@unicef.no>;kontakt@unicef.no<kontakt@unicef.no>;jean-yves.gallardo@unicef.no<jean-yves.gallardo@unicef.no>;ellen.sandoe@unicef.no<ellen.sandoe@unicef.no>;hanne.lyngaas@unicef.no<hanne.lyngaas@unicef.no>;postmottak@caa.no<postmottak@caa.no>;nrpa@nrpa.no<nrpa@nrpa.no>;post@niva.no<post@niva.no>;post@toll.no<post@toll.no>;pressevakt@toll.no<pressevakt@toll.no>;kripos@politiet.no<kripos@politiet.no>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;post@juristforbundet.no<post@juristforbundet.no>;post@mfa.no<post@mfa.no>;media@mfa.no<media@mfa.no>;fpanorway@gmail.com<fpanorway@gmail.com>;post.vest@politiet.no<post.vest@politiet.no>;postmottak@nsm.no<postmottak@nsm.no>;FN-sambandet@fn.no<FN-sambandet@fn.no>;Anne.Cath.da.Silva@fn.no<Anne.Cath.da.Silva@fn.no>;mariken.bruusgaard@fn.no<mariken.bruusgaard@fn.no>;
C/c
kasto@fylkesmannen.no<kasto@fylkesmannen.no>;ivar@odegaard.as<ivar@odegaard.as>;jorn.melum@politiet.no<jorn.melum@politiet.no>;per.steinar.bungum@politiet.no<per.steinar.bungum@politiet.no>;skule.worpvik@politiet.no<skule.worpvik@politiet.no>;gunn_84@hotmail.com<gunn_84@hotmail.com>;gunnar.havik@hotmail.com<gunnar.havik@hotmail.com>;casperdinapoli@gmail.com<casperdinapoli@gmail.com>;gunh-ny@online.no<gunh-ny@online.no>;israel@oslo.mfa.gov.il<israel@oslo.mfa.gov.il>;ukinnorway@fco.gov.uk<ukinnorway@fco.gov.uk>;Rikshospitalet / Oslo universitetssykehus<post@oslo-universitetssykehus.no>;Oslo, ACS<osloacs@state.gov>;genkons@online.no<genkons@online.no>;consul@online.no<consul@online.no>;rembassy@online.no<rembassy@online.no>;oslo@eda.admin.ch<oslo@eda.admin.ch>;postmottak@pasientreiser.no<postmottak@pasientreiser.no>;Postmottak Sivilombudsmannen<postmottak@sivilombudsmannen.no>;tips@dagsavisen.no<tips@dagsavisen.no>;nyhetssjefer@e24.no<nyhetssjefer@e24.no>;nluttwak@yahoo.com<nluttwak@yahoo.com>;norulvoevrebotten@gmail.com<norulvoevrebotten@gmail.com>;per.martin@pm.me<per.martin@pm.me>;Norulv Oevrebotten<norulv2@yahoo.com>;info@oslo.diplo.de<info@oslo.diplo.de>;karianne.grindem@pf.no<karianne.grindem@pf.no>;post@elden.no<post@elden.no>;Elmer Solberg<elmesol58@gmail.com>;nrc@nrc.no<nrc@nrc.no>;info@nrc.no<info@nrc.no>;geir.lisle@nrc.no<geir.lisle@nrc.no>;trude.maseide@mfa.no<trude.maseide@mfa.no>;Ane.Lunde@mfa.no<Ane.Lunde@mfa.no>;Guri.Solberg@mfa.no<Guri.Solberg@mfa.no>;Tuva.Bogsnes@mfa.no<Tuva.Bogsnes@mfa.no>;Siri.R.Svendsen@mfa.no<Siri.R.Svendsen@mfa.no>;fup@palestina.no<fup@palestina.no>;utvsekr@mfa.no<utvsekr@mfa.no>;sondre.bjotveit@mfa.no<sondre.bjotveit@mfa.no>;post@kavlifondet.no<post@kavlifondet.no>;sk@eckfos.no<sk@eckfos.no>;post@eckfos.no<post@eckfos.no>;advokatfirmaet@hjort.no<advokatfirmaet@hjort.no>;post@larsenco.no<post@larsenco.no>;epost@antirasistisk-senter.no<epost@antirasistisk-senter.no>;ervin@antirasistisk-senter.no<ervin@antirasistisk-senter.no>;elmer@protonmail.com<elmer@protonmail.com>;



Go'morn!
Vi er Nasjonale Varslergruppe





I minutt 1time 53min > nevnes hvordan Nyhets-Redaksjonene skal bli dödsdömt gjennom henging, guillotine, skyting eller giftspröyte (ikke nevnt, men går ut ifra).
Det nevnes spesielt MSM (Main-Stream-Media), men hva med alle lokalavisene som er like forräderske som hovedstadsavisene, om ikke verre? Når ikke en eneste avis er villig til å ta for seg tilfellet Line Yvonne Dahl Aleksandersen og ta det frem i offentligheten så fortjener de kun det verste av det verste. Line har i over 4 år blitt seigpinet og nektet behandling fordi Bent Höle og Björn Guldvog og Fylkesmann Valgerd Svarstad Haugland og Ombudsmann Hanne Harlem nekter henne det.

Nasjonale Varslergruppe har i det uendelige poengert overfor media at de må vende om og lytte til folket, det har aldri skjedd og nå er det for sent, de vil gå ned med flagget til topps. De har alle bidratt til at mange uskyldige har blitt ofre for overgrepene ifra vår Regjering.

I minutt 2timer 04 min > nevnes de 17 land som skal taes ned, heriblant Norge. Norge er blant en av de 17 som er under tungt tyrranisk parallelt styre og som vil bli rensket ut. Hvor langt disse spesialtroppene skal rydde ut gjenstår å se fordi ved å lytte på videoen kommer det tydelig frem at vi ikke får det gratis og at vi rettferdige og spirituelt våkne må rykke inn å etablere en ny Regjering.

Det som vi går utifra rent logisk er at alle 169 Stortingsrepresentanter vil bli dödsdömt for Höyforräderi sammen med Domstolene. Som vi har nevnt tidligere vil Bankene og deres Inkassobyråer bli rensket ut. Det korrupte Politidirektoratet, PST, KRIPOS og alle Poltimesterne med deres stab vil fölge med. Alle som omfavnet Sionismen har begått Landsforräderi, slike som alle innenfor Eiendomsutvikling, deres Advokatbyråer osv. Vi går utifra at alle landets Ambassadörer vil fölge med.

Vi går utifra at vi får signaler og rettledning underveis. Så ser vi frem til söndag/mandag når alt skal vises på TV og hvor vi blir oppfordret til å holde oss hjemme. Gjennom 10 dager skal de forferdeligste scener utspille seg hvor planetens verstinger vil bli henrettet. I videoen er nevnt at de vil henvise til menneskerettighetene for å redde livet men vil ikke bli spart.

Store tragedier vil utspille seg og i videoen er nevnt disse som lider av 'kognitiv dissonans' (feil virkelighetsoppfatning) vil väre kandidater for å begå selvmord og at vi andre må stå klare til å ta imot dem. Mange i lederposisjoner lider av dette og ble plassert der av Sionistene nettopp for å tjene som verktöy for manipulering. Vi mistenker at alle Frimurere hörer inn i denne kategorien og vil ikke tåle overgangen.

Vi er kun 57% rene mennesker på Jorden. Alle hybrider, kloner og cyborg vil bli eliminert, flere av disse er plassert innen Politiet, innen sykehusledelser, Barnevernet, Fylkesmenn og Rådmenn som opprinnelig var plassert der for å gjennomföre Agenda21-2030 for kidnapping av småbarn og massedrap på befolkning, ingen av disse vil väre verdige til å leve sammen med Mennesker og vil bli separert.

Og hva med landets ansvarlöse militäre ledelser i alle våre forsvarsgrener? Som ikke engang var istand til å skyte ned et eneste fly som har forgiftet nordmenn med giftig 'chemtrails' spröyting i 20 år, forgiftet vårt drikkevann, jordsmonn og hele matkjeden og tatt livet av utallige småbarn som ble påfört forskjellige dödlige syndromer?


Vi har i flere rapporter til Forente Nasjoner nevnt detaljerte rapporter om hovedelementene i korrupsjonen i landet. Det sies i videoen at NSA (National Security Agency) tar vare på alle opplysninger og vil bruke dem, det gjenstår å se.

Vil nå den falske Corona bli avslört og vaksinene bli tilbakevist som ikke nödvendige?
Det vi spesielt ser frem til er når alle de kidnappede barna kommer tilbake til sine foreldre.


Hilsen


Anders Pedersen

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Det skjer noe

UNREAD_POST Anders Pedersen » Søn Des 06, 2020 8:22 pm

Go`dag


Vi er Nasjonale Varslingsgruppe

Da ser det ut som det skjer noe, og kan hende skal våre ledere og andre kriminelle som har støttet dem måtte feire Jul i fengsel.

Det kan bli en trasig Jul for mange familier, som ikke vet hva deres familiemedlemmer har begått av ondskap mot Folket i Norge.

Vår egen statsminister er nevnt i dommen. Hun har mer enn dette å stå til ansvar for. Men det er hun ikke alene om.

Vi skal ta kontakt med denne domstolen, siden Oss er gitt en løsning på hvordan disse skal få dømme hverandre, og rette opp i alle løgnaktige rapporter og dommer de har fabrikert.

https://www.youtube.com/watch?app=deskt ... fuiNBWAh_c

https://exopolitics.blogs.com/internati ... QKbXLGtvjk

Dato
09.09.2020 13:56

Go`dag

Vi er Nasjonale Varslingsgruppe


"Hei kjære familemedlemmer av Elmer!

Jeg er samarbeidspartner med Elmer for å komme den enorme urettferdigheten og korrupsjonen til livs som finnes i landet. Stadig flere nordmenn og småbarnfamilier rundt omkring i Norges land begår selvmord i fortvilelse over kriminelle i Politiet, kriminelle Dommere i Domstolene, kriminelle Barnevernsledere som tjener seg rike på å stjele barn ifra kjærlige foreldre for å nevne noen få.

Utenforstående, og spesielt nærmeste familie som ikke har forståelse for hvor alvorlig situasjonen er i Norge vil ikke forstå hva som ligger bak inntil de får føling med det på egen kropp.

Spliden og fiendeskapen som skjer innad i deres familie og henimot Elmer forekommer nå over hele landet, alle er påvirket av denne ondskapen som splitter familiene.

Elmer er en av de ytterst få foregangspersoner i hele landet som oppdaget hva som foregikk og har modig tatt aksjon sammen med en hær av sympatisører og medsammensvorne som idag er direkte av- hengig av at han holder det hele gående.

Elmer har vist veien og har dermed fått en enorm belastning på sine skuldre som vi hans kollegaer forsøker å avlaste ham med på forskjellig vis. Vi står alle i enorm takknemlighetsgjeld til Elmer's drivkraft for å slå igjennom og hans innsats er nå blitt registrert hos 320 adressater i Forente Nasjoner.

Vi står nå ved vendepunktet for å luke bort alle de kriminelle kreftene som finnes i samfunnet, og spesielt har Elmer tatt skritt til få tilbakelevert alle barn til sine foreldre som har blitt kidnappet på de mest kyniske måter.

Håper dette kan bidra til at jeg og vi andre har den fulle forståelse for belastningen som Elmer's viktige samfunnsoppgave har på sin nærmeste familie, vi sliter alle med det samme. Vi skal snart være i land og Elmer vil få lønn for strevet og dere hans familie vil forstå hvor viktig det hele var og vil føle dere enormt stolte over hans kamp for et bedre samfunn."



Beste hilsener

anders pedersen

(oslo)


Hei!

"Ville bare nevne det at uten en rettskraftig dom er politiets tyveri og terrorisering av varsleren Elmer Solberg ikke gyldig om må derfor møtes med straffesak mot de ansvarlige for disse overgrep mot han. Kjør så mye bil du vil Elmer med god samvittighet, de de har gjort mot deg er rett å slett terrorisme. Så om de da stopper deg å arresterer deg for bilkjøring "uten førerkort" så er det de som er ansvarlig for at du ikke kan vise frem ditt gyldige førerkort. Etter det så kan du spille av denne fine sangen til de"

https://www.facebook.com/stevenjdbeatti ... 6333345442



Mvh.

Varsler og folkeopplyser

Øyvind Aarsnes
Bjørgulf Mortensen

lighets

Norulv Øvrebotten «Sertifikatet ditt tok politiet for å trakassere deg. Når dei tok PC'en din, så har det ei enkel forklaring. Politiet brukar å plante bevis når dei ikkje har nokon.»

Karsten Midtbø - Elmer Solberg - Gleder meg. Uten deg på laget hadde Norge slitt ekstra. Du er helt unik. Og du har opplevd faenskapen deres selv.

«Illuminati og losjene planla allerede fra 1700 tallet, at kjernefamilien skal ødelegges, for å lettere kunne kontrollere saue flokken.»

«Sette frykt i folket, så de blir passive og handlings lammede».

Så tenk om det er de samme onde menneskene som har forført en hel verden med CORONA, Covid 19, som viser seg å være en gedigen bløff alt sammen. Dere behøver ikke tro meg, men sjekk det ut selv. Det ligger mengder av dokumentasjon på nettet, som dokumenterer dette. Poenget er at dere tror løgnen fremfor sannheten. Når skal dere alle forstå det?

Ser dere sammenhengen her?

11 Og difor sender Gud dei kraftig villfaring, so dei trur lygni, 12 so alle dei skal verta dømde som ikkje hev trutt sanningi, men havt hugnad i urettferdi. (Paulus’ andre brev til tessalonikarane - Kapittel 2)

INTRODUKSJON – «MITT MØTE MED FRIMURERIET»Side 8 «Denne hendelsen kan tyde på at det eksisterer et sammarbeid mellom Arbeiderpartiet og frimureriet. Trekker jeg for omfattende slutninger? Neppe.»

Frimurerlosjens manipulative metoder

https://www.youtube.com/watch?v=pSw202d ... BGVNSGyp5Y

May Selvsagt tror jeg ham. det er jo slik det er. Har hatt noe trøbbel med dem selv da min x-svoger var Frimurer.

Asbjorn Jeg synes vel at frimureri er lureri. Jeg stoler på deg.

Krigere For Kristus Losjen er å blir mafia! Det skjer i små samfunn og storbyer. Men husk politi og rettvesen er også styrt av frimurere og oculte losjer, odd fellow og lion osv osv.

Dypyoga - Krigere For Kristus

Så da spørst det Dommer sælen, ja for du husker jeg sa at jeg skulle tørke av deg fliret ditt da jeg ringte deg på Fredag, og presenterte meg som Over-Dommer for Folkedomstolen?

Hvor skjal dere gjemme dere nå, du sjefen din arbeiderpartimann og sorenskriver Terje Mowatt, og politimesteren for Vestland, Kåre Songstad, og lakeien hans politiinspektør i vestland arbeiderpartimann Arna Johannessen, og kan hende skal vi ta med arbeiderpartet`s multikriminelle poliriinspektør i Politidisrektoratet

Fontene - Stian Vatnedal er barnevernspedagog og politi ...

de-de.facebook.com › FObladet 484ba5103

Stian Vatnedal. Politiinspektør hos POLITIDIREKTORATET. POLITIDIREKTORATET Politihøgskolen (PHS). Sande i Vestfold, Vestfold, Norway285.

› posts › stian-vatnedal...

Stian Vatnedal er barnevernspedagog og politi, og har som oppgave å forhindre ekstremisme. Vi ble med ham på jobben. Les og del gjerne! Politiet i...

Her er en interessang video om hvilke metoder som benyttes av politi-inspektør Vatnedal: Du tror det ikke før du får TV?

download/Vatnedal.mp4

Stian Vatnedal - Politiinspektør - POLITIDIREKTORATET ...

no.linkedin.com › stian-vatnedal-


Venleg helsing

Elmer



Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)
Anders Pedersen
 


Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron