Jeg er fornøyd med leseroppslutningen i Amerika.

Norulv Øvrebotten skriver om den russiske og morderiske fremgansmåten å undergrave et styresett ved bedrag og mord på et hvilket som helst kontinent i verden, som i Norge.

Jeg er fornøyd med leseroppslutningen i Amerika.

UNREAD_POST BmOnline » Søn Jul 21, 2019 8:33 pm

Norulv Øvrebotten
Jeg er fornøyd med leseroppslutningen i Amerika.

"En av disse etterretningssjefene er fast leser av meg. Den andre er jeg ikke sikker på hvor ofte han er innom. :-)

Og i Det hvite hus i Washington, DC., er jeg den norske politikeren og pressemannen som fra Eilat i Israel har direkte adgang helt til mange som bestemmer og helt til topps hver eneste dag i motsetning til udugelige norske ambassadører med skyhøy lønn som ingen hører på, og et Utenriksdepartement i Oslo som mislyktes i et snikdrap på meg i Tel Aviv sist sommer.

Hvor den norske ambassadør til Israel, Jon Hanssen-Bauer medvirket i regi av Kremls mafiaadvokater i Oslo.

Noe som har gitt ham en høy stjerne hjemme i Oslo, og som forteller meg at det skal ikke være en ambassdør og ingen leder i Utenriksdepartementet igjen etter en nødvendig massakre på hele embetsverket.

De skal bort alle sammen.

Ikke ett menneske skal det være igjen i dette sovjetiserte og korrumperte byråkratiet.

Etter en frigjøring fra Kreml.

Noen større fiender av hva som er norsk og ekte skal du lete lenge etter. De har alle medvirket til terrorangrepet i 2011.

De er kun opptatt av å sulle rundt med en drink i selskaper med kunnskapsløse tullinger fra andre land av samme slaget ute i verden i boliger som koster oss opptil 100 millioner kroner, som vi betalte uten å mukke etter et urimelig krav fra en idiot av en ambassadør i New York nylig. Med en stormannsgal kone.

Mens minstepensjonister og uføre må betale med en stadig underregulering av alle ytelser for at disse menneskene skal tro at de er noe i verden. I en fråtsing uten like i hummer og kaviar.

Jeg leste i to år hver uke konfidensielle rapporter fra norske ambassadører da jeg var i ledelsen av Forsvarsdepartementet i 1980-årene.

Med et stort gjesp. De var helt utenfor.

Helt uten innsikt i noe som helst.

Å være en fiende av staten i Norge og en ikke-person ellers på sovjetisk vis hjemme er helt greit for tiden.

Ingen jøder som overlevde vendte tilbake til Auschwitz.

Det samme er jevngodt med en sikker død også for meg.

I 2018.

Nettopp på grunn av embetsverket.

Som alle har lojaliteten sin hos sentrale familier i Oslo som uten unntak er gamle fronter og slekter for Kreml.

Ingenting har forandret seg.

Mennesker kommer inn og går ut i tiden, men selve mennesket er det samme.

Til alle tider, og i Norge sitter den totalitære nazismen og kommunismen i ryggmargen på hele embetsverket.

Med de følger som det har.

Ingen har erfart det mer enn meg."

https://www.vg.no/.../russisk-media-russisk-spionsjef...


Sist flyttet til topp av BmOnline den Søn Jul 21, 2019 8:33 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2597
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0

Gå til Norulv Øvrebotten om KGB/FSB i Norge og verden

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester