Terror i Europa: Statsminister Donald Tusk Jens Stoltenberg

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

Terror i Europa: Statsminister Donald Tusk Jens Stoltenberg

UNREAD_POST BmOnline » Fre Jan 12, 2018 8:34 pm

Norulv Øvrebotten
Terror i Europa: Statsminister Donald Tusk = Statsminister Jens Stoltenberg

Hva som var sant når det gjaldt terrorangrepet i Norge i 2011 kunne jeg fortelle straks, og siden jeg og andre vestlige analytikere innen sikkerhet og etterretning hadde avdekket bedragmetodene som ble benyttet også i dette angrepet, kunne jeg fortelle fortløpende hvordan mafiaadvokater som Johan Fredrik Remmen og riksadvokat Tor-Aksel Busch, samt regjeringsadvokat Sven Ole Fagernæs, i tillegg til den nyansatte politidirektøren fra AUF, Øystein Mæland, en nær venn av Jens Stoltenberg både på den ene og andre måten, pluss lojale ledere i embetsverket som for eksempel sjefen for Helsedirektoratet, gjennomførte den falske flaggoperajonen dag for dag. Sammen med Jonas Gahr Støre, Jens Stoltenberg og Raymond Johansen som de fremste i parti og regjering.

Det var heller ikke vanskelig å finne ut hva som hendte da et helt nytt Hercules-fly med et mannskap på fem ble styrtet under en NATO-øvelse i Nord-Norge og Sverige året etter i 2012. Som en oppfølgning av terroren mot det norske folk fra den norske staten.

De smarte bedragmetodene fra Kreml som jeg var den første analytikeren i verden til å identifisere og avdekke etter seks års etterforskning fra 1996 til 2002, og som var en sensajon innen den lukkede verden av internasjonal etterretning, er blitt brukt i saksbehandlingen av alle terroranslag for å fremme russiske interesser, og ikke bare i Norge.

Med bakgrunn i god kjennskap til de gamle og før så hemmelige bedragteknikkene fra KGB som har vært brukt og videreutviklet siden Josef Stalins tid i 1920-årene, og med gode kilder internasjonalt, kunne jeg også på Internett samme dag som hendelsen fant sted, fortelle sannheten om styrten av det polske presidentflyet i 2010, da omtrent hele eliten i Polen ble utradert etter å ha blitt lurt til å reise til en minnesamling i Russland over Stalins massedrap på 22 000 intellektuelle polakker i Katyn-skogen våren 1940.

Fellen fra Putin var smart. Det ble et nytt massemord av det.

Det nasjonale narrespillet som statsminister Donald Tusk i Polen kjørte i saksbehandlingen av terroranslaget sammen med Vladimir Putin, fulgte klassiske kommunistiske oppskrifter, og Donald Tusk er i likhet med Jens Stoltenberg senere blitt belønnet med fremstående stilling internasjonalt for slaktingen av eget folk.

Kreml tar vare på sine innenfor det fordekte herredømmet sitt i Europa.

Sannhetens stemme er svak, sies det, men gjennomtrengende, og det viser dagens nyheter også.

Det hjelper på for befolkningene både i Europa og Amerika å forstå konteksten for alle falske flaggoperasjoner med terror innlagt.

Siden 2010 har de vært mange i Vesten.

Og målet blir på klassisk stalinistisk vis oppnådd indirekte. Stort sett alltid.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verde ... te-i-lufta
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2608
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron