Enten skyter du 3000 i Oslo, mer eller mindre

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Enten skyter du 3000 i Oslo, mer eller mindre

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jul 21, 2019 8:37 pm

Norulv Øvrebotten

Enten skyter du 3000 i Oslo, mer eller mindre, etter dette sviket, eller så skyter du ingen og lar Kreml styre videre.

Dette er krigens lov. Mafiaens lov. For meg er det egentlig likegyldig, for jeg kan ikke vende tilbake til Norge uten at det blir gjort skikkelig. Og neppe da heller, siden ingen jøde som har overlevd nazistenes utryddelsesleirer ville orke å vende tilbake til gasskammeret.

Det er min situasjon i et nøtteskall også etter å ha blir terrorisert og torturert av den norske mafiastaten i 22 år.

Som mer enn fiende av staten enn av folket.

Det er ikke folket som bedøver meg og plukker ut fyllingene i tennene mine og kjører sprøyter opp i skrittet med vanvittige smerter til følge år ut og år inn. Bare for å nevne noen av teknikkene som brukes til sofistikert tortur som vanskelig kan spores.

Det er den norske stat og dens faste dødsskvadron. Som har eksistert siden 1930-tallet og Stalins tid.

I Norge er det dødsstraff ved administrativ beslutning fra Kremls mafiaadvokater i skyggene med tette konsultasjoner til enhver leder for Høyesterett. Det er virkeligheten.

President Vladimir Putin tror jeg kan være bra for Norge hvis den russiske mafiaens lover overholdes. Han er faktisk en dyktig administrator og langt mer ryddig enn de fleste toppledere i dagens doble stat i Norge. Som er store utgaver av Anders Behring Breivik.

Ærligere også. Noe som ikke sier så lite.

Så bare gjør det fordekte herredømmet fra øst åpent, noe som har vært en prosess i mange år nå fra terroristene og forræderne på alle nivåer i Oslo, og vift med norske flagg for å kamuflere det. Også på andre dager enn 17. mai. Jeg kan finne meg et annet fedreland for det ingen har.

http://edition.cnn.com/.../europe/germa ... ign-theft/


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Jul 21, 2019 8:37 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron