Mange rystende narrespill over KGBs lest i Norge

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Mange rystende narrespill over KGBs lest i Norge

UNREAD_POST BmOnline » Tir Des 12, 2017 10:36 pm

Norulv Øvrebotten
Mange rystende narrespill over KGBs lest i Norge

Det er bare kapasiteten som begrenser når du har sporet opp de mest sofistikerte bedragmetodene gjennom hundre år fra øst og kan rulle opp all gangstervirksomheten i Norge og andre vestlige land.

Jeg skal ta på meg å bevise at kommunistisk bedrag ikke bare førte til det fordekte statskuppet med virkning fra 10. januar 1940, men har vært måten saksbehandlingen fra staten er lagt opp og gjennomført i alle saker av betydning. Enten de inneholder drap eller ikke. Som 22. juli og mange andre forhold.


Et blikk til hjemlige trakter forteller meg i dag at Martin Kolberg har sagt mange fine ord over kisten til min sambygding Kjell Opseth. Jeg kjenner dem begge, og særlig Kjell Opseth har jeg en god del fint å si om. Han var en partisliter som gjorde sitt beste. I forhold til Jens Stoltenberg var han ærligheten selv.

Hva som kommer til å sverte Kjells ettermæle, er at han ble brukt som samferdselsminister til å bygge ny hovedflyplass på Gardermoen, som ikke hadde noen annen mening enn å grave over og maskere for godt de mange bunkersene som den sovjetrussiske etterretningen hadde på den militære delen i spillet mot USA. Som gjennom generasjoner bygget opp en stor kontraetterretningsoperasjon mot seg selv i Norge. Uten å forstå at Norge var kontrollert av Moskva.

Kjell Opseth fulgte lydig ordrer i saksbehandlingen av Gardermoen fra mafiaadvokatene Jens Christian Hauge og Johan Fredrik Remmen, som alltid snekret sammen bedragoperasjonene i all saksbehandling fra den norske staten. Slik det er skjedd fra Remmen og andre mafiajurister i forbindelse med 22. juli også. Samme historien og samme teknikkene hele tiden.

Jeg tror ikke Kjell Opseth forsto hva han var med på. Han var en av mange vannbøfler i arbeiderbevegelsen som gjorde hva han fikk beskjed om.

En ingeniør som avslørte deler av fusket om Gardermoen, ble kastet ut av et hotellrom i Danmark og drept som en følge av saksbehandlingen. (Jan Fredrik Wiborg)


Dødsskvadronen hadde mye å gjøre på begynnelsen av 90-tallet da den stadig ble koordinert med riksadvokat og dommere i Høyesterett som snudde utfallet av den kalde krigen på hodet med KGB-bedrag, så vinnere ble tapere og tapere ble vinnere. Med befestet makt fra øst til følge.


Et liv for mafiaadvokatene i Oslo betyr ingenting.


De dreper mange mennesker hvert år, men helst maskert som naturlige dødsfall. Eller de arrangerer selvmord, som det ble gjort i København med ingeniøren som ble slengt ut av hotellvinduet og ikke forsto at han hadde begitt seg inn i et geopolitisk stort spill der hensynet til atomvåpen styrte alt.

Kreml har mesteparten av den strategiske kjernefysiske styrken på Kola, rett over den norske grensen i nord, og disse styrkene er bygget opp på forutsetningen om at Kreml har den reelle kontrollen over Norge. Slik tilfellet har vært siden mellomkrigstiden.

Trippeldrapet på Orderud gård i 1999 kan jeg avdekke.


Jeg kjenner til og med hvilken snikmorder som hadde skostørrelse 38 for damer på åstedet. Som hun brydde seg særlig mye om det, vel vitende om at alt som er av domstoler, politi og påtalemakt beskytter statens dødsskvadron samme hvor mange beviser som skulle ligge igjen etter den. Som du også har sett etter 22. juli 2011.

Lov og rett er en illusjon i Norge. Det er mobbens lover som styrer og hvis du var klar over hvor korrumpert alt er innen sikkerhet og forsvar ville du ha fått sjokk.


Jeg kan påvise hvordan dommere hvitvasker ekstremt grove forbrytelser fra Kremls mafiaadvokater i Oslo helt bevisst land og strand rundt.

Du skulle tro at domstoler i Norge ikke hadde noen annen funksjon enn å medvirke til og maskere kriminalitet når du ser hvor strømlinjeformet og rutinepreget det blir gjort. I generasjon etter generasjon.

Å begå justismord for å dekke over forbrytesler fra staten er rutine i politi, påtalemakt og rettsvesen i Norge. De som begår dem tror aldri de blir tatt og de bryr seg lite om hvilken redsler og lidelser som blir påført ofrene. Det så du også i Oslo tingrett våren 2012. Hvor to dommere glatt medvirket til forbrytelsen 22. juli. Sammen med mange andre i rettslokalet.

Josef Stalins skygge hviler med sin forbannelse over Norge mer enn mange andre land etter indre okkupasjon fra øst i en doblet stat og et godt utbygd nett av familier og slekter som har gjort det godt som landssvikere i langt over 80 år.

http://www.dagsavisen.no/…/hun-var-27-ar-og-hadde-startet-s…
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Den svenske og norske regjeringen undertrykker sannheten

UNREAD_POST BmOnline » Lør Aug 11, 2018 7:13 am

Norulv Øvrebotten

Den svenske og norske regjeringen undertrykker sannheten om drapet på statsminister Olof Palme

Den svenske regjeringen i en doblet stat under fordekt russisk herredømme er overhodet ikke interessert i å oppklare drapet på statsminister Olof Palme og har sammen med regjeringer i Norge og norske justismyndigheter lagt lokk på saken i mange år. Etter at de ble kjent med hva som egentlig var skjedd.

Og det var jeg som oppklarte saken allerede høsten 2002, etter å ha identifisert de hemmelige bedragmetodene fra KGB som Stay Behind – Gladio – bruker både i Sverige og Norge.

Drapet på Olof Palme var en falsk flaggoperasjon, i likhet med utallige andre slike narrespill med drap og massedrap, og det falske flagget var alkoholikeren og småkjeltringen Christer Pettersson som ble manøvrert til å oppholde seg på rett sted like i nærheten av det planlagte drapsstedet hvor Lisbet Palme førte mannen.

Rett før jeg gikk løs på etterforskningen av Palme-drapet ut fra da å ha identifisert i hovedsak teknikkene innen bedrag som ble benyttet av KGBs residenter i Norge og ledere av norske, russiskstyrte Stay Behind, mafiaadvokatene Jens Christian Hauge og hans uekte sønn Johan Fredrik Remmen, hadde jeg fått hull på trippeldrapssaken på Orderud gård, hvor en annen av forsvarsminister Johan Jørgen Holsts sekretærer, Anne Orderud Paust ble skutt og drept våren 1999. Fordi hun kjente til at JJHOLST var blitt likvidert av Stay Behind, den norske dødsskvadronen. Sokken som snakkes om tilhører kvinnen som er med i dødsskvadronen.

Så ble foreldrene til Anne Orderud Paust skutt samme natten av den norske dødsskvadronen utelukkende for at likene skulle brukes som kreative falske flagg av riksadvokat og frimurer Tor-Aksel Busch og det like korrumperte politiet og dommerne i Norge, til å narre alle til å tro at det politiske drapet var forårsaket av en familiestrid om en gård. Noe som bare var tull hele tiden. Familien Orderud Paust som arbeidet i UD kjente til hvem som stod bak drapet på Johan J Holst. Derfor ble det laget en dekkhistorie- og så ble drapene utført, de måtte fjernes. Det var den samme dødsskvadronen som var på ferde alle steder. Politiet vet alt om dem og har til og med store problemer når de også på fritiden dreper uskyldige mennesker for morro skyld. Da er det at man etablerer justismord via domsstolene, som er med på bedraget. Hvor uskylige mennesker blitt dømt og satt i varetekt.

Så følgene av dette narrespillet etter tre grusomme drap en vårnatt i 1999, ble både i medier og ved domstoler, slik du også har sett etter massedrapet 22. juli 2011, at alle ble lurt og tvunget til å handle og ikke handle på det prefabrikkerte og falske grunnlaget, og slik ble det på vanlig måte hamret fast et falskt motiv i en falsk kontekst, og den underliggende sannheten ble effektivt stadig bedre maskert etter som tiden gikk.

Akkurat det samme skjedde etter drapet på statsminister Olof Palme i 1986 som var bygget på samme kommunistiske lesten. Med andre ord KGBs metoder- lever i beste velgående i skyggene, selv om mange er blitt fortalt at det er/ var før.

Da jeg før jul i 2002 betrodde meg om mine funn om disse mordene til et menneske som sto meg nær, fordi jeg ble redd for livet mitt, sa hun tørt at "jeg ser at du er engstelig."

Så begynte Milan Kunderas roman "Udødeligheten" å forfølge meg overalt i huset.

Hun var medlem av den norske dødsskvadronen og hadde vært med på alle disse drapene, både i Norge og Sverige, men det forsto jeg ikke tidsnok.

"Velkommen til virkeligheten," sa hun da jeg forsto.

Det var så vidt jeg overlevde 2003."

Kommentar bmo: Så dere ser at kona til Norulv er med i dødsskvadronen. Han skilte seg fra henne i 2003.

Norulv og jeg samtalte over dette i 2012. Han var redd for sitt liv og visste at han skulle bli utsatt for et nytt angrep fra djevelskapen i Kgb. Norulv spurte meg rett ut om jeg kunne fortelle ham om han ville overleve dette. Det var i 2013- Jeg svarte kontant- ja du klarer akkurat brasene. Jeg har bedt over Norulvs plager med indre blødninger, men så har han det problemet å stri med, nemlig røyken. Og den ødelegger- du kan nemlig ikke stå i "mørket" og således bli der og samtidig motta helbred. Du må forlate det gamle livet- med laster.. etc.

Norulv er en våken mann- som ikke slumrer- og liker ikke at "humla suser"- der er vi to enige :mrgreen: Vi kjenner "LUSA" på gangen.

Denne sykdommen" i det norske politiske styrerom, Forsvaret, Politiet, Domsstolen er gjennomsyret fra Arendal til Kirkenes.
Tror dere at det er bedre i Sverige?
Nei, det er ikke værre- men nesten like galt som i Norge.
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

"Med knyttede never i lommen"

UNREAD_POST BmOnline » Søn Des 09, 2018 1:34 pm

Norulv Øvrebotten:
"Med knyttede never i lommen"

"Jeg vet utmerket godt hvordan mange saksbehandlere og ledere i politi og sikkerhetspoliti har hatt det med seg selv etter 22. juli 2011, for jeg har selv stått med knyttede never i lommen, etter at en statsråd og en regjering ignorerte fakta og i stedet bevisst løy pårørende og resten av befolkningen huden full.

Jeg truet sågar med å gå av i protest før stortingsbehandlingen av skredulykken i Vassdalen i 1988, da sjefen min, forsvarsminister Johan Jørgen Holst, ikke klarte å stå oppreist av en eller annen grunn. Han måtte vel berge seg selv. Han også.

Jeg ledet det tunge utvalget med oberster som vurderte Forsvarets informasjonsberedskap etter skredulykken fra 1986 til 1987, og jeg var ansvarlig for saksbehandlingen av hele katastrofen i Forsvarsdepartementet som endte opp i en stortingsmelding vinteren 1988.

Som sekretær hadde jeg førstekonsulent Åge Eknes, som senere ble sekretær for det superhemmelige Karstadutvalget som fra 1989 til 1990 vurderte den militære etterretningen. Eknes sluttet i staten og arbeidet lenge som frittstående konsulent internasjonalt. Han døde ganske ung av hjerteinfarkt i 2011, etter en tid å ha hatt innleide livvakter fordi han ble truet på livet av russere. Det gikk over et halvt år fra Åge døde til han ble gravlagt i Fana i Bergen.

Hvis noen vil vite sannheten om hvorfor ingen offiserer ble tiltalt for noe som helst etter hva som hendte 5. mars 1986, og som egentlig var et massedrap mer enn en ulykke, for soldatene ble bevisst sendt inn i et område, der det gikk store ras hele tiden, og troppsjefen truet med ordrenekt til og med for desperat å unngå døden, så finnes det et PM til forsvarsminister Johan Jørgen Holst fra hans personlige sekretær Norulv Øvrbotten som forteller nøyaktig hvordan påtalemakten og Forsvarssjefen hadde gått bak ryggen på oss og lurt oss trill rundt i saksbehandlingen av straffesaken. Det er på fem, seks sider og datert en gang vinteren 1988.

Den alltid våkne og intelligente Åge Eknes tok generalkrigsadvokat Odd Emil Blomdal på fersken i systematisk fusk og bedrag i saksbehandlingen sammen riksadvokat Georg Fredrik Rieber-Mohn og statsadvokaten i Nordland, Bjørn Hareide.

Jeg husker ennå hvordan den inntørkede juristen Blomdal krympet seg, da jeg traff ham i gangen, og med forakt satte øynene i ham, og han dermed forsto at ledelsen visste om og hadde avslørt sviket og taskespillet hans.

Disse altfor smarte juristene i den militære og sivile påtalemakten hadde lagt opp til en prosedyre som kamuflerte at en av dem som risikerte tiltale, nemlig Forsvarssjefen selv, den inhabile general Fredrik Bull-Hansen, var mannen som i realiteten hadde avgjort at ingen skulle straffeforfølges. Noe som ikke var hans oppgave å bestemme under noen omstendighet. Ingen i påtalemakten hadde tatt standpunkt til realitetene i saken før den ble henlagt. Bare en illusjon om det ble skapt.

Vi oppdaget bedraget i saksbehandlingen hos påtalemyndigheten for sent, bare kort tid før stortingsbehandlingen i 1988, og da den var over, var det kun et befal som ble straffet, og det var løytnanten og troppssjefen som i virkeligheten skulle hatt medalje for heltedåd, fordi han truet med ordrenekt for å redde livet til soldatene sine. Forsvarssjef Fredrik Bull-Hansen ga ham refs etter disiplinærloven. For å ha truet med ordrenekt.

Alt ble i god norsk ånd og i samsvar med kommunistisk bedragkultur snudd på hodet.

Jeg lærte altså allerede den gangen at frekt narrespill i saksbehandlingen fra påtalemakten kunne skje i Norge rett foran øynene våre, og at fusk og fanteri, løgn og bedrag karakteriserer påtalemakten i det store og det hele, så snart spørsmål har en sensitiv politisk karakter.

Senere har jeg sett dette gå igjen og igjen som en rød tråd i saksbehandlingen av straffesaker. Det var imidlertid først da jeg forsto at Norge var en fordekt vasallstat under Sovjetunionen og senere Russland, at det gikk opp for meg fullt og helt at det juridiske systemet var det store sikkerhetshullet som Moskva hadde sprengt stort lenge før jeg ble født, og som hadde hatt til følge at det militære forsvaret var gjort irrelevant og tjente bare til maskirovka for Kreml.

Fienden hadde stukket inn bakdøra, tatt på seg svart kappe og kunne stikke oss bakfra i ryggen når han ville.

Det norske forsvaret utgjorde ikke annet enn en autentisk vestlig kamuflasje for hva som i realiteten var østblokkstaten Norge. Slik at hele den norske staten kunne benyttes til etterretning og kontraetterretning mot andre vestlige land for de hemmelige tjenestene i øst. Norge som dobbeltagent er en av de største suksesshistoriene til sovjetiske KGB og GRU. Når russiske FSB, SVR og GRU.

Å sitte i ledelsen av det norske Forsvarsdepartementet innebar i realiteten å arbeide høyt oppe i sovjetisk kontraetterretning under den kalde krigen, slik staten var doblet og organisert, og lite forsto jeg av det, da jeg her ble fotografert av Forsvarets Forum utenfor kontoret mitt på Huseby i 1987. Da var jeg 32 år gammel.

Vassdalen var en ekstremt vanskelig sak fordi alle de øverste offiserene løy eller underslo fakta for å berge seg selv. Jeg fikk aldri skikkelig tak på saken. Noe jeg mener å ha i langt større grad i dag, tretti år og flere drapsforsøk etter, når jeg har identifisert den virkelige konteksten for alvorlige hendelser og narrespill over gammel sovjetkommunistisk lest i Norge. I regi av bedragere som kamuflerer seg utad som jurister."


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Des 09, 2018 1:34 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron