Biltilsynet og deres pengegriskhet

Jeg arbeidet innen samferdsel, 30 år i Luftfartsverket.

I dag kalles det Avinor.

Moderator: BmOnline

Forumregler
Både statens Vegvesen og Luftfartsverket ble rasert av Globalistene.

Biltilsynet og deres pengegriskhet

UNREAD_POST Landeveisrøvere » Fre Jan 24, 2014 10:25 am

Her om dagen ble jeg stoppet av Biltilsynet på veien, de kunne gladelig fortelle meg at min bil var begjæret avskiltet. Jeg fortalte dem at jeg akkurat var på vei til verkstedet for å få gjort etterkontrollen, som lå ca 500 meter lenger bort. Nei, jeg kunne ikke det- de tok skiltene av bilen. Så måtte jeg betale for å få prøvenummer- så kjørte jeg til verkstedet og bilen ble godkjent neste dag.

Så skulle jeg ta ut skiltene, ja vet du hva? Bandittene ville ha 1500 kroner i påskiltningsgebyr. Der ser dere hvilket samfunn som er skapt fra det globale helvetet. Kun penger. Ikke snakk om å være omgjengelig eller hjelpsom, det er til å spy av. Dere ser hvilke "instrumenter"
statens vegvesen benytter for å produsere økonomisk gevinst av intet? Kjeltringene gjør akkurat det samme! Dette er det nye flotte konseptet som ble innført ved Gro H Brundtlands tid som stm i AP. Delprivatiseringen er et skalkeskjul for innføringen av anti-demokratiet, nemlig eneveldet- bedre kjent som diktatur.
Jeg stoppet hos denne ivrige knotten som stod i veikanten for å ta folk, og sa til ham at jeg ikke var frimurer, og derfor ikke kunne kjøre videre- sa du likhet for loven? Til alt overmål stod de parkert i en busslomme langs E6 for å stoppe biler, rett ved Statoil på Fagernes.
Men de har sikkert lov til å bryte trafikkreglene, som vi andre er nødt til å holde?

Landeveisrøvere- det er hva de er i statens vegvesen og det norske politiet. Vegelagere sier de i Tyskland. Fordømt pakk er hva de er.

Husk at du må stemme riktig neste gang du går til valgurna, ikke stem på apekattene på stortinget i dag.
Landeveisrøvere
 

Gå til Samferdsel

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester