Oppgjørets Time kommer

Regjeringen, politikerne pluss sykehusene har gått ut med løgn og bedrag mot eget folk om en Korona pandemi som ikke finnes, og som overhodet ikke er en pandemi, men en plan-demi!

De kaller rottegift å være en vaksine. Vi har mye å snakke om, mine venner!

Moderator: BmOnline

Oppgjørets Time kommer

UNREAD_POST Anders Brunstad » Man Jan 09, 2023 9:26 am

Tampen brenner. Også for de ansvarlige massemorderne i Norge.

Tilsvarende som for UK, Frankrike, Slovakia, Tsjekkia, Nederland

Så også for Norge, har jeg og 3 andre levert en anmeldelse til ICC, signert 8.5.2021, og bekrefta 17.5.2021 med saksnr 168/21 for Norge og 169/21 for Danmark.

C19 virus så vel som Giftsprøytene er av eksperter klassifisert som menneskeskapte Biologiske Masseødeleggelsesvåpen

De ansvarlige politikere, i helsevesen og ordførere og ansvarlige redaktører i media vil kunne dømmes til fengselstraffer i opptil 30 år for Folkemord og forbrytelser mot Menneskeheten etter ICCs straffelover jfr Kapittel 6, 7 og 8.

Josef Mengele og Nazi doktorer var for smågutter å regne i forhold til Bill Gates, ledelsen i WHO, WEF, EMA, FDA, CDC, og sataniske politikere i inn og utland.

Millioner på millioner og milliarder på milliarder som har fått giftsprøyter injisert er nå skadde og kanskje i ferd med å få avkorta sitt liv.

Millioner blir nå invalidisert av nerveskader og organskader.

Rettsoppgjøret som kommer blir en gigantisk Nurnberg 2.0.

Sann mine ord.

Erna Solberg, Høie, Camilla Stoltenberg, Nakstad og mange, mange flere i Norge.

Dommens dag vil komme.
Anders Brunstad
 

Re: Oppgjørets Time kommer

UNREAD_POST BmOnline » Man Jan 23, 2023 5:08 pm

Joda Anders, jeg har som deg akkurat den samme oppfatningen, masssemordere skal slett ikke spasere eller kakle rundt som frie høns-.

Takk til Reiner Fuellmich!
Takk for din skarpe penn, Anders!


BmOnline


Sist flyttet til topp av Anonymous den Man Jan 23, 2023 5:08 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin
 
Innlegg: 2601
Registrert: Ons Nov 05, 2008 2:44 pm
Bosted: Norge, som kunne vært det vakreste sted på jord
Norsk er best: 0


Gå til Korona løgnene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron