Må si det er dårlig respons på epostene jeg sender ut

Merk dere at dagens lovgivere gjemmer seg bak en korporasjon, et enevelde som er identisk med BANDIDOS!
Når du signerer under en bot feks, så føy til at du har signert under Duress, som betyr tvang- dermed kan de ikke kreve at du betaler. Slikt skal vi IKKE betale, bøter og annet disse kuppmakerne dytter på folket i Norge-. Eks vis Eiendomsskatter og bomringer.

Må si det er dårlig respons på epostene jeg sender ut

UNREAD_POST Elmer Solberg » Fre Jul 30, 2021 3:12 pm

Go`dag

Vi er Nasjonale Varslingsgruppe

Folkedomstolen




Må si det er dårlig respons på epostene jeg sender ut, selv om dere bekrefter mottak over telefon når jeg ringer dere.

Men jeg vil dere skal vite en ting. Intet svar er også et svar. Men håper dere alle har det bra med dere selv.
God dag. Hvordan føler du deg?

Er du lei av de korrupte politikerne? Det er på tide at vi reiser oss og får dem ut av kontora!
Og kan hende inn i fengsel, det er nemlig der slike hører hjemme.

Det er som dere er blitt varslet om nå over lang tid, ryddet plass til dere alle i en av disse FEMA Leirene


Good day,

How are you feeling?
Are you tired of the corrupt politicians?

It's time we stand up and get them out of office!

Have a look below to see more...
You will also see my latest videos on my website here.

https://drcharlieward.com/how-does-it-f ... term=Email

Bjørgulf Mortensen Roterommet

Nå har USAs myndigheter stoppet vaksinasjonen globalt.

Det er forbudt å sette denne giften på folk, som de har kalt vaksiner!

SISTE NYTT:

Høyesterett i USA har bestemt at Covid-patogenet ikke er en vaksine, er utrygt og må unngås for enhver pris –

Big Pharma og Anthony Fauci har tapt et søksmål innlevert av Robert F Kennedy Jr og en gruppe forskere!

MERK:
OPPDATERING OM HØYESTERETT SOM AVLYSER UNIVERSELL VAKSINASJON:
Vårt globale rettssystem har blitt coopted av corporate criminal cabal den samme kabalen som har produsert Covid-spøken!
Denne avgjørelsen vil ikke bli håndhevet

Biden har fjernet og kansellert denne avgjørelsen!!
Det er opp til oss, folket, å nekte å overholde disse tyranniske fascistiske reglene som IKKE er lover!! VI KAN FORTSATT SNU DETTE!!

https://wp.me/p19seq-aQB

ANGST!!! NÅ MÅ DERE SNU!!!

DE GLOBALE CORPORASJONENE KJØRER ET RÅTT LØP MOT DEG OG DINE - OG DE HAR KJØPT OG BETALT ROLLESPILLERE SOM LEGER; HELSEPERSONELL; ANSATTE I ALLE ETATER SOM VIL DREPE DEG!!!
DU MÅ VÅKNE!!!

39 Den som finner sitt liv, skal miste det. Men den som mister sitt liv for min skyld, skal finne det. Evangeliet etter Matteus Kp 10
25 For den som vil berge sitt liv, skal miste det. Men den som mister sitt liv for min skyld, skal finne det. Evangeliet etter Matteus Kp 16
24 For den som vil berge sitt liv, skal miste det. Men den som mister sitt liv for min skyld, skal berge det.
25 Hva gagner det et menneske om det vinner hele verden, men mister seg selv og går til grunne?
26 For den som skammer seg over meg og mine ord, ham skal også Menneskesønnen skamme seg over når han kommer i sin og sin Fars og de hellige englers herlighet.

Evangeliet etter Lukas Kp 9

33 Den som prøver å sikre sitt liv, skal miste det. Men den som mister det, skal vinne det. Evangeliet etter Lukas Kp 9
25 Den som elsker sitt liv, skal miste det. Men den som hater sitt liv i denne verden, skal berge det og få evig liv.
26 Den som vil tjene meg, må følge meg, og der jeg er, skal også min tjener være. Den som tjener meg, skal min Far gi ære.
27 Nå er min sjel fylt av angst. Men skal jeg så si: Far, frels meg fra denne timen? Nei, til denne timen skulle jeg komme.
28 Far, la ditt navn bli herliggjort!» Da lød det en røst fra himmelen: «Jeg har herliggjort det og skal herliggjøre det igjen. Evangeliet etter Johannes Kp 12

7 Lovløsheten virker allerede med sin kraft, men i hemmelighet. For han som ennå holder igjen, må først bli ryddet av veien.
8 Da skal den lovløse åpenbare seg, han som Herren Jesus skal utrydde med pusten fra sin munn og tilintetgjøre den dagen han kommer i herlighet.
9 Når den lovløse kommer, har han sin kraft fra Satan og virker med stor makt og med under og falske tegn.
10 Med all slags urett forfører han dem som går fortapt, fordi de ikke ville elske sannheten så de kunne bli frelst.
11 Derfor sender Gud over dem en villfarelse som gjør at de tror løgnen.
12 Slik skal de få sin dom, alle de som ikke trodde sannheten, men hadde sin glede i uretten. Paulus’ andre brev til tessalonikerne kp 2

Med ynskje om ei Velsigna og God helg til dykk alle.

Ja så kan vi jo ta med siste oppjusterte krav i førerkortsaka, sidan sertifikatet enda ikkje er returnert. Dette til trass i at det er avslørt at det er satanistfundamentalistar i arbeiderpartiet og frimureriet, som saman med "politi" individ som står bak dette urettvise førerkortbeslaget.

Oppjustert krav i saka pr. 31. Juli 2021 er pålydande 172.611.399 NOK : 46 = 3.752.422 Norske Kroner pr.pers

172 Millioner 611 tusen 399 kroner

Betalingsfrist
01.08.2021
Til konto: 37201061882

Øyvind Aarsnes - Jesus er med deg Elmer så du kommer til å få seier i kraft av lammets blod. Hjerte
Øyvind Aarsnes De aller fleste hadde aldri klart all den jævelskapen denne mannen har fått oppleve for å varsle om kriminelle offentlige personer, men Elmer har kraft fra det høye så han kommer ALDRI TIL Å BLI GJORT TIL SKAMME. Vent å se alle dere vanntro.

Alf Olav Bøe - Den som tror vil få 7 ganger igjen det tyver har tatt. – Liker
Ja dette gjeld når ein stel for å stilla sin svolt. Kor mykje meir skal dei ikkje da måtte betala, når dei gjer slikt av pur ondskap?
30 Ingen forakter en tyv når han stjeler for å stille sulten. 31 Men blir han grepet, må han bøte sjudobbelt, han må gi fra seg alt han har i sitt hus. Salomos ordspråk kp 6

Der Noen i forvaltningen blir funnet skyldig i å bedrive menneskerettsforbrytelser mot sivile, må Norske styresmakter ved Domstolen:

Annullere, suspendere eller forandre de krenkende avgjørelser
Yte full erstatning/ oppreisning.
Iverksette de nødvendige straffemessige / sivilrettslige sanksjoner, overfor de offentlige tjenestemenn som begår disse forbrytelsene.
Særlig punkt 3, vil være uhyre viktig å få gjennomført. Det skal og må få konsekvenser for de som forbryter seg mot menneskerettene.

Dessuten ! Har du fått med deg at Trump rett før jul I 2017 underskrev 3 viktige lover, som gjelder ikke bare i USA, men vil bli oppfulgt over hele verden?

Alle som har/er involvert i pedofili vil bli arrestert og få sine midler beslaglagt.
Alle som er involvert i menneskehandel, det samme som 1.
Alle som bryter menneskerettighetene vil også få samme straff.
Så da vet dere om ikke annet hva som venter alle dere som har medvirket i overgrep mot Individer i Det Norske Folk.

Alf Olav Bøe Havner dem i helvete er det ingen retur.

Igjen! God helg

Venleg helsing


Elmer


Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe
Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO
(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).

Den 23.06.2021 21:17, skrev Elmer Solberg:

God kvell!


Vi er Nasjonale Varslergruppe
Folkedomstolen


"Den som undertegner har erfaring med den Jødiske frimurermafian siden februar 2010 og har overlevd 9 mordforsøk ifra PST og MOSSAD. Min nærmeste kollega Elmer Solberg har vært utsatt for flere politirazziar i sitt hjem hvor telefoner og pc'r har blitt konfiskert. Han ble frastjålet sine spesial kjørebevis med makt med blodutredelser over hele kroppen. Etter mer enn 5 år har han enda ikke fått tilbake sine sertfikat.

Elmer har blitt kastet i fengsel uten grunn flere ganger som en maktdemonstrasjon. Han er blitt tvangsinnlagt på psykiatrien over en lengre periode og bltt tvangsmedisinert med gift. Han får ikke fem flate fra NAV og slik har det vært i 3-1/2 år. Er det noen som begynner å våkne opp til realitetens Norge under staten Israels makthegemoni? Og som fortsetter å kidnappe småbarn fra kjærlige foreldre!

Dette bør være bevis på at Elmer's og mine avsløringer om MOSSAD's kriminelle aktivitet på norsk jord alltid treffer blink. Vi kjemper en overlevelseskamp imot en 'Satans Synagoge som vil utrydde oss.

!! VÅKN OPP !!


Hilsen

Anders Pedersen

Offisiell Varsler
Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur)

Medlem av 'Christsway' i våre globale kontaktpunkter i London, Melbourne, Roma, New York, New Delhi og flere

https://fampo.info/media/


Folkehelseråd Luster kommune

Det er oppretta eit folkehelseråd som vert eit organ for deling av informasjon og utfordringar, samt rådgivning i høve planar på kort og lang sikt. Folkehelserådet skal sikre god medverknad ved å invitere offentlege, private og/eller frivillige aktørar til deltaking i handsaming av relevante saker. Ordførar er leiar for rådet og formanskapet er styringsgruppe.

Medlemmer i folkehelserådet:

Ordførar (Leiar)

Rådmann/ass rådmann

Lensmann i Luster

Folkehelsekoordinator.

Rådgjevar oppvekst.

Rådgjevar eigedom.

Helseskjef.

Leiar NAV Luster

Leiar Sogn Barnevern.

Psykisk helsetjeneste – Luster Kommune 57685634

Psykisk helsetjeneste skal yte hjelp og støtte til personar med psykiske vanskar:

Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester.

Psykisk helsevern ynskjer å gi brukarane eit tilbod ut frå kjennskap til den einskilde sine personlige mål, resursar og problem. Tjenesta tilbyr hjelp og oppfølging til brukarar i heile kommunen og samarbeidar med til dømes legekontoret, NAV, helsestasjon, heimetenesta, sjukeheimstenesta, Luster arbeidssenter m. fl. Alle tilboda til Psykisk helseteam er gratis.


Huset:

Huset er ein møteplass for sosiale samvær og aktivitet. Møteplassen ligg i Nesgården 2. øyagata I Gaupne.

Opningstider: Måndag 09.00 - 15.00, Onsdag 14.00 - 19.00


KID kurs:

Luster kommune arrangerer årleg kurs i meistring av depresjon. Oppstart kurs er Januar ( les meir under Dokument)

Fysisk aktivitet:

Psykisk helseteam legg vekt på fysisk aktivitet i brukarkontakten. Aktivitet og trening gjev energi og overskot til å takle dagleglivet sine utfordringar. Både forskning og erfaring syner at fysisk aktivitet er eit effektivt verkemiddel for å betre psykisk helse. Me samarbeider med frisklivssentralen.

Målgruppe:

Alle som slit med psykiske vanskar, uansett alder. Du kan ta direkte kontakt med Psykisk helseteam, du treng ikkje henvisningav lege eller psykolog for å få hjelp.



Vilkår:

Kvar og ein som nyttar tenestetilbodetskal kjenne seg respektert, sett og forstått.

Brukarane skal oppleve tryggleik, omsorg, tillit og glede.

Brukarane skal vite at dei bestemmer over eigne liv og at dei er med å forme tenestetilbodet dei er brukara av.

Pris
Tenesta er gratis.

Handsaming:

Du kan få:

Tilbod om samtale

Hjelp til å styrke ditt sosiale nettverk.

Støtte og hjelp i heimesituasjonen.

Bistand til å kontakte andre hjelpeinstansar.

Handsamingstid:

Du vil få hjelp når behovet er til stades.

Søknadsfrist:

Ingen søknadsfrist.

Klage:

Vedtak kan klagast på til Luster Kommune ved rådmann innen 4 veker.

Dersom klagen ikkje vert teken til følge, eller vert avvist, må du klage på nytt til Luster kommune v/rådmann eller oppretthalde klagen. Dersom klagen ikkje vert teke til følge, eller vert avvist, vert den vidaresendt til Fylkeslegen.

Arne.johannessen58@gmail.com
Knut.hauge@hotmail.com
Krf veglie@broadpark.no

Frp. Joho-hau@online.no

Høgre. ingar@norberg.as

Venstre. Jon.ove.lomheim@hafslo.no

Sv. Trine.hess.elgersma@gmail.com


Om Elmer

Øyvind Aarsnes Elmer betyr Guds nøkkel. Elmer har fortalt oss alle SANNHETEN på lik linje med Gud som har fortalt oss sannheten gjennom Jesus Kristus. Gud velsigne deg kjære stridsmann og broder i Kristus. "

Beate sier dette i en dialog med Connie.

«Men jeg liker Elmer godt, så hadde vært fantastisk om han ville hjelpe »

Henrik sendt

Vær hilset Elmer! Hvordan går det med deg? Jeg savner videoene dine der du taler makten rett i mot! Håper alt er vel! Gud er STØRST!

Hei Elmer! Kan du lage flere videoer for å vise verden hvor sykt statsapparatet vårt er? GUD TRENGER DEG

Hvordan er din handling, broder Elmer?

Vel takk som spør, og beklager seint svar. Men vi holdar da på, så får vi se hvordan Faderen legger det til rette for oss. Vi får si som Paulus sa i Romerbrevet Kp.16 vers 20 Og fredens Gud skal snart knuse Satan under deres føtter.

Du har full kontroll på de maktsyke krapylene nå Elmer! Herrens time og den ultimate seier er innen rekkevidde... Vi må bare gripe den med begge hender folded hender. Er det barnevernet eller psykiatrien som opptar deg i disse stunder?

Henrik sendt

Jan 2021, Hei Elmer! Når går du med herrens makt live på Facebook igjen? Jeg og mine savner dine preken

Alice / Armend skriver dette i en gruppe vi er med i på facebook en dag.

«uten @Elmer Solberg skulle norge vart igen gjenomkorrupt uten at noen vet noenting om det.

@Elmer Solberg er alla barnas helt og hele norges levande helt»

Go`dag
Vi er Nasjonale Varslingsgruppe
"Hei kjære familemedlemmer av Elmer!

Jeg er samarbeidspartner med Elmer for å komme den enorme urettferdigheten og korrupsjonen til livs som finnes i landet. Stadig flere nordmenn og småbarnfamilier rundt omkring i Norges land begår selvmord i fortvilelse over kriminelle i Politiet, kriminelle Dommere i Domstolene, kriminelle Barnevernsledere som tjener seg rike på å stjele barn ifra kjærlige foreldre for å nevne noen få.

Utenforstående, og spesielt nærmeste familie som ikke har forståelse for hvor alvorlig situasjonen er i Norge vil ikke forstå hva som ligger bak inntil de får føling med det på egen kropp.

Spliden og fiendeskapen som skjer innad i deres familie og henimot Elmer forekommer nå over hele landet, alle er påvirket av denne ondskapen som splitter familiene.

Elmer er en av de ytterst få foregangspersoner i hele landet som oppdaget hva som foregikk og har modig tatt aksjon sammen med en hær av sympatisører og medsammensvorne som idag er direkte av- hengig av at han holder det hele gående.

Elmer har vist veien og har dermed fått en enorm belastning på sine skuldre som vi hans kollegaer forsøker å avlaste ham med på forskjellig vis. Vi står alle i enorm takknemlighetsgjeld til Elmer's drivkraft for å slå igjennom og hans innsats er nå blitt registrert hos 320 adressater i Forente Nasjoner.

Vi står nå ved vendepunktet for å luke bort alle de kriminelle kreftene som finnes i samfunnet, og spesielt har Elmer tatt skritt til få tilbakelevert alle barn til sine foreldre som har blitt kidnappet på de mest kyniske måter.

Håper dette kan bidra til at jeg og vi andre har den fulle forståelse for belastningen som Elmer's viktige samfunnsoppgave har på sin nærmeste familie, vi sliter alle med det samme. Vi skal snart være i land og Elmer vil få lønn for strevet og dere hans familie vil forstå hvor viktig det hele var og vil føle dere enormt stolte over hans kamp for et bedre samfunn."

Beste hilsener
anders pedersen
(oslo)


Hei!
"Ville bare nevne det at uten en rettskraftig dom er politiets tyveri og terrorisering av varsleren Elmer Solberg ikke gyldig og må derfor møtes med straffesak mot de ansvarlige for disse overgrep mot han. Kjør så mye bil du vil Elmer med god samvittighet, de de har gjort mot deg er rett å slett terrorisme. Så om de da stopper deg å arresterer deg for bilkjøring "uten førerkort" så er det de som er ansvarlig for at du ikke kan vise frem ditt gyldige førerkort. Etter det så kan du spille av denne fine sangen til de"

https://www.facebook.com/stevenjdbeatti

Mvh.
Varsler og folkeopplyser
Øyvind Aarsnes
Bjørgulf Mortensen

2021-03-03 Utdrag fra en epost Anders Pedersen sendte ut i dag.
Kjeltringpakket ved NAV Luster har enda ikke tatt kontakt med Elmer Solberg slik at han kan få levemidler, og slik har han holdt ut i over 3 år. Er Undermenneskene ved NAV Luster klar over at Elmer Solberg er Hoveddommer i Folkedomstolen? At Elmer er et primärt referansepunkt i det nye Norge som han er i ferd med å skape sammen med trofaste kollegaer? Er dere selv klar over hva dere holder på med? Saken er at Elmer fikk tidlig beskjed om at han har en jobb å oppfylle, nemlig å rense Norge for Undermennesker og Satanister. Elmer har gjennomgått de mest grusomme belastninger for å oppfylle sin oppgave gjennom tvangsinnleggelse på psykiatriske og tvangsmedisinering som ödela hans liv i mange år, frastjeling av hans mange kjørebevis for å tjene til livets opphold, kastet i fengsel flere ganger uten grunn, flere razziar i hans hjem hvor korrupt politi stjal hans førerkort med makt, stjal hans pc og telefoner.

Folkens! Imorgen er Elmer deres og nasjonens høyeste myndighet. Gudskjelov at Elmer har et varmt og tilgivende hjerte og at ordet hevn er et ukjent begrep i hans verden. Elmer vil tjene Norge og alle vil få sin rett under ham, selvfölgelig med unntak av disse som svek ham og andre NAV-klienter, de vil ikke komme inn på arbeidsmarkedet igjen og leve på sosialstønad livet ut.»

anders

folkedomstolen


Her kan dere se hvem det er vi kriger mot. Og som dere ser så har de sine allierte i hele forvaltningen vår, individer som bryter alt av lov og regelverk, for å stoppe, og om de må drepe oss for at ikke vi skal avsløre dem ytterligere.

Hvordan Israelske MOSSAD styrer Rådmennene gjennom sine Frimurere.
Og de som overstyrer MOSSAD, Rådmenn og Frimurere igjen er disse. Sionister, Stay behind, KHAZAR-JØDENE OG DERES GUD LUCIFER

Se bare her hva disse «Slanger og Ormeyngel» begår av grusomheter mot våre barn

"Til tross for at han var enig og lovet, fortsatte den khazariske kongen og hans indre sirkel av oligarker å praktisere eldgamle babylonske svartmagi, også kjent som hemmelig satanisme. Denne hemmelige satanismen involverte okkulte seremonier med barnoffer, etter å ha "blødt dem ut", drukket blodet og spist hjertet."

Dere hører her hva denne «JØDEN» i denne videoen forteller oss hva de gjør med barna våre, at de misbruker dem seksuelt, for deretter å drepe dem, tappe dem for blod, som de drikker og leverer skrottene som blir brukt i burgere over hele jorda. Vi spiser med andre ord våre egne barn uten en Gang å være klar over det.


JØDENE, LUCIFERS UTVALGTE?

Kommer sannheten frem om Jødene i denne videoen?

Er det Jødene som har styrt verden gjennom tusener av år som guds Lucifer utvalgte folkeslag?
Er de djevelens barn etterkommere av Kain som drepte sin bror Abel?

GRUSOMT OG UHYGGELIG Å HØRE DENNE VIDEOEN - ALT KOMMER NÅ FREM I LYSET - FØRST TIL DEM SOM ER VÅKEN OG SIDEN TIL RESTEN AV BEFOLKNINGEN - GUD BEVARE OSS ALLE SAMMEN - DETTE KOMMER Å BLI MEGATØFT FOR MANGE -

https://www.youtube.com/watch?v=FvPAc-dXRCo

Og i Norge så er det en horde blant utplasserte individer i forvaltningen, som støtter disse satanistene, bevisst eller ubevisst ved å terrorisere Vår person og andre individer i Folket.

«11 Ta ikke del i mørkets gjerninger, for de bærer ingen frukt. Avslør dem heller!" Paulus’ brev til efeserne - Kapittel 5

Så fordi Vi er pålagt det av Gud Faderen, å Varsle på urett og om «mørket`s gjerninger», så forventar Vi at Vi vert skjerma og holdt skadesløs. I og med at Vi har status som Varslara inn imot offentlig sektor og tvisteløysningssystemet, så er risikoen betydeleg for gjengjelding frå ei usynlig sionistisk og satandominert skjult makt elite. Bestående av (Arbeiderpartipolitikere og frimurere, som igjen overstyrer Kongen, regjeringen, politi, påtaleansvarlige, dommere, Rådmenn, NAV personell, Skatteoppkrevjara, Namsmenn, fylkeslegar,fylkesmenn,helseforetak, psykiatere, leger, barnevernet og andre. Med andre ord. Vi veit kven dei er alle dei som står bak dette.) Vi har alle sett i media, samt sjølve opplevd dei betydelege farar og ulemper varslara vert utsatt for når Vi varslar om kritikkverdige forhold innan sentrale og samfunnsviktige instanser.

Og hva som etter hvert skjer med dem / dere som kritiserer meg og dermed indirekte støtter disse «djevlene» ja det er dette.

«Når de ”selger sjelen”, skjer det faktisk at sjelene deres blir snappet bort og de blir umenneskelige eller sjelløse og tar på seg Baals egenskaper, det vil si at de blir stadig mer psykopatiske og onde.»

Så kan dere da altså lese hva disse KHAZAR-JØDENE OG DERES GUD LUCIFER » driver med av grusomheter, og hvilke syn de har på oss Kristne, og andre som ikke er JØDER. Er du stolt av å ha støttet disse ved å angripe og terrorisere dine medmennsker i Norge?

Hva tror du familiemedlemmene dine vil si når de nå får vite hva du har deltatt i og hvilke grusomme individer du har beskyttet i ry av ditt POLITI og annet embete?

Å meddele noe til en gojim om våre religiøse affærer vil være det samme som å drepe alle jøder, for hvis gojim visste hva vi lærer om dem, ville de drepe oss åpenlyst.
(Libbre David 37)

Utryddelse av de kristne er et nødvendig offer.
(Zohar, Shemoth)

Jøder skal kalles mennesker. Verdens folk skal ikke kalles mennesker men kveg
(Baba Bathra 114b)

Skjønt verdens folk i det ytre ligner jødene, så er de bare aper sammenlignet med mennesker (dvs. jødene)
(Schene luchot haberith 250b)

Å myrde gojim (ikke-jøder) er som å drepe ville dyr
(Sanhedrin 59a)

Selv de beste blant gojim (ikke-jøder) bør bli drept
(Abodah Zara 26b)

En jøde kan skjende en ikke-jødisk pike når hun har fylt 3 år og 1 dag
(Aboda sarah 37a)

Har en voksen mann seksuelt samkvem med en liten pike er det ikke noe å bry seg om, for hvis piken er mindre enn 3 år gammel er det som om man stikker fingeren i øyet;- tårene kommer i øynene igjen og igjen:- og slik kommer jomfruligheten tilbake hos den lille piken under 3 år
(Kethuboth 11b)

En gang et stolt folk under et khanat/khagnat som hersket over store områder, utviklet seg i en hatsk og hevngjerrig retning, der en blodtørst overfor den “hvite”, “kristne” delen av befokningen virket å utvikle seg til hele grunnlaget for deres eksistens."

«Satan har lurt sine tilhengere til å tro at de vil være i stand til å redde orden fra kaoset de nå sår, men hans virkelige mål er å ødelegge hele Guds skapelse |+

... og det betyr også satanistene. Satan lyver for sitt eget folk - den ultimate orgasmiske svik. Hva annet forventet de?»

Dere må gjerne kritisere meg når jeg satser liv og lemmer, familie og venner, for å belyse sannheten om hva de driver med til deg og alle andre. Men kan hende revurderer dere deres oppfatning om meg etter å ha lest dette.

Husk dette har nå pågått for mitt vedkommende i 8 år og kan hende siden lenge før det.

Men nå er det avslørt alt sammen og at mitt arbeide vil bli belønnet, skal ingen tvile på.

Hva har du tenkt å gjøre da? Ja du som har vert med på å terrorisere meg, ved ikke å tro meg? Ja hva da. Orker dere å leve lenger med den skammen alle sammen? Tenk bare på hvilken ekstrabelastning det har vert for meg og hatt deg og alle andre nære og kjære imot meg, i tillegg til disse satanistene i alt av den Norske Forvaltningen.

Slike som har solgt sjelene sine til denne terrororganisasjonen MOSSAD og deres ledere blant «KHAZAR-JØDENE OG DERES GUD LUCIFER».eller satan om du vil.

Men men, som dere ser, så var det flere som støttet meg og la merke til hva jeg ofret alt for i denne krigen, ja enn dere mine nære og kjære, som ikke har gjort annet enn å motarbeide meg, og sogar vert med på å få meg tvangsinnlagt og kan hende tvangsmedisinert og fengslet. Ikke vet jeg, men det vet nok du. Og det vi vet, er at hele sannheten kommer nå for en dag.

«Basert på to klagesaker truffet av Fylkesmannen i Aust- og Vest-Agder og Fylkesmannen i Oslo og Akershus, har sivilombudsmannen nå konkludert med at norsk psykiatrisk tvangsmedisineringspraksis er brudd på menneskerettighetene og ulovlig.»

«Medisinen Risperdal er et svært giftig virkestoff som psykiatrien i samarbeid med POLITI/PST bruker for å kontrollere brysomme personer.»
Men til tross for at vi har opplyst om dette til Sandviken sykehus, så driver de fortsatt på med denne tvangen har vi fått vite av mor til pasienten.
De sier de vil holde på med å komme hjem til han daglig for å gi han denne giften i ytterligere 1 år.

Hvem skal stoppe disse satanistene og morderne, som ødelegger og dreper individer i Det Norske Folk. når hele POLITI-etaten støtter opp om og verner disse satanistene? Over her las dere om hvem de egentlig er og hva de mener om oss vanlige mennesker.

Men som allerede nevnt. Så er det da noen våkne iblant oss, som setter pris på arbeidet vårt, og som forstår at terroren vi er utsatt for av denne bermen, er feil og myntet på pur ondskap og satanisme.

Karsten Midtbø - Elmer Solberg - Gleder meg. Uten deg på laget hadde Norge slitt ekstra. Du er helt unik. Og du har opplevd faenskapen deres selv.
16 Vet dere ikke at dere er Guds tempel, og at Guds Ånd bor i dere? 17 Dersom noen ødelegger Guds tempel, skal Gud ødelegge ham. For Guds tempel er hellig, og dette tempelet er dere. Paulus’ første brev til korinterne - Kapittel 3

Norulv Øvrebotten «Sertifikatet ditt tok POLITIET for å trakassere deg. Når dei tok PC'en din, så har det ei enkel forklaring. Politiet brukar å plante bevis når dei ikkje har nokon.»

Oddbjørn «Det er for mye juks og korrupsjon i politiet og det må ryddes opp. Anbefaler alle å lese sivilombudsmannen rapport om inndraging av førerkort. Dette gjør ofte POLITI når du protesterer mot POLITIET. Ingen kan eller vil gjøre noe med denne korrupsjonen. Dette er POLITIET`s metode å straffe folk på uten å involvere retten. Det er i strid med EUs førerkortdirektiv, men politikerne lar POLITIET beholde dette gode.»

«Når Arbeiderparti, frimureri, POLITIET / PST bruker psykiatrien for å kontrollere mennesker er det ikke lenger snakk om sykehus, men konsentrasjonsleir.»

«Per-Aslak Ertresvåg anmelder PST og myndighetene - «Har vi et åpent demokrati i Norge når det finnes 8 etterretningstjenester? Det tvangsinnlegges 10.000 i Norge hvert år, mange av disse har blitt bortglemt og bortgjemt, nedopet på medisin og fått personlighetsforandrende legemedikamenter. Mange av dem er politiske fanger.»

Øistein Østgaard . «Elmer Solberg er forøvrig ingen psykiatrisk pasient selv om det stemplet blir forsøkt satt på ham.. Elmer er en varsler som blir utsatt for stygge overgrep fra offentlige myndigheter og som velger å fortelle åpent om det..
Jeg har selv sett papirene på hvordan de tok fra ham førerkortet uten gyldig grunn og basert på intern sladder i POLITI og helsetjenesten.. uten lov og dom foregår slikt nå hele tiden her i landet på mange felter. Og fremdeles tror mange at vi lever i en rettstat.

Elin Ingebrigtsen - «Erna sa rett ut til meg at politikerne i Norge ikke hadde noe makt over politiet som truet med å skyte meg og tok kvelertak på meg 4 ganger! Men Kongen og Rotary har makt innad politiet! Elmer Solberg 's varsling både hit og dit har også bevist at Kongen er medskyldig

Dessverre så viser statsminister Erna Solberg seg å støtte det langvarige hierarkiet i større grad med å være med på spillet deres og lage de 'skremselsvideoene' for varslere som kom før jul! Beskjeden var 'hold kjeft og vær som 'oss' eller bli tatt av voldelig politi og 'lobotomert' i psykiatrien~ akkurat slik som de har herjet med Synnøve Taftø og andre varslere i lang tid!»

«Vest politidistrikt har ei lang rekkje skandalar, og knapt noko politidistrikt har fleire skjelett i skåpet enn dette. Sexkjøp, ruskøyring, kvinnemishandling, pedofili, journalsnoking, vold og undertrykkelse er berre forordet.»

https://grafen.media/2019/10/17/saka-mo ... idistrikt/

Det må vel verkeleg byrja bli noko pinleg for dykk dette, arbeiderpartitoppar, og frimurere, POLITI individer, påtaleansvarlige, dommere og andre som står bak denne terroren, ja å være så avslørte som dykk er alle. Eller er det slik å forstå at dykk innehar ikkje skamvett nokon av dykk? Og kan hende ikkje er gitt vett og forstand til å forstå kva dykk har utsatt dykk for! Kva seier dykk til det Stian Vatnedal, Kåre Songstad, Arne Johannessen, Terje Mowatt, Bjørn Gunnar Sælen, Ida Frøyen Kostøl, og alle dykk andre kjeltringspakk som har tehøyring til denne terrororganisasjonen?

Kap. 6. Politimannens forhold innad i etaten.

6-1.Politimannens forhold til foresatte og overordnede. Plikt og ansvar.
……….Den foresatte er ansvarlig for lovmessigheten av de ordrer har gir. ……….I ethvert tilfelle utfører en politimann på eget ansvar de tjenesteoppdrag han blir pålagt.

Du kan altså ikke unnskylde deg med at du bare fulgte ordre. For stillingsinstruksen din skal du kjenne. Og som du kan hende forstår. Så plikter du å sjekke opp i hva du lar deg bruke til, før du begår terror og overgrep mot meg og andre. Les om ikke annet så Forvaltningsloven §§ 17 og 37, vedrørende utredelsesplikt før du konkluderer med at banditter som har hatt befatning med for eksempel førerkortsaken der kriminelle blant arbeiderparti, frimureri, senterparti, og annet bedrageri, fikk politiet til å stjele fra meg førerkortet uten grunn, ja at du stoler på at det de gjorde var rett.

Dommer og sorenskriver Harald Hjermann, er den eneste involverte i den førerkortsaken, som virkelig gjorde et grundig arbeide, der han og konkluderte med at førerkortbeslaget var feil, og skulle aldri ha skjedd, der han utarbeidet en stevning for meg tilbake til 2017. Men Terje Mowatt og Sogn Tingrett, har trenert saken, og vil ikke behandle den. Derfor er saken behandlet i Folkedomstolen, der konklusjenen ble at jeg skal ha tilbake sertifikatet og en erstatning fra de ansvarlige på 95 Millioner kroner. Denne dommen er rettskraftig, min ikke etterfulgt fra de kriminelle i Politi, statens vegvesen, Storting og regjering og Justisdepartementet, som var den instansen som saken ble meldt til.

Men til tross for konklusjonen til Dommer Harald Hjermann, så evnet han ikke å rette opp i dette overgrepet, og fikk sørget for at sertifikatet mitt ble returnert. Derfor blir han likevel medskyldig og skal få være med å betale kravet mitt mot de involverte i den saken. Som siden dommen ikke er oppfulgt og avsluttet av Justisdepartementet, nå kravet er kommet opp i over 147 Millioner kroner. Og taksameteret går frem til den dagen sertifikatet mitt er returnert, og kravet er innfridd. Det skal dere ikke tvile et sekund på.

Forstå en ting alle. Når dere er med på å videreføre en slik forbrytelse, som fikk slike konsekvenser for meg, ja så blir dere alle medskyldige. Forstår dere det nå alle? Dette gjelder og selvsagt for alle andre som har opplevd krenkelser, fra individer i forvaltningen, som er representanter for Norske Styresmakter, og agenter for denne satanistiske organisasjonen kalt AS Norge. Som altså nå viser seg å vere en kriminell organisasjon både AS Norge og alle forvaltningsorgana underlagt dem igjen, siden vi er styrt av fremmede makter.
Derfor skal dette nå avvikles det hele, og noe nytt skal bygges opp. Noe som funker etter hensikten, og som behandler alle innbyggere i Norge på like vilkår.

Men det er kun de som ikke har deltatt i overgrep mot oss, som får ta del i dette. De andre, skal nemlig fengsles på livstid i en eller annen FEMA-Leir. Slike som dere leser om og hører om her.

Eventuelle brudd på avtaleloven betyr at de er offentlige farer:

Presidenter, regjeringer, IRS, Politikere, bankfolk, IMF, Lensmenn, varamedlemmer, Politiet i sin private kapasitet, hele rettsvesenene

er føderale ansatte. De er kriminelle og ulovlige private selskap.»

FEMA-leirer ble opprettet for å fjerne disse menneskene på grunn av deres farlige oppførsel med allmennheten.

Noe som betyr at de ikke er egnet til å være i offentligheten og blir ansett som farlig for globale borgere av vår fredelige klode / verden / planet / jord.

Til orientering, så har vi og folkedomstolen direkte kontakt med dommeren som uttaler seg her. Og det er kun snakk om kort tid før våre allierte, tropper opp i Norge, og pågriper de som vi har utstedt arrestordre på og andre som har deltatt i overgrep mot Det Norske Folk.

Visit my website for all supporting Evidences. See Link below. Website: http://www.mkchristopher.com

Email: markkishonchristopher@gmail.com

https://www.mkchristopher.com/10thdecember2020

Direkte YouTube BroadCast - onsdag 9. desember 2020

Lov om straff (straffeloven)

15.Medvirkning - Et straffebud rammer også den som medvirker til overtredelsen, når ikke annet er bestemt.

Der Noen i forvaltningen blir funnet skyldig i å bedrive menneskerettsforbrytelser mot sivile, må Norske styresmakter ved Dommstolen:

Annullere, suspendere eller forandre de krenkende avgjørelser
Yte full erstatning/ oppreisning.
Iverksette de nødvendige straffemessige / sivilrettslige sanksjoner, overfor de offentlige tjenestemenn som begår disse forbrytelsene.
Særlig punkt 3, vil være uhyre viktig å få gjennomført. Det skal og må få konsekvenser for de som forbryter seg mot menneskerettene.

Dessuten ! Har du fått med deg at Trump rett før jul I 2017 underskrev 3 viktige lover, som gjelder ikke bare i USA, men vil bli oppfulgt over hele verden.

Alle som har/er involvert i pedofili vil bli arrestert og få sine midler beslaglagt.
Alle som er involvert i menneskehandel, det samme som 1.
Alle som bryter menneskerettighetene vil også få samme straff.
Så da vet dere om ikke annet hva som venter alle dere som har medvirket i overgrep mot Individer i Det Norske Folk.

Se bare her hva som er lekket ut angående INSPEKTØREN for POLITIDIREKTORATAT, sTIAN vATNEDAL.

Som altså er den som fikk Kåre Songstad, Arne Johannessen, Terje Mowatt, Bjørn Gunnar Sælen, sitt terrormanskap i politi, til å angripe meg i mitt eget hjem den 09.11.2020, der de troppet opp i sivil og uniformer en 10-12 stykker i private biler, og stjal med seg alle datamaskiner, telefoner, og backup-stasjoner, Jeg og Folkedomstolen var i besittelse av, dette for å fjerne bevismaterial som vi sitter på om Vatnedals kriminalitet, mot flere mennesker, også meg personlig.

Vet Kåre Songstad, Arne Johannessen, Terje Mowatt, Bjørn Gunnar Sælen og andre hva de er med på å støtte opp om. Er de pedofile alle kan hende, ja for mye tyder på at Stian Vatnedal selv er det, siden han beskytter andre som beviselig er det, leser dere under her.

Dette er motarbeiding av rettsapparatet, og den Suverene Folkedomstolen, som denne forbrytelsen alene, har en strafferamme på 10 år i fengsel for alle som medvirket i terrorhandlingen. Men i tillegg til alle andre forbrytelser disse har ansvaret for, så blir de altså nå arrestert av våre allierte, og skal få sone resten av sine levedager på denne jord i en eller annen FEMA-Leir.

«Hei, politi mann fra drammen (stian vatnedal) som stjal datautstyret ditt?

alle politimenn som får sparken blir plassert i politidirektoratet»

«Folk i politidirektoratet er sjef over alle politi i Norge. Og departement! En av de ansatte er barnevern. Navn ulovelig si!»

Stian Vatnedal er barnevernspedagog og politi, og har som oppgave å forhindre ekstremisme. Vi ble med ham på jobben. Les og del gjerne! Politiet i...

Stian Vatnedal - Politiinspektør - POLITIDIREKTORATET ...

no.linkedin.com › stian-vatnedal-

«Det er vel samme politi person som har hatt hemmelige møter med x mann og (vår datter) før jeg visste hva som foregikk…De møttes hemmelig tre ganger, og i politi loggen står et tilleggs notat, som selvfølgelig aldri skulle ha komme ut. Det står at han (stian vatnedal) har anbefalt (min x mann) å levere (vår datter) i barnehagen når de var ferdig med sine spesielle seksualiserte møter, kl 15, slik at jeg ikke skulle få mistanke hvis (vår datter) ikke hadde vært i barnehagen.

Det kom bekymringsmelding fra barnehagen at (vår datter) gjentatte ganger hadde blitt levert på ettermiddagen… jag var jo helt sikker på at det ikke kunne stemme, så jeg ble skikkelig forbanna. Men så stemte det jo likevel. Han (stian vatnedal) driver også selvstendig næringsdrivende, (barnevern) og det er strengt ulovlig når man er ansatt i politiet. Dette har han gjort i flere år, og han MÅ det vel skje noe med snart nå??»

Jada. Stian Vatnedal er «ferdig», siden alt av barnevern og POLITI og mye annet i Norges land er avsatt og alle oppsagt, Men når det er sagt, kriminaliteten deres og alle overgrep de har begått mot individer i Det Norske Folk, er på ingen måter glemt. Nei for nå skal de alle stå til ansvar for det de har gjort.

«33 Slanger og ormeyngel! Hvordan kan dere unngå å bli dømt til helvete?» Evangeliet etter Matteus - Kapittel 23

Kongeriket Noreg

Folkedomstolen under Lands Lov

Udformet og autorisert af Council of the Seven Acephali

Dommarforsikring:

Eg Elmer Solberg avgjer med dette fylgjande lovnad: At Jeg kalder Gud til vidne paa, at Jeg i hver mands sak skal stemme saa, som Jeg vet er sandest for Gud efter loven og min samvittighet, saavel mot fiende som mot frænde.

Dommerforsikringen er signert og kontrasignert av 2 vitner.

Så da vet dere det at det er dette som fra nå av gjelder.

«Alle Overdommere, der beskikkes embede i Folkedomstolen, er indstillet af Council of The Seven Acephali. Overdommere er et ulønnet arbejde, for menneskeheden. En Overdommer i Folkedomstolen er Nationen Noreg`s øverste dommer, og kan således til enhver tid afskedige dommere ansat i det private retssystem under International jurisdiksjon, da disse ikke længere har lovlig jurisdiktion på Landjorden!

Venleg helsing

Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).

THE EVENT 2021 : Galactic Federation of light | 144,000 Commander's Insurance Plan ● Hopi Prophecy-

Hadde premiere 9. jan. 2021

https://www.youtube.com/watch?v=r2_7iXrioZI

Øyvind Aarsnes

Elmer Solberg

Nå må dere virkelig begynne å våkne opp og slå hodene i sammen om hvordan vi skal sette hele sogn og Fjordane PÅ HODE. Nå skal politiet få levere tilbake Elmers førerkort enten de vil eller ikke. Er folk så sørpe dum at de ikke forstår at terrorismen kommer fra politiet og PST i dette landet?? Hvorfor er de så redd for det Elmer varsler om viss det bare er konspirasjonsteorier. De sender ikke en haug med skarpladde våpen mot denne MANNEN om det bare var konspirasjonsteorier det han varsler om. Begynn å tenk selv og kom dere ut på gater og streder med flygeblad i distriktet i Årdal og fortell FOLKET sannheten om terroren mot dette menneske som IKKE HAR GJORT EN FLUE FORTRED. NOK ER NOK.

Øyvind Aarsnes Begynn kronerulling til fakkeltog rundt kommunehuset der han bor. Bare en ide. Kunne blitt fint nå når vi nærmer jul.

Elmer Solberg Takk for støttende ord broder Øyvind Aarsnes

Øyvind Aarsnes - Elmer Solberg All ære til Jesus.


Marius Reikerås

«Ett av mine favorittordtak, er skrevet av den amerikanske revolusjonisten,

Benjamin Franklin og lyder:

"Justice will not be served until those who are unaffected are as outraged as those who are."

Rettferdigheten vil ikke bli servert før de som ikke er berørt er like rasende som de som er

Det skal den norske stat ha:

Den har, inntil nylig, vært forbløffende flink, til å forlede omverden til å tro at vi lever i en rettferdighetenes oase her oppe i vårt lille hjørne i nord.

Men nå er denne bløffen avslørt, og verden tror ikke lengre på Norge som en menneskerettenes høyborg.
Husk at de menneskerettene som skal beskytte oss mot offentlige overgrep, er såkalte minimumsrettigheter.

Det vil si at de skal gi hver av oss en minstegaranti med tanke på hva vi har krav på av beskyttelse.

Men, det er ingen ting i veien for at norske myndigheter går utover disse "minstesatsene".
Det er altså ingen ting som sier at det er forbudt å tilby borgerne MER rettigheter enn det som står i menneskerettskonvensjonene.»


Oeyvind Aarsnes

lør. 8. aug.2020 kl. 10:38


til meg Elmer

Hei kjære broder i Jesus Kristus!!

Det jeg skreiv i svar til alle på din siste epost var at "Jeg anbefaler alle til å begynne å planlegge en markering i Årdal angående justismordet Elmer Solberg med krav om utlevering av stjålet førerkort". Samle in penger til dette formålet er meget viktig for det "gjelder oss alle".

110.
Dei statlege styresmaktene skal leggje til rette for at kvart arbeidsført menneske kan leve av arbeidet sitt eller næringsverksemda si. Den som ikkje sjølv kan forsyte seg, har rett til stønad frå det offentlege.

Så kan hende burde vi premieres for vårt mot, fremfor å bli terrorisert av

« 33 Slanger og ormeyngel! Hvordan kan dere unngå å bli dømt til helvete?» (Markus kp33) blant helsepersonell, politi, påtaleansvarlige, Luster kommuneledelse, Fylkesmannsrepresentanter og andre.

Bare ikke ugjerningene deres til slutt vil falle tilbake på dere selv, ja slik der står skrevet det skal.

Esekiel - Kapittel 36 31 Da skal dere tenke på deres onde ferd, på alt dere gjorde som ikke var godt. Dere skal kjenne avsky for dere selv, fordi dere syndet og gjorde så mye stygt.

Jeremia - Kapittel 21 14 Men jeg vil straffe dere, det er frukten av deres gjerninger, lyder ordet fra Herren.
Jeg setter ild på byens skog, og ilden skal fortære alt omkring.

Ja da vet dere alle hva som gjelder, så kan hende om du enda ikke har gjort det, ja tatt imot Jesus som din frelser fra synder og sykdommer, så kan det kan hende være lurt å gjøre det nå, for det kommer en dag da det vil være for seint å omvende seg. Det skal dere vite alle.

Malaki - Kapittel 4 Se, dagen kommer, den brenner som en ovn.
Alle frekke og ugudelige skal da være som halm, og dagen som kommer, skal brenne dem opp, sier Herren, Allhærs Gud, så verken rot eller gren blir igjen.
2 Men for dere som frykter mitt navn, skal rettferds sol renne med legedom under sine vinger.
Dere skal gå ut og springe som kalver når de slipper av fjøset.
3 Da skal dere tråkke de ugudelige ned, de skal være som støv under sålene deres den dagen jeg gjør mitt verk, sier Herren, Allhærs Gud.
Formaning og løfte
4 Kom i hu loven til Moses, min tjener, den jeg gav ham på Horeb for hele Israel, både forskrifter og domsregler.
5 Se, jeg sender profeten Elia til dere før Herrens dag kommer, den store og skremmende.
6 Han skal vende fedrenes hjerter til barna og barnas hjerter til fedrene, så jeg ikke skal komme og slå landet med bann.

Jeg legger ved en frelsesbønn, så om du ber den, og mener det du sier, så kan du bli frelst du og. Og da vet dere alle nå hva som gjelder.

Når du har bedt frelsesbønn og tatt imot Jesus, er det også viktig at du våger å vedstå deg det og fortelle det til andre. Hvis du uventet fikk høre at en gammel slektning hadde etterlatt deg en formue, hadde du nok hatt vanskelig med å holde det helt for deg selv.

https://www.dagen.no/perspektiv/andakt/ ... 8nn-576968

«Jeg erkjenner at jeg er en synder for Gud og har fortjent den evige død. Jeg tror på den Herre Jesus Kristus som min stedfortreder og Mellommann, som har båret min synd og tatt straffen for den. Jeg mottar Ham som min personlige Frelser, og jeg takker Ham for syndenes forlatelse og stoler på Hans nåde til å kunne leve et hellig liv.»

Jeg ber til deg kjære vår alles skaper, Far og Gud, at du hjelper meg med å lede meg til Jesus, slik som det står skrevet at det skjer, og som Jesus selv forteller oss at: Ingen kan komme til meg med mindre det blir gitt ham av min Far, og ingen kan komme til min Far, deg Gud uten via meg sier Jesus.

Der står og at alt vi ber om, skal vi be til Deg vår alles Fader og Gud, men vi skal be i troen på Jesus og i Jesus navn. Så kjære Fader vi ber i Jesus Kristi Nasareerens navn. Amen

Så avslutter Vi med å minne om dette på nytt.

«Så kan hende skal vi først som sist opplyse om deres mulighet til å gi en gave eller en donasjon, enten på vips til meg for å støtte meg personlig til 99111058 eller til en konto som Vi opprettet da vi gikk på Bibelskole i 2015-2016, som vi opprettet på oppfordring fra en medelev og en søster Jesus Kristus, som hun sa jeg skulle kalle «Guds Velsignelse». Og det gjorde jeg, og konto nummeret dit er 2270 25 51246.»

Til slutt vil Vi meddele dere dette. Alt på denne jord, det være seg verdier, Gull, Sølv, og penger, tilhører Gud, Jesus og oss Kristi menighet. Utfordringen er bare det at Vi har latt satan, hans «slanger og ormeyngel» iblant oss stjele det fra oss.

Og de som har stjelt det fra oss, det er MOSSAD og «KHAZAR-JØDENE OG DERES GUD LUCIFER», sammen med deres medarbeidere i regjering, og deres disipler utplassert i Den Norske Forvaltning.

Men fortvil ikke. Nå skal vi ta det tilbake det hele, og dere forstår vel alle at dette blir en realitet, når Gud har skilt kornet fra hveten og tatt bort all ondskapen iblant oss.

Da skal vi nemlig ivareta alle individer over hele jorda, dele verdiene mellom oss. Og da kan Vi love dere, at der blir fryd og gammen for alle sammen. Halleluja og priset være Herren Jesus Kristus, vår Herre og frelser fra synder og sykdommer.

Men før det skjer, så hadde det vært kjærkommet for Oss om de som har mye å rutte med, kunne dele litt med Oss, så vi igjen kan hjelpe andre som sliter med økonomien for tiden.

På førehand tusen takk til alle som vil støtte opp med et bidrag til gode formål. Du vil nok ganske så sikker bli velsignet tilbake en dag. Tror du ikke det?

Og husk. Der står skrevet «Det er saligere å gi enn å få». Naken kom du til verden, og naken skal du forlate verden. Altså ingenting kan du ta med deg, og er du en synder som ikke bøyer knær for Jesus, og omvender deg, mens det enda er tid, så skal der ikke bli mye igjen til etterkommerne dine heller skal vi tro skriften.

Evangeliet etter Matteus - Kapittel 19 23 Jesus sa til disiplene: «Sannelig, jeg sier dere: Det er vanskelig for en rik å komme inn i himmelriket. 24 Ja, jeg sier dere: Det er lettere for en kamel å gå gjennom et nåløye enn for en rik å komme inn i Guds rike.»

Job - Kapittel 36 6 De gudløse holder han ikke i live,
men han lar de hjelpeløse få sin rett.

Så la oss avslutte med å be deg. Ikke doner noe om du selv sittet trangt i det, da vil vi heller foretrekke at du hjelper oss med å be over saken. For Gud vil ordne dette på sitt vis.

Et rettferdig menneskes bønn virker med stor kraft. Og Gud har kontroll på sluttresultatet. Doner heller ikke noe om ikke du gjør det med glede og av et rent hjerte.

Vi lover videre ovenfor Gud vår alles skaper og Far, at vi skal forvalte donasjoner etter beste evne, og prøve å hjelpe andre som trenger økonomisk bistand til å få et bedre og verdigere hverdagsliv.

Tenk at vi skulle måtte gå til dette skrittet, for i loven så er det bestemt at Norske styresmakter, skal sørge for at hver og en av oss, blir ivaretatt, både økonomisk og på annet vis, slik at vi alle skulle kunne leve et anstendig og verdig liv. Men slik er det altså ikke i dag. Og nå vet dere alle hvorfor.

Det er nemlig fordi Arbeiderpartiet, sammen med frimureriet og sikkert flere andre, har tatt det som har med Gud og Jesus bort fra samfunnet vårt, samtidig som de har plassert sine egne politikere, tverrpolitiske venner og frimurere, i alle de fremste stillinger og posisjoner i all forvaltning. Storting og regjering.

Der de har tatt seg til makt over alle oss andre, og underordnet oss dem selv som sine slaver, ved å pålegge oss alskens oppkonstruerte skatter og avgifter for tjenester og selskap. Bare for å nevne noe, bomstasjoner og parkeringsselskap, som de selv eier og betjener, for å flå alle andre i landet, på alle mulige måter, for å berike seg selv, på alle oss andre`s bekostning.

Men nå vet vi dette, og nå vet både vi og dem selv hva som venter dem om ikke de omvender seg og slutter å leve som parasitter på de produktive Israel, Guds Folk i Norge.
Ja for en ting dere og skal vite, er! Når vi snakker om Israel i Bibelen, så er det et folk og ikke landet Israel.

Andre Mosebok - Kapittel 18 Jetro, presten i Midjan, svigerfar til Moses, fikk høre alt det Gud hadde gjort for Moses og for sitt folk Israel, at Herren hadde ført Israel ut av Egypt.

Så da vet dere det og alle. En kan ikke føre et land ved navn Israel ut av Egypt. Det forstår vel selv en ugudelig.

Men de som sier de er «Jøder» men som ikke er det, men som er en «satans synagoge» har fått oss til å tro det, men nå er det og avslørt, så avslutter vi med dette, slik at dere alle vet hva som venter dem og.

Johannes’ åpenbaring - Kapittel 2 9 Jeg vet om det du har gjennomgått og vet at du er fattig – og likevel rik. Jeg vet også at du blir spottet av dem som kaller seg jøder, men ikke er det, for de er Satans synagoge.
Johannes’ åpenbaring - Kapittel 3 9 Se, jeg skal la noen komme fra Satans synagoge, av dem som lyver og sier de er jøder og ikke er det. De skal komme og kaste seg ned for dine føtter, og de skal forstå at jeg har elsket deg.

Så joda! Nå tenker vi moroa starter snart. Vend om å bli med på den du og som enda ikke har gjort det. Gud vil nemlig at alle skal bli Frelst. Ja so stend det i bokji. Men Han har gitt oss alle en fri vilje, så til syvende og sist er det altså opp til deg selv.
Lykke til alle. Må Gud velsigne hver og en av dere rikelig. Det ber vi om i Jesus Kristi navn. Amen

Og igjen tusen takk om du skulle komme til å donere oss et pengebeløp, stort eller lite. Alle monner drar, og Gud ser til våre hjerter, og Han skal belønne oss alle etter våre gjerninger, det være seg gode som dårlige.


Vennlig hilsen

Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen
Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).

Videresendt til dere fra meg.
Venleg helsing


Elmer

Offisiell Varsler

Nasjonale Varslergruppe

Overdommer Folkedomstolen

Medlem av FAMPO

(Folkeaksjonen mot Maktmisbruk, Politistat og Overgrepskultur).
Elmer Solberg
 

Gå til FOLKEDOMSTOLEN Justis

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron