Historien til Geir Bolgen er enda et typisk eksempel

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Historien til Geir Bolgen er enda et typisk eksempel

UNREAD_POST Anders Pedersen » Tor Feb 04, 2021 10:30 am

To:
post.nordland@politiet.no<post.nordland@politiet.no>;Postmottak Sør-Øst politidistrikt<post.sor-ost@politiet.no>;Postmottak Innlandet politidistrikt<post.innlandet@politiet.no>;Postmottak PDI Oslo<post.oslo@politiet.no>;Postmottak PDI Troms<post.troms@politiet.no>;post.ost@politiet.no<post.ost@politiet.no>;post@spesialenheten.no<post@spesialenheten.no>;Postmottak PDI Agder<post.agder@politiet.no>;post.moreogromsdal@politiet.no<post.moreogromsdal@politiet.no>;post.sor-vest@politiet.no<post.sor-vest@politiet.no>;Postmottak Trøndelag politidistrikt<post.trondelag@politiet.no>;Postmottak Finnmark politidistrikt<post.finnmark@politiet.no>;Firmapost - Sysselmannen på Svalbard<firmapost@sysselmannen.no>;politidirektoratet@politiet.no<politidirektoratet@politiet.no>;post@pst.politiet.no<post@pst.politiet.no>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;firmapost@nkom.no<firmapost@nkom.no>;firmapost@nho.no<firmapost@nho.no>;Postmottak HPM Riksadvokaten<postmottak@riksadvokaten.no>;post.nasj.emb@statsadvokatene.no<post.nasj.emb@statsadvokatene.no>;post.okokrim@politiet.no<post.okokrim@politiet.no>;post.agder@statsadvokatene.no<post.agder@statsadvokatene.no>;Postmottak HPM Hedmark og Oppland<post.hop@statsadvokatene.no>;post.hordaland@statsadvokatene.no<post.hordaland@statsadvokatene.no>;Postmottak HPM Møre og Romsdal statsadvokatembeter<post.mr@statsadvokatene.no>;post.rogaland@statsadvokatene.no<post.rogaland@statsadvokatene.no>;post.tf@statsadvokatene.no<post.tf@statsadvokatene.no>;post.vtb@statsadvokatene.no<post.vtb@statsadvokatene.no>;ap.postmottak@stortinget.no<ap.postmottak@stortinget.no>;hoyre.postmottak@stortinget.no<hoyre.postmottak@stortinget.no>;frp.postmottak@stortinget.no<frp.postmottak@stortinget.no>;frp@frp.no<frp@frp.no>;politikk@hoyre.no<politikk@hoyre.no>;dna@dna.no<dna@dna.no>;sp.postmottak@stortinget.no<sp.postmottak@stortinget.no>;epost@senterpartiet.no<epost@senterpartiet.no>;sv.postmottak@stortinget.no<sv.postmottak@stortinget.no>;post@sv.no<post@sv.no>;krf.postmottak@stortinget.no<krf.postmottak@stortinget.no>;krf@krf.no<krf@krf.no>;venstre.postmottak@stortinget.no<venstre.postmottak@stortinget.no>;venstre@venstre.no<venstre@venstre.no>;mdg.postmottak@stortinget.no<mdg.postmottak@stortinget.no>;mdg@mdg.no<mdg@mdg.no>;postmottak.rodt@stortinget.no<postmottak.rodt@stortinget.no>;roedt@roedt.no<roedt@roedt.no>;marthescharning.lund@oslo.kommune.no<marthescharning.lund@oslo.kommune.no>;dorthe.lianes@byr.oslo.kommune.no<dorthe.lianes@byr.oslo.kommune.no>;oyvind.arum@byr.oslo.kommune.no<oyvind.arum@byr.oslo.kommune.no>;Byrådsleder<byradsleder@oslo.kommune.no>;postkasse@datatilsynet.no<postkasse@datatilsynet.no>;kontroll-konstitusjon@stortinget.no<kontroll-konstitusjon@stortinget.no>;Tilsynsutvalget<Tilsynsutvalget@domstoladministrasjonen.no>;postmottak@riksrevisjonen.no<postmottak@riksrevisjonen.no>;nav.tonsberg@nav.no<nav.tonsberg@nav.no>;nav.tromso@nav.no<nav.tromso@nav.no>;nav.ost-viken@nav.no<nav.ost-viken@nav.no>;nav.agder@nav.no<nav.agder@nav.no>;nav.vest-viken@nav.no<nav.vest-viken@nav.no>;nav.vestland@nav.no<nav.vestland@nav.no>;nav.innlandet@nav.no<nav.innlandet@nav.no>;nav.nordland@nav.no<nav.nordland@nav.no>;nav.oslo@nav.no<nav.oslo@nav.no>;nav.trondelag@nav.no<nav.trondelag@nav.no>;nav.rogaland@nav.no<nav.rogaland@nav.no>;presse@nav.no<presse@nav.no>;post@dnmf.no<post@dnmf.no>;post@slottet.no<post@slottet.no>;info@fffs.no<info@fffs.no>;medlemsservice@sjooff.no<medlemsservice@sjooff.no>;nsf<firmapost@sjomannsforbundet.no>;post@rederi.no<post@rederi.no>;Morten Løke<mortenloke@gmail.com>;Eivor Evenrud<Eivor.Evenrud@oslobystyre.no>;eg@rederi.no<eg@rederi.no>;ck@rederi.no<ck@rederi.no>;bhn@rederi.no<bhn@rederi.no>;itf<mail@itf.org.uk>;info@imo.org<info@imo.org>;presse.borgarting@domstol.no<presse.borgarting@domstol.no>;resepsjon@hegnar.no<resepsjon@hegnar.no>;2255@shf.no<2255@shf.no>;catherine309y@startmail.com<catherine309y@startmail.com>;Asbjorn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;BmOnline<bmonline@bmonline.no>;bjorn@hugtun.no<bjorn@hugtun.no>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Çaushi<armendsky@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;dag.hiaasen@gmail.com<dag.hiaasen@gmail.com>;kreateam@gmail.com<kreateam@gmail.com>;radio.free.norway@hotmail.com<radio.free.norway@hotmail.com>;johrik101@gmail.com<johrik101@gmail.com>;lillianammontag<lillianammontag@protonmail.com>;Merete Hodne<comebackmh@gmail.com>;Le-hebak@online.no<Le-hebak@online.no>;Anita Holm<zepanita3@gmail.com>;radikalportal@gmail.com<radikalportal@gmail.com>;post@arbeidstilsynet.no<post@arbeidstilsynet.no>;Eivind.Traedal@oslobystyre.no<Eivind.Traedal@oslobystyre.no>;tips@dagen.no<tips@dagen.no>;post@resett.no<post@resett.no>;post@sdir.no<post@sdir.no>;Wenche.i.sola@motivatora.no<Wenche.i.sola@motivatora.no>;gjert-av@online.no<gjert-av@online.no>;dustydolly.63@gmail.com<dustydolly.63@gmail.com>;jarle1936@hotmail.com<jarle1936@hotmail.com>;torildanitanaesheim@gmail.com<torildanitanaesheim@gmail.com>;rognsoy@msn.com<rognsoy@msn.com>;draugen@online.no<draugen@online.no>;fmhopostmottak@fylkesmannen.no<fmhopostmottak@fylkesmannen.no>;Postmottak FMTL<fmtlpost@fylkesmannen.no>;fmtltoe@fylkesmannen.no<fmtltoe@fylkesmannen.no>;fmtlrmo@fylkesmannen.no<fmtlrmo@fylkesmannen.no>;fmfipostmottak@fylkesmannen.no<fmfipostmottak@fylkesmannen.no>;fmfiasro@fylkesmannen.no<fmfiasro@fylkesmannen.no>;fmoapostmottak@fylkesmannen.no<fmoapostmottak@fylkesmannen.no>;fmoalao@fylkesmannen.no<fmoalao@fylkesmannen.no>;fmoakog@fylkesmannen.no<fmoakog@fylkesmannen.no>;fmbukkj@fylkesmannen.no<fmbukkj@fylkesmannen.no>;fmavows@fylkesmannen.no<fmavows@fylkesmannen.no>;fmsfmnh@fylkesmannen.no<fmsfmnh@fylkesmannen.no>;Postmottak FMNO<fmnopost@fylkesmannen.no>;fmnowko@fylkesmannen.no<fmnowko@fylkesmannen.no>;fmvepost@fylkesmannen.no<fmvepost@fylkesmannen.no>;Postmottak FMRO<fmropost@fylkesmannen.no>;fmrojgs@fylkesmannen.no<fmrojgs@fylkesmannen.no>;fmmrelro@fylkesmannen.no<fmmrelro@fylkesmannen.no>;fmtrpostmottak@fylkesmannen.no<fmtrpostmottak@fylkesmannen.no>;fmtrkro@fylkesmannen.no<fmtrkro@fylkesmannen.no>;pressetalsmann@dnfo.no<pressetalsmann@dnfo.no>;Nav klage og ankesorgan<nav.klageogankesor@nav.no>;nav.pensjon@nav.no<nav.pensjon@nav.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;presse@asd.dep.no<presse@asd.dep.no>;nke@asd.dep.no<nke@asd.dep.no>;mda@asd.dep.no<mda@asd.dep.no>;has@asd.dep.no<has@asd.dep.no>;ina@asd.dep.no<ina@asd.dep.no>;Høgsterett<post@hoyesterett.no>;tips@ht.no<tips@ht.no>;dagbladet<2400@db.no>;ryfylke@ryfylke.net<ryfylke@ryfylke.net>;Tips<tips@budstikka.no>;(PK) NAV Bærum<nav.baerum@nav.no>;nav.sandnes@nav.no<nav.sandnes@nav.no>;nav.harstad@nav.no<nav.harstad@nav.no>;bærum kommune<post@baerum.kommune.no>;postmottak@sandnes.kommune.no<postmottak@sandnes.kommune.no>;postmottak@bfd.dep.no<postmottak@bfd.dep.no>;media@bfd.dep.no<media@bfd.dep.no>;postmottak@harstad.kommune.no<postmottak@harstad.kommune.no>;rotary@rotary.no<rotary@rotary.no>;odd.fellow@oddfellow.no<odd.fellow@oddfellow.no>;post@lions.no<post@lions.no>;vl@mediaconnect.no<vl@mediaconnect.no>;bjorn.kristoffer.bore@vl.no<bjorn.kristoffer.bore@vl.no>;berit.aalborg@vl.no<berit.aalborg@vl.no>;tips@idag.no<tips@idag.no>;abo@morgenbladet.no<abo@morgenbladet.no>;Postmottak JD<postmottak@jd.dep.no>;jdinfo@jd.dep.no<jdinfo@jd.dep.no>;andreas.lorange@jd.dep.no<andreas.lorange@jd.dep.no>;raheela.chaudhry@jd.dep.no<raheela.chaudhry@jd.dep.no>;andreas.bondevik@jd.dep.no<andreas.bondevik@jd.dep.no>;linda.hafstad@jd.dep.no<linda.hafstad@jd.dep.no>;oslamb@um.dk<oslamb@um.dk>;emb.oslo@mfa.is<emb.oslo@mfa.is>;sanomat.OSL@formin.fi<sanomat.OSL@formin.fi>;oslo@maec.no<oslo@maec.no>;emb.oslo@maec.es<emb.oslo@maec.es>;lo@lo.no<lo@lo.no>;tips@dn.no<tips@dn.no>;postmottak@smk.dep.no<postmottak@smk.dep.no>;smkinfo@smk.dep.no<smkinfo@smk.dep.no>;post@dnfo.no<post@dnfo.no>;tips@document.no<tips@document.no>;tips@nordlys.no<tips@nordlys.no>;marit.skog@nordlys.no<marit.skog@nordlys.no>;helge.nitteberg@nordlys.no<helge.nitteberg@nordlys.no>;np@presse.no<np@presse.no>;Norsk Presseforbund<pfu@presse.no>;offentlighet@presse.no<offentlighet@presse.no>;sissel.wessel-hansen@nordlys.no<sissel.wessel-hansen@nordlys.no>;gaute.bergsli@nordlys.no<gaute.bergsli@nordlys.no>;oystein.barth.heyerdahl@nordlys.no<oystein.barth.heyerdahl@nordlys.no>;torgeir.braathen@nordlys.no<torgeir.braathen@nordlys.no>;torje.d.johansen@nordlys.no<torje.d.johansen@nordlys.no>;schibsted@schibsted.no<schibsted@schibsted.no>;kundesenter@ntb.no<kundesenter@ntb.no>;Folkehelseinstituttet@fhi.no<Folkehelseinstituttet@fhi.no>;postmottak@mattilsynet.no<postmottak@mattilsynet.no>;postmottak@ude.oslo.kommune.no<postmottak@ude.oslo.kommune.no>;svsandn@online.no<svsandn@online.no>;stockholm.cc@eda.admin.ch<stockholm.cc@eda.admin.ch>;Øistein Østgaard<norvoice@online.no>;post@nored.no<post@nored.no>;post@mentalhelse.no<post@mentalhelse.no>;Advokatforeningen<post@advokatforeningen.no>;camilla.viken@unicef.no<camilla.viken@unicef.no>;marit.petersen@unicef.no<marit.petersen@unicef.no>;kontakt@unicef.no<kontakt@unicef.no>;jean-yves.gallardo@unicef.no<jean-yves.gallardo@unicef.no>;ellen.sandoe@unicef.no<ellen.sandoe@unicef.no>;hanne.lyngaas@unicef.no<hanne.lyngaas@unicef.no>;postmottak@caa.no<postmottak@caa.no>;nrpa@nrpa.no<nrpa@nrpa.no>;post@niva.no<post@niva.no>;post@toll.no<post@toll.no>;pressevakt@toll.no<pressevakt@toll.no>;kripos@politiet.no<kripos@politiet.no>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;post@juristforbundet.no<post@juristforbundet.no>;post@mfa.no<post@mfa.no>;media@mfa.no<media@mfa.no>;fpanorway@gmail.com<fpanorway@gmail.com>;post.vest@politiet.no<post.vest@politiet.no>;postmottak@nsm.no<postmottak@nsm.no>;FN-sambandet@fn.no<FN-sambandet@fn.no>;Anne.Cath.da.Silva@fn.no<Anne.Cath.da.Silva@fn.no>;mariken.bruusgaard@fn.no<mariken.bruusgaard@fn.no>;fredrik.solvang@nrk.no<fredrik.solvang@nrk.no>;AGF2030<AGF2030@protonmail.com>;Postmottak SFAG<sfagpost@statsforvalteren.no>;postmottak.vtbu@statsadvokatene.no<postmottak.vtbu@statsadvokatene.no>;postmottak.nast@statsadvokatene.no<postmottak.nast@statsadvokatene.no>;presse@riksadvokaten.no<presse@riksadvokaten.no>;fmmrpostmottak@fylkesmannen.no<fmmrpostmottak@fylkesmannen.no>;media@byr.oslo.kommune.no<media@byr.oslo.kommune.no>;sfovpost@statsforvalteren.no<sfovpost@statsforvalteren.no>;Postmottak SFVT<sfvtpost@statsforvalteren.no>;fmvlpost@fylkesmannen.no<fmvlpost@fylkesmannen.no>;Postmottak SFVL<sfvlpost@statsforvalteren.no>;Postmottak SFRO<sfropost@statsforvalteren.no>;Postmottak SFTL<sftlpost@statsforvalteren.no>;media@gavi.org<media@gavi.org>;postmottak.nord@statsadvokatene.no<postmottak.nord@statsadvokatene.no>;postmottak.oslo@statsadvokatene.no<postmottak.oslo@statsadvokatene.no>;postmottak.riks@riksadvokaten.no<postmottak.riks@riksadvokaten.no>;postmottak.tron@statsadvokatene.no<postmottak.tron@statsadvokatene.no>;to: justis@stortinget.no<justis@stortinget.no>;


C/c:
gunnar.havik@hotmail.com<gunnar.havik@hotmail.com>;casperdinapoli@gmail.com<casperdinapoli@gmail.com>;gunh-ny@online.no<gunh-ny@online.no>;israel@oslo.mfa.gov.il<israel@oslo.mfa.gov.il>;ukinnorway@fco.gov.uk<ukinnorway@fco.gov.uk>;Rikshospitalet / Oslo universitetssykehus<post@oslo-universitetssykehus.no>;Oslo, ACS<osloacs@state.gov>;



N.B!
Vi synes inderlig synd på de norske nordmenn i Norge som jobber i DNB og NAV hvor de har akseptert å jobbe for en invaderende fiendtlig makt av en parasittrase i sjefstolen. Deres forräderi har innhentet dem og det gjenstår bare å vente. Arbeidsoppgavene til Frimurerne vil da väre avsluttet og de vil dö som 'om det skulle väre av en hvilken som helst sykdom'. De höyest oppe vil redde livet og bli sendt til Ildlandet for aldri å vende tilbake til sivilisasjonen. Hvem skal redde deres familier?
Go'morn!




Vi er Nasjonale Varslergruppe
Folkedomstolen


Historien til Geir Bolgen er enda et typisk eksempel på hva Israel gjennom sin terrorgruppe MOSSAD bedriver i sitt vertsland Norge for å spre pur Jävelskap blant uskyldige og ärlige nordmenn. Her igjen bruker israel sine våpen gjennom deres NAV og deres DNB gjennom deres Inkassolov av 1989, för det igjen var det Israel som skapte MOMS, som forlengst er etablert i hele Europa sammen med Inkasso; ene og alene for å plyndre hårdtarbeidende personer.


Det er i disse tider at massakren på Utöya vil bli åpenbart for Norge og Verden, at det var Israelske MOSSAD og deres Sionistiske norske samarbeidspartnere i Arbeiderpartiet, LO, NHO og Aftenposten som stod bak massakren. For å få ytterligere bekreftelse på dette refereres til Jödenes Talmud hvor det går frem hvorfor våre unge ble myrdet med nettopp dum-dum kuler (ekspanderende ammunisjon).


Jödene myrdet 66 millioner kristne russere mellom 1918 - 1954. Dette er historiske fakta som bör få nordmenn til å forstå hvilken type Undermennesker vi nå har fått under samme tak. De siste år har vi fått overveldende bevis for at det var Askenazijödene selv som skapte Holocaust som en dekkoperasjon under Anti-Semittisme for å kunne jobbe i det skjulte henimot sitt 'One World Government'. Alle Jödene som römte i asyl etter krigen for å fortelle verden om sannheten bak Holocaust ble innhentet og snikmyrdet.


Geir Bolgen

StSpon2 sohratedf ·
Ja hva tenker jeg på?
Noen surfer på en bølge som kalles direktedemokrati. Tanken er nok god, men hvor gjennomførbart er det? Hvis hver Nordmann & kvinne (for å være korrekt) som et splittet folk i flere generasjoner skal være med å bestemme så er det å be om et restaurantkjøkken fullt av unger som vil leke kokk. Svaret er nok klart for mange.


Hva tenker DU om den ekstreme andelen voksne sosialister hvis religion er kommunismens likhetsprinsipper, og som går helt av skaftet om noen rokker ved deres ufattelige forkjørs-regler i samfunnet og overbetalte jobber i forvaltningen for å kun være tilstede. I tillegg har de bidratt til alt som har med bærekraftig utvikling å gjøre som alltid rammer oss med egne tanker og ideer, nemlig oss individualister som overlevde deres stigmatisering og stempling.


Se bare på helse og omsorg.. som i praksis stinker av anti-omsorg og aktiv avliving av gamle syke. dette er ikke tull. (Se på hva som skjer med Line Yvonne Dahl Aleksandersen og myrdede Brit Falch Gjöen)
Denne gjengen eier ikke medmenneskelighet og omtanke for andre enn sitt eget slag som springer ut fra alt annet enn naturlige medfødte egenskaper, nemlig Carl Marx. og AP's doktriner.


Dette menneskeslaget har praktisk talt knust livet mitt siden første dag på skolebenken, og de er fortsatt ikke ferdig.
De tåler ikke mennesker som ikke passer inn i deres stereotype selvgode mono-verden.
Hvis dette pakket skal være med å bestemme noe som helst så er vi på vei tilbake til status quo fra dag 1.
Du vet at hvis man gir dette folkeslaget (Jödene) hånden så tar de hele armen så noe direktedemokrati har jeg ingen tro på. Og for de som tror dette kan løses på stortinget under en superkorrupt nasjonalstat, av et nytt parti så må jeg be dem tenke seg om.


Jeg har så mange førstehånds erfaringer med dette tyranniet at det vil ingen ende ta, bare for at jeg vil bestemme over eget liv.
En uke før Jul ble jeg forkynnet av politiet tvangssalg av min eiendom her på Stokkøya. Grunnlaget: Fosen renovasjon begjærer tvangssalg av eiendommen grunnet manglende oppgjør for tømming av septiktank (som de ikke har utført på 2,5 år). faktura pålydende 2500.- men etter kravet har gått gjennom systemet så har det 3-4 doblet seg. Jeg visste ingen verdens ting om kravet før politiet kom. Noen skal brennes for dette. men det er flere..


Jeg ble skjønnslignet føråret enda jeg hadde varslet at firmaet var sovende og ikke i drift. Jeg var forøvrig enda halvveis i en ettårs rekonvalesens etter en stor spinal stenose operasjon i ryggen etter tre år i kø som forværret situsjonen veldig. (terror) Og etter at NAV stanset alle utbetalinger for tre år siden, etter svært reell kritikk fra meg så skulle de ha tilbake alt det jeg hadde fått av ytelser tidligere. Det var heldigvis lite.. 170 000,- ca. Beskatningen på ingenting lød på rundt 190 000,- + flere beløp, og de fortsetter å kreve..


Statens tjenere går rett inn på konten å henter så mye de vil uansett. Statseide DNB har blokkert meg fra å ta ut kontanter og krever redegjørelse for de kontantene jeg fikk tatt ut før de stengte, ca 380 000,- Om jeg ikke svarte så "kunne det få følger" og pengedisposisjonen kunne også rammes av hvitvaskingsloven!? :wink: Det er arvede mangeganger beskattede penger fra før av og det vet de. Hørt om "follow the money"
Jeg vet ikke om folk har forstått at alt de selv holder på med i monopolstatens regjering går de ut i media å fordømmer på det sterkeste. Ett eksempel uttrykkes av Erna Solberg som "Vi har nulltoleranse for korrupsjon i Norge" Jeg spør: men hva med staten da Erna? hva med staten?
Hun stevnet meg forøvrig for "retten" for noen år siden da jeg på hennes trynebok sa at.. "jeg syns du skal passe på din egen retorikk" og la på litt ekstra. Stevnevitnet ga opp og jeg har ikke hørt noe siden.


Jeg pleier å si at lydige mennesker som alltid gjør som de får beskjed om, motvillig eller ei, sjelden klarer å forstå at noe er forferdelig galt. Man må i direkte berøring med the BEAST for å fatte ondskapen. F.eks. ved å ikke jatte med, motargumentere et vedtak eller avslag, påpek feil i systemet og man har helvete i gang med en jævlig gang.


Takker McKinsey & Company for kinautdannede ekspertise-konsulenters kursing av offentlige ansatte i kinesisk marxist-kapitalisme og dertil fascistisk fremtreden av saksbehandlere og annet råttent avfall i offentlig sektor.
Hvem har ikke hørt i telefonen: "nei, hun er på kurs til tirsdag neste uke" Dette har pågått for fullt maskineri siden 2014 da det kommunistiske grunnfjellet i AP overlot til sitt søsterparti Høyre å fullføre agendaen for å berge eget skabbskinn!
Nå holder det! Men jeg kunne fortsatt et døgn her å pumpet ut all elendigheten som dette menneskelige avfallet påfører egen befolkning.


Vennlig hilsen


Anders Pedersen

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

Medlem av 'Christsway' i våre globale kontaktpunkter i London, Melbourne, Roma, New York, New Delhi og flere
Anders Pedersen
 

Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron