MASSEMORD i NORGE skjules av frimureriet

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

MASSEMORD i NORGE skjules av frimureriet

UNREAD_POST BmOnline » Tor Apr 20, 2017 5:25 am

Norulv Øvrebotten

"Kringkastingssjef Thor Gjermund Eriksen er en gammel agent for øst-tyske STASI fra sin fortid i Sosialistisk Venstreparti (SV) og han er tidligere politisk rådgiver for SV-leder og statsråd Erik Solheim, som medvirket sterkt til terrorangrepet i 2011 og utover:

Eriksen ble som andre agenter fra den beryktede kommunistiske etterretningsorganisasjonen overført til KGB sommeren 1989. Så du kan se på NRKs dekning hva det betyr.

Nå tyder mye på at NRK har fått instruks om å kjøre dekkoperasjoner i forbindelse med at det skal bygges brannmur mellom dødsskvadron og stat etter at medlemmer av den er arrestert for andre drap uten at regjeringen Erna Solberg har klart å stanse det. Tross iherdig innsats over flere år for å unngå en slik utvikling. Fra både Riksadvokat Tor Aksel Busch og alt som betyr noe innen lov og rett ellers.

NRK kjører en sak om et gammelt drap som om det skulle ha vært den ekte morderen som ble tatt på 70-tallet i Ørsta og ikke en uskyldig mann som med kommunistiske metoder ble torturert til å tilstå noe som han ikke hadde gjort. Husk på at justismord er rutine, ikke minst ved statsadvokatembetet i Molde. Og hos alle riksadvokater og høyesterettsdommere etter krigen. For å beskytte statens bødler hvor yrket ofte går i arv innen Kremls frontfamilier i Norge..

Nå kjenner jeg meget godt til denne drapssaken i Hovdebygda i Ørsta på 1970-tallet, for jeg var mye i Hovdebygda mens jeg gikk på lærerhøgskolen i Sogndal på den tiden. Så jeg kjenner også en del av familien til den drepte 12 år gamle jenta.

Ford_15_M.png
Døden kom i en Ford...12 M skrives det. Men det var ikke han som hadde tatt livet av den 12 år gamle jenta, men onkelen hennes, en massemorder, han som ble fotografert i vannkanten på Utøya i 2011, den 22. juli-. Ove Røv.

Døden kom i en Ford 12 M, men det var bare blankt løgn.

Kommentar bmo: Som dere ser- galskapen er komplett innenfor V-H aksen i dagens velger rødsaus. Det er egentlig kommunistisk uansett hva du velger- så er det "rødsaus til middag" hele tiden. Hva folket velger er bare en parodi.
Husk dette. Det kjøres en skjult agenda på tinget bak folkets rygg. Valgene er på forhånd RIGGET.

utoya_1.jpg
Her er bildet av massemorderen en fhv Nrk journalist fra Sogn og Fjordane, Ove Røv.


Erna S og Røv.jpg
Erna S og Ove Røv


Jeg kjenner også en annen forsvinningssak fra Balestrand i 1976 da en islandsk jente som arbeidet på et hotell ble borte og aldri mer ble sett.

En lastebilsjåfør fra Sogndal så to personer lempe fra en grå bil en bylt ut i fjorden på en øde strekning mellom Leikanger og Sogndal, og han ble latterliggjort av sambygdinger da han oppbrakt fortalte hva han hadde opplevd ute ved fjorden. Mannen var en skikkelig arbeidsmann og var fortvilet over at han ikke ble trodd.

Billedbladet NÅ tok kontakt med meg for jeg var en frilansjournalist som tok oppdrag fra ukeblader og aviser i Oslo, og jeg lagde et intervju med lastebilsjåføren om mysteriet med hva han mente måtte ha vært en menneskekropp som ble dumpet i fjorden.

Jeg fant mannen svært så troverdig, og det gjorde NÅ og noen andre redaksjoner også som laget oppslag om den mystiske saken som det gikk mange rykter om. Før den ble glemt og aldri løst.

Som så mange ganger ellers må du samle informasjon i mange år før du kan sette sammen biter fra fortiden til et komplett bilde, og jeg ser at den gamle SV'er og STASI-medarbeider som leder NRK har fått beskjed om å redde en annen sentral bøddel og seriemorder fra SV fra en belastet fortid når mye nå er i ferd med å sprekke for alle gamle STASI-folk fra dette partiet, som i likhet med Erna Solberg med kodenavn Simona ble flyttet over til KGB og senere Høyre av Kreml. I god tid før muren falt i 1989.

Nå besitter gamle STASI-folk utrolig mange kommandohøyder i det norske samfunnet, ikke minst innen mediene og kulturlivet, og derfor er det ikke lenger journalistikk du møter i NRK i mange saker, men ren propaganda og kamuflasje, slik du har sett i snart seks år fra alle de etablerte mediene. Ikke minst TV2 og NRK, som like godt kunne ha holdt til i Moskva.

Jeg vet hvem som drepte jenta i Hovdebygda. Jeg vet hvilke seriemordere som dumpet den islandske jenta i fjorden i 1976, og hvem som drepte Anne Slåtten i Førde i 2004 med påfølgende arrangerte justismord fra statsadvokat og frimurer i tiende grad, Jan Hoel i Molde, og alle tilsvarende drap med eller uten planlagte justismord på barn og jenter i innland og utland både før Anne Slåtten og etterpå.

Det vet politiet og påtalemakten også, men alle drap fra dødsskvadronen blir kamuflert, ofte med slike justismord som i Ørsta etter drapet i 1974.


Bodil Brundgot het den tolv år gamle jenta og hun hadde et monster av en pedofil seriemorder som onkel.


Han har drept mange siden også, og var en av de virkelige morderne på Utøya 22. juli 2011, og NRK forbereder seg altså nå på en ny bedragoperasjon mot den norske befolkningen i regi av Kremls mafiaadvokater i Oslo.

Så du skal bli løyet huden full langt mer enn noensinne fra hovedstaden.

Lykke til Thor Gjermund Eriksen.

Du har kvalifisert deg til lovens strengeste straff allerede for din medvirkning til terror og massedrapet i form av cover up siden angrepet sommeren 22. juli 2011, så du har ingen andre muligheter enn å fortsette arbeidet for å beholde Norge under mer eller mindre fordekt herredømme fra øst for fremtiden også.

At nordmenn skal betale fem milliarder kroner for en kriminell propagandamaskin mot seg selv, er faktisk urimelig. Kreml burde betale for NRK selv. Det beste er å legge ned hele kringkastingen. Ene og alene for medvirkningen til massemordet og terroren 22. juli 2011."
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester