Masseinnvandringen fortsetter - svenskene flyr landet

En paramillitær gruppe som ble etablert i Norge i 1940 i strid med Straffelovens § 104a, samt Straffeloven § 128. Det het seg at de skulle forhindre inntrengere, men det er nonsens. Deres oppdrag var å skjule, forhindre at KGB agenter og nettverket Stay Behind, ble avslørt.

Masseinnvandringen fortsetter - svenskene flyr landet

UNREAD_POST J. Ebbe. Vig » Tir Feb 01, 2011 9:55 am

Massinvandringen fortsätter – svenskar flyr landet
Befolkningen fortsätter att öka i Sverige, samtidigt som antalet svenskar minskar. Invandringen ligger på en fortsatt skyhög nivå, en av de absolut högsta i Europa i relation till folkmängden. En ökande trend är att svenskar i allt större utsträckning flyttar ut från Sverige.
Desværre på dansk:

Svenskerne flygter, føder alt for faa børn og alligevel vokser folketallet. Så kom Peoples Press og lagde en dæmper på gemyterne. Og professor Amaney A. Jamal, Princeton University udtrykker i den forbindelse undren over “hysteriet” i Europa.


Vi undrer os over dumheden:
PEW er mere end 20-30 år bagefter

- vi er forlængst nået til PEWs 2030, ja, cirka til 2035

Pew Research Center kan fortælle en ganske ‘opmuntrende historie’, men det lader vi medløberne og tumperne om at bringe i detaljer, og ikke specielt fordi prof. Amaney A. Jamal, Princeton University udtrykker undren over “hysteriet” i Europa. Han kan ikke vide, at vi er nogle få stykker, der ved at bl.a. alle fremmedes fødsler i immigrationslandene i Vesten netop er blevet besluttet at skulle nationalitetsbetegnes efter fødestedet i optællingerne.

At falde for den er ualmindeligt tumpet, hvis ikke værre, når man er leder i landet. Indvandringstallene ligner en historie fra de varme lande, men det kommer vi til. Vi er så lidt i tvivl om vi religionen konverteres med det juridiske prædikat om nationaliteten eller ‘der måske er tale om danske konvertitter af fødsel’.

Det er helt hen i vejret i følge PEW: “2010-2015 vil ankomme ca. 4.000 muslimer til Danmark, mens der mod periodens slutning, 2025-2030, vil komme i omegnen af 3.000, i hele perioden på fem år.”



Der kom altså mere end 4.000 muhamedanere til Danmark i 2010; det tør vi godt vædde 1000 kr. om med hvem som helst her 12 dage før opgørelsen for 2010 foreligger.



Vi må sige: Efter den Gregorianske Kalender er der ikke fem år på et kvartal, der fire kvartaler på et år.

Antal muslimer i Danmark eller i ethvert andet vestligt: Kan ikke opgøres, religiøst tilhørsforhold registreres næsten ingen steder efter Den Anden Verdenskrig. Så 226.000 muslimer i Danmark i 2010 er helt hen i vejret. Det er selvfølgelig på fræk beregning, at et karakteristikum, der ikke registreres og tælles, vælges. Intet modsvar er så muligt.

Selvfølgelig kan PEW narre 70-80 procent, når der sættes ind med kostbar markedsføring i medierne og forudsat tingene andre steder vises på glittet papir med mange farver, der gør sin virkning på nedbrudte og vildledte folk. Folk der er blevet snydt med alt væsentligt fra de ansvarlige under skiftende regeringer, der sandelig også skal stå til ansvar for usandhederne sammen med løgnerne, der i tillæg vidste de talte usandt.

Hele denne beroligelses-sugetion begyndte i Danmark i 2004 med historiker og journalist Lars Hedegaard, der også mente han talte muslimer:

JEG UNDERSTREGER AT DE OFFICIELT ANVENDTE BEGREBER ‘INDVANDRERE’ OG ‘EFTERKOMMERE’ I DANMARK ER UVIDENSKABELIGE OG ALDELES MISVISENDE OG HAR NATURLIGVIS VÆRET DET I DE NÆSTEN 20 ÅR DE HAR VÆRET BRUGT.

Jeg kan oplyse dig, hvorledes det ser ud officielt:
Antallet af udenlandske statsborgere med bopæl og personnummer i Danmark offentliggøres af Danmarks Statistik (DS). Antallet af tildelte danske statsborgerskaber ved lov siden 1979 offentliggøres også af Danmarks Statistik på Internettet.

Pr. 1. januar 2010 var her således 329.940 udenlandske statsborgere. Pr. 1. januar 2010 var her i alt 208.828 (inklusive børn før naturalisationen), der havde fået tildelt dansk statsborgerskab siden 1979. Summen af disse to antal er 538.768.

Søges i Danmarks Statistiks Statistikbanken (SB) efter antal individer med udenlandsk oprindelse og bopæl samt personnummer i Danmark, findes antallet hos DS pr. 1. januar 2010: 542.738.

Forskellen er 3.970.

“Ja, et ganske betydeligt fald i fødselstallet”

———————————–

Udenlandske statsborgere og børn af disse født i udlandet er medregnet i de 538.768. Børn af naturaliserede regnes for danske statsborgere ligesom børnebørn af naturaliserede.

Ergo er her 3.970 børn født i DK af alle udenlandske statsborgere til alle tider.

- at jeg ser mange flere i en enkelt bydel af Århus ‘kan kun skyldes min farveblindhed med overhængende hang til racisme’. At det overhovedet interesserer nogen så sent i forløbet er mig ikke en kilde til evig forundring.

Forslag : 1. Børn født af folk med udenlandsk oprindelse i Danmark kaldes danske statsborgere af den nuværende regering og myndighederne. 2. Pressen kalder alt som har overskredet vore grænser for dansk og selvfølgelig det samme med børnene af indtrængerne og andre med ulovligt ophold efter udvisning.

Det er hvor vi er.

———————————–

Hvis du vil vide noget, kan du gå til: http://www.lilliput-information.com/perspektiv.pdf

Analysemetoderne er beskrevet i detaljer på engelsk her: index-population-account-corrections.pdf

Disse filer har jeg udarbejdet i forbindelse med international forsknings- og udviklingsopgave, der ikke kunne gennemføres videnskabeligt pålideligt med den officielle danske befolkningsstatistik. Disse filer bliver ikke omskrevet til noget cirka-rigtigt til Per og Poul, Ole samt Ane i kæret med min medvirken, og ingen omskrivninger heraf kan bære mit navn.

Jeg beviser i ovenstående analyse bl.a., at såfremt børnetallene er som pressen har skrevet og angiveligt DS skulle have berettet for integrationsministeriet,…. så er der altså et problem…..et stort et (hvor pressen måske hellere af hensyn til oplagstallet skulle spørge : hvordan?) : Så kommer børnene end ikke med storken, men eventuelt fra planeten Pandora (jf. filmen AVARTAR)

PS: Cirka 18.710 gange har jeg understreget at muhammedanere ikke registreres endsige tælles i noget vestligt land – end ikke af Lars Hedegaard. Man kan gisne, men det er mest for ukyndige/sproglige ordmagere.



Med venlig hilsen

J. E. Vig, M. Sc. (Economics)

Danmark
J. Ebbe. Vig
 

Gå til STAY BEHIND

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron