Nå er det nok..

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Nå er det nok..

UNREAD_POST Elmer Solberg » Man Feb 08, 2021 10:48 am

To:
Thomas Hansen<thomas@servergardens.com>;

C/c:
Elmer Solberg<elmesol@online.no>;Anders Varslingsgruppen Pedersen<apgamvik@live.com>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Connie Eng<connie72eng@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;Øyvind Vassøy<oyvind.vassoy@gmail.com>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Øivind Walter<Walthersens@gmail.com>;Karin Ullensvang<karin.ullensvang93@gmail.com>;Jarle Johansen<kreateam@gmail.com>;Freddy Photon<Flakka1234@protonmail.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;Dennis Bowen<adv_mail_bowen@yahoo.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Marius ReikerÃ¥s<marius@reikeras.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Rune Fardal<rune@fardal.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Elmer Solberg<elmesol@protonmail.com>;stian.vatnedal@politiet.no<stian.vatnedal@politiet.no>;per.steinar.bungum@politiet.no<per.steinar.bungum@politiet.no>;skule.worpvik@politiet.no<skule.worpvik@politiet.no>;jorn.melum@politiet.no<jorn.melum@politiet.no>;


Riktig Thomas. Vatnedal sender først ut brev og besøksforbud mot oss, så får han sine mindre intelligente individer i POLITI-et til å angripe oss, og stjele fra oss telefoner og datamaskiner som vi har bevis-material på at den satans barneraneren Vatnedal, er en av landets største terrorister. Og det at POLITI individer lar seg bruke til overgrep mot oss, forteller mye om dem. DE KJENNER IKKE SINE EGNE LOVER OG INSTRUKSER og våre rettigheter NOEN AV DEM. DE ER TOMME FOR VETT OG FORSTAND, EN FARE, IKKE BARE FOR MEG OG DEG, MEN I SÆRDELESHET FOR SEG SELV. Lange fengselsstraffer venter dem ALLE SOM EN. For nå ryker og alle deres satanistiske verdensledere, som de har solgt sjelene sine til. Oppgjørets time er like forstående.
GUD VIL TIL SLUTT SØRGE FOR AT DE FÅR STRAFFER SOM FORTJENT. Men før det, så skal de måtte sone sine år i fengsel. DETTE TIL ORIENTERING.
Tanvir Imtiaz

Militæret sporet nettangrepene fra Kina og Italia. Lytt til og stol på generalene. De vet alt.

Og ikke la deg lure av at det ikke skjer i alle vestlige land på en lang stund nå. Vi har bare noen gang gitt illusjonen om valg.. dette vil komme ut med så mye mer.. timing er alt.. og det kunne ikke skjedd før

https://www.facebook.com/fighterof71/po ... 3499974618

Tanvir Imtiaz

The military tracked the cyber attacks by China and Italy. Listen to and trust the generals. They know all.

And don't be fooled that it doesn't happen in every western country for a long while now. We are only ever given the illusion of choice.. this will come out with so much more.. timing is everything.. and it couldn't happen sooner

man. 25. jan. 2021 kl. 15:16 skrev Thomas Hansen <thomas@servergardens.com>:

https://www.youtube.com/watch?v=dL5e_vbCf3k

1. At Vatnedal har fått besøksforbud mot dere er en fin ting. Det betyr at han ikke lengre har lov til å utøve politimyndighet mot dere.
2. Merete, ank boten. Hvis anken ikke går igjennom, så sender du fullt navn på alle dommerne på epost til meg!
3. Stian Vatnedal, hvis jeg bare får så mye som Fisken mistanke om at du leter etter vendetta, så går jeg "all in". Du kan spørre kollegene dine hva det betyr!
4. Elmer, Anders og Merete, hold dere unna Vatnedal! Og ikke noe mer snakk om "henrettelser", osv ...!!
5. Dette er vilkårene for å være min venn!


https://www.youtube.com/watch?v=dL5e_vbCf3k
Elmer Solberg
 

Re: Nå er det nok..

UNREAD_POST Elmer Solberg » Ons Feb 10, 2021 12:44 pm

To:Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Justisdep Unni Politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;VG<2200@vg.no>;Porten Årdal<tips@porten.no>;

C/c:
10-AGDERPOSTEN<tusentips@agderposten.no>;11-NATIONEN<alexander.gjermundshaug@nationen.no>;12-GLÅMDALEN<tips@glomdalen.no>;13-TONSBERGS BLAD<sigmund.kydland@tb.no>;1-HARDANGER FOLKEBLAD<eivind@hardanger-folkeblad.no>;Marianne Bugge<mannemi73@gmail.com>;Sande VF Ordfører Elin Gran Weggesrud<ordforer@sande-ve.kommune.no>;SFFKM – Maria Collett Knagenhjelm<fmsfmck@fylkesmannen.no>;SFFKM – Tore Larsen<fmsftla@fylkesmannen.no>;VFFK - Vestfold Fylkeskommune<firmapost@vfk.no>;Asker og Bærum Tingrett<abtingrett@domstol.no>;SFFKJ – Elisabeth Lund Iversen<fmsfeli@fylkesmannen.no>;Albert Smith<contact@ebusinesshall.com>;2-VARDEN<redaksjonen@varden.no>;3-HADELAND<ssb@hadeland.net>;4-Sør varanger avis<redaksjon@sva.no>;5-NORHORDLAND<redaksjonen@nordhordland.no>;6- OPPLAND ARBEIDERBLAD<tips@oa.no>;7-GUDBRANDSDØLEN DAGNINGEN<redaksjonen@gd.no>;8-AVISA NORDLAND<tips@an.no>;9-FREDRIKSSTAD BLAD<tips@f-b.no>;14-GJENGANGEREN<redaksjonen@gjengangeren.no>;17-LAAGENDALSPOSTEN<redaksjonen@laagendalsposten.no>;18-LIERPOSTEN<redaksjonen@lierposten.no>;19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;postmottak@hod.dep.no<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;Nrk - S og F - INFO<info@nrk.no>;Nrk - S og F - POSTMOTTAK<postmottak@nrk.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elin Ingebrigtsen<elin.ingebrigtsen@hotmail.com>;Alternativ media<annelivirtanen.am@gmail.com>;Kriminalomsorgsdirektoratet<postmottak-8005@kriminalomsorg.no>;Karsten Midtbø<Karsten@midtbo.com>;Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen<Ingebrigtsen@fortunen.com>;Ålesund fengsel<postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>;Statens vegvesen<firmapost@vegvesen.no>;Sykehuset Innland<postmottak@sykehuset-innlandet.no>;Valjer Fylkesmann OV Svarstad Haugland<fmoavsh@fylkesmannen.no>;post@elden.no<post@elden.no>;Lars Fylkesmann Sponheim<fmholsp@fylkesmannen.no>;Freddy Photon<Flakka1234@protonmail.com>;Helga Fylkeslege Vestland Arianson<fmhohar@fylkesmannen.no>;Advokatfirma Ivar Blikra<post@fylkesadvokat.no>;Sivilombodsmann Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Gulating Lagmansrett<gulating@domstol.no>;D-vestfold tingrett Domstol<vestfold.tingrett@domstol.no>;Erik Advokat Bryn Tvet<tvedt@advjat.no>;Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;Elmer Solberg<elmesol58@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;


Go`kvell

Dei som står bak overgrepa eg opplever, er som tidlegare varsla, nokon av dei desse. Dei fleste av dei og arbeiderpartipolitikara. Og kan hende er dei både frimurere og rotary, eller tilhøyrande noko anna lureri. Satanistar, bandittar og terroristar er dei okkesom.

Til dere som har det overordnede ansvaret for terroren som ikke bare jeg er utsatt for, men og en rekke andre i vår region «VESTLAND» TIDLIGERE Sogn og Fjordane, og Hordaland, ja du Kåre Songstad, Arne Johannessen, Terje Mowatt, og politiinspektøren i POLITIDIREKTORATET Stian Vatnedal. Norges farligste person våger Vi påstå.

Når Vårt mansakap nå kommer hjem til hver og en av dere, og arresterer dere og beslaglegger alle deres datamaskiner og telefoner, slik dere har gjort mot meg, Så kan JEG garantere DEG en ting. DERE VIL ALDRI I DERES LEVEDAGER PÅ DENNE JORD, SLIPPE UT I DET FRI. Dere er noen ynkelige, lite intelligente blottet for vett og forstand, og preget av alvorlig sinnslidelse, slik og Kommunelege KNUT COTTA SCHØNBERG lider av. Ja for når han behandler oppegående friske og Frelste mennesker som syke i hodene våre, så er det jo ikke Jeg som er syk , men han Knut Cotta Schønberg.

«Slanger og Ormeyngel, hvordan kan dere unngå å bli dømt til helvete»? Ja si det. Men før det, så skal dere altså nå først sone noen år i FENGSEL. Ja for hva hadde dere ellers tenkt?


Vi er Nasjonale Varslingsgruppe og representanter for

Personer`s Sikkerhetstjeneste (PST) og

Dommere for Folket`s Domstol. Folkedomstolen i Norge.

Jeg kom over dette, en epost som jeg har sendt tidligere, jeg har tatt et utdrag av den, så kan hende det skjer noe nå. Når dere alle vet at de kriminelle iblant dere er avslørt. Og at de kriminelle iblant dere, nå om ikke lenge vil bli pågrepet og fengslet av våre allierte amerikanske millitære, og kanskje noen andre.

Ja for det er noen iblant mottakerene her, som ligger noe dårlig an nå når sannheten om hva dere har gjort, likevel blir publisert.



Vi er nødt for å danne noe nytt! Et nytt FolkePoliti og en ny FolkeDomstol.

Og det skal skje som foreskrevet i Grunnloven fra 17. Mai 1814, som igjen refererer til Guds Ord i Bibelen. Hvor der og står hvordan vi skal velge ut Gudfryktige og rettferdige menn iblant oss for å dømme mellom rett og galt, når vi har saker imot hverandre.

Jeg sitter i skrivende stund å arbeider frem et dokument vedrørende saken.

Men dere kan jo se og høre på denne videoen, mens dere venter på at det dokumentet blir ferdigstilt før det distribueres.

Men jeg limer inn begynnelsen i det skrivet her, så får dere en pekepinn på hva alt dette dreier seg om.

UTDRAG FRA BESKJED GITT TORSDAG DEN 24. JANUAR 2019 FRA HERREN ISRAELS GUD GJENNOM LEIF KROGSTAD MOTTATT VED PROFETISK TALE

«Dette til skam for de ondskapsfulle av hjertet, men for dere mine barn – troens barn – dere skal skinne klart som stjernene på himlen. Nå er tiden inne! Å rope ut fra hustakene om deres urett og Elmer Solberg gjør det som er rett i Herrens øyne!»

UTDRAG FRA Leif sitt Budskap fra Herren Israels Gud 02.02.19

«Hør O Israel! Jeg Herren Gud taler! At dere sprenger lenkene for dem som med urett er lenket og deler deres brød sultet; det er det jeg spør etter. Jeg vil se rettferd i Norges land.

Rettferd er det jeg spør etter og du Elmer er et redskap i min tjenste sier Herren du kjemper for rettferd i Norges land.»

Forstå en ting alle. Desse profetia er altså ikke mine ord, men jeg tror det fordi jeg har følt det lenge, ja at jeg blir brukt av Gud Faderen selv for å forandre på tingenes tilstand i dette landet. På samme måte som Donald Trump har fått i oppdrag å redde USA, og kan hende skal hans mannskap nå rydde vekk våre kriminelle ledere, så tenker jeg Oss er gitt noen løsninger på hvordan vi skal ordne opp i dette samfunnet som skal skapes til beste for alle som ikke blir arresterte.

Så må jo du som leser dette, tro hva du vil om det.

https://youtu.be/l5o9xBwjr8A


Med Venleg Helsing Frelst og rettferdig, forhåpentligvis Himmelen verdig

og med status som "VARSLAR" på vegne av Nasjonal Varslergruppe

Elmer Solberg


PS: Kan nokon der ute instruere politiet om at de returnerer sertifikatet mitt øyeblikkelig.

Jeg tenker at Gud åpner øynene på en eller flere av dere som forstår at det å beslaglegge mitt førerkort var feil fra første stund. Kan hende blir det deg! Ja ikke vet jeg. Men altså siden Domstoladministrasjonen er hovedmotaker her, så kan hende dere kan instruere Dommer Harald Hjermann, som vitterlig har dokumentert at dette var feil fra første stund i stevninga han har utarbeidet for meg, ja at han alene kan bestemme at jeg skal ha sertifikatet mitt tilbake.

Eller kjenner han ikke lovene våre han heller. For det har nemlig riksadvokat Tor Aksel Busch og dokumentert at han ikke gjør, vedrørend svaret han gav meg, da jeg i 2015 søkte om politimyndighet og fiktiv identitet, siden jeg likevel forsto at skulle en få ordnet opp i denne ukulturen som har infiltrert politiet, domstolene våre og mye annet i dette samfunnet, ja så må en visst gjøre det selv.

Men altså vedrørande førerkortsaka og Harald Hjermann. Sjå her.

Kap 5. Dommer, kjennelser og andre beslutninger av retten.

54.Har retten flere medlemmer og de ikke er samlet til møte, kan rettens leder treffe avgjørelser som ikke etter sin art hører til hovedforhandlingen eller pådømmelsen, når ikke annet er bestemt ved lov. Er forberedelsen av saken overlatt til en annen dommer, kan slike avgjørelser treffes av ham.

Dette er ei komprimert utgåve av ei stevning Dommar og sorenskrivar Harald Hjermann har utarbeida på vegne av meg mot dei ansvarlege for dette urettvise førarkortbeslaget. Men det syner at det heile var feil frå fyrste stund !

Førarkortsak

Fra
Hjermann, Harald

Til
elmesol@online.no

Dato
22.08.2017 13:40


pdf


Vi viser til tidlegare kontakt i høve saka der det mellom anna vart opplys at tingretten har plikt til å bistå deg med å reise søksmål i høve saka.

Den stevninga du har innlevert her, tilfredsstiller etter mitt syn ikkje krava til stevning i lova og vi har difor – på grunnlag av dokument mottatt frå deg – utarbeidd framlegg til stevning som vert lagt ved.

Før denne kan takast til behandling må den signerast og leverast eller sendast til oss.

Du vil og motta krav på gebyr i høve saka.



Sogn og Fjordane tingrett

Harald Hjermann

STEVNING

TIL

SOGN OG FJORDANE TINGRETT

Saksøkar: Elmer Solberg, elmesol@online.no,

Beimshaugen 3, 6869 Hafslo

tlf 41250998 Saksøkte: Staten v/ Justisdepartementet

Saken gjelder : Krav om at vedtak om tap av førerett for motorvogn skal kjennast ugyldig.


Mine hovudsynspunkt

Saka gjeld overprøving av politiet sitt vedtak av om å fråta meg førarkortet med heimel i vegtrafikklova § 34 andre ledd.

Retten til å gjere vedtak om dette ligg til "Politimesteren eller den han gir myndighet" og eg gjer gjeldande at politifullmektig Ånensen, som har fatta vedtaket, ikkje har fått slikt mynde og at vedtaket allereide av den grunn er ugyldig.

Forvaltningslova gjeld for politiet si handsaming av saka og eg gjer gjeldande at det ligg føre ei rekke feíl i sakshandsamínga som gjer at Politidirektoratet sitt vedtak må kjennast ugyldig.

Eg peikar på fylgjande :

Fråsegna frå dei rettspsykiatriske sakkunnige gir ingen indikasjonar på at den psykiske lldinga dei meiner eg har, påverkar trafikkåtferda mi.

Det ligg heller ikkje føre andre opplysningar som tilseier at eg utgjer ein trafikktryggleiksrisiko.

Det går fram av kommentaren til vegtrafikklova av Engstrøm mfl på side 509 at

Før førerett kan tilbakekalles etter vegtrafikkloven $ 34 andre ledd, må det kreves rimelig sikkerhet for at førerkortinnehaveren ikke lenger fyller de helsemessige kraven for å ha førerett.

Dette kravet er langt frå tilfredsstilt her.

Det er i høve dette grunn til å peike på at politiet var klar over det var tvil om vilkåra var oppfylt. Jf brevet av 17.06.16 der dei viser til at det liggføre "motstridande opplysningar" om eg fyller helsekrava eller ikkje.

Det vert vidare vist til at fråsegna frå dr Aune må oppfattast slik at det ikkje er grunnlag for å fråta meg føreretten for dei førakortklassane eg då hadde. Dette er heller ikkje vurdert eller vektlagt.

Påstand

1 Politidirektoratet sitt vedtak av 25.10.16 vert kjent ugyldig

2 Elmer Solberg vert tilkjent sakskostnader


Å påføre folk en gal diagnose, er en krenkelse av EMK Artikkel 8.

Der Noen i forvaltningen blir funnet skyldig i å bedrive menneskerettsforbrytelser mot sivile, må Norske styresmakter ved Dommstolen:

Annullere, suspendere eller forandre de krenkende avgjørelser
Yte full erstatning / oppreisning.
Iverksette de nødvendige straffemessige / sivilrettslige sanksjoner, overfor de offentlige tjenestemenn som begår disse forbrytelsene.

Særlig punkt 3, vil være uhyre viktig å få gjennomført. Det skal og må få konsekvenser for de som forbryter seg mot menneskerettene.

Også Dommere, som utøver sitt virke uaktsomt, er erstatningsrettslig ansvarlig.
Det vises til NOU 1999: 19 pkt.10.2.7: Dommerens ertatningsansvar og hvor jeg siterer

«I ugangspunktet vil derfor de samme regler gjelde for dem som for andre statstilsatte. Etter omstendighetene vil staten som arbeidsgiver kunne gjøres erstatningsansvarlig i stedet for eller i tillegg til dommeren, jf Skadeserstatningsloven § 2-1.!»
Hugs at det alltid er staten som skal ansvarliggjøres for sine feil. Aldri individet.

Norulv Øvrebotten «Sertifikatet ditt tok POLITIET for å trakassere deg. Når dei tok PC'en din, så har det ei enkel forklaring. Politiet brukar å plante bevis når dei ikkje har nokon.»

Oddbjørn

«Det er for mye juks og korrupsjon i politiet og det må ryddes opp. Anbefaler alle å lese sivilombudsmannen rapport om inndraging av førerkort. Dette gjør ofte POLITI når du protesterer mot POLITIET. Ingen kan eller vil gjøre noe med denne korrupsjonen. Dette er POLITIET`s metode å straffe folk på uten å involvere retten. Det er i strid med EUs førerkortdirektiv, men politikerne lar POLITIET beholde dette gode.»

«Når POLITIET / PST bruker psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»

«Per-Aslak Ertresvåg anmelder PST og myndighetene - «Har vi et åpent demokrati i Norge når det finnes 8 etterretningstjenester? Det tvangsinnlegges 10.000 i Norge hvert år, mange av disse har blitt bortglemt og bortgjemt, nedopet på medisin og fått personlighetsforandrende legemedikamenter. Mange av dem er politiske fanger.»

Øistein Østgaard . «Elmer Solberg er forøvrig ingen psykiatrisk pasient selv om det stemplet blir forsøkt satt på ham.. Elmer er en varsler som blir utsatt for stygge overgrep fra offentlige myndigheter og som velger å fortelle åpent om det..
Jeg har selv sett papirene på hvordan de tok fra ham førerkortet uten gyldig grunn og basert på intern sladder i POLITI og helsetjenesten.. uten lov og dom foregår slikt nå hele tiden her i landet på mange felter. Og fremdeles tror mange at vi lever i en rettstat. :roll: :( :shock:

Øyvind Aarsnes "Vi burde organisert en aksjon med plakater og det hele utenfor rådhuset i Årdal med krav om Elmer Solbergs sertvikat UTLEVERT NÅÅÅÅÅÅ"

Det ryktes at både kongen og statsministeren i Norge, er på arrestasjonslistene, og det er vel ikke annet å forvente, når de behandler oss slik som her er beskrevet.

Elin Ingebrigtsen - «Erna sa rett ut til meg at politikerne i Norge ikke hadde noe makt over politiet som truet med å skyte meg og tok kvelertak på meg 4 ganger! Men Kongen og Rotary har makt innad politiet! Elmer Solberg 's varsling både hit og dit har også bevist at Kongen er medskyldig

Dessverre så viser statsminister Erna Solberg seg å støtte det langvarige hierarkiet i større grad med å være med på spillet deres og lage de 'skremselsvideoene' for varslere som kom før jul! Beskjeden var 'hold kjeft og vær som 'oss' eller bli tatt av voldelig politi og 'lobotomert' i psykiatrien~ akkurat slik som de har herjet med Synnøve Taftø og andre varslere i lang tid!»

«Vår samarbeidspartner Elmer Solberg er nå blitt tvangsinnlagt 4 ganger på galehus p.g.a. alle hans avsløringer om den omfattende korrupsjonen på alle nivå i Sogn og Fjordane og i landet ellers.

Som hevn har Politet beslaglagt hans førerkort uten hjemmel.

Dette er en metode som disse undermenneskene bruker konsekvent for å isolere kverulanter og varslere og bringe oss til taushet.»

Hilsen

anders pedersen

nasjonale varslergruppe

Tenk å være så avslørt og likevel våge å ikle seg en POLITI drakt!
_________________________________________________________________________________________________________
Jeg vil på den øverste hylle legge inn krav om at SAMTLIGE myndighetspersoner som har utøvd upassende adferd mot min broder i Kristus- Elmer Solberg, om øyeblikkelig syte for at han får attende sine nødtrengte attester for samtlige kjøretøysklasser han er blitt urettsmessig frarøvet i lys av en meget sviktende og mangelfull utført politi-efterforskning i sin sak.

Nå har dere en meget gyllen tjangs til å vise et storsinn mot Elmer Solberg- som virkelig har blitt hundset med på verste måte i et demokrati- som Norge ikke burde være/bli- bekjent av-.

Med vennlig hilsen

Fhv Statstjenestemann i Luftfartsverket- Høybuktmoen og Tromsø Lufthavn. Også i spesialtjeneste for Utrykningspolitiet i Tromsø. 1972-2002. (Som vant over staten i en rettsak).
Bjørgulf Mortensen.
___________________________________________________________________________________________________
Nå vil de alle bli pågrepet og tatt i forvaring, i FEMA leire for resten av deres levedager på denne jord. For alle forstår vel at slike banditter og terrorister, kan vi ikke lenger akseptere går fritt rundt blant gode og Gudfryktige mennesker, det vere seg i Norge, og hele verden forøvrig.

Vi venter fortsatt på å få levert tilbake sertifikatet vårt, sammen med alt annet denne terrororganisasjonen med arbeiderpartitoppar og frimureri, rotary, har brukt individer i "Vest politidistrikt" til å stjele fra Oss.

«Vest politidistrikt har ei lang rekkje skandalar, og knapt noko politidistrikt har fleire skjelett i skåpet enn dette. Sexkjøp, ruskøyring, kvinnemishandling, pedofili, journalsnoking, vold og undertrykkelse er berre forordet.»

https://grafen.media/2019/10/17/saka-mo ... idistrikt/

Med andre ord dei er like kriminelle alle. Var dei ikkje det, så hadde nokon ordna opp etter sine kriminelle kollegaer, slik det er hjemla i deira eigne lover og stillingsinnstruksar at dei skal gjere.

Men lover og instruksar kjenner dei tydelegvis ikkje til nokon av dei. Så kva blir dei da? Jo dei blir ei pest og ei plage for redelege og våkne på kva dei driv på med, Gudfryktige og andre mennesker i Norge.

Samstundes som dei vert ein fare for seg sjølv. Ja for no skal dei alle måtte stå strafferettsleg til ansvar for sine handlingar og overgrep imot oss.

Den hadde dei nok ikkje tenkt skulle komme. Men no skjer det. Så lykke til alle.

"S-regelen": POLITI SKAL «Søke, sikre, samle spor som sannsynliggjør sakens sanne sammenheng, så vel siktedes skyld som skyldfrihet»

Lov om politiet (politiloven).

1.Ansvar og mål
Staten skal sørge for … å fremme og befeste borgernes rettssikkerhet, trygghet og alminnelige velferd for øvrig.

2.Politiets oppgaver – Politiet skal
Beskytte person....... osv
forebygge kriminalitet …osv
avdekke og stanse kriminell virksomhet og forfølge straffbare forhold i samsvar med regler gitt i eller i medhold av lov
4.yte borgerne hjelp og tjenester i faresituasjoner, i lovbestemte tilfeller og ellers når forholdene tilsier at bistand er påkrevet og naturlig

Alminnelig tjenesteinstruks for politiet (politiinstruksen)

2-1.Målet med politiets virksomhet.
……….Gjennom sin virksomhet skal politiet være et ledd i samfunnets samlede innsats for å fremme borgernes rettssikkerhet, trygghet og………

Kap. 6. Politimannens forhold innad i etaten.

6-1.Politimannens forhold til foresatte og overordnede. Plikt og ansvar.
…Den foresatte er ansvarlig for lovmessigheten av de ordrer han gir. ……….I ethvert tilfelle utfører en politimann på eget ansvar de tjenesteoppdrag han blir pålagt.

6-3.Kollegiale forhold. Rapporteringsplikt.
………..Dersom en politimann kommer til kunnskap om at en annen politimann har begått en ulovlig handling i tjenesten, skal han uten opphold melde dette til sin foresatte. Enhver politimann er på forlangende av sin foresatte pliktig til å gi forklaring om andre politimenns forhold, ……osv.

Kap. 8. Vern om samfunnsinteresser, fellesgoder og enkeltindivider.

8-1.Politiets alminnelige verneoppgaver.

Politiet skal videre hindre uberettigede krenkelser av den enkeltes person og frihet.

Dessuten plikter politiet å forebygge og motvirke alt som kan utsette almenheten eller den enkelte for fare eller unødig ulempe.

Så når vi no veit dette, kvifor gjer politi det stikk motsatte av det dei skal gjere?

Ikkje berre bryt dei sine eigne lover og instruksar, Dei bryt og Forvaltningslova.

Lov om behandlingsmåten i forvaltningssaker

(forvaltningsloven)

Kapittel IV. Om saksforberedelse ved enkeltvedtak.

17.(forvaltningsorganets utrednings- og informasjonsplikt).
Forvaltningsorganet skal påse at saken er så godt opplyst som mulig før vedtak treffes………………OSV

37.(utredningsplikt, forhåndsvarsling og uttalelser fra interesserte).
Forvaltningsorganet skal påse at saken er så godt opplyst som mulig før vedtak treffes………………..OSV

Jeg forlanger at politiet returnerer alt det banditter i politi organisasjonen, har fått dere til å stjele fra Vår person. Gjør dere ikke det, så kan Vi meddele dere at dere havner i helvete hele politietaten, sammen med påtaleansvarlige, Terje Mowatt og resten av dommerne i det satans korrumperte rettsapparatet vårt.

Kravet Vårt i førerkortsaken er oppjustert frem til 31.01.2021, hvilket og var betalingsfrist, om ikke det skulle bli dyrere for dere, varr pålydende: 142 Millioner-739 tusen-315 kroner

142739315 NOK : 46 = 3.103.029 Norske Kroner pr.pers.
Navna på dei ansvarlege har dykk fått tidlegare. Og dei skal få lov å være med på spleiselaget heilt opp til Statsminister Erna Solberg. Det ryktas at ho allerede er arrestert, men er ho ikkje det, så er det like før. For ho er dette landets desidert største foræder, og landssviker. Og tru meg det er det ikkje berre eg som meinar. Ho har gjort etternamet mitt til skamme. Derfor skal eg no rett opp igjen det. Ønsk meg lykke til og be Gud Faderen i Jesus Krsiti Navn om at det skal skje.


Venleg helsing

Elmer Solberg

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).
Elmer Solberg
 

Militæret fortsetter å redde barn ut av undergrunnstunneler

UNREAD_POST Elmer Solberg » Tor Feb 11, 2021 2:40 pm

To:Justisdepartementet<postmottak@jd.dep.no>;Justisdep Unni Politiavd Gunnes<unni.gunnes@jd.dep.no>;Statsminister Erna Solberg<postmottak@smk.dep.no>;NRK Nyhetstips<03030@nrk.no>;VG<2200@vg.no>;

C/c:
19-MOSS AVIS<tips@moss-avis.no>;22-ROYKEN OG HURUMS AVIS<redaksjonen@rha.no>;23-SANDE AVIS<redaksjonen@sandeavis.no>;24-SANDEFJORDS BLAD<redeaksjonen@sb.no>;Norge I Dag<idag@idag.no>;Anders - Nasjonal Pedersen - Varslingsgruppe<apgamvik@live.com>;Asbjørn Nilssen<nilssen.asbjorn@gmail.com>;TV2 Tips<tips@tv2.no>;Hans Kristian Gaarder<hansgaarder@gmail.com>;Dagbladet<2400@db.no>;Gunnar Olav Hæreid<fmsfgoh@fylkesmannen.no>;Ola Normann<Iamvillmannen@gmail.com>;Per Einar Guthus<peguthus@gmail.com>;Catherine Hellings<brde4pie@gmail.com>;Are Hegrand<are.hegrand@gmail.com>;Svein Olav Nordlien<sveinaren@gmail.com>;Dennis Bowen<nicklasbowen@gmail.com>;Pressevakt i Politidirektoratet<info.pod@politiet.no>;Bmonline<bmonline@bmonline.no>;Øyvind Aarsnes<oe-aarsn@online.no>;Armend Qaushi<armendsky@gmail.com>;Alitcia Forsberg<alitcia@gmail.com>;Eva Jung Bowen<evajungbowen@gmail.com>;Advokat Evelyn Egile<ee@smco.no>;postmottak@asd.dep.no<postmottak@asd.dep.no>;Nils Hoel<nils.hoel@yahoo.no>;Lizbeth Anita Lamey<Lizside@hotmail.com>;postmottak@hod.dep.no<postmottak@hod.dep.no>;Stephan Torp<stephan.torp@jd.dep.no>;Jarle Skartun<jarle.skartun@luster.kommune.no>;erlend aune<erlend.aune@vestfossenlegesenter.nhn.no>;haakon.fredrik@advokatborgen.no<haakon.fredrik@advokatborgen.no>;Slottet<Post@slottet.no>;Sogn Avis<desk@sognavis.no>;Karina Hyggen Amland<karina_hyggen_amland@hotmail.com>;Nav Sogn og Fjordane<nav.sognogfjordane@nav.no>;Beate Hansen<beateolea@hotmail.com>;Christian politi Algrøy-Vegheim<Christian.Algroy-Vegheim@politiet.no>;Ivar Kvalen<ivar.kvalen@luster.kommune.no>;Gunnar Lunde<post@advokat-lunde.no>;Nrk - S og F - 1<sfj@nrk.no>;Nrk - S og F - INFO<info@nrk.no>;Nrk - S og F - POSTMOTTAK<postmottak@nrk.no>;Rune H Amundsen<amund66@gmail.com>;Elin Ingebrigtsen<elin.ingebrigtsen@hotmail.com>;Alternativ media<annelivirtanen.am@gmail.com>;Kriminalomsorgsdirektoratet<postmottak-8005@kriminalomsorg.no>;Karsten Midtbø<Karsten@midtbo.com>;Advokat Karsten -Bjarne Ingebrigtsen<Ingebrigtsen@fortunen.com>;Ålesund fengsel<postmottak.alesund-fengsel@kriminalomsorg.no>;Statens vegvesen<firmapost@vegvesen.no>;Sykehuset Innland<postmottak@sykehuset-innlandet.no>;Valjer Fylkesmann OV Svarstad Haugland<fmoavsh@fylkesmannen.no>;post@elden.no<post@elden.no>;Lars Fylkesmann Sponheim<fmholsp@fylkesmannen.no>;Freddy Photon<Flakka1234@protonmail.com>;Helga Fylkeslege Vestland Arianson<fmhohar@fylkesmannen.no>;Advokatfirma Ivar Blikra<post@fylkesadvokat.no>;Sivilombodsmann Sivilombodsmann<postmottak@sivilombudsmannen.no>;Gulating Lagmansrett<gulating@domstol.no>;D-vestfold tingrett Domstol<vestfold.tingrett@domstol.no>;Erik Advokat Bryn Tvet<tvedt@advjat.no>;Sigfred Statens-vegvesen Sivertsen<firmapost-vest@vegvesen.no>;Elmer Solberg<elmesol58@gmail.com>;Hanne Kløvig<hannemedny@gmail.com>;

_________________________________________________________________________________________________________



Go`kvell


Vi er Nasjonale Varslingsgruppe og representanter for

Personer`s Sikkerhetstjeneste (PST) og

Dommere for Folket`s Domstol. Folkedomstolen i Norge

Jeg kom over dette, og tenkte jeg kunne dele det med dere.
Det begynner å spisse seg til.



Chon Chet

Militæret fortsetter å redde barn ut av undergrunnstunneler over hele kloden
Torturerte, underernærte barn og lik i titusener har blitt funnet i et sofistikert nettverk av Deep Underground Military Bases (DUMBS) som drev under USA, Canada, Mexico, Australia, Asia og over hele Europa. I over ett år hadde amerikanske spesialstyrker trent for redningsoppdragene som startet 16 oktober. 2019 med redning av over 2,100 bur babyer og barn under China Lake Navy-anlegget i California.

Barn ble holdt i bur for menneskelige eksperimenter, organhøsting, torturlig tankekontroll, seksuell utnyttelse, adrenachrome-produksjon (å drikke blodet av et traumatisert barn ble antatt å stoppe aldring og produserte ′′ høy ′′) og barneofre ritualer til ære for Satan.

De store redningsoppdragene for barn over hele verden ble ledet av president Trump, Pentagon Pedophile Task Force, amerikanske spesialstyrker og marinesoldater i samarbeid med Interpol, og ulike nasjonens spesialstyrker. De inkluderte arrestasjoner av pedofile gjerningsmenn og ødeleggelse av underjordiske tunneler og baser gjennom bomber som forårsaket mindre jordskjelv. På søn. 6 sept. En stor tunnel på Filippinene ble ødelagt - ledsaget av jordskjelv.
Den beryktede pedofilen Jeffrey Epsteins sidekick Ghislaine Maxwell har vitnet for å redde sitt eget liv, mot globale statsledere, kongelige og bedriftshoder involvert i det globale tunnelnettet. Det har resultert i at tusenvis har blitt arrestert verden rundt for forræderi, pedofili, barnehandel, hvitvasking og hindring av rettferdighet. Barn fortsatte å bli reddet globalt da Maxwell har gitt opp info om hvor de har blitt holdt, mishandlet og drept rituelt.

Man trodde at siden i det minste slutten av verdenskrig hadde DUMBS blitt finansiert, bygget og drevet av medlemmer av illuminati, Deep State eller Cabal som brukte amerikanske skattebetalernes dollar traktert gjennom et CIA Black-budsjett. Selv om det ble funnet dypere tunneler som var eldgamle i opprinnelse. DUMBS del to: [ https://www.youtube.com/watch?v=-cogTtoYz-A][https_www.youtube.com_watch_v_-cogTtoYz-A ]
Kart over USAs DUMBER: [ https://www.youtube.com/watch?v=7XFezTn2C6Y][https_www.youtube.com_watch_v_7XFezTn2C6Y ]
Over 50,000 traumatiserte eller avdøde barn har blitt funnet fra underjordiske tunneler som renner under amerikanske byer. Det australske militæret oppdaget nylig over 300,000 torturerte barn i underjordiske Melbourne-tunneler, og det ble anslått at i løpet av de neste par ukene ville over en million barn bli hentet ut av et nettverk som sirklet under Australia.

En internasjonal barnehandelring drevet av Vatikanet og finansiert av CIA viste seg å stå for tusenvis av barn som forsvant hvert år. Barn ble stjålet på ordre fra globale og politiske eliter i både USA og Storbritannia av kjente organisasjoner, inkludert noen statlige beskyttelsestjenester, nemlig i Arizona og California. UNICEF, NATO, mange barns veldedige organisasjoner i Afrika og de fra Hollywood ble antatt å kidnappe og torturere barn ved hjelp av det sofistikerte tunnelnettet.

Dette kidnappingsnettverket ble oppdaget etter at tusenvis av mishandlede og torturerte barn ble funnet og reddet ut av tunneler som gikk gjennom New York og Los Angeles. Under forkledning av den første Covid-19 ′′ Pandemien ′′ ble barna behandlet på USNS Comfort Hospital Ship i New York Harbor og USNS Mercy Hospital Ship utenfor kysten i California. FN i New York og Century City i LA, begge under kontroll av Foreign Relations, var kjent med grobunn for berømte satanister som praktiserte barneofring.

Charlie Ward, en profesjonell gullflytter for USAs skattkammer som hadde vært i et par av tunnelene, sa: ′′ Barneredningsaksjonene har beveget seg tidlig i Nevada... Det som var fantastisk er at alle trodde at Las Vegas ville være skrekkshow av skrekkshow... det var skrekkshow men det var Reno... under Reno kunne de ikke tro tunnelene under bakken...
:arrow: Jonathan Seagull • Undergrunnskrigen skjer nå del 2
https://youtu.be/-cogTtoYz-A
• Jan 8, 2020
Undergrunnskrigen skjer nå del 2
Massive tråkkemaskiner forklart. Mer info om undergrunnskrigen skjer nå januar 2020.
Hva betyr dette?
Massearrestasjoner på jordens overflate planlagt våren 2020?
All DUMB-fjerning starter i USA?
Holder mørke fraksjoner nede DUMB-ene i Kina, Iran og Israhell?
Kommer vi til å høre om konflikter / DUMB-utspill i disse områdene tidlig i 2020?
Hvor mange måneder vil det ta for prøvelser?
Vil rettssaker strekke seg inn i Europa, arrestasjoner av svært mektige verdenskontrollere i slutten av 2020?
Hvor mange mennesker trapper ned fra maktposisjoner?
Merkbare oppsigelser, nåværende, verdensomspennende, sporet her siden 2017:
Kjærlighet og lys forbikjør mørket.
Lysets seier!
Håper det falt i smak. Disse "dyra" og alle de som støtter opp om ondskapen, Ja de må jo bare stoppes. Du er vel aldri en av dem, er du vel ?

Og til alle dere som kritiserer meg, som ofrer Liv og lemmer, familie og venner, for å bidra med å avsløre denne ondskapen for deg. Fy skam deg. Ved å gjøre det, så støtter du fakta enten du forstår det eller ikke opp om denne satans disippelskare som dere leser om her, som begår denne ondskapen mot Barn og andre. Er det det du vil? Forstår du nå hva du bidrar til?




Venleg helsing



Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).
Elmer Solberg
 


Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron