En grusom forbrytelse mot muslimer av verden

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

En grusom forbrytelse mot muslimer av verden

UNREAD_POST BmOnline » Tir Mai 23, 2017 7:04 pm

En grusom forbrytelse mot muslimer av verden

Jeg føler meg hjemme i israel fordi jeg har vært nær utryddelse flere ganger. Som jødene.

Jeg føler de samme psykologiske obligasjonene til muslimene på mange måter.

Når jeg går til egypt, for eksempel, er jeg velkommen og beskyttet.

Egypterne kjenner meg.

Holocaust var en stor forbrytelse.

Men hva kreml og dens doble stater av vesten har gjort mot 1,6 milliarder fredelige muslimer over de siste årene er enda verre på mange måter.

Kgb-og western har brukt dem som falske flagg i mange år på ende, føre krig mot dem og drepe dem på falske lokaler for å forbedre kløktig og indirekte en maskert russisk hegemoni over vesten, lurer alle ved å bruke de smarte teknikkene i Bedrag som ble utviklet under lenin og stalin.

Det er en avskyelig forbrytelse mot uskyldige og gode mennesker.

Ingen tvil, det er den største forbrytelsen mot menneskeheten i vår tid.

Hvis du hadde vært ung, en muslim, og utsatt for noe lignende, ville du endt opp som en ekstremist også.

Det er krigens logikk.

Det er ikke noe annet resultat.

Vesten må innse sannheten.

De vestlige ledere og i virkeligheten dukkene av kreml på grunn av usas struktur kan ikke fortsette å drepe muslimer for å skjule virkeligheten og lure sine befolkningene for alltid.

Ved endeløs rekke av falske flagg.

Som 9/11.

Denne sinnssyke og stalinistisk forbrytelse må stoppes.

https://www.youtube.com/watch?v=fwMh-UCXbTA&app=desktop
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron