Enda mer maskirovka og enda mer spill i det negative rom

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

Enda mer maskirovka og enda mer spill i det negative rom

UNREAD_POST BmOnline » Man Apr 18, 2016 6:34 am

Norulv Øvrebotten

Enda mer maskirovka og enda mer spill i det negative rom


Det kommer utrolig mye rart fra politiet, og ikke minst fra Politihøgskolen. Tore Bjørgo var inntil nylig professor ved Politihøgskolen. Han er såkalt spesialist innen blant annet terrorisme, forebyggingsstrategier, rasistisk vold, samt gjeng- og ungdomskriminalitet, kan Wikipedia fortelle.

Statsminister Erna Solberg og hennes statsråder medvirker med stor tyngde i den falske flaggoperasjonen som ble satt i gang med drap på 69 mennesker 22. juli 2011, og det har ikke manglet på kreative opplegg innen systematisk og velorganisert cover-up av dette massedrapet tilbake i 2011 for indirekte å sjokke og lure befolkningen til å slutte opp om slike politikere som Erna Solberg og resten av kartellet i Oslo under et styrket russisk og gammelt kamuflert herredømme.


Alt som er gjort har til felles at grunnlaget er falskt, som absolutt alt annet i denne langvarige bedragoperasjonen, og når justis- og beredskapsminister Anders Anundsen lenge har truet politiledere med sparken hvis de arresterer de virkelige morderne på Utøya, forteller ikke en slik atferd bare om desperasjon.
Den demonstrerer igjen at her opptrer medlemmer av regjeringen forsettlig, og det er ingen liten forbrytelse som de medvirker til.


De må ha en eiendommelig tro på at de er hevet over alle lover. Noe som for øvrig også Vidkun Quisling hadde. Han ventet ikke å bli arrestert 8. mai 1945.

Å medvirke til drap er ingen bagatell. Å medvirke til massedrap er enda mer alvorlig. Når du på toppen av det hele, som medlemmer av to regjeringer og to storting hittil har gjort, utad over befolkningen gir deg ut for å motvirke terror, mens du i virkeligheten gjennom aktive handlinger og unnlatelser, medvirker til terror, er du kommet med i et spill mot egen befolkning som du kan bli kjent med ved å google Henry Oliver Rinnan og begynne å lese.


Rinnans oppgave i de tyske okkupasjonsårene var å falle gode nordmenn i ryggen ved å utgi seg for å være venn med dem og spille god nordmann som kjempet mot Gestapos undertrykkelse og terror. Rinnan ble dømt til døden og henrettet for landsforræderi.

Spillet i det negative rom, eller i negativ sektor, er hva samtlige medlemmer av stortingene og regjeringene har medvirket til siden 22. juli 2011. Det er hva som har pågått i en rekke år nå, og som i strafferetten kalles det objektive gjerningsinnhold.

Dobbeltspillet er usedvanlig ondskapsfullt og utspekulert.

Denne kriminaliteten blir verre og verre, desto mer disse marionettene i Oslo bedrar egen befolkning og legger nye lag med sminke over den gamle. Så er nå dette heller ikke annet enn politisk prostitusjon. Av verste slaget. Det groteske er at de fleste likene det spinnes bedrag på inn i uendeligheten, er sønderskutte lik av barn og ungdommer. Noen har lett for å glemme det.

I dette narrespillet som til sommeren blir fem år hvis det ikke sprekker, og som for enhver god og erfaren analytiker innen sikkerhet og etterretning, er lett å se har vært en falsk flaggoperasjon helt fra begynnelsen av, er den terrordømte Anders Behring Breivik brukt som falskt flagg.

På grunnlag av ham er det blåst opp en illusjon om en stor trussel fra høyreekstremister i Norge. Så mange som ti tusen farlige høyreekstremister her i landet skulle det være, ifølge enkelte overslag for noen år siden.

Venstreekstremisten Lars Gule, som er eneste nordmann som før hadde vært i fengsel for terroraktivitet, er av Jonas Gahr Støre og andre autoriteter fra myndighetene, sammen med NRK, TV 2, Aftenposten, VG, Vårt Land og en rekke andre medier, benyttet til å skape denne villfarelsen om den store trusselen fra høyre, for deretter befeste og utnytte den. Med andre ord klassisk bedrag det også. Noe som har pågått etter stram regi siden 22. juli 2011.

Hjernevaskingen har vært massiv, og har fulgt et kjent kommunistisk handlingsmønster, den også. Som plukket ut av en manual fra gamle KGB.

Forrige sjefen for PST, Janne Kristiansen, definerte ikke Anders Behring Breivik som noen høyreekstremist, men en ekstremist i en klasse for seg selv, og det er nok en mer korrekt beskrivelse enn mange andre ønsker å gi ham. Under enhver omstendighet er det vanskelig å få øye på de eventuelt mange andre høyreekstremistene her i landet som det er skapt en løgn om eksistensen av.


Medlemmene av dødsskvadronen i Norge som jeg kjenner, har bakgrunn fra den politiske venstresiden, og kom inn i den særegne bransjen som består av å utføre profesjonelle snikdrap i inn og utland, etter å ha blitt rekruttert av den beryktede øst-tyske sikkerhets- og etterretningstjenesten Stasi, som plukket egnede folk fra særlig Sosialistisk Ungdom og Sosialistisk Venstreparti på 1970- og 1980-tallet. Sommeren 1989 ble de overført fra Stasi til KGB.

Det var mordere fra dette miljøet som gjennomførte drapene på Utøya i 2011. Å hevde at en mann kunne gjøre det med to våpen på vel en time, selv om han i tillegg heller ikke kunne skyte, er direkte latterlig. Fysisk umulig er det også. Selv om han hadde vært en god skytter.


Hvis jeg fortalte noe usant om Norge og 22. juli 2011, var det liten mening i å overfalle meg og prøve å drepe meg igjen i 2013. Jeg ble også et offer for terroren 22. juli 2011, og politiet har medvirket like mye mot meg som mot barna og ungdommene som lå igjen på Utøya og i Oslo sentrum. Lov og rett er korrumpert til margen.


Denne bransjen fra skyggene i Norge kan jeg. Det er ikke få politiske og andre drap som jeg har oppdaget etter å ha drevet grundig etterforskning år etter år på hvordan Kreml har styrt denne vasallstaten i over 76 år med et lite avbrudd på fem år for fastlandets del. Jeg har også levd med døden tett på livet og følgene av drap siden jeg var en ung mann. Så ikke kom og fortell meg hva virkeligheten er i Norge innen denne delen av forsvars- og sikkerhetspolitikk. Jeg har 38 års erfaring fra fagfeltet. Med en innsikt i den dype staten som de færreste andre har.

Å opprette et helt senter for å forske på høyreekstremisme på grunnlag av 22. juli 2011, er intet annet enn å legge ned en ny falsk byggestein i en fra før falsk konstruksjon med nok av slike falske byggesteiner fra før. At en professor fra Politihøgskolen er satt til å lede dette nye tiltaket innen kamuflasje av 22. juli, skal gi opplegget større autoritet.

Tore Bjørgo og medarbeiderne hans blir brukt som nyttige idioter, og historieløse og kunnskapsløse som de er, kjenner de ikke til hvordan de hemmelige russiske tjenestene opererer verken hjemme eller i de mange fordekte vasallstatene. Som for eksempel i Norge. De fremstår som koblet fra virkeligheten.

Hvis du jobber på en høyskole for politifolk, er det helt utrolig at du ikke vet hva en falsk flaggoperasjon er en gang. Hvis jeg sa en stingoperasjon, hvor det også blir operert under falskt flagg, ville det kanskje ha demret for noen av lærerne der, men jeg er ikke sikker på det heller. Siden politiet er omgjort til et stadig større permanent SV-seminar de siste tjue årene.

Jeg antar at alt snakk om slike opplegg ville ha blitt stemplet som "konspirasjonsteorier." Alt som ikke er politisk korrekt er blitt det. Hvis det ikke på sovjetisk vis blir stemplet som "sykt".


Konspirasjon er for meg navnet på faget som de hemmelige russiske tjenestene selv bruker på håndverket sitt. Den gamle KGB-offiser Vladimir Putin og hans likesinnede har høy utdanning innen konspirasjon på særskilte høyskoler, og de plukkes ut fordi de er skruppelløse, og de lærer å bli enda mer skruppelløse fra første stund.

Målet helliger ethvert middel. Kombinasjonen terror og kontinuerlig bedrag, slik du har sett i Norge i en del år nå, er en klassisk fremgangsmåte fra øst. De er i små og store utgaver ren rutine. Slik drap også er ellers.

Du må som oppegående journalist her i landet med normalt omløp i hodet, være en stor disippel av redaktør Harald Stanghelle i Aftenposten, politisk redaktør Hanne Skartveit i VG og tidligere redaktør Sven Egil Omdal i Stavanger Aftenblad, for å nevne noen av de verste i pressen som manipulerer bort sannheten, for lenger å tro på den offisielle historien om 22. juli 2011.

Denne historien er en stor løgn, og når statsminister Erna Solberg pøser på med utallige millioner kroner fra statskassen for å forsterke denne løgnen med å bygge et senter som skal forske på en illusjon som er skapt ved hjelp av et falskt flagg fra 22. juli 2011, blir den bare større og større.

- Høyreekstremismen har ligget og ulmet under overflaten siden 2. verdenskrig, sier Tore Bjørgo, som altså er leder for Senter for ekstremismeforskning (C-REX).


Helt feil. Det er sannheten om Norge generelt siden 10. januar 1940 generelt, og 22. juli 2011 spesielt, pluss den sanne forbindelsen mellom disse to datoene i norsk historie, som ligger og ulmer under overflaten. Intet annet.

Når riksadvokat Tor-Aksel Busch, justisminister Anders Anundsen, statsminister Erna Solberg, finansminister Siv Jensen og de andre i regjeringens sikkerhetsutvalg som utgir seg for å verne befolkningen, men gjør det stikk motsatte, ikke lenger klarer å undertrykke sannheten, blir en god del av dem som har vært nyttige idioter i denne prosessen, sittende igjen som bare idioter. Det gir dog ingen frihet for straff i en så alvorlig sak.

Noen og enhver på toppen av embetsverk og politikk i Norge bør oppdage likheten mellom hva de selv er med på og Henry Oliver Rinnan og hans beryktede bandes spill i det negative rom i okkupasjonsårene. Denne banden var imidlertid et lokalt fenomen i Trøndelag og Møre Romsdal. Den utga seg ikke for å styre landet i hvert fall. I det negative rom skjedde spillet. Den gang som i dag.

At regjering og storting i Norge medvirker til spillet i det negative rom mot egen befolkning, er noe helt nytt i landets historie. Grensene for landsforræderi er siden 2011 flyttet enda noen hakk, og de blir stadig flyttet enda mer. Dag for dag. Ettersom tiden går.


http://www.sv.uio.no/…/hoyreekstremismen-rett-under-overfla…
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Re: Enda mer maskirovka og enda mer spill i det negative rom

UNREAD_POST BmOnline » Man Aug 08, 2016 8:23 pm

Takk Norulv for ditt velplasserte innlegg imot de virkelige bandittene, morderne og landssvikerne. Nå kan det hende at almuen begynnner å se lusa på gangen? Hvor de står i media og maler om måtehold med gasspedalen til våre håpefulle, mens de dreper ungdommer direkte ved bedrag. Det er på HØY tid at almuen nå begynner å se alvoret og lusa på gangen. IKKE LÅN deres kostbare ører til disse hyklerne som sitter i regjeringen, politiet som er mordere og bandittene i Norge i dag. DU har ingen grunn til å stå med lua i handa. Det er hva dagens banditter og mordere på tinget- vil at du skal gjøre-.

La oss fortelle dem i klartekst hvem som besitter disse super- moderne skjellsordene høyreekstremist, jo de sitter på stortinget og i regjeringen, departementene og i dommerstanden i Norge i dag. Disse skal forvises til RETTERGANG på Akershus festning- tiden er overmoden.


Dette er hva det norske folket må ta inn over seg. Tenk, det er mordere og banditter som lyver i Nrk, Tv2 og på stortinget.

La oss sammen sette de til ansvar i dag!!



BmOnline


Sist flyttet til topp av BmOnline den Man Aug 08, 2016 8:23 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron