Terror mot Forsvarets mannskap

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

Terror mot Forsvarets mannskap

UNREAD_POST BmOnline » Man Des 25, 2017 6:35 am

Norulv Øvrebotten

Terror mot Forsvarets mannskap fra den russiske femtekolonnen i den militære etterretningen

Det er ikke bare jeg som har vært gjenstand for terror og drapsforsøk som en oppfølgning av den norske statens terrorangrep 22. juli 2011 mot egen befolkning for indirekte å forsterke det maskerte herredømmet fra øst gjennom generasjoner.

Nøkkelvitner er snikdrept etter å ha blitt påført akutt kreft eller har fått hjerteinfarkt og dødd ved fysisk anstrengelse.

Det kan listes opp mange tilfeller. Selv moren til det falske flagget Anders Behring Breivik fikk kreft og døde på et belelig tidspunkt i prosessen, for øvrig et utrykk som advokat Johan Fredrik Remmen selv liker å bruke når han snekrer narrespill over en sovjetisk lest, og han er den flinkeste til å gjøre det av Kremls mafiaadvokater i Oslo.

Statsminister Jens Stoltenberg og kong Harald var påfallende tause da Stay Behind i Norge og Sverige styrtet et helt nytt transportfly av typen Herkules i en fjellvegg i Sverige under en øvelse i NATO vinteren 2012. Det norske mannskapet på fem omkom.

Dette var også et terrorangrep, og et klart signal til mannskap og ledere i Forsvaret om å ligge lavt og være lojale mot krefter som altfor mange vet eksisterer i Norge, men som i krokene er kalt både den fjerde hemmelige tjeneste og mye annet, men som jeg har satt navnet på: Det er KGB Norge, skjult som Stay Behind.

Jeg ledet et utvalg som gikk gjennom informasjonsberedskapen i Forsvaret etter skredet under en NATO-øvelse i Vassdalen i Nord Norge, da seksten unge norske soldater omkom i mars 1986.

Jeg var den i ledelsen i Forsvarsdepartementet som håndterte den saken hele tiden. Helt fram til stortingsmeldingen om tragedien vinteren 1988.

Også dette store tapet av menneskeliv var terror, og i ettertid har jeg ikke vanskeligheter med å finne KGB-metodene som ble benyttet også i dette narrespillet over en kommunstisk lest.

Stay Behind igjen. Med andre ord KGB og GRU, den militære etterretningen i øst. Som har full kontroll over norsk forsvar på denne måten.

Så maskert terror i denne maskerte vasallstaten under Kreml i et brennbart sikkerhetspolitisk område mellom øst og vest er ikke noe nytt fenomen.

Jeg har ikke vært bort i en eneste undersøkelse av dramatiske hendelser i Forsvaret hvor ikke bedrag og fusk er skjedd, og jeg har hatt topp tilgang til offentlige granskinger og utredninger av de fleste slike forhold.

Når det gjelder terroren mot Forsvarets transportfly i 2012, ble det nedsatt en granskingskommisjon som var ledet av generalinspektøren for Luftforsvaret og alt sammen var fusk fra A til Å. Som vanlig. Når du er brukt blir du drept, hvis det kan være fare for at du snakker, og jeg har ingen illusjoner om hva som skjedde med denne mannen. Han døde av akutt kreft noen år senere.

Jeg har levd med statens bødler fra Stay Behind det meste av mitt voksne liv, og under den vedvarende terroren mot meg hjemme i Norge, opplevde jeg å finne en død humle lagt inn i en bok som jeg leste om KGB en dag. Humlen var plassert der om natten. Jeg mener det var våren 2013. Eller muligens året før.

I hvert fall leet jeg ikke på øyelokket en gang, for denne formen for kommunikasjon med en av de mest brukte snikmorderne til den norske stat har jeg lært meg å leve med.

Ifølge den fremste eksistensielle filosofen som noensinne har levd, Søren Kierkegaard, må viktige sannheter formidles indirekte og selv seriemordere har behov for å fortelle og lette på sløret. Særlig hvis de er glad i deg. Når alt kommer til alt.

Jeg oppfattet den døde humlen i den oppslåtte boken min som en beskjed om at politidirektør og frimurer Odd Reidar Humlegård, som Stay Behind har brukt rått i alle år, og ikke bare til å medvirke til massedrap siden 2011, allerede var dødsdømt og bare ordren om å ta ham stod igjen.

Nå har Stay Behind og dødsskvadronen ennå ikke likvidert ham etter bruk, så enten tok jeg feil, eller så har mafiaadvokatene i Oslo sett seg tjent med å bruke ham en stund til som leder for politiet her i landet før han får akutt kreft eller liknende etter å ha blitt gasset, bedøvet og satt den rette sprøyten på, slik de fleste mafiamord i Norge blir gjennomført.

På virkelighetens Animal Farm slakter du dyr når de ikke lenger er nyttige.

Mennsker blir av Kreml behandlet som husdyr og nyttige idioter. Og alle vet hva det betyr.

Du kan være en god arbeidshest for bonden i mange år, men når du ikke lenger er det, venter skytemasken.

Jeg er bondesønn selv, vokst opp med slakting og jakt, og har ikke noe problem med å forstå hvordan Josef Stalin tenkte da han la grunnlaget for den operasjonelle tenkningen som stadig gjelder innen de hemmelige russiske tjenestene. Med sin avlegger i Norge.

Å lære et språk er å leve det, var slagordet til en skole i Paris hvor jeg studerte fransk en gang i tiden. Å lære teknikker innen etterretning er tilsvarende å leve med dem og følgene, og jeg har gjort det til gagns både i jobbene mine i mer enn førti år og privat, så det finnes ikke mange som har større erfaringer med dem enn meg.

I motsetning til andre har jeg hittil overlevd på et vis. Så jeg kan fortelle om mye av den terroren og bedraget som er benyttet for å holde Norge og andre nasjoner under et fordekt russisk herredømme.

En mafia må bekjempes med samme metodene som den selv benytter. Du kommer ingen vei uten.

https://www.dagbladet.no/nyheter/flyet- ... e/63403002
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2605
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron