Et lite glimt inn Orderudsaken og kriminelle Retts-Norge

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Et lite glimt inn Orderudsaken og kriminelle Retts-Norge

UNREAD_POST BmOnline » Tir Jul 23, 2019 9:44 pm

Norulv Øvrebotten
31. oktober 2016

Et lite glimt inn i korrumperte og kriminelle Retts-Norge

Tror du det er tilfeldig at juristen Tor Langbach, etter som dommer å ha vært med på fire justismord i Orderudsaken, etter hvert ble forfremmet til direktør for Domstoladministrasjonen, hvor han i 2012 la opp til stort show i Oslo tingrett med dommere ulovlig plukket ut utenom tur, og som i to måneder lurte det norske folk med en rettssak som stort sett handlet om alt annet enn terror og massedrap i Oslo og på Utøya?

Dommerne som ble plukket ut utenom tur var Wenche Elizabeth Arntzen og Arne Lyng. Begge var fra belastede slekter i norsk politisk historie.

Arntzen administrerte lureriet og bedraget av det norske folk så godt at hun ble forfremmet til dommer i Høyesterett, som er en domstol som ikke står tilbake for andre når det gjelder bedrag med enorme følger.

Å gripe inn i den utøvende makt og snu forholdet mellom banditter og politi på hodet, så politiet ble ødelagt og fritt leide ble gitt til bandittene i styringen av landet, slik Høyesterett presterte fra 1994 og utover, er mafiaarbeid av høy klasse. Dessuten er det utvilsomt også landsforræderi. Som dommere har lang erfaring med her i landet.

Fenomenet går nemlig igjen.

Følgen av at du blir lurt hele tiden er at Russlands gamle maskerte herredømme og underliggende mafiasystem gjennom generasjoner, blir styrket og beholdt. Slik det også skjedde som følge av trippeldrapet på Orderud gård. Hvor Langbach og andre dommere helt opp til Høyesterett igjen viste hvor kriminelt og politisk infisert det meste er innen lov og rett her i landet.

I Norge blir mennesker kynisk drept på bestilling bare for at riksadvokat og dommere skal kunne bygge en falsk saksbehandling på likene. I narrespill over sovjetkommunistisk lest. Dette viste drapene på Anne Orderuds gamle foreldre oss. I virkeligheten.

Det samme skulle skje i en annen form 22. juli 2011.

Da ble 69 mennesker drept og omtrent like mange skadet med samme smarte formål, og i tillegg til de mange døde falske flagg, ble det brukt ett levende falskt flagg. Dette falske flagget var patsyen Anders Behring Breivik som spilte høyreekstremist i bedragoperasjonen. Det gjorde han neppe gratis.

Forestillingen kunne ikke ha blitt gjort mer makaber fra regissørene i skyggene. Mer kommunistisk og totalitært kan det ikke bli.

Vergeløse mennesker blir skutt for at jurister skal kunne spinne bedrag på likene. Slik lurer du hele befolkningen indirekte til å slutte sterkere opp om den gamle kriminelle maktstrukturen i Norge.

Tor Langbach gjorde sin del av jobben. Igjen.

Han sørget for at bedragopplegget av en rettssak i Oslo tingrett ble overført på storskjerm til 18 tingretter rundt om i landet. Slik at flest mulig skulle bli hjernevasket med den store arrangerte løgnen og det falske flagget som ble benyttet til skape et falskt motiv og falsk kontekst for terror og massedrap.

Politisk redaktør Harald Stanghelle i Aftenposten ledet pressen i arbeidet med å hamre inn den usanne offisielle historien om terroren i Norge. Han er nå blitt leder for Norsk Redaktørforening.

Tor Langbach og domstoladministrasjonen brukte 170 millioner kroner på å lure deg opp i stry i denne rettssaken. Det står ikke på penger i kriminelle Norge.

"Små mennesker tror ikke på små løgner," sa Adolf Hitler, "for de forteller så mange små løgner selv, så løgner må være store."

Nettopp. Det var til de grader løgnen om terroren i Norge 22. juli 2011.

Denne løgnen var og er diger.

Slike løgner som blir laget ved hjelp av nye KGBs kontinuerlige spill, blir alltid større og større etter hvert som stadig flere mennesker blir lurt til å medvirke som følge av å handle på falskt grunnlag.

Slik skapes "Vår Sak - Cosa Nostra". Med en snøballs effekt.

Tor Langbach er en jurist som vet å vifte med falske flagg, for han bygget som dommer i 2001 på to døde mennesker som ble benyttet i narrespillet på Orderud gård til å skape et falskt motiv og en falsk sammenheng for trippeldrapet den gangen.

Dette skjedde til tross for at Langbach sammen med meddommer og forretningsmann Trond Våpenstad var omtrent de eneste som mente at en tilbakelagt strid om en gård var et særlig sannsynlig motiv når en nær sekretær for forsvarsministeren var skutt og drept og ektemannen var myrdet med gift noen uker før.

I 2002 visste jeg at fremgangsmåten innen bedrag som var benyttet i hele narrespillet før og etter trippeldrapet på Orderud gård, var den samme som var brukt i drapsforsøket mot meg i 1995 og 1996, og jeg visste hvilken dame som hadde skostørrelse 38 som var å finne avtrykket etter på åstedet. Jeg visste også hva som var skjedd på verandaen etter drapene.

Jeg visste plutselig mye. Da gjennombruddene kom. Også i altfor mange liknende forhold ellers. Både hjemme og ute.

Jeg hadde identifisert Kremls modus operandi innen kombinasjonen drap og smart bedrag, og hadde informasjon nok til å slutte meg til at Norge hadde en effektiv dødsskvadron. Den hadde også gjort jobber for Kreml i Amerika for å fjerne mennesker som var blitt plagsomme for ekteparet Hillary og Bill Clinton i Det hvite hus.

Livet var farligere for meg enn noensinne. Døden var tett på.

Verken gamle eller nye KGB i Norge er noen lett motstander, så nye drapsforsøk kom fort i 2003, og gudene må vite hvordan jeg overlevde overfallene. Det er en lang historie.

"Du må ha en enormt sterk kropp," sa min gamle mor.

Hvis du tror at lov og rett var interessert i å beskytte meg, fordi jeg satt på så mye verdifull informasjon om drapet både på tidligere forsvarsminister og utenriksminister Johan Jørgen Holst i 1994, forsøket på det samme mot meg i 1995 og 1996, og drapet på en annen av sekretærene hans, Anne Orderud Paust, i 1999, må du bare tro om igjen. Jeg utløste nærmest panikk hos lovens håndhevere, hadde jeg inntrykk av. Her skulle ingen lokk løftes av.

Politidirektør Ingelin Killengreen var mest opptatt av å uskadeliggjøre meg. Så jeg kunne bli brakt til stillhet. På falskt grunnlag.

Jeg måtte rømme landet til Mexico, hvor jeg klarte å hente meg inn igjen, for å bli overfalt på nytt om natten straks jeg kom hjem igjen til Norge.

Da la jeg meg frisk om kvelden og våknet akutt fysisk syk om morgenen. Noe som har hendt meg en rekke ganger de siste tjue årene.

Å våkne med puter over hodet etter besøk av snikmordere som gasser og bedøver deg, var kjent for meg før høyesterettsdommer Antonin Scalia ble funnet død i en seng i USA på denne måten i februar i år. Snikmordere gasser, bedøver og setter sprøyter på ofrene. Når de sover.

Puter over hodet ditt er en avsluttende symbolsk handling fra mafiaen. Det er signaturen.

Dette var i 2003.

Politidirektør Ingelin Killengreen løftet ikke en finger for å beskytte meg.

I 1999 var Killengreen politimester i Oslo og den som i realiteten slapp dødsskvadronen inn på Orderud gård en natt i mai dette året for å ta en annen av tidligere forsvarsminister Johan Jørgens Holsts sekretærer, Anne Orderud Paust.

Som direktør for Politidirektoratet fram til mai 2011, la Ingelin Killengreen heller ikke hindringer i veien for terroren og massemordet i 2011, for å si det forsiktig.

De to neste politidirektørene, Jens Stoltenbergs nære venn, Øystein Mæland fra mai 2011 til august 2012 og Odd Reidar Humlegård fra 2012 og fram til i dag, har jeg fortalt om før.

Ingen av dem gjør akkurat bildet av hvordan lov og rett blir ledet i Norge, særlig penere. Tvert om. De gjør dette stygge bildet mye verre.

Kommentar bmo:

Det kan ikke være snakk om lang tid før disse blir puttet i kasjotten.


Sist flyttet til topp av BmOnline den Tir Jul 23, 2019 9:44 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 11 gjester

cron