Gift er det mest effektive våpenet fra skyggene

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

Gift er det mest effektive våpenet fra skyggene

UNREAD_POST BmOnline » Tir Sep 18, 2018 6:46 am

Norulv Øvrebotten

Gift er det mest effektive våpenet fra skyggene – også til å lage illusjoner

Gift har vært det foretrukne våpenet i øst omtrent til alle tider, og dette våpenet kjenner jeg altfor godt til og får for tiden hver dag medisinsk behandling i Israel for skader i tarmene av gift i Norge før jeg klarte å komme meg ut av landet.

De fleste snikdrap på denne måten blir aldri oppdaget fordi de gjennomføres så dyktig at de blir oppfattet som naturlige dødsfall av vanlige leger, eller som annen sykdom. Godt maskerte drap er de vanligste.

Det er heller ikke slik at hemmelige tjenester enten dreper eller ikke dreper, for å skade noen og slå dem ut for en periode kan være nok til formålet, og du kan parkere en vestlig statsminister, for den del, for noen måneder med bruk av gift, og ved smart bruk av lurte leger vil han selv tro at han lider av depresjon.

Å benytte psykiatrien til å befeste illusjoner og ødelegge folk helt etter fysiske skader med gift, er en av de smarte prosedyrene som FSB (KGB) og venner i Vesten benytter mye.

Denne arven fra sovjettiden er blitt svært så sofistikert utviklet med tiden og lett å gjennomføre i vestlige land.

I Norge har jeg opplevd å få alvorlige psykiatriske diagnoser fordi leger ikke en gang tror at jeg har arbeidet i Forsvarsdepartementets ledelse, så du kan i grunnen ikke fortelle noe som er sant, hvis du skal unngå at det norske helsevesenet fullbyrder overfallet og ødelegger deg fullstendig.

Bedrag med kommunistiske teknikker fra øst er først og fremst indirekte i alle sammenhenger. Du lurer nummer tre til å begå svik mot nummer to, og på den måten kan du lage en tvingende snøballeffekt av svik mot mennesket som er målet.

Når det gjelder giftdrap og skader av gift i for eksempel Storbritannia siste to årene, og som utad fremstår som klønete, er de gjort slik med vilje for å skape illusjoner om det virkelige maktforholdet mellom Moskva og London, slik jeg oppfatter politikk og dette livet i skyggene.

Å utvise hverandres diplomater skaper samme sort illusjoner.

Diplomater kan jo stort sett ikke brukes til noe annet nyttig likevel, i alle fall ikke i president Vladimir Putins øyne, (og heller ikke i mine) så dem blir det ikke spart på i narrespill for å bedra folk til å tro på noe helt annet enn hva som er sant om den virkelige makten.

https://resett.no/2018/09/17/russlands-giftige-lek/
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron