Rundlurt på Kirkenes ved bilkjøp

Flere bilmerkeverksteder lurer kundene ved periodisk kontroll, ved å påpeke mangler som ikke fins, derpå meget dyre verkstedregninger. Alt fra 10-40.000 kroner kaster du ut av vinduet, ja i verste fall skroter de bilen din og du må kjøpe en annen.

Slik opererer mafiaen innenfor skalkesjulet autorisert verksted.

Og kunden blir ikke hørt ved klagenemden. Her får du listen over bruddene.

Rundlurt på Kirkenes ved bilkjøp

UNREAD_POST Helga » Søn Des 14, 2014 10:46 pm

Jeg kjøpte en brukt Opel i Kirkenes. Den kostet vel kr 62,000. Det var en 2001 modell, med såkalt keramisk topp. Nesten som de nye kokeplatene man får til kjøkkenet.

Jeg brukte denne bilen i ca 1 år- som den virket, og etter det hadde jeg store problemer med at den ikke ville gå. Den hadde tendenser til å stoppe i alle kryssene når jeg slapp opp gassen.
Jeg hadde service to ganger på den, med ialt mer enn kr 13.000,- i utgifter. Men det hjalp overhode ikke (servicne ble foretatt ved et annet verksted hvor jeg har vært kunde i flere år). Ingen av de to verkstedene vil få besøk av meg mere...Jeg foretrekker heller en gammel bil som en kan skru på selv!

Jeg fikk ingen hjelp og bilen er i dag avskiltet og kostet meg til sammen over kr 70.000,- Pluss at jeg måtte ha kasko, da det var lån på den. Så da ble alt bortkastet.

Ja, de kaller seg eksperter på Kirkenes bil, men så langt har ikke det vist seg å stemme.

Jeg vil på det sterkeste fraråde andre å handle på dette merkeverkstedet på Haganes i Kirkenes. De forhandler VW, Kirkenes Bil AS.


Nå har jeg kjøpt en annen bil, og denne Opelen er nå til salgs til de som måtte ha bruk for en delebil. Opel Vectra Caravan B, bensiner, farve rød.

KOM MED BUD.
Kontakt Administrator bmonline A bmonline.no ved interesse. Sett inn @ der A står- i epostadressen.
Helga
 

Gå til Ble du rundlurt på bilmerkeverkstedet ved pkk?

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron