Mafiastyrte Norge, tilbakeblikk

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Mafiastyrte Norge, tilbakeblikk

UNREAD_POST BmOnline » Tor Aug 25, 2016 7:32 pm

Mafiastyrte Norge, tilbakeblikk

Det beryktede øst-tyske sikkerhetspolitiet Stasi tapte makten. Da hjemlandet DDR ble borte under
føttene på denne klandestine og brutalt undertrykkende organisasjonen etter Berlin-murens
kollaps i 1989. Her i Norge var Stasi og KGB derimot så sterke at de fra skyggene kunne gjennomføre en
motrevolusjon utover 90-tallet og slå ned enhver oppegående opprørsk motstander. Slik det skjedde
med meg. Her i landet ble den skjulte makten beholdt. Bare sminket for en ny tid.

Gro Harlem Brundtland, Thorbjørn Jagland, Kjell Magne Bondevik og Jens Stoltenberg er alle i
virkeligheten ikke annet enn mer eller mindre uvitende marionetter. I beste fall. Som både før og
etter murens fall er benyttet som statsministre. Til utad å maskere et negativt spill innad.

Særlig er grepet om det juridiske miljøet i Norge ennå en avgjørende faktor for denne skjulte
maktutøvelsen. Også inn i 2010. Sovjetiske KGB og den senere russiske arvtakeren tok til seg de
tidligere Stasi-agentene i Norge. Da Øst-Tyskland opphørte å eksistere i 1990. Spillet i negativ sektor
som disse folkene ennå gjennomfører rett foran øynene på deg og meg, skjer på en konsistent og
konsekvent måte. Profesjonaliteten er veldig høy. At bedraget ofte skjer maskert som jus, utelukker i
realiteten demokratisk innsyn og kontroll.

Blendverket som blir skapt ved hjelp av denne fremgangsmåten, nemlig gjennom kontinuerlig å
fragmentere entydige forhold, blir av de fleste vanlige jurister oppfattet som smart jus. Ikke smart bedrag.
Slik som det i virkeligheten er. Jurister ved domstoler og i styringsverket ellers kan derfor lett
benyttes som negative kontakter. Eller mer populært sagt: Som nyttige idioter. Slik også enhver norsk
statsminister er blitt benyttet etter krigen. Uansett partifarge.

Hvordan Stortinget i alle år er blitt lurt trill rundt ved hjelp av disse bedragteknikkene, har jeg fortalt
utførlig om. Blant annet meldte nasjonalforsamlingen Norge inn i NATO på falske premisser i 1949. Den
oppnevnte Lundkommisjonen på like falske premisser i 1994, og snudde dermed utfallet av den
kalde krigen på hodet her hjemme. Jeg skal senere fortelle hvordan Sovjetunionen og Russland i
virkeligheten bygget ny hovedflyplass i Norge. For å kamuflere tidligere aktivitet og anlegg på
Gardermoen. En overivrig ingeniør ble sendt på hodet ut av vinduet fra et hotellrom i København, og
Stortinget ble ved et kupp i 1992 narret til å snu den normale avstemningsrekkefølgen på hodet. I kjent
sovjetisk stil. Abrakadabra! Hurum var tryllet bort. Som følge av jukset ble det mangårige milliardsluket
Gardermoen vedtatt og bygget. Nok et nasjonalt bedrag. Med alle sine uforutsette skandaler. Jeg
opplevde begynnelsen av denne saksbehandlingen på kloss hold. Da jeg var en del av den politiske
ledelsen i Forsvarsdepartementet. Det som begynte som et narrespill, endte også som et narrespill. Noen
år etterpå. Følgen er en flyplass som burde ha vært oppkalt etter Josef Stalin. En sambygding av meg,
Kjell Opseth, var dum nok til å bli satt på denne oppgaven som samferdselsminister


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tor Aug 25, 2016 7:32 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron